abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74842761
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Croupouque het volgende:
Zojuist legde ik na het zien van een televisieprogramma pas de link: het masker uit de film 'Scream' is gebaseerd op het schilderij 'The scream' van Edvard Munch.

"Aaargh! Wat dom!"
die link legde de presentator al voor je hoor...
(De Slimste)
pi_74844412
Berend Botje is geen beer!
pi_74844624
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Levey het volgende:
? Het is een beer hoor.
There are only 151 Pokémon.
pi_74850706
Dat neuzen en oren je hele leven lang blijven groeien

Deze smiley is zeker ook gebaseerd op dat schilderij
pi_74850958
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

? Het is een beer hoor.
Eh, nee. Waarom zou hij een beer zijn, omdat hij Beer-end Botje heet soms?
  donderdag 19 november 2009 @ 14:51:22 #106
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74851518
Hier een standbeeld van de beste kerel:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_74853195
Ik zie nu pas dat de afkorting AH (Albert Heijn) ook voor Adolf Hitler kan staan
  donderdag 19 november 2009 @ 15:53:44 #108
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_74853504
Ik kwam er onlangs achter dat je het 1e gedeelte van Danish niet uitspreekt als Den maar als Deen
pi_74853629
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik kwam er onlangs achter dat je het 1e gedeelte van Danish niet uitspreekt als Den maar als Deen
Dacht ik ook.. werd wel van me afgetakeld toen die Deense uitwisselingslul hier was
  donderdag 19 november 2009 @ 17:58:35 #110
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_74857677
Toen Dick Advocaat de assistent was van Rinus Michels bij het Nederlands elftal dacht ik dat Dick Advocaat de "advocaat" was van Rinus Michels
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_74858593
Toen ik vroeger met mijn ouders op bezoek was bij een Duitse oom en tante van mijn pa, stelden ze voor om "zum Friedhof" te gaan. Ik helemaal blij, ik dacht eindelijk uit dat te heet gestookte appartement en lekker friet eten. We parkeerden wel een eind van de snackbar af (waarvan ik in de verte een uithangbord zag). Dus ik was al half de straat aan het oversteken... draait de hele bubs het kerkhof op....
Ik nam aan dat we dan daarna wel naar de friettent zouden gaan... duurde allemaal wel lang, dus ik gevraagd aan ma of we niet naar de friettent gingen.. nee hoor... geen tijd meer voor. Dus ik teleurgesteld, snapte er echt niks van... waarom stellen ze dat dan eerst voor en gaan we er vervolgens niet naar toe?!
3 jaar later kreeg ik Duits op school... waar ik leerde dat Friedhof kerkhof is...
pi_74859609
En ik had er nog een paar...

Ze hadden mij verteld dat er een kindje in je buik kwam door een spuitje.. ik dacht aan een spuitje van de dokter. De echte link legde ik laatst pas (al wist ik natuurlijk al langer hoe het werkte )

Ook hadden ze mij verteld dat er ieder jaar op 30 december het orenmannetje langs kwam, die had zoveel oren als het aantal dagen dat het jaar nog lang was... 2 dus
Op 31 december kwam dan het neuzenmannetje .. Ik heb jaren achtereen tevergeefs (dacht ik) voor het raam zitten wachten, in de vroegste vroegte, om die mannetjes te zien .. Toen ik mijn ma er 10 jaar later naar vroeg, snapte ik m pas.

En ik heb jaren lang gedacht dat vluchtheuvel een ander woord was voor schuilkelder
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:54:26 #113
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74866355
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef Muisjepluisje het volgende:
Toen ik vroeger met mijn ouders op bezoek was bij een Duitse oom en tante van mijn pa, stelden ze voor om "zum Friedhof" te gaan. Ik helemaal blij, ik dacht eindelijk uit dat te heet gestookte appartement en lekker friet eten. We parkeerden wel een eind van de snackbar af (waarvan ik in de verte een uithangbord zag). Dus ik was al half de straat aan het oversteken... draait de hele bubs het kerkhof op....
Ik nam aan dat we dan daarna wel naar de friettent zouden gaan... duurde allemaal wel lang, dus ik gevraagd aan ma of we niet naar de friettent gingen.. nee hoor... geen tijd meer voor. Dus ik teleurgesteld, snapte er echt niks van... waarom stellen ze dat dan eerst voor en gaan we er vervolgens niet naar toe?!
3 jaar later kreeg ik Duits op school... waar ik leerde dat Friedhof kerkhof is...
Prachtig ! !
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 19 november 2009 @ 21:56:23 #114
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74866457
Bij baanwielrennen verdelen ze het beeld altijd in onder en boven, ik snapte vroeger nooit hoe het kon dat ze niet botsten. En meestal zag je dan bovenin het onderste scherm zo'n halve man dat kon ik ook nooit verklaren
ฝัน
pi_74870584
star worst?
pi_74871494
jarenlang dacht ik dat veel belasting betalen goed was voor het land en dat zwart werken ik in de hel zou belanden

nu weet ik dat belastingen en verkeersboetes in een zwart gat verdwijnen, en belasting ontwijken het doel van iedereens leven is.

ook dacht ik vroeger dat oude mensen (bejaarden) nooit logen en aardige mensen waren oud en wijs
toen ik een keer zat te spelen met een mierennest zeiden ze dat ik moest oppasen anders zouden de mieren in mijn oren en andere gaten verdwijnen. ik ben nu nog steeds bang voor insecten ze aan te raken, terwijl ik vroeger 10 mieren op mijn hand had en helemaal niet bang was.

nu weet ik dat bejaarden ouwe zeikerds zijn en hun eigen falen in hun leven willen projecteren op anderen en proberen hun leven te verpesten.
pi_74871840
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef Muisjepluisje het volgende:
En ik had er nog een paar...

Ze hadden mij verteld dat er een kindje in je buik kwam door een spuitje.. ik dacht aan een spuitje van de dokter. De echte link legde ik laatst pas (al wist ik natuurlijk al langer hoe het werkte )

Ook hadden ze mij verteld dat er ieder jaar op 30 december het orenmannetje langs kwam, die had zoveel oren als het aantal dagen dat het jaar nog lang was... 2 dus
Op 31 december kwam dan het neuzenmannetje .. Ik heb jaren achtereen tevergeefs (dacht ik) voor het raam zitten wachten, in de vroegste vroegte, om die mannetjes te zien .. Toen ik mijn ma er 10 jaar later naar vroeg, snapte ik m pas.

En ik heb jaren lang gedacht dat vluchtheuvel een ander woord was voor schuilkelder
Jij hebt echt geweldige

Dat orenmannetje en neusmannetje moet ik onthouden

Vingermannetje de 21e
  zondag 22 november 2009 @ 19:15:33 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74914734
Dat de stutter rap (No Sleep Til Bedtime) van Morris Minor and the Majors een parodie is op No Sleep in Brooklyn van de Beastie Boys
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74916884

Dat dit nummer wordt gezongen door de Pointer Sisters. Ik dacht altijd dat het een man was.
pi_74925217
quote:
Nee dat wist ik nog wel maar het volgende begrijp ik niet..."En hij ging uitvaren naar Zuidlaren."
Bedoelen ze nou dat in de buurt liggende kleine riviertje die ik op google maps zie of wat?
be consistent, but not all the time
pi_74965805
quote:
gisteren in de trein, 6 mensen (waaronder ik) die ook dachten dat beerend botje een beer was.
Iedereen natuurlijk vreselijk teleurgesteld toen ik jouw constatering vertelde.

Op de terugreis vonden we ook nog eens een advertentie in de krant van een reisorganisatie genaamd Berend Botje die naar het caribisch gebied ging
pi_74965850
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef chocolonely het volgende:

[..]

Nee dat wist ik nog wel maar het volgende begrijp ik niet..."En hij ging uitvaren naar Zuidlaren."
Bedoelen ze nou dat in de buurt liggende kleine riviertje die ik op google maps zie of wat?
ik denk het zuidlaarse meer.
Dattie vanaf Meerwijck(overkant) die plas overstak.

maar nu komt het vreemdse: 'de weg was recht, de weg was krom.... '.
De laatste keer dat ik keek was een sloot/meer/plas/water geen weg! Behalve de waterweg.
pi_74984195
ik heb er wel een paar

De croissant komt uit oostenrijk niet uit Frankrijk

70% van de hazelnoot komt uit turkije

sinterklaas komt uit Turkije

De turken hebben de koffie naar europa gebracht

Tulpen komen uit turkije

de piza komt uit Turkije heet nu in turkije pide

en ik meen de wok ook maar ben daar niet zo zeker van
pi_74984400
[quote]Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

gisteren in de trein, 6 mensen (waaronder ik) die ook dachten dat beerend botje een beer was.
Iedereen natuurlijk vreselijk teleurgesteld toen ik jouw constatering vertelde.

WAAT is dat geen beer ik voel me genaait ik ga de school aanklagen
pi_74984422
en die schipper wat oversteekt zeg A.U.B dat dat wel een schipper is anders raak ik in depressie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')