Ja en nu wil ik weten welke pestkop dat zei..quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:26 schreef ASSpirine het volgende:
Bij tv series (Amerikaanse) waar een pester de gepeste aan het slaan is en hem dwingt te zeggen Uncle, en dan nog eens erop klopt. En zo doorblijft gaan.
Had pas recent door dat Uncle bijna hetzelfde klinkt als encore, frans voor nog...
Toch?
Edit:
Dus toch niet.. het betekent gewoon opgave
Dacht ik eindelijk slim te zijn
Allemaal denk ik...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik weten welke pestkop dat zei..Volgens mij Nelson van The Simpsons toch?
Ik kwam er onlangs achter dat als je moet gapen terwijl je wat aan het vertellen bent dat het dan voor de luisteraars net zo debiel klinkt als dat je het zelf hoort.quote:Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kwam er onlangs achter dat als je moet gapen terwijl je wat aan het vertellen bent dat het dan voor de luisteraars net zo debiel klinkt als dat je het zelf hoort.
Ik ben 32
Ik ken alleen zwarte piet die ging fietsen.. En die heeft volgens mij niet dezelfde melodie als de stoomboot..quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef wwwer het volgende:
Dat sinterklaas ging uit fietsen de zelfde melodie heeft als Zie ginds komt de stoomboot...........
Correct.quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken alleen zwarte piet die ging fietsen..
Ja hoor, echt wel.quote:En die heeft volgens mij niet dezelfde melodie als de stoomboot..
UUU ikke bedoelde ook die zwarte...quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken alleen zwarte piet die ging fietsen.. En die heeft volgens mij niet dezelfde melodie als de stoomboot..
Of de woorden California en Fornication samen gevoegd dus. Om dat nu aanpassen te noemen is een tweede.quote:Op zondag 6 december 2009 11:21 schreef Lano het volgende:
Dat Californication(van de RHCP) niet een woord opzich is maar dat bedoelt word dat je je aanpast aan de levensstijl van de mensen in Californië.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:21 schreef Lano het volgende:
Dat Californication(van de RHCP) niet een woord opzich is maar dat bedoelt word dat je je aanpast aan de levensstijl van de mensen in Californië.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:58 schreef Bragi het volgende:
Waarom 'Californication' 'Californication' heet.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toen het nummer/de clip van RHCP uitkwam, vertelde m'n broer uiterst mysterieus dat hij wist waarom het zo heette. Toen ik vroeg waarom, bleef hij mysterieus.
Ik heb er een hele tijd niet meer aan gedacht, maar kwam er via een opmerking van iemand anders, over de serie Californication, achter.
??quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kwam er onlangs achter dat als je moet gapen terwijl je wat aan het vertellen bent dat het dan voor de luisteraars net zo debiel klinkt als dat je het zelf hoort.
Ik ben 32
Praten en gapen tegelijk.quote:
Moet je eens proberen aan een Belg uit te leggen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:11 schreef Irrem het volgende:
Dat Chocomel een merknaam is en niet een ander woord voor chocolademelk.![]()
dus hetzelfde idee als met luxaflex
Ik moest gapenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben 32
Maar dat anderen dan hetzelfde horen als jij is toch logisch?quote:
En Maxi Cosi.quote:Op zondag 6 december 2009 12:11 schreef Irrem het volgende:
Dat Chocomel een merknaam is en niet een ander woord voor chocolademelk.![]()
dus hetzelfde idee als met luxaflex
Je hoort je eigen stem ook anders als anderen dus zo onlogisch is het nietquote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar dat anderen dan hetzelfde horen als jij is toch logisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |