Yooooquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:Ik meld me ook ff weer na een tijdje weggeweest
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcamquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe luister/kijk ik die webcam in VLC?
Je UI valt me nu pas op eerlijk gezegd xDquote:
thanxquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcam
mn UI?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je UI valt me nu pas op eerlijk gezegd xD
Hallo! Nog bedankt voor de MetMichielinbadeendsleutelhanger.quote:
Ik wilde net zeggen dat ik het nummer verschrikkelijk vind, maar dat ik dat gewooooo van het publiek wel heeeel kippenvellig vind. Doet me aan Coldplay denken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Maricha
Blijf het zeer irritant geschreeuw van 30 second to mars. Vooral het eind is zoooooooo overdreven.
Ik weet niet hoor, maar ik vind het zo over de top. Zo nep gewoon, weet niet. 't doet mij niet veel. Dan ga ik toch maar voor de domino'squote:Op dinsdag 10 november 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik het nummer verschrikkelijk vind, maar dat ik dat gewooooo van het publiek wel heeeel kippenvellig vind. Doet me aan Coldplay denken.
* Ofyles2 nog steeds hoopt op Coldplay op nummer 1 in de Top2000.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik het nummer verschrikkelijk vind, maar dat ik dat gewooooo van het publiek wel heeeel kippenvellig vind. Doet me aan Coldplay denken.
Of anders koop je even een OS in de plaatselijke kiosk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook windows 7, hoor er alleen maar goede verhalen over maar mijn computer trekt dat vast niet.M'n firefox flipt tegenwoordig zelfs als ik meer dan vier tabbladen tegelijk open.
Hoe zei je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of anders koop je even een OS in de plaatselijke kiosk.
Een Linux distro bedoelde ik, geen gezeur met licenties. Maar je moet wel alles zelf installeren.quote:
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Linux distro bedoelde ik.
Chelsea Dagger nu!![]()
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat de SR-platen de afgelopen weken weer opvallend vaak voorbij komen. Blijkbaar is de muziekredactie al helemaal in SR-sferen.
Mars.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.
Aan de hoogste boom met Jordy van L. Naast Yvon Jaspersquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...
Hopelijk weet hij Groningen niet te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...
Anders ga ik in bad namelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Michiel/Maricha, worden er vandaag nog kaarten weggegeven voor Extrema?
Ja, je UIers nou goedquote:
Ik vind het toch wel leuk. Weer 600 posts per nacht maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |