abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:52:02 #141
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_74586885
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Bleekscheet het volgende:
Vorige week reageerden alle fokkertjes massaal frustrerend en uit boosheid na een uitzending van peter rd vies hoe agentjes langs snelwegen na een paar uurtjes flitsen zelf met een grote snelheid de weg op gingen. Nu rijd een agent iemand dood op een zebrapad die momenteel heerlijk geniet van een verlofje, is het meteen OK en zijn de jongeren fout omdat ze uit woede reageren, dat Oom agentje zonder een vervolg ervan afkomt. Je moet echt een kut leven hebben om het gedrag van deze agent goed te praten
Het verschil is de beschikbaarheid van informatie over de situatie. Dat flitsverhaal is meerdere malen opgenomen, heeft iedereen met eigen ogen kunnen zien, dus kan er op legitieme wijze een mening gevormd worden.

Wat "we" an de Diamantbuurt weten, is dat het een kansenwijk is met een grote groep kansenjongeren die (autochtone) bewoners weg hebben gepest. Dat is de enige info die ik momenteel tot mijn beschikking heb over deze betreffende situatie.

Is het dan zo gek om de agent even het voordeel van de twijfel te gunnen? Is dat zo moeilijk om in te zien?

[ Bericht 0% gewijzigd door GSP op 10-11-2009 23:17:49 ]
I am not impressed by your performance
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:11:34 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74590045
quote:
[b]Op dinsdag 10 november 2009 21:43 Nu rijd een agent iemand dood op een zebrapad die momenteel heerlijk geniet van een verlofje, is het meteen OK en zijn de jongeren fout omdat ze uit woede reageren, dat Oom agentje zonder een vervolg ervan afkomt.
"Heerlijk geniet van een verlofje", "Oom agentje komt er zonder vervolg er vanaf".

Gevalletje klok horen luiden, weet niet waar de klepel hangt.
pi_74590162
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef GSP het volgende:

[..]

Het verschil is de beschikbaarheid van informatie over de situatie. Dat flitsverhaal is meerdere malen opgenomen, heeft iedereen met eigen ogen kunnen zien, dus kan er op legitieme wijze een mening gevormd worden.

Wat "we" an de Diamantbuurt weten, is dat het een kansenwijk met een grote groep kansenjongeren die (autochtone) bewoners weg hebben gepest. Dat is de enige info, die ik momenteel tot mijn beschikking heb over deze betreffende situatie.

Is het dan zo gek om de agent even het voordeel van de twijfel te gunnen? Is dat zo moeilijk om in te zien?
En een vrouw die op het zebrapad wordt doodgereden dan.
Foutje, sorry, bosje bloemen op het graf.

Oh... allochtoon?
Had ze maar beter uit moeten kijken.
Ik bespeur bij veel mensen een laag denkniveau......

Ik ben geen jonge allochtoon en ook ik heb een godsgruwelijke hekel aan een groot aantal politieagenten vanwege het feit dat ze klakkeloos allerlei burgeronvriendelijke acties ondernemen om hun target maar te halen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:20:55 #144
279329 GSP
pi_74590418
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

En een vrouw die op het zebrapad wordt doodgereden dan.
Foutje, sorry, bosje bloemen op het graf.

Oh... allochtoon?
Had ze maar beter uit moeten kijken.
Ik bespeur bij veel mensen een laag denkniveau......

Ik ben geen jonge allochtoon en ook ik heb een godsgruwelijke hekel aan een groot aantal politieagenten vanwege het feit dat ze klakkeloos allerlei burgeronvriendelijke acties ondernemen om hun target maar te halen.
Fout, jij maakt een aanname. Je weet namelijk helemaal niet wat er exact gebeurd is. Er zijn alleen wat verklaringen van kansenjongeren. Dat jij dat dan klakkeloos overneemt als zijnde de waarheid, zegt veel over jouw agenda en/of intelligentie.
pi_74590647
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef GSP het volgende:

[..]

Fout, jij maakt een aanname. Je weet namelijk helemaal niet wat er exact gebeurd is. Er zijn alleen wat verklaringen van kansenjongeren. Dat jij dat dan klakkeloos overneemt als zijnde waarheid, zegt veel over jouw agenda en/of intelligentie.
Ik neem klakkeloos aan dat er op een zebrapad een vrouw is doodgereden door een motoragent.

en iemands intelligentie in twijfel trekken geeft aan dat je zelf niet erg hoog op de ladder staat. Dat heeft te maken met dieper liggende frustraties. Maar ga je gang, door mijn werk kom ik dagelijks zulke kneusjes tegen, het lukt me aardig om daar mee om te gaan.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:40:50 #146
279329 GSP
pi_74591138
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:27 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ik neem klakkeloos aan dat er op een zebrapad een vrouw is doodgereden door een motoragent.

en iemands intelligentie in twijfel trekken geeft aan dat je zelf niet erg hoog op de ladder staat. Dat heeft te maken met dieper liggende frustraties. Maar ga je gang, door mijn werk kom ik dagelijks zulke kneusjes tegen, het lukt me aardig om daar mee om te gaan.
Dus jij weet exact wat de omstandigheden waren? Misschien was er een bepaalde reden voor? Misschien zag hij in de verte een overval of iemand om hulp zwaaien/roepen? Jij hebt de politieagent al berecht en veroordeeld voordat het onderzoek afgerond is. EN ja, dat is heel dom.
pi_74591643
Ik steun deze campagne tegen de moordenaar Harry en hoop dat Harry de cel in komt met zijn moord.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_74591675
quote:
Vorige week reageerden alle fokkertjes massaal frustrerend en uit boosheid na een uitzending van peter rd vies hoe agentjes langs snelwegen na een paar uurtjes flitsen zelf met een grote snelheid de weg op gingen. Nu rijd een agent iemand dood op een zebrapad die momenteel heerlijk geniet van een verlofje, is het meteen OK en zijn de jongeren fout omdat ze uit woede reageren, dat Oom agentje zonder een vervolg ervan afkomt. Je moet echt een kut leven hebben om het gedrag van deze agent goed te praten
Hiermee kunnen wij dus concluderen dat deze users extreem rechts zijn.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_74591755
quote:
Goed punt.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 00:04:32 #150
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_74591881
Dus zijn volksgerichten nu wel of niet ok?

Mensen die er altijd voor pleiten zijn nu ineens tegen en andersom.
pi_74592093
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef GSP het volgende:

[..]

Dus jij weet exact wat de omstandigheden waren? Misschien was er een bepaalde reden voor? Misschien zag hij in de verte een overval of iemand om hulp zwaaien/roepen? Jij hebt de politieagent al berecht en veroordeeld voordat het onderzoek afgerond is. EN ja, dat is heel dom.
Ik heb niemand berecht en veroordeeld, maar vind wel dat er erg gemakkelijk over deze zaak wordt gedacht. Omdat het gebeurde in de Diamantbuurt worden getuigen al bij voorbaat niet serieus genomen en dat is natuurlijk onzin.
en nog steeds is er een vrouw doodgereden op een zebrapad.
pi_74592227
"Diamantjeugd", is dat het nieuwe eufemisme voor onverbeterlijk mocrotuig?
pi_74592598
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:20 schreef bouillabaisse het volgende:
"Diamantjeugd", is dat het nieuwe eufemisme voor onverbeterlijk mocrotuig?
Ja, maar de Diamantbuurt is dan wel de thuisbasis van dergelijk volk het is ook best een aardige wijk en ligt op een uitstekende lokatie.
Voor zij die de Diamantbuurt niet kennen: het is geen Slotervaart.
pi_74592654
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, maar de Diamantbuurt is dan wel de thuisbasis van dergelijk volk het is ook best een aardige wijk en ligt op een uitstekende lokatie.
Voor zij die de Diamantbuurt niet kennen: het is geen Slotervaart.
Lekker gezellig wonen, daar in die Diamantbuurt?
pi_74592722
Nou ik was er slechts een paar maanden woonzaam dus heb wellicht een vertekend beeld maar het kan een stuk erger, dit soort problemen heb je in iedere wijk met Marokkanen.... je moet alleen net de pech hebben dat ze net jou moeten hebben en die had ik niet.
Maar zoals ik al schreef, de lokatie is goed! met 15 minuutjes zit je op de VU en bij het Leidseplein per fiets.
Op nog geen vijf minuten fietsen van mijn kamer lag zo'n beetje de duurste straat van Amsterdam met prachtige villa's.
pi_74592744
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou ik was er slechts een paar maanden woonzaam dus heb wellicht een vertekend beeld maar het kan een stuk erger, dit soort problemen heb je in iedere wijk met Marokkanen.... je moet alleen net de pech hebben dat ze net jou moeten hebben en die had ik niet.
Maar zoals ik al schreef, de lokatie is goed! met 15 minuutjes zit je op de VU en bij het Leidseplein per fiets.
Op nog geen vijf minuten fietsen van mijn kamer lag zo'n beetje de duurste straat van Amsterdam met prachtige villa's.
Het zegt me allemaal niet zoveel, ik ben nauwelijks bekend in Amsterdam. Maar ik geloof je op je woord.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:04:40 #157
3542 Gia
User under construction
pi_74595038
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef fs180 het volgende:

[..]

Neehoor.
Bron?

Ik heb op school geleerd dat een politie alleen door rood mag rijden als hij of het zwaailicht óf de sirene aan heeft.

Heb gezocht in de RVV wetten, maar kan niet vinden dat agenten zonder signalen door rood mogen rijden.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:06:51 #158
3542 Gia
User under construction
pi_74595081
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Woonzaam?
pi_74595306
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Bron?

Ik heb op school geleerd dat een politie alleen door rood mag rijden als hij of het zwaailicht óf de sirene aan heeft.

Heb gezocht in de RVV wetten, maar kan niet vinden dat agenten zonder signalen door rood mogen rijden.
Ik heb juist het tegenovergestelde geleerd, weet alleen niet meer precies waar het staat.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:25:12 #160
3542 Gia
User under construction
pi_74595477
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb juist het tegenovergestelde geleerd, weet alleen niet meer precies waar het staat.
Het tegenovergestelde? Dat de politie met signalering niet door rood mag rijden en zonder wel?

Volgens mij is een politie zonder signalering eigenlijk een gewone automobilist. Maar kan het ook niet vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')