quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb een plan. Ik maak nooit meer een plaat."
Kijk, dat zijn nog eens ideeenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb een plan. Ik maak nooit meer een plaat."
De userpics daar zijn ook gaafquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Het Media Park via Google Streetview:
[ link | afbeelding ]
Helaas zijn ze niet het Media Park op gereden, dus de 3FM-studio staat er niet op.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal geen reacties n.a.v. Gaia op de radio?!
Mensen werken hequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen zit met open mond naar de radio te staren, en dan is een reactie typen zo lastig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef -Hans- het volgende:
quote:
Werken, ojaquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Mensen werken hevind het wel een mooi nummer
lolquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Iedereen zit met open mond naar de radio te staren, en dan is een reactie typen zo lastig.
Misschien staat veenstra er ook nog ergens op, want veenstra had een streetview wagen gespotquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Het Media Park via Google Streetview:
[ link | afbeelding ]
Helaas zijn ze niet het Media Park op gereden, dus de 3FM-studio staat er niet op.
Misschien handig om een Flickr-account ervoor aan te maken? Staan ze mooi allemaal bij elkaar en kunnen ze ook door API's worden uitgelezen op 3FMFan en 3FM.nl.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
SR is een mooie gelegenheid om even een nieuwe camera te kopen. EOS zou leuk zijn, maar ga toch voor een wat compacter model. Geen idee welke, maar het zal wel een Canon worden
. Zal ook nog even mijn webspace opschonen zodat er voldoende ruimte is voor de foto's van het Glazen huis
.
Als het hier is losgebarsten dan drop ik hier af en toe wel een link neer waar de foto's zijn de vinden. Kan de foto's hier ook wel direct plaatsen, maar betwijfel of dat heel handig is. Tempo zal ook wel weer extreem hogen liggen
Mijn god, Kane Megahit. Echt, hoe triest zeg
DIe Canon G11....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
SR is een mooie gelegenheid om even een nieuwe camera te kopen. EOS zou leuk zijn, maar ga toch voor een wat compacter model. Geen idee welke, maar het zal wel een Canon worden
. Zal ook nog even mijn webspace opschonen zodat er voldoende ruimte is voor de foto's van het Glazen huis
.
Als het hier is losgebarsten dan drop ik hier af en toe wel een link neer waar de foto's zijn de vinden. Kan de foto's hier ook wel direct plaatsen, maar betwijfel of dat heel handig is. Tempo zal ook wel weer extreem hogen liggen
Flickr vind ik wat handiger voor fotosquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
.
Die specs ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe Canon G11....!
Maar de compactere Canons zijn ook erg goed. Ff op dpreview kijken, zou ik zeggen
.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien handig om een Flickr-account ervoor aan te maken? Staan ze mooi allemaal bij elkaar en kunnen ze ook door API's worden uitgelezen op 3FMFan en 3FM.nl.
Thanks voor de tip! Misschien idd niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Flickr vind ik wat handiger voor fotos
Over Flickr hoef je je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor de tip! Misschien idd niet eens zo'n slecht idee. Neem aan dat die site qua snelheid ook wel een beetje snel is? Mijn planet webspace is ook wel snel, maar niet altijd even betrouwbaar.
Qua bouw is dat echt een geweldig toestelquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die specs ook! wel vrij prijzig, maar dan heb je ook wel wat leuks zeg. Maar zo'n model zoek ik inderdaad. Voel er weinig voor om met zo'n gigantische koelkast te gaan lopen (hoe goed de foto's dan ook mogen zijn)
. Thanks voor de tip! zal wel eens even op die site gaan neuzen.
Voordeel van Flickr is dat foto's makkelijk te doorzoeken zijn, en er worden automatisch thumbnails aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor de tip! Misschien idd niet eens zo'n slecht idee. Neem aan dat die site qua snelheid ook wel een beetje snel is? Mijn planet webspace is ook wel snel, maar niet altijd even betrouwbaar.
Dat klinkt inderdaad als een groot voordeelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel van Flickr is dat foto's makkelijk te doorzoeken zijn, en er worden automatisch thumbnails aangemaakt.
Goede tip! zal ik dan even rekening mee gaan houdenquote:Nadeel is echter dat je bij een gratis Flickr account het high-res origineel niet meer kan benaderen na uploaden, dus bewaar die wel ergens op een andere plaats.
Dat spreekt wel van vertrouwenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Flickr roeleert zo hard dat ik er een Pro Account heb genomen.
Absurde ISO-waardes ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua bouw is dat echt een geweldig toestel. Niet de kleinste, maar wel heel veel mogelijkheden
. Anders ff bij Mediamarkt ofzo binnen lopen. Kun je 'm iig eens vasthouden
. Online voor 477 euro: http://tweakers.net/pricewatch/245155/canon-powershot-g11.html
Hij zit ook in Enschede zag ikquote:
En staat de winkel van Sien er ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef JDude het volgende:
De Sesamstraat bestaat nog echt ook. Volgens Streetview staat er een basisschool. Daar zal meneer Aart dan wel lesgeven.
Ekdom stijl:quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fake Blood !!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KAISER CHIEFS - I PREDICT A RIOT (LIVE @ LOWLANDS 2005)
Op 3FM Live dan.
Nee, idd nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
Hoop toch niet dat Bertolf de nieuwe Megahit wordt...
Ik dacht eerst dat het een hele oude vent wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zooo mooiveel te weinig op de radio.
Ik moet werken bij appiequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:25 schreef themauster het volgende:
Was bijna vergeten dat het morgen Sint Maarten is. Dus net gauw even 2 zakken met spekjes gekocht. Hoop wel dat de liedjes wat gevarieerder zijn dan vorig jaar, toen moest ik 20x het zelfde liedje aan horen
quote:
Tjibbe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Jaaaaaaaaaaa hoor, daar is ie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |