die link legde de presentator al voor je hoor...quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Croupouque het volgende:
Zojuist legde ik na het zien van een televisieprogramma pas de link: het masker uit de film 'Scream' is gebaseerd op het schilderij 'The scream' van Edvard Munch.
"Aaargh! Wat dom!"
Eh, nee. Waarom zou hij een beer zijn, omdat hij Beer-end Botje heet soms?quote:
Dacht ik ook.. werd wel van me afgetakeld toen die Deense uitwisselingslul hier wasquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik kwam er onlangs achter dat je het 1e gedeelte van Danish niet uitspreekt als Den maar als Deen
Prachtigquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef Muisjepluisje het volgende:
Toen ik vroeger met mijn ouders op bezoek was bij een Duitse oom en tante van mijn pa, stelden ze voor om "zum Friedhof" te gaan. Ik helemaal blij, ik dacht eindelijk uit dat te heet gestookte appartement en lekker friet eten. We parkeerden wel een eind van de snackbar af (waarvan ik in de verte een uithangbord zag). Dus ik was al half de straat aan het oversteken... draait de hele bubs het kerkhof op....
Ik nam aan dat we dan daarna wel naar de friettent zouden gaan... duurde allemaal wel lang, dus ik gevraagd aan ma of we niet naar de friettent gingen.. nee hoor... geen tijd meer voor. Dus ik teleurgesteld, snapte er echt niks van... waarom stellen ze dat dan eerst voor en gaan we er vervolgens niet naar toe?!
3 jaar later kreeg ik Duits op school... waar ik leerde dat Friedhof kerkhof is...
Jij hebt echt geweldigequote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef Muisjepluisje het volgende:
En ik had er nog een paar...
Ze hadden mij verteld dat er een kindje in je buik kwam door een spuitje.. ik dacht aan een spuitje van de dokter. De echte link legde ik laatst pas (al wist ik natuurlijk al langer hoe het werkte)
Ook hadden ze mij verteld dat er ieder jaar op 30 december het orenmannetje langs kwam, die had zoveel oren als het aantal dagen dat het jaar nog lang was... 2 dus
Op 31 december kwam dan het neuzenmannetje .. Ik heb jaren achtereen tevergeefs (dacht ik) voor het raam zitten wachten, in de vroegste vroegte, om die mannetjes te zien .. Toen ik mijn ma er 10 jaar later naar vroeg, snapte ik m pas.
En ik heb jaren lang gedacht dat vluchtheuvel een ander woord was voor schuilkelder
Nee dat wist ik nog wel maar het volgende begrijp ik niet..."En hij ging uitvaren naar Zuidlaren."quote:
gisteren in de trein, 6 mensen (waaronder ik) die ook dachten dat beerend botje een beer was.quote:
ik denk het zuidlaarse meer.quote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog wel maar het volgende begrijp ik niet..."En hij ging uitvaren naar Zuidlaren."
Bedoelen ze nou dat in de buurt liggende kleine riviertje die ik op google maps zie of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |