Is dat die gozert uit die poster van JB in die film The Pick of Destiny?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef Sox het volgende:
Fok!ing fopneger die de naam gebruikt van een echte artiest, DIO! de godheid van metal voor iedereen met een rijpe smaak.
DIO de enige echte!
[ afbeelding ]
dio BIJproduct van een Amsterdamse achterstandswijk.
[ afbeelding ]
Waarom spuw ik hier gal over?
De echte DIO komt op 2 december naar Tilburg, maar als je naar concerten zoekt krijg je iedere keer die grapjas. Ik ben het spuugzat en ik vind dat die gasten keihard moeten worden.. weggejorist.. Fok!kers? wat vinden jullie?
die gozer poept die neger uit.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Is dat die gozert uit die poster van JB in die film The Pick of Destiny?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef nicoo het volgende:
Terechte klacht, Dio bij heaven and hell op graspop was briljant!
Heaven and hell had sowieso headliner moeten zijn ipv dat gay-ass motley cruequote:
Ik stond em anders aardig te feesten op de Crüequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:18 schreef nicoo het volgende:
[..]
Heaven and hell had sowieso headliner moeten zijn ipv dat gay-ass motley crue
Gay-ass Mötley Crüe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:18 schreef nicoo het volgende:
[..]
Heaven and hell had sowieso headliner moeten zijn ipv dat gay-ass motley crue
Nee, uitquote:
een lijk die gitaar speeltquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit is pas echte rock&roll:
[ afbeelding ]
Populair? Wie de fuck is die eerste gast dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso, artiesten die niet even checken of hun naam al door een andere populaire gast/band gebruikt wordt.
Het zal je opa wezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Check die saaie gasten dan!
Dit is pas echte rock&roll:
[ afbeelding ]
Daar stond ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Skonk het volgende:
[..], ik stond wel buiten de tent maar het was goed te horen.
Deze post bewijst de sadness van de huidige jeugdquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Populair? Wie de fuck is die eerste gast dan?![]()
![]()
Hij is in ieder geval redelijk bekend. Niet dat ik hem goed vind.. maar ik ken hem wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ken je Black Sabbath? Dio heeft daar gezongen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Check dan hoe idioot hij op die foto staatquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze post bewijst de sadness van de huidige jeugd
Rainbowquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ken je Black Sabbath? Dio heeft daar gezongen.
Welke?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Check dan hoe idioot hij op die foto staat![]()
![]()
Nee, da's gewoon triest.quote:
quote:
Het lijkt mij niet dat de doel groep van de neger Dio, die hoogstwaarschijnlijk uit 12 jarige meisjes bestaat, het zelfde is als die van de echte Dio. Daarnaast lijkt het mij ook niet dat de neger Dio de capaciteit heeft, of de ambitie, om ooit buiten Nederlander iets muzikaal te beginnen, zijn "muziek", zoals vele het noemen, is namelijk afschuwelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso, artiesten die niet even checken of hun naam al door een andere populaire gast/band gebruikt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |