Ik ben geen hij, ik ben een zijquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:56 schreef NekoKoneko het volgende:
Misschien bedoelt hij wel gewoon Star Wars? Nee, vast niet
In het Engels betekent het oorlogen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef Misan het volgende:
in het Zuid-Afrikaans betekent wors worst
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef starwhores het volgende:
[..]
Ik ben geen hij, ik ben een zij
Wel een ninja-edit.quote:
Ja en op datingsites is ook iedereen een geil blond wijfquote:
Jawel, het geslacht in je profiel is bindendquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:15 schreef starwhores het volgende:
[..]
Ja en op datingsites is ook iedereen een geil blond wijf![]()
wat daar staat hoeft nog niet te kloppen
Dat dacht ik ook en mn moeder pest me daar nog steeds wel eens mee! Dat ik een keer gezegd heb: 'Dat is appelstroop uit Rins."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:58 schreef mista het volgende:
ik dacht altijd dat 'Rinse appelstroop' appelstroop uit Rins was, een dorp of stad.
vond het al raar dat alle merken appelstroop daar vandaan kwamen.
blijkt dat 'rinse' en bijvoegelijk naamwoord is voor 'lichtelijk zuur'
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht vroeger dat je, als je bijvoorbeeld op de Nintendo zat te spelen, dat er daadwerkelijk een medewerker van Nintendo tegen me zat te spelen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef starwhores het volgende:
[..]
In het Engels betekent het oorlogen.
Of toch wel, want de naam komt stiekem uit het Fransquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:15 schreef OmeBikkelaar het volgende:
Owjah, weet niet oftie al langs gekomen is, maar het spelletje Patience op de pc, spreek je niet uit als "pa-sjans", maar is het Engelse woord voor geduld.
Het wordt wel op z'n Frans uitgesproken, hoor. In Engelse versies van Windows heet het spelletje niet eens patience, maar Solitaire.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:15 schreef OmeBikkelaar het volgende:
Owjah, weet niet oftie al langs gekomen is, maar het spelletje Patience op de pc, spreek je niet uit als "pa-sjans", maar is het Engelse woord voor geduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |