abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74565815
Mijn ouders gaan morgen op vakantie met het vliegtuig, al maanden geleden geboekt via KLM. Ik ging hun vanochtend helpen met online inchecken want morgenmiddag (11 nov.) om 12.05 zou het vliegtuig vertrekken. Zien we ineens tot onze verbazing dat het vliegtuig al eerder vertrekt, namelijk om 9.35 uur. Ze zijn hiervan niet op de hoogte gesteld. Terwijl ik zelf ook een paar maanden geleden dezelfde vlucht heb gehad en toen hebben ze me netjes gebeld dat we niet om 12.05 vlogen maar om 11.45 uur. Nou ja... zou je zeggen... dan vertrek je gewoon wat eerder. Maar mijn ouders zouden met de trein gaan en dit makkelijk op tijd halen maar nu gaat dat niet meer want ze wonen nogal een end van Schiphol en de treinen gaan niet zo vroeg. Ik heb net al 2 telefoontjes gepleegd naar KLM en de enige optie die ze aanbieden is om de reis te annuleren en dat ze dan het geld terug krijgen of de reis eventueel wijzigen en dan dus later vertrekken. Voor mijn ouders is dit geen optie. Geen enkele verdere compensatie voor dit ongemak. Belachelijk toch?

Klacht: KLM die passagiers niet op te hoogste stellen van een vlucht die 2 1/2 uur eerder vertrekt dan gebruikelijk!
pi_74565845
Klacht: passagiers die niet zelf op tijd kijken of hun vlucht misschien eerder/later gaat.

Vertrektijden zijn altijd onder voorbehoud.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:33:15 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_74565866
Dan gaan je ouders nu naar schiphol en huren daar een hotekamertje
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_74565877
Ik heb gisteren nog de gegevens online gecheckt en toen stond er nog gewoon 12.05 vertrektijd. Hoe vaak moet je kijken dan?
pi_74565884
Neem gewoon de auto
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74565896
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef SpecialK het volgende:
Dan gaan je ouders nu naar schiphol en huren daar een hotekamertje
Ik weet wel dat er andere opties zijn maar daar gaat het nu niet om. Gaat erom dat KLM hier niet netjes mee om gaat.
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:37:31 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_74565957
Het klinkt heel vreemd, TS. Weet je zeker dat je naar de goede gegevens aan het kijken bent? Als ze dit nl. sinds gisteren hebben aangepast is dat inderdaad niet erg netjes van ze.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_74565958
waar gaan ze heen?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74565992
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef Ekfar het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie
Dus jij bent alleen thuis?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_74566033
Om welke vlucht gaat dat dan? Over het algemeen wordt een tijdstip niet pas een dag van te voren verandert.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:42:54 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_74566098
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:37 schreef 3keernix het volgende:
waar gaan ze heen?

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74566125
Curacao (KL0735)

SpecialK: Ja gisteren stond er nog gewoon 12.05 uur dus inderdaad helemaal niet netjes.
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:45:07 #13
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74566170
Dit verhaal riekt naar bullshit. Ik vlieg nu al 5 maanden iedere week met KLM en ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Enneh je kunt ook gewoon met de auto naar Schiphol en de auto o P3 achterlaten.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_74566180
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:38 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Dus jij bent alleen thuis?
Hahaha, ik woon al lang niet meer thuis hoor. Maar mijn ouders zijn nog niet zo ervaren met online inchecken, vandaar dat ik ze even ging helpen.
pi_74566185
naar de antillen joh? dan zou je toch juist verwachten dat ze later vertrekken
pi_74566198
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Ps2K het volgende:
Dit verhaal riekt naar bullshit.
Dat mag je vinden maar toch is het dat echt niet.
Ik weet hoe parkeren werkt op schiphol (en ook hoe belachelijk duur dat is)
pi_74566206
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Salatrel het volgende:
naar de antillen joh? dan zou je toch juist verwachten dat ze later vertrekken
Ja dat heb ik ook al gedacht
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:47:08 #18
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74566222
Is dat echt hetzelfde vluchtnummer? Dat kunnen ze toch niet maken? Dat hele ding vertrekt straks leeg
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_74566236
Als je naar de antillen kan, kan je toch alsnog met de taxi naar schiphol? Overigens wel een terechte klacht, geen goede gang van zaken en je ouders worden nu onnodig op kosten gejaagd. of TS moet 's ochtends vroeg gaan rijden.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74566258
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef Flurry het volgende:
Is dat echt hetzelfde vluchtnummer? Dat kunnen ze toch niet maken? Dat hele ding vertrekt straks leeg
Ja, het is echt dat vluchtnummer. Ik weet natuurlijk niet of andere mensen wel/niet op de hoogte zijn gebracht. Zou kunnen dat ze een paar mensen zijn vergeten te bellen/mailen?
Blijft vreemd dat ik dus in augustus er ook heen ben gevlogen en dat ze mij dus wel bellen voor een tijdsverschil van 20 minuutjes!
pi_74566305
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
Als je naar de antillen kan, kan je toch alsnog met de taxi naar schiphol? Overigens wel een terechte klacht, geen goede gang van zaken en je ouders worden nu onnodig op kosten gejaagd. of TS moet 's ochtends vroeg gaan rijden.
Ja er zijn talloze opties om op schiphol te komen maar ik vind dat het daar nu niet om gaat.
Ik kan ze morgen helaas niet gaan brengen, anders had ik dat zeker gedaan.
pi_74566308
Vreemd verhaal. Weet je zeker dat je goed gekeken hebt? De KLM vertrekt namelijk elke dag om half 10 richting Curacao. Alleen in de zomermaanden vliegen ze rond kwart over 12.
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:53:00 #23
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_74566373
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Ekfar het volgende:

[..]

Hahaha, ik woon al lang niet meer thuis hoor. Maar mijn ouders zijn nog niet zo ervaren met online inchecken, vandaar dat ik ze even ging helpen.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_74566380
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 10-11-2009 10:53:37 ]
pi_74566466
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vreemd verhaal. Weet je zeker dat je goed gekeken hebt? De KLM vertrekt namelijk elke dag om half 10 richting Curacao. Alleen in de zomermaanden vliegen ze rond kwart over 12.
Ja ik meen het echt zo gezien te hebben maar stel je voor dat ik het fout heb gezien. Blijft nog het feit dat mijn ouders maanden geleden die tickets online hebben geboekt met de vertrektijd 12.05 erop en dat KLM dan wel zo netjes had mogen zijn om even te bellen/mailen. Mee eens?
pi_74566551
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Ekfar het volgende:

[..]

Ja ik meen het echt zo gezien te hebben maar stel je voor dat ik het fout heb gezien. Blijft nog het feit dat mijn ouders maanden geleden die tickets online hebben geboekt met de vertrektijd 12.05 erop en dat KLM dan wel zo netjes had mogen zijn om even te bellen/mailen. Mee eens?
Nee, niet mee eens.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74566587
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Ekfar het volgende:

[..]

Volgens mij sturen ze dan ook altijd een brief/mail. Misschien hebben ze dat ook wel gedaan maar is het op een of andere manier niet aangekomen. Maargoed, dat neemt niet weg dat je zelf natuurlijk ook altijd eerst even moet kijken of er niets is veranderd. Het lijkt me stug dat ze gister opeens de dienstregeling hebben veranderd en dat hij dan vandaag al in gaat.
pi_74567997
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee, niet mee eens.
Neen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:49:32 #29
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_74568155
Beetje vreemd dat ze daar niet voor gebeld hebben, ik werd zelfs gebeld voor een vlucht die 10 minuten later zou vertrekken.
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_75826936
Hadden ze direct bij KLM geboekt of via een reisbureau/reiswebsite?

Direct bij KLM geboekt dan is het idd de verantwoordelijkheid van KLM. Geboekt bij een reisorganisatie dan is het aan de reisagent om dit mee te delen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_75827066
quote:
Op zondag 20 december 2009 05:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hadden ze direct bij KLM geboekt of via een reisbureau/reiswebsite?

Direct bij KLM geboekt dan is het idd de verantwoordelijkheid van KLM. Geboekt bij een reisorganisatie dan is het aan de reisagent om dit mee te delen.
waarom heb je dit topic omhoog geschoven? hij is toch maandje oud?
pi_75841900
quote:
Op zondag 20 december 2009 05:42 schreef ikbenklaar het volgende:

[..]

waarom heb je dit topic omhoog geschoven? hij is toch maandje oud?
Ik zocht op KLM en kwam dit topic tegen. Ik vlieg zelf veel en heb een betere kijk op hoe de vliegbranche in elkaar steekt dan veel andere mensen.

Ik irriteer me nogal aan mensen die klagen over KLM terwijl ze soms echt niet weten waar ze het over hebben. Ik kwam bij radar nogal wat klachten tegen van mensen die hun ticket niet konden wijzigen en daar dan KLM de schuld van geven

Ze kiezen zelf voor het goedkoopste ticket en als er dan iets onverwachts gebeurt dan verwachten ze dat KLM meewerkt in het aanpassen van de data. Voor soms maar 50 of 70 euro meer heeft men een wijzigbaar ticket. Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan vervolgens ook nog de schuld afschuiven op het bedrijf

Of mensen die tickets willen later overzetten op een ander naam... Ik heb toch betaald zeggen ze dan. Als ze iets verder kijken dan hun neus lang is dan weten ze dat tickets niet over te zetten zijn om zwarthandel in vliegtickets te voorkomen.
  zondag 20 december 2009 @ 16:46:37 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75842271
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Klacht: passagiers die niet zelf op tijd kijken of hun vlucht misschien eerder/later gaat.

Vertrektijden zijn altijd onder voorbehoud.
Dat dus, en zeker met het weer van de afgelopen dagen.

Oh wacht, dit is weer een kutkick.
pi_75846171
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zocht op KLM en kwam dit topic tegen. Ik vlieg zelf veel en heb een betere kijk op hoe de vliegbranche in elkaar steekt dan veel andere mensen.
Mag ik je aanraken?
pi_75850338
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
Mn piemel mag je aanraken
pi_75850522
quote:
Hier stopte ik met lezen; autoritaire drogredenen.

Tevens kutkick.

Slotje gewenscht.
Play hard, go pro.
pi_75851625
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen; autoritaire drogredenen.

Tevens kutkick.

Slotje gewenscht.
Ochja hij heeft wel een punt. Want wanneer sjef tokkie met het vliegtuig of trein 1x per jaar gaan is het ook meteen zo wanneer er een vertraging optreedt dat ze altijd te laat zijn! Kan me vaak storen aan dit stuk stront wat naar een camping in Turkeije vervoerd moet worden
pi_75851818
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ochja hij heeft wel een punt. Want wanneer sjef tokkie met het vliegtuig of trein 1x per jaar gaan is het ook meteen zo wanneer er een vertraging optreedt dat ze altijd te laat zijn! Kan me vaak storen aan dit stuk stront wat naar een camping in Turkeije vervoerd moet worden
Hij heeft ook wel een punt, maar hij moet zijn betoog gewoon niet beginnen met het feit dat hij er vaak vliegt en 'dus' veel kennis van zake heeft.
Play hard, go pro.
pi_75851952
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Hij heeft ook wel een punt, maar hij moet zijn betoog gewoon niet beginnen met het feit dat hij er vaak vliegt en 'dus' veel kennis van zake heeft.
Klopt helemaal, want veel Fokkers voelen zich dan meteen te kort gedaan
pi_75857163
quote:

[..]

Jij ziet het logische verband niet tussen de twee?
  zondag 20 december 2009 @ 23:08:25 #41
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_75859763
quote:

[..]

Ik irriteer me nogal aan mensen
da's best knap, want "irriteren aan" kan helemaal niet
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_75861816
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Flurry het volgende:

[..]

da's best knap, want "irriteren aan" kan helemaal niet

Hoewel deze smiley wel lichtelijk overdreven is
  zondag 20 december 2009 @ 23:51:45 #43
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75861874
quote:

[..]

Damn, wat ben jij dom
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zondag 20 december 2009 @ 23:54:01 #44
177885 JoaC
Het is patat
pi_75861983
KLB / KLM
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')