abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74956263
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef UnderTheWingsOfLove__ het volgende:
vmbo / havo roken er meer mensen denk ik
Op mijn oude school was 't overal wel gelijk qua rokers. En wij hadden alle niveau's.
I'm not a sinner.
pi_74956308
Op mijn school roken er vrij weinig mensen. Er zitten ongeveer 1700 leerlingen op en ik denk niet dat er meer dan 100 roken.
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
pi_74965685
Hmm ik rookte 2 jaar. en toen ik begon was een vriend van mij net 2 jaar gestopt. Hij is weer begonnen door mij en nu rookt hij al weer rustig 4 jaar ofzo :S
pi_74979536
Ben er ook verbaasd over

Op mijn werk is er een vulploeg van ongeveer 50 mensen en niet 1 daarvan rookt en deze bestaat toch grotendeels uit 15-17 jarige.

Ik weet nog wel bij mij op school vroeger rookte echt 3/4 van de klas
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:45 schreef the_JR het volgende:
Hmm ik rookte 2 jaar. en toen ik begon was een vriend van mij net 2 jaar gestopt. Hij is weer begonnen door mij en nu rookt hij al weer rustig 4 jaar ofzo :S
Hoe herkenbaar, Ik was ook gestopt maar begonnen danzij wat vrienden. Beste maat van me met veel moeite ervanaf gekomen en danzij mij ook weer begonnen. Nu paffen we lekker elke week samen
pi_74985520
maar ik ben alweer jaren gestopt dat is het zure
pi_74996627
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hey, dat is Oli.
Dat is ook weer waar

Tja, bij ons rookt de halve school denk ik...
Voornamelijk vmbo. Het is ook wel grappig in de pauzes;
Rookhok: Links: Tutjes en 'Gangsters'. Rechts: Emo's Gothics en Stoners.
Voordeur: Vmbo'ers.

(ik zat even in de hokjesmood?)
You never get a cannibal blowjob twice (:
pi_75000550
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:45 schreef Sony100 het volgende:
Wat ik laatst zag was best wel dom

Een meisje uit het 1e met een sigarret in haar handen stiekem achter een bosje voor de school
13JAAR en daar gaat je hersen groei
Roken tast je hersens niet aan.

Edit: en ik heb sinds zondag nog niet gerookt.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:16:42 #233
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_75003817
Rook sinds m'n vader me een sigaret aanbood toen ik 13 was, ben nu 18.
Rook Camel.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_75009456
quote:
Op donderdag 19 november 2009 07:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
ontbij: goedemorgen +redbull+ een peukie =
Redbull in de ochtend.
ROBODEMONS..................|:(
pi_75024566
Rook sinds me 17e vast. Daarvoor vanaf me 12e wel eens geprobeerd. No problemo chill

Shag: Javaanse Jongens
Klaren/helen: Chesterfield/ gauloises
:-)
pi_75117526
Ik rook ook. Ik ben begonnen, en niemand zeurt erover. niemand kan ut mij toch verbieden!

En btw. ze zeggen wel ut is heel slecht voor je, maar iedereen gaat dood! En tegenwoordig is alles slecht voor je. Want waarom rookte iedereen vroeger dan.. toen werd er toch ook niks van gezegd?
I've got a suited hand King & Queen of Hearts but I don't know how and if I want to play these cards.
  zondag 29 november 2009 @ 19:29:40 #237
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_75118274
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef judogirl het volgende:
Ik rook ook. Ik ben begonnen, en niemand zeurt erover. niemand kan ut mij toch verbieden!

En btw. ze zeggen wel ut is heel slecht voor je, maar iedereen gaat dood! En tegenwoordig is alles slecht voor je. Want waarom rookte iedereen vroeger dan.. toen werd er toch ook niks van gezegd?
Omdat ze toen nog veel minder wisten van de gevaren van roken, noob
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_75118300
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Plums het volgende:

[..]

Op mijn oude school was 't overal wel gelijk qua rokers. En wij hadden alle niveau's.
Nou.. bij ons roken er ook heel veel van VWO.. volgens mij zelfs meer dan MAVO dus daar valt niks over te zeggen. dat ligt aan de personen. niet aan ut niveau
I've got a suited hand King & Queen of Hearts but I don't know how and if I want to play these cards.
  zondag 29 november 2009 @ 20:46:36 #239
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75121696
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef cheese. het volgende:

[..]

Roken tast je hersens niet aan.

Edit: en ik heb sinds zondag nog niet gerookt.
Alleen de processen in je hersenen.
pi_75123821
Achja, laat mensen gewoon hun eigen keuze maken.
In Restaurants begrijp ik heel goed dat het ranzig is, en daar is dan ook volledig terecht een verbod voor.

Echter in in het café moet roken gewoon kunnen, zelf rook ik door de weeks nooit. maar in het weekend kan ik soms wel 1/2 pakjes weg paffen.
pi_75143792
Heel veel van mijn vriendinnen roken, is niet echt handig.. Dus met uitgaan rook ik ook wel eens een sigaret. Verder niet op school of overdag ofzo..
--
pi_75143870
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef judogirl het volgende:

maandag 30 november 2009 @ 16:57:57 #243
165512 MASD
Music is dead.
pi_75148744
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Omdat ze toen nog veel minder wisten van de gevaren van roken, noob
Nee man, dat heeft meer te maken met de sociale acceptatie. Iedereen deed het, waarom ik dan niet. Als mensen echt af te schrikken zijn met enkel wat gevaren zou niemand meer drinken.

Daar sterven veel meer mensen aan en het risico om je leven ermee te verpesten is veel groter. Ken bijna geen personen die niet een keer kotsend en ziek een dag na een feestje hebben doorgebracht. Maar hey, iedereen doet het.
Long live music.
pi_75148892
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef MASD het volgende:

[..]

Nee man, dat heeft meer te maken met de sociale acceptatie. Iedereen deed het, waarom ik dan niet. Als mensen echt af te schrikken zijn met enkel wat gevaren zou niemand meer drinken.

Daar sterven veel meer mensen aan en het risico om je leven ermee te verpesten is veel groter. Ken bijna geen personen die niet een keer kotsend en ziek een dag na een feestje hebben doorgebracht. Maar hey, iedereen doet het.
Inderdaad. Op flessen drank zie ik geen teksten als: "Alcohol zorgt ervoor dat je verkracht wordt", of "Alcohol zorgt voor leverkanker."

Waarschijnlijk omdat minister Klink wel van een neut houdt.
pi_75149200
quote:

[..]

Sprak laatst wel de mams van een vriendin van me die ook al jaren rookt en die zei dat dat wat BB zegt wel degelijk waar was. Dat ze nooit was begonnen als ze had geweten wat ze nu wist (dus over de gevaren enzo). Nou kan je dat denk ik niet zeggen, want je weet nooit wat je had gedaan 'als...', maar het zegt wel wat over dat het veel makkelijker ging. Vroeger zette je ipv een bakje borrelnootjes een pakje peuken op tafel. Sociale acceptatie is daar deel van, maar denk toch zeker dat die onwetendheid wel een rol heeft gespeeld.
  maandag 30 november 2009 @ 17:18:39 #246
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_75149701
quote:

[..]

Als de gevaren destijds bekend waren geweest, waren er nooit zoveel mensen begonnen Dan hadden net zo veel mensen als nu gedacht aan hun gezondheid en niet begonnen. En dus zou in dat geval het sociale aspect ook veel minder geworden zijn; net zoals het nu is. Het sociale aspect is pas gekomen als gevolg van de grote hoeveelheid mensen die het deden, niet andersom.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 30 november 2009 @ 18:44:57 #247
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75153219
Ik denk niet dat je het weg kunt schrijven naar onwetendheid. Rond 10 jaar geleden zijn reclames verboden, maar daarvoor werd er al minder gerookt, Jaren 70 tot 80 waren gewoon periodes waarim roken er gewoon bijhoorde, de gevaren waren wel bekend maar niemand deed daar moeilijk over, het was toch je eigen keuze?
pi_75155820
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Inderdaad. Op flessen drank zie ik geen teksten als: "Alcohol zorgt ervoor dat je verkracht wordt", of "Alcohol zorgt voor leverkanker."

Waarschijnlijk omdat minister Klink wel van een neut houdt.
Theorieën
Maar voor de meeste drank moet je 18 zijn, en voor sigaretten 16. Dus ze zien het gevaar wel degelijk. Ook heb je zat anti drink campagnes.
pi_75156334
Ik rook om de innerlijke rust in me te zoeken
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_75163481
Ik moet altijd lachen als ik langs het rokershok loop, naar de ingang van de school. Al die sletjes en tough guys (van alle niveau's trouwens) staan je dan heel stoer aan te kijken. Meestal kijk ik dan '' '' terug.
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')