Is dat die gozert uit die poster van JB in die film The Pick of Destiny?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef Sox het volgende:
Fok!ing fopneger die de naam gebruikt van een echte artiest, DIO! de godheid van metal voor iedereen met een rijpe smaak.
DIO de enige echte!
[ afbeelding ]
dio BIJproduct van een Amsterdamse achterstandswijk.
[ afbeelding ]
Waarom spuw ik hier gal over?
De echte DIO komt op 2 december naar Tilburg, maar als je naar concerten zoekt krijg je iedere keer die grapjas. Ik ben het spuugzat en ik vind dat die gasten keihard moeten worden.. weggejorist.. Fok!kers? wat vinden jullie?
die gozer poept die neger uit.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Is dat die gozert uit die poster van JB in die film The Pick of Destiny?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef nicoo het volgende:
Terechte klacht, Dio bij heaven and hell op graspop was briljant!
Heaven and hell had sowieso headliner moeten zijn ipv dat gay-ass motley cruequote:
Ik stond em anders aardig te feesten op de Crüequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:18 schreef nicoo het volgende:
[..]
Heaven and hell had sowieso headliner moeten zijn ipv dat gay-ass motley crue
Gay-ass Mötley Crüe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:18 schreef nicoo het volgende:
[..]
Heaven and hell had sowieso headliner moeten zijn ipv dat gay-ass motley crue
Nee, uitquote:
een lijk die gitaar speeltquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit is pas echte rock&roll:
[ afbeelding ]
Populair? Wie de fuck is die eerste gast dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso, artiesten die niet even checken of hun naam al door een andere populaire gast/band gebruikt wordt.
Het zal je opa wezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Check die saaie gasten dan!
Dit is pas echte rock&roll:
[ afbeelding ]
Daar stond ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Skonk het volgende:
[..], ik stond wel buiten de tent maar het was goed te horen.
Deze post bewijst de sadness van de huidige jeugdquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Populair? Wie de fuck is die eerste gast dan?![]()
![]()
Hij is in ieder geval redelijk bekend. Niet dat ik hem goed vind.. maar ik ken hem wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ken je Black Sabbath? Dio heeft daar gezongen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Check dan hoe idioot hij op die foto staatquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze post bewijst de sadness van de huidige jeugd
Rainbowquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ken je Black Sabbath? Dio heeft daar gezongen.
Welke?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Check dan hoe idioot hij op die foto staat![]()
![]()
Nee, da's gewoon triest.quote:
quote:
Het lijkt mij niet dat de doel groep van de neger Dio, die hoogstwaarschijnlijk uit 12 jarige meisjes bestaat, het zelfde is als die van de echte Dio. Daarnaast lijkt het mij ook niet dat de neger Dio de capaciteit heeft, of de ambitie, om ooit buiten Nederlander iets muzikaal te beginnen, zijn "muziek", zoals vele het noemen, is namelijk afschuwelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso, artiesten die niet even checken of hun naam al door een andere populaire gast/band gebruikt wordt.
Hoewel de doelgroep compleet verschillend is, is het toch vreselijk vervelend als je concerten, nieuws of de muziek zelf op wil zoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat de doel groep van de neger Dio, die hoogstwaarschijnlijk uit 12 jarige meisjes bestaat, het zelfde is als die van de echte Dio. Daarnaast lijkt het mij ook niet dat de neger Dio de capaciteit heeft om ooit buiten Nederlander iets muzikaal te beginnen, zijn "muziek" is namelijk afschuwelijk.
Ongegronde klacht. Mits we het over de neger Dio uit Nedelander hebben.
Dan lijkt het haast wel of het internet uit 12 jarige meisjes bestaatquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoewel de doelgroep compleet verschillend is, is het toch vreselijk vervelend als je concerten, nieuws of de muziek zelf op wil zoeken.
Dat klopt dan weer wel. Echter is Nederlander een klein land, en hebben maar heel weinig mensen hier dus last van. Thus de neger Dio does not care.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoewel de doelgroep compleet verschillend is, is het toch vreselijk vervelend als je concerten, nieuws of de muziek zelf op wil zoeken.
Nee wat je zegt klopt niet. Hoezo hebben maar heel weinig mensen er last van?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:36 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel. Echter is Nederlander een klein land, en hebben maar heel weinig mensen hier dus last van. Thus de neger Dio does not care.
Welke van de twee?quote:
Black Sabbathquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik ken hem ook niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Black Sabbath
And before: Elf & Rainbow.
Ga je huiswerk maken vlegel!
Is neger Dio zoveel duurder dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Sox het volgende:
Inderdaad, als je op concerten zoekt (in Nederland) krijg je iedere keer Dio en Dio, welke van de twee moet je hebben? het enige waaraan je het dan meestal herkent in ticketprijs en locatie.. dat is een gegronde klacht in mijn ogen
Nee, rapneger Dio speelt alleen op kinderpartijtjesquote:
Ik denk dat meer mensen in NL onze Dio kennen dan die gozer op het bovenste plaatje...quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, rapneger Dio speelt alleen op kinderpartijtjes
Ja klopt kinderpartijtjes worden altijd bij Lowlands gehouden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, rapneger Dio speelt alleen op kinderpartijtjes
Moet je nagaan hoeveel infantiele mensen er in Nederland wonenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen in NL onze Dio kennen dan die gozer op het bovenste plaatje...
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. De hedendaagse muziek, en dan vooral de muziek die populair is onder het voetvolk, is enorm aan het verpauperen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee wat je zegt klopt niet. Hoezo hebben maar heel weinig mensen er last van?
Blijkbaar is de huidige breezercultuur zo waanzinnig groot geworden dat de normale muziek er niet meer tussendoor komt. Ook al hebben weinig mensen daar last van, het is gewoon kankerirritant.
Nederland wordt blijkbaar steeds dommer en dommer
In verhouding met de festivals waar Ronnie James Dio heeft gestaan is Lowlands één groot kinderpartijtje jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt kinderpartijtjes worden altijd bij Lowlands gehouden.
Jij bent zeker zo'n alternatieveling die zich verheven voelt boven de maatschappij en vooral heel bijzonder wil zijn. Werd jij vroeger ook met een busje naar school gebracht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel infantiele mensen er in Nederland wonen
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:47 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. De hedendaagse muziek, en dan vooral de muziek die populair is onder het voetvolk, is enorm aan het verpauperen.
We zitten nu in het stadium dat de definitie van muziek misschien maar eens herzien zou moeten worden. Want af en toe, vraag ik mij af, of waar ik naar luister, nog wel als muziek mag worden definieert.
Beetje een infantiele opmerking, hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n alternatieveling die zich verheven voelt boven de maatschappij en vooral heel bijzonder wil zijn. Werd jij vroeger ook met een busje naar school gebracht?
Mee eens. Ik ben by no means een Metal fan. Om eerlijk te zijn, ik heb er helemaal niets mee. Maar als ik naar de hedendaagse muziek stromingen kijk, dan vraag ik mij toch echt af waar het allemaal toch fout is gegaan. Daar is het wel mee gezegd, niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja absoluut.
Ik zeg ook niet dat metal de enige echte muziek is, maar die populaire muziek van tegenwoordig kan je gewoonweg geen muziek meer noemen
Klopt, achterlijke rapnegertquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:43 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ook niet en aan die foto te zien ben ik daar blij om... kutje pik andijvie wat een mongool![]()
Dit heeft niks te maken met white Dio. Want jij begon over kinderfeestjes en negert Dio. En voor Nederlandse bodem zijn het geen kinderfeestje. Onthoudt dat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In verhouding met de festivals waar Ronnie James Dio heeft gestaan is Lowlands één groot kinderpartijtje ja
Nee hoor, allerminst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n alternatieveling die zich verheven voelt boven de maatschappij en vooral heel bijzonder wil zijn. Werd jij vroeger ook met een busje naar school gebracht? v:D
Okee, laat ik het dan anders stellen, komen mensen naar Lowlands speciaal voor Dio?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met white Dio. Want jij begon over kinderfeestjes en negert Dio. En voor Nederlandse bodem zijn het geen kinderfeestje. Onthoudt dat.
Heb je gelijk in ja. Metal is zeker de enige muziek niet, maar dat wat ze tegenwoordig muziek noemen.. Het gros lijkt gewoon op elkaar. Als ze nou een toffe metalzender *TMF wordt dan The Metal Factory* uitzenden ga ik spontaan weer tv kijken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja absoluut.
Ik zeg ook niet dat metal de enige echte muziek is, maar die populaire muziek van tegenwoordig kan je gewoonweg geen muziek meer noemen
Absoluut.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:50 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Beetje een infantiele opmerking, hoor.
[..]
Mee eens. Ik ben by no means een Metal fan. Om eerlijk te zijn, ik heb er helemaal niets mee. Maar als ik naar de hedendaagse muziek stromingen kijk, dan vraag ik mij toch echt af waar het allemaal zo gruwelijk fout is gegaan. Daar is het wel mee gezegd, niet?
Niemand gaat voor één artiest naar Lowlands.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee, laat ik het dan anders stellen, komen mensen naar Lowlands speciaal voor Dio?
Ik ken mensen bij wie dat een rol heeft gespeeld ja. Ze gingen natuurlijk ook voor andere artiesten er naar toe maar dat doet iedereen wel die naar Lowlands gaan. En je hebt wel gelijk dat hij niks voorstelt internationaal. Maar in Nederland is hij bekend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee, laat ik het dan anders stellen, komen mensen naar Lowlands speciaal voor Dio?
Nee, ik ben niet naar lowlands gegaan voor Dio. Ik vind The Madd wel weer tof, jammer dat Dio er ook een beetje bij hoort. Maar dat zal nog geen act zijn waarom ik naar lowlands ga.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:
Vroeger hadden we nog Rockzone. En Wet&Wild.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Metal is zeker de enige muziek niet, maar dat wat ze tegenwoordig muziek noemen.. Het gros lijkt gewoon op elkaar. Als ze nou een toffe metalzender *TMF wordt dan The Metal Factory* uitzenden ga ik spontaan weer tv kijken.
Waarom is hij vervelend? Alleen maar omdat hij muziek maakt die jij niet goed vind?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:36 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel. Echter is Nederlander?? een klein land, en hebben maar heel weinig mensen hier dus last van. Thus?? de neger Dio does not care.
Desalniettemin is de neger Dio uiteraard erg vervelend, en had ik het ook liever dat hij in het totaal stopt met het maken van zijn afschuwelijke muziek.
Dat is wel duidelijk een verschil. Maar ik heb nooit beweerd dat Dio de beste muzikant is die er is. Ik vind het leuk om naar te luisteren. Er zijn honderden artiesten beter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Komop zeg, hoe moelijk kan het zijn om het goede van het slechte te onderscheiden
Ja maar tegenwoordig nemen gasten zoals Dio de muziek over in Nederland waarmee de goede muziek wordt uitgesloten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk een verschil. Maar ik heb nooit beweerd dat Dio de beste muzikant is die er is. Ik vind het leuk om naar te luisteren. Er zijn honderden artiesten beter.
Dat was al softe shit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog Rockzone. En Wet&Wild.
En de hele woensdagavond OnTheRoxx!
Wat is daar niet goed aan dan?quote:
Er worden echt heel veel soorten muziek gemaakt tegenwoordig. Sommige slecht maar sommige ook zeer goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja absoluut.
Headbangers Ball was goeie shit ja, heb ik ook nog 2 cd's vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat was al softe shit.
Vara,s vuurwerk en Headbangers Ball, toen was het leven pas mooi!
Dan luister jij niet de goede metal en neem je niet de moeite om het te luisteren!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er worden echt heel veel soorten muziek gemaakt tegenwoordig. Sommige slecht maar sommige ook zeer goed.
En bijvoorbeeld een house nummer met goede samples en instrumenten waarbij je ook goed de noten kan volgen, vind ik altijd leuk om naar te luisteren terwijl ik bij Metal echt niet snap wat mensen er leuk aan kunnen vinden. In mijn oren klinkt het gewoon alsof ze heel snel achter elkaar op die gitaar of drums aan het rammen zijn om over de vocals maar niet te spreken. Net zoals met hardcore en dergelijke.
Er is weinig beters in Nederland. Wat er beter is luister ik ook naar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig nemen gasten zoals Dio de muziek over in Nederland waarmee de goede muziek wordt uitgesloten.
Overigens was het ook niet persoonlijk naar jou hoor, daar niet van
Maar meer over het algemeen.
Ze sluiten helemaal niemand uit? Misschien bedoel jij dat je Dio vaker op TV/Radio voorbij hoort komen maar er zijn nog genoeg goede artiesten actief in Nederland actief. Bijvoorbeeld Voicst en Room Eleven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig nemen gasten zoals Dio de muziek over in Nederland waarmee de goede muziek wordt uitgesloten.
Overigens was het ook niet persoonlijk naar jou hoor, daar niet van
Maar meer over het algemeen.
Je vergelijkt Kings of Leon met Dio, dat is bijna het zelfde als Bach met Tiesto vergelijken. Vergelijk het dan met andere nederhop. Of was dat niet je intentie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan dan?
Dat is het probleem, dat er weinig beters is in Nederland. En dan kunnen dit soort artiesten het overnemenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Er is weinig beters in Nederland. Wat er beter is luister ik ook naar.
Ik weet dat niet persoonlijk is want jij houdt van mij en ik van jou.
Dat was niet mn intentiequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je vergelijkt Kings of Leon met Dio, dat is bijna het zelfde als Bach met Tiesto vergelijken. Vergelijk het dan met andere nederhop. Of was dat niet je intentie?
Daarom moeten wij een band beginnen. Dio & Dio, ik wil de neger zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat er weinig beters is in Nederland. En dan kunnen dit soort artiesten het overnemen
Jawel, want die artiesten zoals Dio poepen dagelijks een schijtnummer uit die heel Nederland weer supercool vind omdat het o zo makkelijk in het gehoor ligt en je er totaal geen hersencellen voor nodig hebt, waardoor bands zoals Voicst en Room Eleven niet de nodige airplay krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze sluiten helemaal niemand uit? Misschien bedoel jij dat je Dio vaker op TV/Radio voorbij hoort komen maar er zijn nog genoeg goede artiesten actief in Nederland actief. Bijvoorbeeld Voicst en Room Eleven.
Ruzie maken over welke muziek iemand graag beluisterd. IS THA BOMB.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Flammie het volgende:
Ruzie maken over welke muziek iemand graag beluisterd
Bijvoorbeeld alleen al het feit dat je Partysquad erbij flikkert. Alleen kleine meisjes luisteren datquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan dan?
De Double Dio'squote:Op dinsdag 10 november 2009 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daarom moeten wij een band beginnen. Dio & Dio, ik wil de neger zijn.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen al het feit dat je Partysquad erbij flikkert. Alleen kleine meisjes luisteren dat
IK BELUISTER EMINEM, R+B, TRIPHOP EN JIJ DAN???quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ruzie maken over welke muziek iemand graag beluisterd. IS THA BOMB.
k voel mn stijfje al opkomenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
IK BELUISTER EMINEM, R+B, TRIPHOP EN JIJ DAN???
IK BELUISTER TRANCE
HAHAHA MONGOOL!
En omdat we zo bekend worden kunnen we de toeschouwers uitkiezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De Double Dio's
Ook wel Dubbel D's genoemd
Ik ben voor
Triphop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
IK BELUISTER EMINEM, R+B, TRIPHOP EN JIJ DAN???
IK BELUISTER TRANCE
HAHAHA MONGOOL!
Yepquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Triphop.![]()
Mensen zie bijzonder willen overkomen en een subgenre gaan noemen.
Ons eerste nummer gaat heten:quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En omdat we zo bekend worden kunnen we de toeschouwers uitkiezen.
Hou je van Double D?
Wil je Dubble D live zien?
Heb je Dubble D's?
Dan mag je erin.
(Alles onder voorbehoud. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de bovenstaande tekst)
TMF awards doen we dan ook even. ( We maken goede muziek, maar ik heb ook behoeftes)quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ons eerste nummer gaat heten:
"Check die D's bouncen"
En dan allemaal van die chicks het podium op en dan weet je wel hoe het down gaat
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef ynuhh het volgende:
Echte nederhop, dit vind ik leuker als Dio & co.
Uiteraard TMF Awards, ik zou die Saar wel eens willen doorsmerenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
TMF awards doen we dan ook even. ( We maken goede muziek, maar ik heb ook behoeftes)
Al die 16 jarige die je dan backstage neemt.
+jiggyquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef ynuhh het volgende:
Echte nederhop, dit vind ik leuker als Dio & co.
Amen!quote:Ronnie James Dio is de enige echte Dio. Die andere Dio is nog niet eens een gram stront van de echte Dio waard![]()
Helaas gebruik je de term 'weggejorist', verder ben ik het helemaal eens. Die nikker moet afgeschoten worden, al was het alleen maar om verwarring the voorkomen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef Sox het volgende:
Fok!ing fopneger die de naam gebruikt van een echte artiest, DIO! de godheid van metal voor iedereen met een rijpe smaak.
DIO de enige echte!
[ afbeelding ]
dio BIJproduct van een Amsterdamse achterstandswijk.
[ afbeelding ]
Waarom spuw ik hier gal over?
De echte DIO komt op 2 december naar Tilburg, maar als je naar concerten zoekt krijg je iedere keer die grapjas. Ik ben het spuugzat en ik vind dat die gasten keihard moeten worden.. weggejorist.. Fok!kers? wat vinden jullie?
En van die kansloze rapdebiel wel? Nou dat zit wel goed dan...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik had nog nooit van die langharige mongool gehoord.
Ja! En toen ik de toffe Dio ging luisteren zag ik op Last.fm dat dat geregistreerd werd als de rare Dio.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En van die kansloze rapdebiel wel? Nou dat zit wel goed dan...
Nog een reden waarom artiesten met dezelfde namen stom zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja! En toen ik de toffe Dio ging luisteren zag ik op Last.fm dat dat geregistreerd werd als de rare Dio.
En toen wist ik pas wie het was.
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nog een reden waarom artiesten met dezelfde namen stom zijn.
En daarom moet rappende Dio een naamswijziging ondergaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Nee Gek.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daarom moet rappende Dio een naamswijziging ondergaan.
Jawel.quote:
Luisterde.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Sox het volgende:
Tijgertje, tijgertje, tijgertje, als je naar Omnia luistert heb je met betrekking tot Dio geen recht van spreken
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Er is maar één DIO die muziek maakt natuurlijk.
"Don't talk to strangers..."
Nou en of!!!!quote:
Dio heeft een nummer samen met Voicst gedaan..quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel, want die artiesten zoals Dio poepen dagelijks een schijtnummer uit die heel Nederland weer supercool vind omdat het o zo makkelijk in het gehoor ligt en je er totaal geen hersencellen voor nodig hebt, waardoor bands zoals Voicst en Room Eleven niet de nodige airplay krijgen
en die was hard : )quote:Op vrijdag 13 november 2009 03:04 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dio heeft een nummer samen met Voicst gedaan..
-quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
Terechte klacht.
Ronnie James Dio; van Rainbow, naar Black Sabbath, naar zijn eigen band Dio.
Wie is die Nederlandse gast precies?
Dio de rapper wel ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben geen rockfan maar DIO is oke!
Neehoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee!
O, ik maakte een fout door de hoofdletters?
Je vergeet Elf manquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
Terechte klacht.
Ronnie James Dio; van Rainbow, naar Black Sabbath, naar zijn eigen band Dio.
Wie is die Nederlandse gast precies?
Shit, had superveel zin in het concert.quote:
Ditto, dan maar naar omniaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Shit, had superveel zin in het concert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |