abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:24:21 #51
165512 MASD
Music is dead.
pi_74578835
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:22 schreef Plums het volgende:

[..]

Wijsneus.
Nu weet ik hoe Einstein zich de hele tijd moest voelen. Mooooi.
Long live music.
pi_74578841
Ik snap dat echt niet. 'Ik stop later wel, want dan wil ik kinderen.' Waarom nu dan wel je lichaam belasten?
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:20 schreef MASD het volgende:

[..]

Hangt samen met de versterkte werking van de eierstokken. Door veranderingen in je hormoonspiegel wil je opeens kinderen en ga je Uggs dragen. Ter compensatie geven veel vrouwen verslavingen op.
Ik houd soms echt van je.
pi_74578877
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap dat echt niet. 'Ik stop later wel, want dan wil ik kinderen.' Waarom nu dan wel je lichaam belasten?

Omdat t nu nog kan en prettig is en t geen kindjes schaadt. En als ik kinderen heb, dan ga ik wel aan de waterpijp ofzo.
I'm not a sinner.
pi_74578886
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:26 schreef Plums het volgende:

[..]

Omdat t nu nog kan en prettig is en t geen kindjes schaadt. En als ik kinderen heb, dan ga ik wel aan de waterpijp ofzo.
Het schaadt jezelf, dat is minder erg?
pi_74578906
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Het schaadt jezelf, dat is minder erg?
Ja. Ik zou meer om mn kinderen geven dan om mezelf.
I'm not a sinner.
pi_74579213
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef StarGazer het volgende:
Ruim een maand gestopt na 7 jaar roken.

Heb in ieder geval in die periode grotendeels de illusie gehad dat ik er van genoot, dus dan is de verslaving niet helemaal voor niks geweest

Koffie + peuk was wel uber trouwens

Rookt TS eigenlijk?
TS is een non-addicted roker ik rook als ik drink, ik rook graag na het avondeten een sigaretje, en ik kan makkelijk een week niet roken.
pi_74579245
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

TS is een non-addicted roker ik rook als ik drink, ik rook graag na het avondeten een sigaretje, en ik kan makkelijk een week niet roken.
Wat wil ik graag terug naar de tijd dat ik dat was. Heerlijk ongecompliceerd roken in het weekend, en dan doordeweeks totaal niet aan een peuk denken.

.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_74579269
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat wil ik graag terug naar de tijd dat ik dat was. Heerlijk ongecompliceerd roken in het weekend, en dan doordeweeks totaal niet aan een peuk denken.

.
Ooh ik denk wel eens aan een sigaretje 'goh zou wel lekker zijn nu' maar ik ga niet meteen naar de buurtsuper rennen om een pakje te halen, dat dan weer niet. Ik kan prima zonder !
pi_74579362
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ooh ik denk wel eens aan een sigaretje 'goh zou wel lekker zijn nu' maar ik ga niet meteen naar de buurtsuper rennen om een pakje te halen, dat dan weer niet. Ik kan prima zonder !
Ik ben jaloers. Hoezeer ik ook blij ben dat ik al ruim een maand totaal rookvrij ben, af en toe een peukje zou ik heerlijk vinden. Vooral na het avondeten, bij een bak koffie. Maar goed, ik weet toch wel dat wanneer ik dat probeer ik binnen no time weer op mijn oude rookniveau zit
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:46:05 #60
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_74579404
quote:

[..]

Haha, zon roker ben ik ook wel... na het avond eten is het een genot..
Maar in de auto, als ik lange afstanden moet rijden, of savonds laat ook lekker
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_74579432
quote:

[..]

Ja. Zo begon het bij mij ook.
pi_74579522
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:44 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. Hoezeer ik ook blij ben dat ik al ruim een maand totaal rookvrij ben, af en toe een peukje zou ik heerlijk vinden. Vooral na het avondeten, bij een bak koffie. Maar goed, ik weet toch wel dat wanneer ik dat probeer ik binnen no time weer op mijn oude rookniveau zit
Ja dat is kut ! Ik ben niet zo verslavingsgevoelig, dus dat scheelt !
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:47 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Ja. Zo begon het bij mij ook.
Haha dat hoor ik van meer mensen ja, maar bij mij gaat het nu al 2 jaar zo.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:04:02 #63
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74579815
Ik doe ongeveer twee a drie dagen met een pakje, in het weekend meestal 1 pakje. Zodra ik het gevoel krijg dat ik meer dan 1 pakje per dag nodig heb ga ik stoppen. Anders wordt het wel ongezond.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_74579853
Ik moet nog steeds een roker tegenkomen die goede argumenten heeft waarom hij/zij rookt. Waarbij zijn/haar argumenten tegen het feit dat het heel ongezond is moeten opwegen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:07:37 #65
165512 MASD
Music is dead.
pi_74579882
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet nog steeds een roker tegenkomen die goede argumenten heeft waarom hij/zij rookt. Waarbij zijn/haar argumenten tegen het feit dat het heel ongezond is moeten opwegen.
Het is niet ongezonder dan mensen die zich elke dag kapot zuipen. De sleutelwoorden bij deze onderwerpen zijn "beheersing" en "controle". Immers is alles ongezond en dodelijk mits je er teveel van gebruikt.
Long live music.
pi_74579897
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef MASD het volgende:

[..]

Het is niet ongezonder dan mensen die zich elke dag kapot zuipen. De sleutelwoorden bij deze onderwerpen zijn "beheersing" en "controle". Immers is alles ongezond en dodelijk mits je er teveel van gebruikt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:10:01 #67
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74579924
Wat roken jullie zoal en hoeveel?
Ik Marlboro.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_74580005
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik Marlboro.
Ik rookte altijd Lucky's en als die niet voorradig waren, Marlboro of Gauloises.
Porcupine Tee - Normal
pi_74580067
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik Marlboro.
Luckies
En eeh, momenteel, op een wekelijkse basis, stuk of 6? Waarvan 4 met uitgaan. Ik rook niet meer zoveel lately
I'm not a sinner.
pi_74580078
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom mensen zich elke dag kapot zouden zuipen, en ook daar heb ik nog nooit goede argumenten voor gehoord. En dat het niet ongezonder is dan *, wil niet zeggen dat het niet ongezond is.
En ja true, maar de 99% van de rokende mensen die ik ken beheersen zich niet. Er zitten niet voor niets zoveel verslavende middelen in: beheersing wordt moeilijker 'want het is zo lekker'.
pi_74580116
Niks is lekkerder dan een shaggie na het avondeten
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
pi_74580125
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:17 schreef Keeskacheltje het volgende:
Niks is lekkerder dan een shaggie na het avondeten
Jawel hoor.
pi_74580135
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:15 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom mensen zich elke dag kapot zouden zuipen, en ook daar heb ik nog nooit goede argumenten voor gehoord. En dat het niet ongezonder is dan *, wil niet zeggen dat het niet ongezond is.
En ja true, maar de 99% van de rokende mensen die ik ken beheersen zich niet. Er zitten niet voor niets zoveel verslavende middelen in: beheersing wordt moeilijker 'want het is zo lekker'.
Je hebt toch ook geen 'excuus' nodig om te roken? Ik rook omdat ik het lekker vind, ik weet dat het niet goed is maar dat maakt me simpelweg niet uit jij eet vast ook wel eens een zak chips leeg terwijl je weet dat dat niet goed is.
pi_74580147
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:17 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Idd, ijs enzo.
En dán een sigaret.
I'm not a sinner.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:19:27 #75
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_74580162
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Je hebt toch ook geen 'excuus' nodig om te roken? Ik rook omdat ik het lekker vind, ik weet dat het niet goed is maar dat maakt me simpelweg niet uit jij eet vast ook wel eens een zak chips leeg terwijl je weet dat dat niet goed is.
Ja, want chips is precies hetzelfde als een sigaret !
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')