lolwut?quote:
Echt wel. Behalve als hij sirene of zwaailicht aan heeft. Ander gelden stoplichten net zo goed voor een agent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef fs180 het volgende:
Maar stoplichten gelden ook niet voor een de agent in kwestie.
Neehoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt wel. Behalve als hij sirene of zwaailicht aan heeft. Ander gelden stoplichten net zo goed voor een agent.
omdat ze het zagen aankomen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nouja als dit allemaal echt waar is begrijp ik best dat ze boos zijn.
Het verhaal in combinatie met dit: Ook klagen ze over het gedrag dat de agent vertoonde al voor het ongeval. "Deze agent waande zich werkelijk onaantastbaar. Wij kregen onterecht boetes van hem. Hij genoot er met volle teugen van als wij tekeer gingen omdat ons onrecht werd aangedaan. Zijn favoriete quote was dan ook: 'Ga maar lekker bezwaar maken, gaan we zien wie de rechter zal geloven. Een dienstdoende agent of een jochie uit de Diamantbuurt', zo claimt de jeugd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ze het zagen aankomen?
reed hij vaak roekeloos? is dat ook te zien op camera's?
Vrij bijzondere redenatie iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef bijderechter het volgende:
Wel opvallend dat de 'Diamant Jeugd' vindt dat de politie de buurt terroriseert
Ben jij Nederlander dan? Ik meende dat je voor surf leraar studeerde in Australie. Je Nederlands is zo beroerd (ík wordt´), maar dat vergaf ik je tot nu toe omdat een buitenlander leek te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van schrijven dat een "NEDERLANDSE burger" anders wordt behandeld dan "wij". Dat wijst toch direct op een aanwijzing dat ze buitenlands zijn of niet, ik kan er weinig anders van maken. Ik ga ook niet naar de regering of het KLPD om te zeggen dat ik anders wordt behandeld dan Nederlanders.
Totale onzin informatie als je Nederlander bent.
1. surfleraarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ben jij Nederlander dan? Ik meende dat je voor surf leraar studeerde in Australie. Je Nederlands is zo beroerd (ík wordt´), maar dat vergaf ik je tot nu toe omdat een buitenlander leek te zijn.
Het verschil is de beschikbaarheid van informatie over de situatie. Dat flitsverhaal is meerdere malen opgenomen, heeft iedereen met eigen ogen kunnen zien, dus kan er op legitieme wijze een mening gevormd worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Bleekscheet het volgende:
Vorige week reageerden alle fokkertjes massaal frustrerend en uit boosheid na een uitzending van peter rd vies hoe agentjes langs snelwegen na een paar uurtjes flitsen zelf met een grote snelheid de weg op gingen. Nu rijd een agent iemand dood op een zebrapad die momenteel heerlijk geniet van een verlofje, is het meteen OK en zijn de jongeren foutomdat ze uit woede reageren, dat Oom agentje zonder een vervolg ervan afkomt. Je moet echt een kut leven hebben om het gedrag van deze agent goed te praten
"Heerlijk geniet van een verlofje", "Oom agentje komt er zonder vervolg er vanaf".quote:[b]Op dinsdag 10 november 2009 21:43 Nu rijd een agent iemand dood op een zebrapad die momenteel heerlijk geniet van een verlofje, is het meteen OK en zijn de jongeren foutomdat ze uit woede reageren, dat Oom agentje zonder een vervolg ervan afkomt.
En een vrouw die op het zebrapad wordt doodgereden dan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef GSP het volgende:
[..]
Het verschil is de beschikbaarheid van informatie over de situatie. Dat flitsverhaal is meerdere malen opgenomen, heeft iedereen met eigen ogen kunnen zien, dus kan er op legitieme wijze een mening gevormd worden.
Wat "we" an de Diamantbuurt weten, is dat het een kansenwijk met een grote groep kansenjongeren die (autochtone) bewoners weg hebben gepest. Dat is de enige info, die ik momenteel tot mijn beschikking heb over deze betreffende situatie.
Is het dan zo gek om de agent even het voordeel van de twijfel te gunnen? Is dat zo moeilijk om in te zien?
Fout, jij maakt een aanname. Je weet namelijk helemaal niet wat er exact gebeurd is. Er zijn alleen wat verklaringen van kansenjongeren. Dat jij dat dan klakkeloos overneemt als zijnde de waarheid, zegt veel over jouw agenda en/of intelligentie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
En een vrouw die op het zebrapad wordt doodgereden dan.
Foutje, sorry, bosje bloemen op het graf.
Oh... allochtoon?
Had ze maar beter uit moeten kijken.
Ik bespeur bij veel mensen een laag denkniveau......
Ik ben geen jonge allochtoon en ook ik heb een godsgruwelijke hekel aan een groot aantal politieagenten vanwege het feit dat ze klakkeloos allerlei burgeronvriendelijke acties ondernemen om hun target maar te halen.
Ik neem klakkeloos aan dat er op een zebrapad een vrouw is doodgereden door een motoragent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef GSP het volgende:
[..]
Fout, jij maakt een aanname. Je weet namelijk helemaal niet wat er exact gebeurd is. Er zijn alleen wat verklaringen van kansenjongeren. Dat jij dat dan klakkeloos overneemt als zijnde waarheid, zegt veel over jouw agenda en/of intelligentie.
Dus jij weet exact wat de omstandigheden waren? Misschien was er een bepaalde reden voor? Misschien zag hij in de verte een overval of iemand om hulp zwaaien/roepen? Jij hebt de politieagent al berecht en veroordeeld voordat het onderzoek afgerond is. EN ja, dat is heel dom.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:27 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ik neem klakkeloos aan dat er op een zebrapad een vrouw is doodgereden door een motoragent.
en iemands intelligentie in twijfel trekken geeft aan dat je zelf niet erg hoog op de ladder staat. Dat heeft te maken met dieper liggende frustraties. Maar ga je gang, door mijn werk kom ik dagelijks zulke kneusjes tegen, het lukt me aardig om daar mee om te gaan.
Hiermee kunnen wij dus concluderen dat deze users extreem rechts zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Bleekscheet het volgende:
Vorige week reageerden alle fokkertjes massaal frustrerend en uit boosheid na een uitzending van peter rd vies hoe agentjes langs snelwegen na een paar uurtjes flitsen zelf met een grote snelheid de weg op gingen. Nu rijd een agent iemand dood op een zebrapad die momenteel heerlijk geniet van een verlofje, is het meteen OK en zijn de jongeren foutomdat ze uit woede reageren, dat Oom agentje zonder een vervolg ervan afkomt. Je moet echt een kut leven hebben om het gedrag van deze agent goed te praten
Goed punt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Bleekscheet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |