Voor jou altijd, maar Chocobo was me al voorquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Voor jou altijd, maar Chocobo was me al voor
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik?
Party @ poit?
PARTY @ POIT !!!
Afsluiten die meuk en Modern Warfare 2 gaan spelen jij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef Lyzio het volgende:
Tot mijn spijt moet ik toegeven dat het WoW-virus me geraakt heeft
I.. can't.. help.. itquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:17 schreef Nebo het volgende:
Afsluiten die meuk en Modern Warfare 2 gaan spelen jij.
Heb het wel genoeg gespeeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is iets voor jou tain, jij hebt nu toch tijd zat
Hell yeah!quote:
Ik ben al weer gestopt met de studiequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:46 schreef GameBabe het volgende:
He jongens, lang niet gezien. Ben een beetje druk geweest, maar ik zal me weer eens melden voor een TVP-tje.
Hoe is het met jullie allen? Bevallen de nieuwe studies/vriendjes/vriendinnetjes/games?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef Poit het volgende:
Party @ Poits!!
Wel toevallig, met zo'n TT komt GameBabe opeens weer eens koekeloeren![]()
Trouwens, m'n WLAN heet PPP, een vrije afkorting voor Poit´s Party Palace
Ik moet werken volgens mijquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:18 schreef Poit het volgende:
Maar het is dus een deal? Kerstvakantie bij mij? Ik hoorde gisteren dat de Kok dan vakantie heeft dus dat moet helemaal goed komen. Hashbrownie is wegens eerder succes weer besteld
Trouwens tevens een inventarisatie voor de hoeveelheid bezoekers danwel slaapplekken die benodigd zijn.
Disco disco GOOD GOOD!!
Neem je je zusje mee?quote:
Weekend jongen! Weekend!quote:
Welk weekendquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Neem je je zusje mee?
[..]
Weekend jongen! Weekend!
Ergens in / rond de kerstvakantiequote:
Neem je je zusje mee?quote:
Ik denk die laatste dan, aangezien meer mensen kerstproblemen zullen hebben..quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:32 schreef koei het volgende:
Het weekend van de 19e/20e? Of 2/3 januari? 2e kerstdag zal ik wel naar familie moeten...
Devils threeway in the makingquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:39 schreef lkb9000 het volgende:
Mag ik als emo je zusje ook een keer bezetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |