Slotje misschien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Ben ik nog iets vergeten?
Ja jezelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Je zelfquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Gothic![]()
Emo![]()
Alto
Gabber
Hippie
Kakker
Nerd
Hardrocker
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.quote:
Zal ik doen poepie ga jij dan maar niet op fok zitten want je volgt beetje de trend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen stroming/groep/club/subcultuur/whatever. Volgens mij snap je het topic niet zo heel erg goed. Maar dat is niet erg, maak jij nou maar gewoon je standaard one-liners en woordgrapjes.
Ik had het niet tegen jou. Leer lezen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Zal ik doen poepie ga jij dan maar niet op fok zitten want je volgt beetje de trend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |