Ik weet wel dat er andere opties zijn maar daar gaat het nu niet om. Gaat erom dat KLM hier niet netjes mee om gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef SpecialK het volgende:
Dan gaan je ouders nu naar schiphol en huren daar een hotekamertje
Dus jij bent alleen thuis?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef Ekfar het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie
Hahaha, ik woon al lang niet meer thuis hoor. Maar mijn ouders zijn nog niet zo ervaren met online inchecken, vandaar dat ik ze even ging helpen.quote:
Dat mag je vinden maar toch is het dat echt niet.quote:
Ja dat heb ik ook al gedachtquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Salatrel het volgende:
naar de antillen joh? dan zou je toch juist verwachten dat ze later vertrekken![]()
Ja, het is echt dat vluchtnummer. Ik weet natuurlijk niet of andere mensen wel/niet op de hoogte zijn gebracht. Zou kunnen dat ze een paar mensen zijn vergeten te bellen/mailen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef Flurry het volgende:
Is dat echt hetzelfde vluchtnummer? Dat kunnen ze toch niet maken? Dat hele ding vertrekt straks leeg
Ja er zijn talloze opties om op schiphol te komen maar ik vind dat het daar nu niet om gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
Als je naar de antillen kan, kan je toch alsnog met de taxi naar schiphol? Overigens wel een terechte klacht, geen goede gang van zaken en je ouders worden nu onnodig op kosten gejaagd. of TS moet 's ochtends vroeg gaan rijden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Hahaha, ik woon al lang niet meer thuis hoor. Maar mijn ouders zijn nog niet zo ervaren met online inchecken, vandaar dat ik ze even ging helpen.
Ja ik meen het echt zo gezien te hebben maar stel je voor dat ik het fout heb gezien. Blijft nog het feit dat mijn ouders maanden geleden die tickets online hebben geboekt met de vertrektijd 12.05 erop en dat KLM dan wel zo netjes had mogen zijn om even te bellen/mailen. Mee eens?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vreemd verhaal. Weet je zeker dat je goed gekeken hebt? De KLM vertrekt namelijk elke dag om half 10 richting Curacao. Alleen in de zomermaanden vliegen ze rond kwart over 12.
Nee, niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Ja ik meen het echt zo gezien te hebben maar stel je voor dat ik het fout heb gezien. Blijft nog het feit dat mijn ouders maanden geleden die tickets online hebben geboekt met de vertrektijd 12.05 erop en dat KLM dan wel zo netjes had mogen zijn om even te bellen/mailen. Mee eens?
Volgens mij sturen ze dan ook altijd een brief/mail. Misschien hebben ze dat ook wel gedaan maar is het op een of andere manier niet aangekomen. Maargoed, dat neemt niet weg dat je zelf natuurlijk ook altijd eerst even moet kijken of er niets is veranderd. Het lijkt me stug dat ze gister opeens de dienstregeling hebben veranderd en dat hij dan vandaag al in gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Ja ik meen het echt zo gezien te hebben maar stel je voor dat ik het fout heb gezien. Blijft nog het feit dat mijn ouders maanden geleden die tickets online hebben geboekt met de vertrektijd 12.05 erop en dat KLM dan wel zo netjes had mogen zijn om even te bellen/mailen. Mee eens?
Neen.quote:
waarom heb je dit topic omhoog geschoven? hij is toch maandje oud?quote:Op zondag 20 december 2009 05:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hadden ze direct bij KLM geboekt of via een reisbureau/reiswebsite?
Direct bij KLM geboekt dan is het idd de verantwoordelijkheid van KLM. Geboekt bij een reisorganisatie dan is het aan de reisagent om dit mee te delen.
Ik zocht op KLM en kwam dit topic tegen. Ik vlieg zelf veel en heb een betere kijk op hoe de vliegbranche in elkaar steekt dan veel andere mensen.quote:Op zondag 20 december 2009 05:42 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
waarom heb je dit topic omhoog geschoven? hij is toch maandje oud?
Dat dus, en zeker met het weer van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Klacht: passagiers die niet zelf op tijd kijken of hun vlucht misschien eerder/later gaat.
Vertrektijden zijn altijd onder voorbehoud.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik zocht op KLM en kwam dit topic tegen. Ik vlieg zelf veel en heb een betere kijk op hoe de vliegbranche in elkaar steekt dan veel andere mensen.
Mn piemel mag je aanrakenquote:
Hier stopte ik met lezen; autoritaire drogredenen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zocht op KLM en kwam dit topic tegen. Ik vlieg zelf veel en heb een betere kijk op hoe de vliegbranche in elkaar steekt dan veel andere mensen.
Ochja hij heeft wel een punt. Want wanneer sjef tokkie met het vliegtuig of trein 1x per jaar gaan is het ook meteen zo wanneer er een vertraging optreedt dat ze altijd te laat zijn! Kan me vaak storen aan dit stuk stront wat naar een camping in Turkeije vervoerd moet wordenquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen; autoritaire drogredenen.
Tevens kutkick.
Slotje gewenscht.
Hij heeft ook wel een punt, maar hij moet zijn betoog gewoon niet beginnen met het feit dat hij er vaak vliegt en 'dus' veel kennis van zake heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja hij heeft wel een punt. Want wanneer sjef tokkie met het vliegtuig of trein 1x per jaar gaan is het ook meteen zo wanneer er een vertraging optreedt dat ze altijd te laat zijn! Kan me vaak storen aan dit stuk stront wat naar een camping in Turkeije vervoerd moet worden
Klopt helemaal, want veel Fokkers voelen zich dan meteen te kort gedaanquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een punt, maar hij moet zijn betoog gewoon niet beginnen met het feit dat hij er vaak vliegt en 'dus' veel kennis van zake heeft.
Jij ziet het logische verband niet tussen de twee?quote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een punt, maar hij moet zijn betoog gewoon niet beginnen met het feit dat hij er vaak vliegt en 'dus' veel kennis van zake heeft.
da's best knap, want "irriteren aan" kan helemaal nietquote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik irriteer me nogal aan mensen
quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Flurry het volgende:
[..]
da's best knap, want "irriteren aan" kan helemaal niet
Damn, wat ben jij domquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |