Slotje misschien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Ben ik nog iets vergeten?
Ja jezelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Je zelfquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.quote:
Zal ik doen poepie ga jij dan maar niet op fok zitten want je volgt beetje de trend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.
Ik had het niet tegen jou. Leer lezen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Zal ik doen poepie ga jij dan maar niet op fok zitten want je volgt beetje de trend.
Ik begreep alleen dat je op iedere sub-cultuur kotst behalve op boeren die in een keet zuipen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.
Ja moeilijk te accepteren hè als iemand anders is dan gewoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef wijsneus het volgende:
oh nee! dat valt volledig buiten mijn referentiekader en is daarom walgelijk!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel.
Die wenkbrauw zit iets te veel naar links dus ik zal haar niet doenquote:
Oke danquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dikke vrouwen heb je overal, kutargument.
wat een smerig wijfquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Oke dan![]()
[ afbeelding ]
Het kan inderdaad
beter maar niet goed. die witte ogen zijn afstotelijk en die blonde pluk haar mag er ook wel uit. blond of zwart maar niet alle 2. en dan dat spinnenweb; alsjeblieftquote:
Ze wéét het tenminste, van die breezer hoertjes met dezelfde omvang zie je lopen in strakke broeken met humongous vetrollen er overheen.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Kuttopic
Waar gaat het heen met respect voor elkaar's keuzes
Erg jammer.
Bah wat een vooroordelen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die mensen willen juist dat wij ze afstotelijk vinden en ze belachelijk maken, daar kicken ze op, en daarom lopen ze er zo bij. ze hebben aandacht te kort en willen opvallen. ze schreeuwen het gewoon uit: ''kijk naar mij, kijk naar mij, zien jullie allemaal hoe lelijk ik ben, maar het maakt me niks uit wat jullie van me vinden'' ja hoor, geloof je het zelf. het maakt ze juist heel veel uit!
Dit dus...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die mensen willen juist dat wij ze afstotelijk vinden en ze belachelijk maken, daar kicken ze op, en daarom lopen ze er zo bij. ze hebben aandacht te kort en willen opvallen. ze schreeuwen het gewoon uit: ''kijk naar mij, kijk naar mij, zien jullie allemaal hoe lelijk ik ben, maar het maakt me niks uit wat jullie van me vinden'' ja hoor, geloof je het zelf. het maakt ze juist heel veel uit!
Jaloeziequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Bah wat een vooroordelen..
Gothic's vinden het mooi en daarom zien zij er uit zoals ze er uit zien,
dat mensen dat niet kunnen accepteren is een kwestie van smaak of jaloezie.
Laat die mensen gewoon, zij zijn namelijk ook mensen, net als jullie.
Hey! Boy George is een baas!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:16 schreef apenkutkop het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is toch ook ronduit vies, wat een fag!
smaak? nee hoor, ze weten overduidelijk niet wat dat isquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Bah wat een vooroordelen..
Gothic's vinden het mooi en daarom zien zij er uit zoals ze er uit zien,
dat mensen dat niet kunnen accepteren is een kwestie van smaak of jaloezie.
Laat die mensen gewoon, zij zijn namelijk ook mensen, net als jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |