Op mijn oude school was 't overal wel gelijk qua rokers. En wij hadden alle niveau's.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef UnderTheWingsOfLove__ het volgende:
vmbo / havo roken er meer mensen denk ik
Hoe herkenbaar, Ik was ook gestopt maar begonnen danzij wat vrienden. Beste maat van me met veel moeite ervanaf gekomen en danzij mij ook weer begonnen. Nu paffen we lekker elke week samenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:45 schreef the_JR het volgende:
Hmm ik rookte 2 jaar. en toen ik begon was een vriend van mij net 2 jaar gestopt. Hij is weer begonnen door mij en nu rookt hij al weer rustig 4 jaar ofzo :S
Dat is ook weer waarquote:
Roken tast je hersens niet aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:45 schreef Sony100 het volgende:
Wat ik laatst zag was best wel dom![]()
Een meisje uit het 1e met een sigarret in haar handen stiekem achter een bosje voor de school
13JAAR en daar gaat je hersen groei
Redbull in de ochtend.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
ontbij: goedemorgen +redbull+ een peukie =
Omdat ze toen nog veel minder wisten van de gevaren van roken, noobquote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef judogirl het volgende:
Ik rook ook. Ik ben begonnen, en niemand zeurt erover. niemand kan ut mij toch verbieden!
En btw. ze zeggen wel ut is heel slecht voor je, maar iedereen gaat dood! En tegenwoordig is alles slecht voor je. Want waarom rookte iedereen vroeger dan.. toen werd er toch ook niks van gezegd?
Nou.. bij ons roken er ook heel veel van VWO.. volgens mij zelfs meer dan MAVO dus daar valt niks over te zeggen. dat ligt aan de personen. niet aan ut niveauquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Plums het volgende:
[..]
Op mijn oude school was 't overal wel gelijk qua rokers. En wij hadden alle niveau's.
Alleen de processen in je hersenen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
Roken tast je hersens niet aan.
Edit: en ik heb sinds zondag nog niet gerookt.![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef judogirl het volgende:
Ik rook ook. Ik ben begonnen, en niemand zeurt erover. niemand kan ut mij toch verbieden!
En btw. ze zeggen wel ut is heel slecht voor je, maar iedereen gaat dood! En tegenwoordig is alles slecht voor je. Want waarom rookte iedereen vroeger dan.. toen werd er toch ook niks van gezegd?
Nee man, dat heeft meer te maken met de sociale acceptatie. Iedereen deed het, waarom ik dan niet. Als mensen echt af te schrikken zijn met enkel wat gevaren zou niemand meer drinken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ze toen nog veel minder wisten van de gevaren van roken, noob
Inderdaad. Op flessen drank zie ik geen teksten als: "Alcohol zorgt ervoor dat je verkracht wordt", of "Alcohol zorgt voor leverkanker."quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee man, dat heeft meer te maken met de sociale acceptatie. Iedereen deed het, waarom ik dan niet. Als mensen echt af te schrikken zijn met enkel wat gevaren zou niemand meer drinken.
Daar sterven veel meer mensen aan en het risico om je leven ermee te verpesten is veel groter. Ken bijna geen personen die niet een keer kotsend en ziek een dag na een feestje hebben doorgebracht. Maar hey, iedereen doet het.
Sprak laatst wel de mams van een vriendin van me die ook al jaren rookt en die zei dat dat wat BB zegt wel degelijk waar was. Dat ze nooit was begonnen als ze had geweten wat ze nu wist (dus over de gevaren enzo). Nou kan je dat denk ik niet zeggen, want je weet nooit wat je had gedaan 'als...', maar het zegt wel wat over dat het veel makkelijker ging. Vroeger zette je ipv een bakje borrelnootjes een pakje peuken op tafel. Sociale acceptatie is daar deel van, maar denk toch zeker dat die onwetendheid wel een rol heeft gespeeld.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee man, dat heeft meer te maken met de sociale acceptatie. Iedereen deed het, waarom ik dan niet. Als mensen echt af te schrikken zijn met enkel wat gevaren zou niemand meer drinken.
Daar sterven veel meer mensen aan en het risico om je leven ermee te verpesten is veel groter. Ken bijna geen personen die niet een keer kotsend en ziek een dag na een feestje hebben doorgebracht. Maar hey, iedereen doet het.
Als de gevaren destijds bekend waren geweest, waren er nooit zoveel mensen begonnenquote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Theorieënquote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. Op flessen drank zie ik geen teksten als: "Alcohol zorgt ervoor dat je verkracht wordt", of "Alcohol zorgt voor leverkanker."
Waarschijnlijk omdat minister Klink wel van een neut houdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |