abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74613142
Ik wil helemaal niet op tijd komen . En daarbij, de trein mag dan soms efficiënter zijn, maar dat neemt weg dat in zo'n trein zitten maar saai is, en dat je medepassagiers vaak zuurpruimen zijn.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_74617061
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef Darkomen het volgende:

[..]


Ga dan ook nog eens meerekenen hoeveel benzine je verbruikt terwijl je stilstaat in de file.
Of langzaamrijdt, dan gaat je verbruik ineens een flink eind omhoog tov cruisen met 100km/u


Ik werkte vroeger in utrecht en reed de A2 Beesd ->utrecht (lagewijde) iedere dag, reistijd verschilde tussen de 20 minuten buiten de spits tot een uur in de spits, daar kon de trein en bus niet tegen op met 1,5uur.
Helaas met 1:10 toch flink duurder, maar comfort en een kortere reistijd.

Tegenwoordig zit ik in Amsterdam, en helaas dan maar met de trein, dat is kwa kosten en reistijd niet te winnen met de auto.
Zeker met de werkzaamheden aan de A2
Buiten de spits wint de auto weer wel met reistijd, alleen kwa kosten niet.
Beest-utrecht is met de trein hooguit 40 minuten.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_74620141
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Beest-utrecht is met de trein hooguit 40 minuten.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef Darkomen het volgende:
"Ik werkte vroeger in utrecht en reed de A2 Beesd ->utrecht (lagewijde) iedere dag, reistijd verschilde tussen de 20 minuten buiten de spits tot een uur in de spits, daar kon de trein en bus niet tegen op met 1,5uur."
pi_74620376
De treinen van :21 en :32 zijn meestal een paar minuten te laat. < 5, maar toch.
Zeuren is het mooiste wat er is!
pi_74773980
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:29 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Maandag, verkorte trein, stampvolle trein, maar 5 minuten laat ivm het in/uitstappen
Dinsdag, trein van 8.00 komt niet opdagen
Woensdag, trein 10 minuten te laat en te kort, maar je mocht wel overal gaan zitten.... niet dat de trein al vol was toen hij bij ons aankwam.
het lijkt eenw ekelijks iets t worden, trein van 8 uur weer niet op komen dagen, die van 8.15 wel, maar te kort..

schijt ns!
pi_74774371
Nederland is samen met Zwitserland de landen waar treinen het meest op stipt rijden van de hele wereld.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74775978
Vorige week 3x naar Zwolle geweest, 3x vertraging. Was niet verrast hoor, altijd zo dat geklooi
pi_74776314
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef McGilles het volgende:
Vorige week 3x naar Zwolle geweest, 3x vertraging. Was niet verrast hoor, altijd zo dat geklooi
Vanaf 13 december ligt Nijverdal eruit, dus moet je van Almelo naar Zwolle omreizen via Deventer, dat dat je dan elke dag in feite 10 minuten vertraging oplevert maakt niet uit, want ook dit telt ook niet mee voor de telling, dit is namelijk gepland
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:31:20 #84
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_74776673
Nou... wat kan ik daar op vertrouwen zeg Al twee weken lang bijna elke dag vertraging tussen Deventer en Enschede, variërend van 5 tot 35min. Intercity's die achter vertraagde stoptreinen moeten rijden, te lang stilstaan in die klote tunnel bij Almelo, vertraagde Duitse treinen, treinen die te vroeg weg rijden vanuit Enschede en zo kan ik nog wel even doorgaan.. Heerlijk die treinen hier
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:34:03 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74776754
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef guapo het volgende:
Nederland is samen met Zwitserland de landen waar treinen het meest op stipt rijden van de hele wereld.
Maar met welke marge. 'Op tijd rijden' is een ruim begrip, zeker voor de NS.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74776793
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef guapo het volgende:
Nederland is samen met Zwitserland de landen waar treinen het meest op stipt rijden van de hele wereld.
Oww vandaar dat ik minstens 2 dagen per week vertraging heb.....
pi_74776902
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar welgeteld 2x vertraging gehad met de trein. Ik denk dat ik ietsjes vaker in de file had gestaan met de auto, dus terechte slogan
Ik reis vaker in het weekend met de trein en wil best geloven dat ze doordeweeks vaker op tijd zijn, maar de laatste tijd is het echt te slecht voor woorden.
Ik heb in 3 maanden tijd twee keer een terugreis gehad zonder vertragingen.

Ja, daar zitten ook aangekondigde werkzaamheden bij, maar dan nog is 4 uur reizen waar je er normaal 2 over doet belachelijk lang
compact en kleverig.
  woensdag 18 november 2009 @ 08:48:03 #88
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_74805784
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ik stond op het punt te gaan happen
zoals die 15 users boven je
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_74805927
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:18 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Vanaf 13 december ligt Nijverdal eruit, dus moet je van Almelo naar Zwolle omreizen via Deventer, dat dat je dan elke dag in feite 10 minuten vertraging oplevert maakt niet uit, want ook dit telt ook niet mee voor de telling, dit is namelijk gepland
Ook zo'n mooie ja, planning werkzaamheden = de klant mag alles pikken.

Paar maanden terug van Arnhem naar Utrecht gegaan, en door wat werkzaamheden zou de intercity 3x extra stoppen, omdat de stoptrein was afgelast. Vervolgens een treinrit met extreem lange stops, om de 10 meter stoppen om andere treinen voor de laten, daarbij lang stilstaan, en de hele rotzooi. Een man tegenover ons was na 3 uur trein nog niet uit Gelderland! Komen we dus aan met anderhalf! uur vertraging voor 3x extra stoppen. Natuurlijk even schadeformuliertje ingezonden, maar wordt gewoon geweigerd omdat 'er werkzaamheden waren aangekondigd'.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_74807817
Aangezien heel Nederland toch zowat 1 stedelijk gebied is (behalve wat provincies in het noorden) zou ik zeggen: Het hele land volgooien met 4-spoors lightrail. Binnenste sporen voor expres-vervoer tussen grote steden en de buitenste als boemeltjes inrichten. Gewoon een landelijk sneltramnetwerk met iedere 10 minuten een paar wagons. Goedkoper in onderhoud, sneller, geen gezeik met dienstregelingen en what not. DAN ga ik overwegen om weer met het OV naar het werk te gaan.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:46:28 #91
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74808550
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef Intrepidity het volgende:
Aangezien heel Nederland toch zowat 1 stedelijk gebied is (behalve wat provincies in het noorden) zou ik zeggen: Het hele land volgooien met 4-spoors lightrail. Binnenste sporen voor expres-vervoer tussen grote steden en de buitenste als boemeltjes inrichten. Gewoon een landelijk sneltramnetwerk met iedere 10 minuten een paar wagons. Goedkoper in onderhoud, sneller, geen gezeik met dienstregelingen en what not. DAN ga ik overwegen om weer met het OV naar het werk te gaan.
En het geld ervoor tover jij uit je broekzak?
Ook geen sig dus
pi_74808569
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:46 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

En het geld ervoor tover jij uit je broekzak?
Nee, dat heeft de NS al ruimschoots verdiend door de afzetterige prijzen de afgelopen jaren. Daarnaast, als die kilometerheffing dan toch ingevoerd moet worden moet er ook geld vrijgemaakt worden voor goede alternatieven. Niet dat dat gaat gebeuren, maar toch
pi_74808721
NS.
Roken is lekker
pi_74809161
quote:
Ja sure, als je graag 6 uur de tijd wil nemen om optijd te komen, dan zal de trein vast sneller zijn. Feit is dat als ik naar mijn ouders ''moet'' je er met de auto 2.5 uur over doet en als ik met de trein en bus moet dan ben ik 4 uur lang aan het creperen. Helaas heb ik als pauper student geen keuze maar de trein is echt niet snel. Ja, tussen bv Leiden en Den haag kan je beter de trein nemen voor die 10 minuten maar zodra je een beetje afstand moet afleggen kan je beter een auto nemen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:29:25 #95
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74810084
hier klopt geen reet van

als ik van Rotterdam zuid naar Houten wil is het vaak zo'n 2 uur reizen.. met de auto is dat max 50 min.
dus ja, dan kies je de auto.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_74810332
Helemaal met de klacht eens, hoe durven ze het?
I feel kinda Locrian today
pi_75082879
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:17 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Optyfen met je domme gelul.

Daar klopt echt geen ene kut van. Ik kom 6 van de 10 keer dat ik per week met de trein ga te laat. En dit al 3 jaar. Daarom dat ik tegenwoordig dan toch maar de auto pak. De NS is een grote rotzooi, zeker in brabant. Hopeloos.
Bullshit inderdaad. Vooral als je in de spits de trein moet nemen is de kans zeer aanwezig dat je 10 minuten of meer vertraging hebt. Zeker als je elke dag een lang traject moet afleggen en je moet overstappen...
Patat Friet
pi_75084838
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar welgeteld 2x vertraging gehad met de trein. Ik denk dat ik ietsjes vaker in de file had gestaan met de auto, dus terechte slogan
Ik heb de afgelopen week 3x vertraging gehad met de trein. Wat een kutslogan, ik hoor elke dag weer grapjes in de trein over deze slogan als de trein weer eens te laat op het perron aankomt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_75084989
moeten jullie savonds met de trein gaan

tussen de dronken wanna be sletjes en de spugende medelanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')