Heb je daar een foto van?quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik langs het rokershok loop, naar de ingang van de school. Al die sletjes en tough guys (van alle niveau's trouwens) staan je dan heel stoer aan te kijken. Meestal kijk ik dan '''' terug.
Say what?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef popcorne het volgende:
Het ERGSTE: Vanuit mijn oogpunt dan, als dames shag roken dat vind ik echt zo minimaal en niet kunnen een vrouw hoort gewoon sigaretten te roken en niet eerst een boomstammetje draaien
jammer
Nee, het woord is heel moeilijk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef popcorne het volgende:
[..]
komt dat woord niet voor in je woordenschat?
Kleurenblind!quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
alleen franse dames in zwart wit mogen rokenVerder is het echt een no-go.
En dat die palen schoon worden gemaakt, al vaker gezien dat het blank stond omdat die paal bijna aan stondquote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt overigens ook een keer tijd dat stationsrokers in hun gebied blijven roken en niet (net) buiten hun territorium en dat dit streng gehandhaafd wordt.
Bedankt voor de aandacht.
Ja dat is bij mij op school ook zo erg. Gaan er 40 man tegelijk voor de ingang van het gebouw staan te roken. Daar moet iedereen dus langs. Misschien wat hypocriet van mij om daar over te klagen want ik deed er zelf ook altijd aan mij, maar eik vond ik toen al dat je dat niet kan maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef Plums het volgende:
Laatst stonden er medewerkers van de bieb in t hálletje van de bieb te roken.Want koud buiten ofzo. Dát zijn echt de kutrokers.
Ik zou dat nooit doen
Ben jij de lokale treinspotter ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt overigens ook een keer tijd dat stationsrokers in hun gebied blijven roken en niet (net) buiten hun territorium en dat dit streng gehandhaafd wordt.
Bedankt voor de aandacht.
Zegt een voetbalsupporter.quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik langs het rokershok loop, naar de ingang van de school. Al die sletjes en tough guys (van alle niveau's trouwens) staan je dan heel stoer aan te kijken. Meestal kijk ik dan '''' terug.
Nee, treinreiziger.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ben jij de lokale treinspotter ofzo?
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef nijnja het volgende:
The Oma's voelt zich aangevallen?
Reageer gewoon inhoudelijk ofzo.
Ik rook altijd in de open lucht, en dus niet onder een afkapping. Ik ga alleen niet mijlenver naar achter lopen om rond die paal te gaan hangen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, treinreiziger.
Rokers moeten gewoon buiten het station roken.
Zie het als de ultieme motivatie om niet weer te gaan rokenquote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Gatverdamme.
Een sigaret nadat je 3 weken gestopt bent.![]()
Niet doen. Is Bah.
Ja, dat was het zeker.quote:Op maandag 7 december 2009 08:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie het als de ultieme motivatie om niet weer te gaan roken.
Lucky!quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
3 Weken gestopt.
Afgezien van zaterdagnacht. Maar dat telt niet mee.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Gatverdamme.
Een sigaret nadat je 3 weken gestopt bent.![]()
Niet doen. Is Bah.
Weet je eigenlijk wel wat je wilt?quote:
Nergens werd door de fabrikant verteld dat je die rook moest inhaleren anders. Ook niet in reclames.quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als de gevaren destijds bekend waren geweest, waren er nooit zoveel mensen begonnenDan hadden net zo veel mensen als nu gedacht aan hun gezondheid en niet begonnen.
als je dta niet doet heb je er toch niks aanquote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nergens werd door de fabrikant verteld dat je die rook moest inhaleren anders. Ook niet in reclames.
Ja. Ik heb geen behoefte meer aan roken.quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Weet je eigenlijk wel wat je wilt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |