quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 07:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt zo'n opmerking die geen nut heeft. "Niet roken is dodelijk, hm?"
Zij geven er blijkbaar geen fuck om, om een paar jaartjes eerder te sterven. Blijkbaar vinden ze het een genot. Waar maak jij je uiteindelijk druk over?
quote:Op maandag 9 november 2009 07:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan kan je je afvragen of PUB wel nut heeft
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 12:49 schreef Neerio het volgende:
[..]
ik ben gewoon verslaafd ik geef toe
quote:Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die zich druk maken of andere mensen rokenCrybaby
quote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die kanker hebben gehad (en dus ook dood zijn gegaan) rookten.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Tidow het volgende:
Je krijgt overal kanker van tegenwoordig dus wat maakt het uit of je rookt of niet?
Al meurt het wel.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:40 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Wtf!? Echt niks goorders dan zoenen met een rokende kerel
Wat is daar nice aan?
Niet als je "light" rookt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? ROKEN IS SLECHT?!
Haraquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
FOK!ken ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
Oh joh, 'hey, ik heb liever niet dat je rookt in mijn auto' kwam niet in je op of zo? Nu hoort iemand dat sowieso eerst te vragen, maar om iemand nu gelijk uit de auto te gooien, beetje rigoureus niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef nijnja het volgende:
Als ik er geen last van heb vind ik het niet erg. Het is wel kut dat als ik thuis zit en ik niets hoor, toch weet wanneer mijn moeder thuis is, want dan begint het weer te ruften... Er begon een keer iemand in mijn auto te roken, die heb ik verder laten lopen.
Ik vind het stinken, maar doe lekker wat je zelf wil (bij mij uit de buurt)
Waar heeft iemand het over scheten laten? En iedereen die met mij mee rijdt vertel ik dat er in mijn auto niet gerookt wordt, dus nee, ik ga niet 21471 keer waarschuwenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh joh, 'hey, ik heb liever niet dat je rookt in mijn auto' kwam niet in je op of zo? Nu hoort iemand dat sowieso eerst te vragen, maar om iemand nu gelijk uit de auto te gooien, beetje rigoureus niet?
En wat heeft scheten laten in hemelsnaam met roken te maken?
Oh pardon, de volgende keer zal ik even ruiken hoe het verhaal precies in elkaar steekt. Die achterlijke smiley mag je dus ook lekker voor jezelf houden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar heeft iemand het over scheten laten? En iedereen die met mij mee rijdt vertel ik dat er in mijn auto niet gerookt wordt, dus nee, ik ga niet 21471 keer waarschuwen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar heeft iemand het over scheten laten?
Daar staat dat wanneer je moeder thuis is, dat 'het' dan weer begint te ruften. Ruften is scheten laten...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef nijnja het volgende:
Het is wel kut dat als ik thuis zit en ik niets hoor, toch weet wanneer mijn moeder thuis is, want dan begint het weer te ruften...
Jij, daar. Kom anders even hier in de stad en luister eens wat iedereen hier onder ruften verstaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh pardon, de volgende keer zal ik even ruiken hoe het verhaal precies in elkaar steekt. Die achterlijke smiley mag je dus ook lekker voor jezelf houden.
Jij, daar. Zoek anders de definitie van ruften eens op.
Right. 'Jij, daar.' verwees uiteraard naar jouw 'wie' en naar jouw 'waar'. De reden waarom jij dit dus naar mij post ontgaat mij compleet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij, daar. Kom anders even hier in de stad en luister eens wat iedereen hier onder ruften verstaat.
Haha. Ik heb het anderhalve maand gezegd ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:19 schreef appelsjap het volgende:
Mwah, dat zeg ik nu al 4 weken en steeds zeg ik hetzelfde.
Waarom nou weer 'zure roker'?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Harajuku is zo`n zure roker, dat kan gewoon niet anders
Als ze weten dat ze in de auto niet mogen roken (ook al rook ik zelf en zou ik er geen last van hebben) en ze weigeren zich daaraan te houden.. daaag.. ga maar lopen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh joh, 'hey, ik heb liever niet dat je rookt in mijn auto' kwam niet in je op of zo? Nu hoort iemand dat sowieso eerst te vragen, maar om iemand nu gelijk uit de auto te gooien, beetje rigoureus niet?
Heb je haar posts niet gelezen dan? De rancune druipt ervanaf. Dat is overigens bij alle rokers zo.quote:
Volgens mij snapt(e) nijnja niet helemaal dat "Jij, daar." was gericht op zijn "Waar heeft iemand het over scheten laten?". En dus wellicht wat vijandelijk overkwam, ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je haar posts niet gelezen dan? De rancune druipt ervanaf. Dat is overigens bij alle rokers zo.
Das een beetje het ADO symptoom he, iets dat helemaal niet vijandig bedoeld is dat verkeerd overkomt op anderenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij snapt(e) nijnja niet helemaal dat "Jij, daar." was gericht op zijn "Waar heeft iemand het over scheten laten?". En dus wellicht wat vijandelijk overkwam, ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |