Ik houd soms echt van je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Hangt samen met de versterkte werking van de eierstokken. Door veranderingen in je hormoonspiegel wil je opeens kinderen en ga je Uggs dragen. Ter compensatie geven veel vrouwen verslavingen op.
Omdat t nu nog kan en prettig is en t geen kindjes schaadt. En als ik kinderen heb, dan ga ik wel aan de waterpijp ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap dat echt niet. 'Ik stop later wel, want dan wil ik kinderen.' Waarom nu dan wel je lichaam belasten?
Het schaadt jezelf, dat is minder erg?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Omdat t nu nog kan en prettig is en t geen kindjes schaadt. En als ik kinderen heb, dan ga ik wel aan de waterpijp ofzo.
Ja. Ik zou meer om mn kinderen geven dan om mezelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het schaadt jezelf, dat is minder erg?
TS is een non-addicted rokerquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef StarGazer het volgende:
Ruim een maand gestopt na 7 jaar roken.
Heb in ieder geval in die periode grotendeels de illusie gehad dat ik er van genoot, dus dan is de verslaving niet helemaal voor niks geweest
Koffie + peuk was wel uber trouwens![]()
Rookt TS eigenlijk?
Wat wil ik graag terug naar de tijd dat ik dat was. Heerlijk ongecompliceerd roken in het weekend, en dan doordeweeks totaal niet aan een peuk denken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TS is een non-addicted rokerik rook als ik drink, ik rook graag na het avondeten een sigaretje, en ik kan makkelijk een week niet roken.
Ooh ik denk wel eens aan een sigaretjequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat wil ik graag terug naar de tijd dat ik dat was. Heerlijk ongecompliceerd roken in het weekend, en dan doordeweeks totaal niet aan een peuk denken..
Ik ben jaloers. Hoezeer ik ook blij ben dat ik al ruim een maand totaal rookvrij ben, af en toe een peukje zou ik heerlijk vinden. Vooral na het avondeten, bij een bak koffie. Maar goed, ik weet toch wel dat wanneer ik dat probeer ik binnen no time weer op mijn oude rookniveau zitquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik denk wel eens aan een sigaretje'goh zou wel lekker zijn nu' maar ik ga niet meteen naar de buurtsuper rennen om een pakje te halen, dat dan weer niet. Ik kan prima zonder
!
Haha, zon roker ben ik ook wel... na het avond eten is het een genot..quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TS is een non-addicted rokerik rook als ik drink, ik rook graag na het avondeten een sigaretje, en ik kan makkelijk een week niet roken.
Ja. Zo begon het bij mij ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is kutquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Hoezeer ik ook blij ben dat ik al ruim een maand totaal rookvrij ben, af en toe een peukje zou ik heerlijk vinden. Vooral na het avondeten, bij een bak koffie. Maar goed, ik weet toch wel dat wanneer ik dat probeer ik binnen no time weer op mijn oude rookniveau zit
Haha dat hoor ik van meer mensen ja, maar bij mij gaat het nu al 2 jaar zo.quote:
Het is niet ongezonder dan mensen die zich elke dag kapot zuipen. De sleutelwoorden bij deze onderwerpen zijn "beheersing" en "controle". Immers is alles ongezond en dodelijk mits je er teveel van gebruikt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet nog steeds een roker tegenkomen die goede argumenten heeft waarom hij/zij rookt. Waarbij zijn/haar argumenten tegen het feit dat het heel ongezond is moeten opwegen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is niet ongezonder dan mensen die zich elke dag kapot zuipen. De sleutelwoorden bij deze onderwerpen zijn "beheersing" en "controle". Immers is alles ongezond en dodelijk mits je er teveel van gebruikt.
Ik rookte altijd Lucky's en als die niet voorradig waren, Marlboro of Gauloises.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat roken jullie zoal en hoeveel?
Ik Marlboro.
Luckiesquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat roken jullie zoal en hoeveel?
Ik Marlboro.
Ik snap ook niet waarom mensen zich elke dag kapot zouden zuipen, en ook daar heb ik nog nooit goede argumenten voor gehoord.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is niet ongezonder dan mensen die zich elke dag kapot zuipen. De sleutelwoorden bij deze onderwerpen zijn "beheersing" en "controle". Immers is alles ongezond en dodelijk mits je er teveel van gebruikt.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:17 schreef Keeskacheltje het volgende:
Niks is lekkerder dan een shaggie na het avondeten
Je hebt toch ook geen 'excuus' nodig om te roken? Ik rook omdat ik het lekker vind, ik weet dat het niet goed is maar dat maakt me simpelweg niet uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen zich elke dag kapot zouden zuipen, en ook daar heb ik nog nooit goede argumenten voor gehoord.En dat het niet ongezonder is dan *, wil niet zeggen dat het niet ongezond is.
En ja true, maar de 99% van de rokende mensen die ik ken beheersen zich niet. Er zitten niet voor niets zoveel verslavende middelen in: beheersing wordt moeilijker 'want het is zo lekker'.
Ja, want chips is precies hetzelfde als een sigaretquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt toch ook geen 'excuus' nodig om te roken? Ik rook omdat ik het lekker vind, ik weet dat het niet goed is maar dat maakt me simpelweg niet uitjij eet vast ook wel eens een zak chips leeg terwijl je weet dat dat niet goed is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |