Slotje misschien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Ben ik nog iets vergeten?
Ja jezelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Je zelfquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.quote:
Zal ik doen poepie ga jij dan maar niet op fok zitten want je volgt beetje de trend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.
Ik had het niet tegen jou. Leer lezen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Zal ik doen poepie ga jij dan maar niet op fok zitten want je volgt beetje de trend.
Ik begreep alleen dat je op iedere sub-cultuur kotst behalve op boeren die in een keet zuipen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.
Ja moeilijk te accepteren hè als iemand anders is dan gewoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef wijsneus het volgende:
oh nee! dat valt volledig buiten mijn referentiekader en is daarom walgelijk!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel.
Die wenkbrauw zit iets te veel naar links dus ik zal haar niet doenquote:
Oke danquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dikke vrouwen heb je overal, kutargument.
wat een smerig wijfquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Oke dan![]()
[ afbeelding ]
Het kan inderdaad
beter maar niet goed. die witte ogen zijn afstotelijk en die blonde pluk haar mag er ook wel uit. blond of zwart maar niet alle 2. en dan dat spinnenweb; alsjeblieftquote:
Ze wéét het tenminste, van die breezer hoertjes met dezelfde omvang zie je lopen in strakke broeken met humongous vetrollen er overheen.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Kuttopic
Waar gaat het heen met respect voor elkaar's keuzes
Erg jammer.
Bah wat een vooroordelen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die mensen willen juist dat wij ze afstotelijk vinden en ze belachelijk maken, daar kicken ze op, en daarom lopen ze er zo bij. ze hebben aandacht te kort en willen opvallen. ze schreeuwen het gewoon uit: ''kijk naar mij, kijk naar mij, zien jullie allemaal hoe lelijk ik ben, maar het maakt me niks uit wat jullie van me vinden'' ja hoor, geloof je het zelf. het maakt ze juist heel veel uit!
Dit dus...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die mensen willen juist dat wij ze afstotelijk vinden en ze belachelijk maken, daar kicken ze op, en daarom lopen ze er zo bij. ze hebben aandacht te kort en willen opvallen. ze schreeuwen het gewoon uit: ''kijk naar mij, kijk naar mij, zien jullie allemaal hoe lelijk ik ben, maar het maakt me niks uit wat jullie van me vinden'' ja hoor, geloof je het zelf. het maakt ze juist heel veel uit!
Jaloeziequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Bah wat een vooroordelen..
Gothic's vinden het mooi en daarom zien zij er uit zoals ze er uit zien,
dat mensen dat niet kunnen accepteren is een kwestie van smaak of jaloezie.
Laat die mensen gewoon, zij zijn namelijk ook mensen, net als jullie.
Hey! Boy George is een baas!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:16 schreef apenkutkop het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is toch ook ronduit vies, wat een fag!
smaak? nee hoor, ze weten overduidelijk niet wat dat isquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
zou je het daar serieus mee kunnen dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hey! Boy George is een baas!
Wat mankeert er aan jou leesvaardigheid?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:17 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
smaak? nee hoor, ze weten overduidelijk niet wat dat is
jaloezie? jaloers op WAT?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zou je het daar serieus mee kunnen dan?de gedachten bezorgt me al rillingen! maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Moraalridderquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan jou leesvaardigheid?
Ieder zijn/haar smaak.
Dat het niet je ding is okay, maar wat er dus vaak gebeurd is
beledigen en bashen op mensen die gewoon zichzelf zijn..
Is een beetje zielig eerlijk gezegd.
wees maar niet zo zeker van dat deelquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
luister meisje, dit is een haat-aan-gothic topic, als je je daar niet in kunt vinden denk i dat je maar gewoon door moetquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan jou leesvaardigheid?
Ieder zijn/haar smaak.
Dat het niet je ding is okay, maar wat er dus vaak gebeurd is
beledigen en bashen op mensen die gewoon zichzelf zijn..
Is een beetje zielig eerlijk gezegd.
Oh boohoo iemand is het niet met je eens op fokquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
luister meisje, dit is een haat-aan-gothic topic, als je je daar niet in kunt vinden denk i dat je maar gewoon door moet
mee eensch. geniet jij daar ook zo van>quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals... gothics mogen er best wel zijn... als ik met wat vrienden over straat loop en we zien wat gothics kunnen we altijd wel wat plezier beleven
Soms loopt het uit op een vechtpartij (prachtig hoe die meiden gillen als hun vriendje -of vriendin het is maar net hoe je het wil bekijkendoor ons op kundige wijze wordt neergeslagen
) maar dat mag de pret niet drukken.
Moeten ze maar niet gothic zijn
Beetje tegengas moet kunnenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
luister meisje, dit is een haat-aan-gothic topic, als je je daar niet in kunt vinden denk i dat je maar gewoon door moet
nee hoor, ik ben heel serieus! wat is het überhaupt? een man is het niet, een vrouw ook niet. het zweeft er maar zo tusseninquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]wat ben jij grappiggg!!!!!11!1ROFLEINZ!!1!1!
ga heenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh boohoo iemand is het niet met je eens op fok![]()
Verklaar jezelf nader?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:24 schreef Nikmans het volgende:
Alsof gothics er zo bijlopen omdat ze 'zichzelf willen zijn', toevallig lijkt dat jezelf zijn dan ook op de manier waarop andere mensen zichzelf zijn en lijkt je muzieksmaak daar ook op etc.
Sodemieter toch opZoiets heet een subcultuur en dat betekent een groep jongeren die aandacht willen.
atverdamme ook nog een rokje. walchelijk die tuupen, alsof wij dat willen zien!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Flammie het volgende:
Ook altijd zo mooi... we liepen zo naar een gothic jongen toe... hij zat met zijn rok en makeup op een bankje...
dus ik zo
Flammie: Ey jij daar
Gothic: euh.... ____
Flammie: die ster die aan je ketting hangt is een duivelsster....
Gothic: ..euh...
Flammie: Heb jij geen respect?
Gothic: maar...
ik hem zo wat duwen zodat ie niet echt aan spreken toekwam![]()
Flammie: Heb je iets tegen god?
Gothic: ...
Flammie: Waarom zie je er zo uit? Allemaal zwart? Waar is je respect gebleven?
Gothic: eeuh...
Flammie: Je bent een gothic nietwaar?
Gothic: ... vind alleen de muziek leuk.. eeeuh.... (hij nog banger)
Flammie: nou ja...
En toen met zijn allen erop totdat hij huilend afdroop HA
dat was grappig
En zelf ook geen FOBO hebben en ook maar klagen op KLBquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef A-mineur het volgende:
Ik beschrijf het type wat hier klaagt:
Hangt 20 uur per dag achter fok. Houdt alleen van wijven die abnormaal dun zijn naar hun perfectbeeld. Als het er even iets anders uit ziet moet daar natuurlijk vooral over worden geklaagd (online wel te verstaan). En dan heeft 90% van de klagers niet eens een foto op fotoboek. Waar dan ook over geklaagd kan worden. Want dat vinden ze niet leuk en dan huilie
Cry me a Riverquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef A-mineur het volgende:
Hangt 20 uur per dag achter fok. Houdt alleen van wijven die abnormaal dun zijn naar hun perfectbeeld. Als het er even iets anders uit ziet moet daar natuurlijk vooral over worden geklaagd (online wel te verstaan). En dan heeft 90% van de klagers niet eens een foto op fotoboek. Waar dan ook over geklaagd kan worden. Want dat vinden ze niet leuk en dan huilie
Nou geweldigquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Flammie het volgende:
Ook altijd zo mooi... we liepen zo naar een gothic jongen toe... hij zat met zijn rok en makeup op een bankje...
dus ik zo
dat was grappig
Moeten ze maar respect tonenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou geweldig, jullie zijn dus echt het toonbeeld van een geweldige nieuwe generatie jongeren die het helemaal gaat maken in de toekomst.
Ik zeg dat je niet 'jezelf' bent als je meedoet met een subcultuur, omdat je je dan zo gedraagt als gangbaar is in die subcultuur > je conformeert.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Verklaar jezelf nader?
Omdat zij zich zo kleden, fijn voelen bij die zogenaamde 'subcultuur' is het aandacht vragen?
Het is een subcultuur omdat niet iedereen zo is, die kleding/muziek/lifestyle mooi of leuk vind.
Het is geen aandacht vragen m.i., nogmaals een kwestie van smaak, deze mensen vinden dit mooi,
wie ben jij dan om ze af te gaan zeiken ?
en jij bent een pinguïnquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef A-mineur het volgende:
Vet!! Gewoon die achterlijke goth's evangeliseren!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Flammie het volgende:
dus ik zo
dat was grappig
Je naam Pluis Konijn hoe gay is dat Troetel konijntjequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou geweldig, jullie zijn dus echt het toonbeeld van een geweldige nieuwe generatie jongeren die het helemaal gaat maken in de toekomst.
Sureeequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Flammie het volgende:
dus ik zo
dat was grappig
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:28 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Je naam Pluis Konijn hoe gay is dat Troetel konijntje
Negers.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:28 schreef Adames het volgende:
Ze willen ze zich onderscheiden van de 'normale mensen'. Die zijn namelijk allemaal zo standaard met hun gele truitjes, all-star schoentjes, eastpack rugzakken en g-star spijkerbroeken. Zolang het maar leuke kleurtjes heeft.
Gothics willen dan apart zijn door zich totaal te onderscheiden en laten zien dat ze het niet eens zijn met de huppelkutjes cultuur.
De ironie is daarbij dat juist de gothics de grootste eenheidsworst zijn geworden. Nergens is er zo'n grote groep die dezelfde muziek luistert en dezelfde soort kleren draagt. Samen uniek zijn werkte juist averechts.
Nee ik heb het over kinderachtige reacties als die van jouw daarboven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zelf ook geen FOBO hebben en ook maar klagen op KLB
Jep je bent er ook zo eentje hoor
Dan nogmaals wie ben jij om daar dan maar een oordeel over te geven?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zeg dat je niet 'jezelf' bent als je meedoet met een subcultuur, omdat je je dan zo gedraagt als gangbaar is in die subcultuur > je conformeert.
nee die jongen in z'n rok gaat het vast beter doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoe oud was die dan, 14?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef Flammie het volgende:
Er was toen ook een gothic boos op me en die wilde me slaan met zijn fietsketting... ik heb rustig verteld dat hij dit beter niet kon doen....
Dus hij komt op me afstormen en schreeuwde
VOOR SATAN!!
Tsja toen moest ik m wel slaag geven
Preciesquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef garriej het volgende:
[..]
nee die jongen in z'n rok gaat het vast beter doen.
Ja qua sociaal aspect waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef garriej het volgende:
[..]
Gothic is idd stoer als je 14 bentquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoe oud was die dan, 14?dat doen ze namelijk allemaal op die leeftijd
, is stoer jeweetz.
Die jongen is in ieder geval niet zo achterlijk om anderen te veroordelen om hoe ze zijn, kleden of wat ze luisteren, laat staan dat ze een ander iets aan doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef garriej het volgende:
[..]
Hij is op een andere manier achterlijk iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die jongen is in ieder geval niet zo achterlijk om anderen te veroordelen om hoe ze zijn, kleden of wat ze luisteren, laat staan dat ze een ander iets aan doen.
hij zei alleen "euh.."quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja qua sociaal aspect waarschijnlijk wel
Haat gewoon of ga weg stomme pluis konijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die jongen is in ieder geval niet zo achterlijk om anderen te veroordelen om hoe ze zijn, kleden of wat ze luisteren, laat staan dat ze een ander iets aan doen.
Daarom, dan roepen ze allemaal: satan dit satan dat, 666 blabla.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Gothic is idd stoer als je 14 bent
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee! Ik wil een pittige discussie!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:34 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Haat gewoon of ga weg stomme pluis konijn
Oh daar heb je Michielos weer. Heb je erna ook nog de vriendin kunnen palen omdat je zo goed slaan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:35 schreef Michielos het volgende:
Bij mij was er zo een jongen in de klas... altijd alleen, lang zwart haar met schmink op. Het erge was dat hij de duivel worshipte .
Op een gegeven moment kwam het tot een confrontatie en ik stelde hem een normale vraag. Hierop begon hij echt helemaal te freaken.. manson shirt aan enz.
Nja, ik hoekte hem volledig de klote op hierna en zijn vriendin stond erbij en keek ernaar. owned
lekker willen provoceren en schockeren en er prat op staan dat ze uniek zijn (homogeniteit bias in de psychologie) en toch allemaal het zelfde zijn.. hoe dom kun je zijn man
Misschien, het enige waar ze de 'standaard' massa op veroordelen zou dus het 'standaard'-gedoe kunnen zijn, maar ze zullen daar een ander niet mee lastig vallen of wat ook. Ze zullen niet op je afstormen (tenminste.. de ones die gothic zijn, omdat ze het mooi vinden en niet om stoer te zijn of iets) en je in mekaar timmeren omdat jij zo 'standaard' 'normaal' of 'mainstream' bent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja?
Is dat niet het hele idee van de gothic cultuur. Ze veroordelen de standaard massa en daarom onderscheiden ze zich. Het zijn over het algemeen juist zij die iedereen veroordelen om hoe ze zijn.
het is maar wat je orgineel noemt als 234782492482 mensen er zo bijlopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Daarom, dan roepen ze allemaal: satan dit satan dat, 666 blabla.
Dan heb je alle recht om ze in mekaar te beuken imo, ik vind ze ook schijtirritant.
Maar de oudere mensen, ja sommigen zien er echt freaky uit en eng en ew.. mee eens.
Er zijn er ook zo veel.. die er wel heel gaaf uit zien, origineel, artistiek. Dat vind ik juist wel weer leuk om te zien. Het hoeft niet je smaak te zijn, maar als je er dan weer zo een ziet lopen: je gaat toch kijken.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:33 schreef garriej het volgende:
[..]
hij zei alleen "euh.."
en gothics staan nou niet echt bekend om de sociale skills
"rustige jongen" slaat wel iedereen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:35 schreef Michielos het volgende:
Bij mij was er zo een jongen in de klas... altijd alleen, lang zwart haar met schmink op. Het erge was dat hij de duivel worshipte .
Op een gegeven moment kwam het tot een confrontatie en ik stelde hem een normale vraag. Hierop begon hij echt helemaal te freaken.. manson shirt aan enz.
Nja, ik hoekte hem volledig de klote op hierna en zijn vriendin stond erbij en keek ernaar. owned
lekker willen provoceren en schockeren en er prat op staan dat ze uniek zijn (homogeniteit bias in de psychologie) en toch allemaal het zelfde zijn.. hoe dom kun je zijn man
Die wenkbrauwen. Ik zou haar echt niet doen, zij is ver beneden mijn niveau.quote:
Dan kijk je niet goed, of je lult alleen maar met de menigte meequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
het is maar wat je orgineel noemt als 234782492482 mensen er zo bijlopen
Artistiek mijn reet...
Als ik er zo een zie lopen sla ik m verrot. Die gasten verneuken het straatbeeld![]()
ze zijn allemaal lelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, of je lult alleen maar met de menigte mee.
Ik heb namelijk van het weekend die eh "234782492482" gothic mensen gezien en nee, geen eentje is er hetzelfde.Jammer, maar je punt is nicht gemacht.
Hoi, welkom in klb.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb namelijk van het weekend die eh "234782492482" gothic mensen gezien en nee, geen eentje is er hetzelfde.Jammer, maar je punt is nicht gemacht.
tuurlijk doet hij niemand iets aan, want dat kan die niet eens. gothics zijn zielige weerloze wezentjes waar iedereen over heen loopt, en om mensen af te schrikken nemen ze gedragingen van diertjes over zoals dezequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
quote:
Nou ja.. als ik ze zie lopen hebben ze een probleemquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]De meeste mensen op deze wereld zijn lelijk, jij valt daar hoogstwaarschijnlijk ook onder
en ik ook,
kwestie van smaak again.
Dat blijktquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik ze zie lopen hebben ze een probleem
Die gasten zijn sowieso nergens veilig...
Ik oordeel niet, ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan nogmaals wie ben jij om daar dan maar een oordeel over te geven?
Of nja.. een oordeel is niet eens verkeerd, maar een beledigend oordeel is het meer.
Er worden hier mensen afgezeken die zich fijn voelen bij deze subcultuur en zelfs onderling bij deze mensen zijn er grote verschillen qua klederdracht, muziek en gedachtengangen.
Dus..
No offence trouwens naar wie ook hoor, ik ben gewoon geinteresseerd waar die "haat" naar gothics vandaan komt, ik vind ze persoonlijk zelf namelijk uitgesproken, artistieke en vaak lieve mensen.
a) zijn punt staat nog steeds recht overeind. Hetzelfde kan van elke groepering gezegd worden. Ze lijken allemaal niet op elkaar (gezichtsverschillen enz). Wat je vergeet is dat het niet om identieke klonen gaat (al zou je dat soms wel denken) maar om het feit dat dit soort luji met allemaal dezelfde interesses, dezelfde merkkleren (makeup bij mannen, rok, zwarte kleren e.d.) elkaar blijft opzoeken,. Dit terwijl ze er prat op staan dat ze uniek zijn (in de sociale psychologie heet dit de homogeniteits bias).quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
dat moest er nog bijkomen; dat hun mij willen klappen omdat ik normaal ben en geen schroefje los heb zoals zijquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Misschien, het enige waar ze de 'standaard' massa op veroordelen zou dus het 'standaard'-gedoe kunnen zijn, maar ze zullen daar een ander niet mee lastig vallen of wat ook. Ze zullen niet op je afstormen (tenminste.. de ones die gothic zijn, omdat ze het mooi vinden en niet om stoer te zijn of iets) en je in mekaar timmeren omdat jij zo 'standaard' 'normaal' of 'mainstream' bent.
Dus ik snap de eenzijdige haat niet zo eerlijk gezegd:)
bij jou een probleemquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik ze zie lopen hebben ze een probleem
Die gasten zijn sowieso nergens veilig...
ik dacht dat ze allemaal anders waren,. ze zijn opeens wel allemaal interessant en artistiek...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ikslechts en loop dan door. Het zal me werkelijk mijn reet roesten wat die mensen doen.
Maar om er nou tegen op te kijken als zijnde interessant, artistiek of weet ik veel wat, kom op zeg
met je vrienden nog wel; wat een held zegquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef Flammie het volgende:
gothics slaan is heerlijk inderdaad
Ik ga binnenkort eens wat youtubes maken van gothics die ik tot bloedens toe aan het huilen maak met mijn vrienden
Ik voel me echt als obelix op die momenten
Flammie is dik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef Flammie het volgende:
gothics slaan is heerlijk inderdaad
Ik ga binnenkort eens wat youtubes maken van gothics die ik tot bloedens toe aan het huilen maak met mijn vrienden
Ik voel me echt als obelix op die momenten
Doe het ook alleen maar met vrienden is het meer lol.. iedereen zijn pleziertje natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
met je vrienden nog wel; wat een held zeg
des te meer slaag zo een loser krijgt. Daar leert ie van. Het mooiste is als ze vallen tijdens de ruzie.. zie je echt die lange haren zo wapperen terwijl ze op hun bek flikkeren..quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe het ook alleen maar met vrienden is het meer lol.. iedereen zijn pleziertje natuurlijk
Categorie 13 - 17 jaar niet meegerekendquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht dat ze allemaal anders waren,. ze zijn opeens wel allemaal interessant en artistiek...
en mysterieus en diepgaand enz
kom op eyvan die 15 jarige goths die denken dat ze ware dichters zijn
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe het ook alleen maar met vrienden is het meer lol.. iedereen zijn pleziertje natuurlijk
dit verklaart een hoopquote:ใกล... สุดฟ้า ก็ไม่สามารถกั้นเรา แค่ห่างแค่เพียงเอื้อมมือ
แต่การ... ได้รักเธอ นั่นคือของสำคัญกว่า และมันมีค่ามากเกินกว่าสิ่งไหนๆ
ฉันขอสัญญา จะจำทุกเรื่องราว ไม่ว่าร้ายหรือดี สุขหรือทุกข์ใจ
ฉันจะทบทวน เรื่องราวของเธอตลอดไป เผื่อวันสุดท้ายที่ฉันหายใจ จะได้ไม่ลืมเธอ
ปลาย... ขอบฟ้า กับระเบียงที่เราเคยนั่งมองท้องฟ้าด้วยกัน
ต้นไม้... ต้นนั้น จะดูแลรักษามัน แทนความคิดถึงเมื่อเธอไม่อยู่ตรงนี้
ฉันขอสัญญา จะจำทุกเรื่องราว ไม่ว่าร้ายหรือดี สุขหรือทุกข์ใจ
ฉันจะทบทวน เรื่องราวของเธอตลอดไป จะจำเธอไว้และรักเธอไปอย่างนี้.... หืมมมม
โปรดจงมั่นใจ ฉันขอสัญญาจะจำทุกเรื่องราว ไม่ว่าร้ายหรือดี สุขหรือทุกข์ใจ
ฉันจะทบทวน เรื่องราวของเธอตลอดไป เผื่อวันสุดท้ายที่ฉันหายใจ จะได้ไม่ลืมเธอ
จะได้ไม่ลืมเธอ
kijk ik vind er ook niks aan die gothics, maar das nog geen reden om ze ervan langs te geven tenzij ze een grote bek opzetten ofzo. maar dan nog, als je echt iets voorstelt de je het lekker in je eentje. en al helemaal een weerloze gothic, als je dat toch nog niet alleen aankunt is het ernstigquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik gun iedereen wat lolquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
kijk ik vind er ook niks aan die gothics, maar das nog geen reden om ze ervan langs te geven tenzij ze een grote bek opzetten ofzo. maar dan nog, als je echt iets voorstelt de je het lekker in je eentje. en al helemaal een weerloze gothic, als je dat toch nog niet alleen aankunt is het ernstig
maar ik wel, einde discussiequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar jullie "haten" (sowieso al een behoorlijk rotwoord) gothics omdat ze dus:
- lelijk zijn
- lelijk zijn
- ennn.. lelijk zijn
- ze samen toch weer een groep vormen .. o.O dat doe je nu eenmaal als mens (tevens is dat uniek zijn nu echt wel achterhaald).
- ze hun haar raar hebben zitten
- makeup dragen die jullie niet mooi vinden
- kleding dragen die jullie niet mooi vinden
- ze niet terug kunnen slaan
- niet zichzelf zijn volgens jullie
- alleen maar om aandacht vragen ()
... hmm.. dan vind ik het nog steeds geen reden om ze te haten.
Beuken jullie ook wel eens van die hiphoppers in elkaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik gun iedereen wat lol
Mijn vrienden mogen ook eens wat plezier hebben... zo sociaal ben ik dan weer wel
Er is genoeg gothic voor iedereen
Obvious trolll.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Flammie het volgende:
dus ik zo
dat was grappig
Nopequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Beuken jullie ook wel eens van die hiphoppers in elkaar?
Alleen als ze mij eerst aanrakenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Beuken jullie ook wel eens van die hiphoppers in elkaar?
niet als jullie nog lang doorgaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik gun iedereen wat lol
Mijn vrienden mogen ook eens wat plezier hebben... zo sociaal ben ik dan weer wel
Er is genoeg gothic voor iedereen
Die zijn ook lelijk,quote:
Wat ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die zijn ook lelijk,
kleden zich raar,
zijn een gigaaantische groep,
luisteren muziek die niet leuk is,
maar het ergste is.
Er komt niet eens normaal ABN uit.
Je bent er zeker zelf 1?
Nope.. en jij dan? Je bent gothic zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die zijn ook lelijk,
kleden zich raar,
zijn een gigaaantische groep,
luisteren muziek die niet leuk is,
maar het ergste is.
Er komt niet eens normaal ABN uit.
Je bent er zeker zelf 1?
Dan is het goed, je doet er dan tenminste nog iets aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:51 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Alleen als ze mij eerst aanrakendan kan ik niet aan geklaagd worden
goth vermoed ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk?
Gay en verder?
Gayquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk?
Gay en verder?
Vrouwquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Gayik ben een vrouw maar goed,
hetero en uhmm blij
niemand is anti, dus dat wordt een heel eenzaam topic danquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan is het goed, je doet er dan tenminste nog iets aan.
Mag er zo'n Gangstuhr Topique komen?
Heb je nog vrienden die wel gothic zijn? Mijn vrienden komen dit weekend weer langs voor wat plezierquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Neeniet meer, wel geweest een aantal jaren
,
maar wat doet het er toe?:)
Niet doen.. lukt je niet ook al ben je een vrouwquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
Zacht van aard toch, daarom neem ik het voor deze zwakkere subcultuur op, in m'n uppie
Jawel hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb je nog vrienden die wel gothic zijn? Mijn vrienden komen dit weekend weer langs voor wat plezier
blij? dus jij voormt weer een subcultuurtje binnen het subcultuurtje. je hoort down te zijn en te snijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Gayik ben een vrouw maar goed,
hetero en uhmm blij
Hahaha,quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:56 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
blij? dus jij voormt weer een subcultuurtje binnen het subcultuurtje. je hoort down te zijn en te snijden
Hey, kankerjosti, ga eens even je moeder pesten ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) zijn punt staat nog steeds recht overeind. Hetzelfde kan van elke groepering gezegd worden. Ze lijken allemaal niet op elkaar (gezichtsverschillen enz). Wat je vergeet is dat het niet om identieke klonen gaat (al zou je dat soms wel denken) maar om het feit dat dit soort luji met allemaal dezelfde interesses, dezelfde merkkleren (makeup bij mannen, rok, zwarte kleren e.d.) elkaar blijft opzoeken,. Dit terwijl ze er prat op staan dat ze uniek zijn (in de sociale psychologie heet dit de homogeniteits bias).
b)Je bent in zekere zin niet d eobjectieve toeschouwer hier. Ik zeg gewoon precies hetzelfde. ik was van het weekend naar goth feest geweest en er waren 348234732028324 goths. Ze leken allemaal op elkaar. Geen anekdotes. we spreken hier over objectieve feiten.
c) gothics slaan is het mooiste dat is,.
Inderdaad niet objectief, is niemand hier in dit topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
par·tij·dig bn, bw vooringenomen, niet objectief
Nou je zou idd de 1e gothic zijn die terug zal bijtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hahaha,nee ik ben absoluut niet als gothic te definiëren.
Ik ben te blij en ik snij niet. En ik bijt terug als mensen vervelend doen.
M'n eigen subcultuurtje
Ze zochten toch ook geen ruzie of wel soms?:)quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou je zou idd de 1e gothic zijn die terug zal bijten
Die homofielen op straat deden niks terug.. ze sloegen niet terug .. ze deden helemaal niks
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht dat ze allemaal anders waren,. ze zijn opeens wel allemaal interessant en artistiek...
en mysterieus en diepgaand enz
kom op eyvan die 15 jarige goths die denken dat ze ware dichters zijn
Kut konijnen bijten altijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hahaha,nee ik ben absoluut niet als gothic te definiëren.
Ik ben te blij en ik snij niet. En ik bijt terug als mensen vervelend doen.
M'n eigen subcultuurtje
Jawelquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ze zochten toch ook geen ruzie of wel soms?:)
vast welquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Inderdaad niet objectief, is niemand hier in dit topic
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
JawelZe waren gothic dus ze zochten ruzie met me
Ze hebben geen respect met hun zwarte kleding en satansterren
Neuk je ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Maar ik ben geen kut konijn:P
Ik ben liefen aaibaar, en zacht!
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
JawelZe waren gothic dus ze zochten ruzie met me
Ze hebben geen respect met hun zwarte kleding en satansterren
Verschuil je maar achter een konijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hey ik ben een konijn,
wat denk je nou
Tuurlijk, het is internet. Het is hier levensgevaarlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:02 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Verschuil je maar achter een konijn
pas op: is waarschijnlijk een vies dik wijf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:02 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Tja gevoelig topic geopent en terecht iedereen haat die mensen toch!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is internet. Het is hier levensgevaarlijk!
Ze is 19. Wat denk jequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:02 schreef Ordienair het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Misan het volgende:
[..]
pas op: is waarschijnlijk een vies dik wijf.
stout hoor, wedden dat deze van gothica transformeert naar dit typequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hey ik ben een konijn,
wat denk je nou
probeert niet voor niets mannen te scoren via internet en heeft niet voor niets geen foto's in r foboquote:
MODDERVET weetje!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Misan het volgende:
[..]
pas op: is waarschijnlijk een vies dik wijf.
Daar heb ik dan niets op tegen kutkopaapjequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
stout hoor, wedden dat deze van gothica transformeert naar dit type
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
MODDERVET weetje!
Ik kan de deur niet eens meer uit![]()
*snijdt* / *dood*
Alleen van een kut konijn denk dat ik daar ook een topic over ga starten kut beesten en ze stinkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef Misan het volgende:
[..]
probeert niet voor niets mannen te scoren via internet en heeft niet voor niets geen foto's in r fobo
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
is ze al 19? en nog altijd gothica, hmm; dan geef ik de hoop toch op
Jij ook niet. Je probeert ook zeker vrouwen te scoren via internet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef Misan het volgende:
[..]
probeert niet voor niets mannen te scoren via internet en heeft niet voor niets geen foto's in r fobo
zeg nou zelf, daar kunnen die eerder op dit topic verschenen zwart beschilderde snollen toch niet aan tippenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Daar heb ik dan niets op tegen kutkopaapje
Haha dat is 1 ding dat zeker is. voor de rest nog steeds HAAT aan Gothicsquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zeg nou zelf, daar kunnen die eerder op dit topic verschenen zwart beschilderde snollen toch niet aan tippen
Niets mis met proberen te zijn wie je wil zijn.. tot op een bepaalde hoogte dan wel. En sommigen maken zichzelf heel erg lelijk inderdaad, maar het kan ook goed!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Marouska het volgende:
Ik heb voor gothics evenveel respect als voor PC-hooft-types met dikke lagen make-up: onechte wijven/mensen die 's ochtends uren nodig hebben om te verbergen hoe ze er echt uit zien vind ik maar eng. Waarom heb je al die nepheid, frou frou en plamuur nodig om ons te tonen 'wie je echt bent'?
wat een lelijkerd ben je (tevreden met dit oordeel?). zie ik dat nou goed of heb je gelakte nagels?quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niets mis met proberen te zijn wie je wil zijn.. tot op een bepaalde hoogte dan wel. En sommigen maken zichzelf heel erg lelijk inderdaad, maar het kan ook goed!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:10 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wat een lelijkerd ben je (tevreden met dit oordeel?). zie ik dat nou goed of heb je gelakte nagels?
EEN GOTHIC GESIGNALEERD MENSEN!![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Alleen van een kut konijn denk dat ik daar ook een topic over ga starten kut beesten en ze stinken
jij ruikt aan konijnen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Alleen van een kut konijn denk dat ik daar ook een topic over ga starten kut beesten en ze stinken
tuurlijk, ik ben dan ook een dikke aapquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij ook niet. Je probeert ook zeker vrouwen te scoren via internet?
Oh wacht .. dat doet iedere fokker
Nee, ze is lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Das geen gothic man, das een emo.
OMG!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net of dat er in 2009 nog Gothics bestaan.Die zijn toch al 30 jaar uitgestorven of zo? Wat je nu ziet zijn alleen van die kankerhoeren die zich af willen zetten van de wereld of van die halve emo's.
[ afbeelding ]
Voor de rest.
Of scene. Maar gothic zeker niet idd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
één pot natquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden onder punkquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee jou vergeten we gewoon gelijk geen klaag topic over jouquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan ga jij weer een zaadtopic openen
Hmm bij punk denk ik meer aan hanekammen, armyboots, tijgerprint broeken een hoop scheur werkquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hmm bij punk denk ik meer aan hanekammen, armyboots, tijgerprint broeken een hoop scheur werk. Mooie mensen zijn dat!
Wat een groot hoofd johquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef Sox het volgende:
Ghehe die gothics, ook al die gothic bandjes, 95% van het publiek bestaat uit 12-14 jarige pre-pubers
[ afbeelding ]
Hoor ik wel eens vaker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Geweldig mens! Fijne muziek, met u kan ik praten Mr. Cooper!
Haha ^^ wel lief!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hem staat het wel moet ik zeggen
Heb uw naasten liefquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef apenkutkop het volgende:
waar zijn de anti-gothics?
gothics nemen het over hier![]()
![]()
![]()
dit is een HAAT aan gothic topic, geen heb ze lief topic
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef apenkutkop het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef apenkutkop het volgende:
![]()
![]()
Hier is een hater, maar ik heb alleen een hekel aan die Gothics van 10 jaar geleden t/m nu.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef apenkutkop het volgende:
![]()
![]()
gothic haten is zoo passe!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef apenkutkop het volgende:
![]()
![]()
Correct, al behoorde ik daar zelf ook bij :L.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hier is een hater, maar ik heb alleen een hekel aan die Gothics van 10 jaar geleden t/m nu.
maar wat ben jij dan? ook een plaatje van een vol met make-up gesmeerde dude, ik weet niet wat het is maar ik zie het verschil niet hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hier is een hater, maar ik heb alleen een hekel aan die Gothics van 10 jaar geleden t/m nu.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef Realizer het volgende:
Flammie en michielos
zijn gewoon twee kanker trollen.
zogenaamt gothics slaan op straat tot bloedens toe met hun matties.
je bedoelt zeker dat je een eindbaas in een of andere online MMORPG heb verslagen met je guild?
Dat is geen gothic kankerkneus, dat is de shockshow.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
maar wat ben jij dan? ook een plaatje van een vol met make-up gesmeerde dude, ik weet niet wat het is maar ik zie het verschil niet hoor
School, ga er heen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Trein weet je nog hop opschieten
Net zo zieligquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is geen gothic kankerkneus, dat is de shockshow.
allemaal één pot nat; lelijk, vies en... lelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is geen gothic kankerkneus, dat is de shockshow.
hoordquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Kut emo/gothic wil je aub je bek houden je hoord hier niet thuis.
Val dood, kankertroll.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
allemaal één pot nat; lelijk, vies en... lelijk![]()
ga heen satanskind
Begin onderaan, de peuterschool.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Kut emo/gothic wil je aub je bek houden je hoord hier niet thuis.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hem staat het wel moet ik zeggen
Dat ben ik niet idiootquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
![]()
wat ben je dan, buitenaards?
[ afbeelding ]
Dat maakt in dit topic echt geen reedt uit,quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Steve is geen gothic. Hij is een pagan.
ogenschijnlijk klein maar belangrijk verschil!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Goed punt. Mwah. Ben gelukkig weer uit mn Omnia periode.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat maakt in dit topic echt geen reedt uit,
hippie, gothic, alternative, pagan, emo het is hier een pot nat.
Desalniettemin een prachtige vent.
En Jenny is ook mooi
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ogenschijnlijk klein maar belangrijk verschil!
Nee is wel een heel groot verschil, maar doet even niet terzake.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ogenschijnlijk klein maar belangrijk verschil!
inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het leuke is nog dat de meeste extreme haters Emimich-look-a-likes zijn.
Omnia.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
edit: oh ik lees het al![]()
Uit? Ik zit er sinds zondag echt tot diep over mn oren inquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Goed punt. Mwah. Ben gelukkig weer uit mn Omnia periode.
[..]
Ja.
Mond dicht over emo proleetquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat maakt in dit topic echt geen reedt uit,
hippie, gothic, alternative, pagan, emo het is hier een pot nat.
Desalniettemin een prachtige vent.
En Jenny is ook mooi
Toen ik. 15, 16 was toen was ik zo'n wannabe kindje die niet wist wie ze was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Uit? Ik zit er sinds zondag echt tot diep over mn oren in.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Val dood, kankertroll.
De aids begint bij je te werken zo te zien.![]()
Ahhh, wannabe gothic, hehequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Toen ik. 15, 16 was toen was ik zo'n wannabe kindje die niet wist wie ze was.
Toen was ik dus Omnia fan en wannabe gothic.
maar dat maakt voor dit topic niet uit!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Al vind ik Omnia niet echt.. gothic ofzo
Ga maar eens naar een optreden. Alleen maar gothics en pagans enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ahhh, wannabe gothic, hehe.
Ik vind het jammer, ken ze nu pas sinds September...
maar vind ze wel heel gaaf.
Al vind ik Omnia niet echt.. gothic ofzo
Ik heb ze zondag nog gezien dus ik weet waar ik over praat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een optreden. Alleen maar gothics en pagans enzo.
Heb ze iets van 10x live gezien ofzo.
Nee, maar wanneer is muziek gothic?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb ze zondag nog gezien dus ik weet waar ik over praat.
Dat er veel gothics e.d. op af komen en pagans (waaronder ikzelf) ja.
Maar de muziek opzichzelf? Nee.
er is echt wel een verschil tussen gothic:quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, maar wanneer is muziek gothic?
Oké. Laten we het dan zo zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
er is echt wel een verschil tussen gothic:
Dark Sanctuary is een heel goed voorbeeld.
en Neo Keltische muziek:)
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef Desunoto het volgende:
Is Omnia Nederlands of zo dat je ze 10x gezien hebt?
Deal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Laten we het dan zo zeggen.
Het is Neo Keltische muziek, dat vooral gothics aantrekt.
Denken dat ik een Gothic ben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
is that the best a gothic can do?
Brr, ik moet nog steeds wennen aan 'een pagan'. Het klinkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik win, kankeremo's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lapo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |