Klopt dat was echt fantastisch! Ook gewoon volle kracht openen met no one loves me and neither do I !Ik wist trouwens niet dat Interludes with ludes sarcastisch bedoeld was, maar dat was ook een vette uitvoeringquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:10 schreef hallo-daar het volgende:
Wat was het onwijs gaaf! Het blokje "Scumbag Blues", "Elephants" en "Dead End Friends was het hoogtepunt voor mij.
Dat was zeker een gerse uitvoering. Dat moment was ook wel even goed om mijn oren rust te geven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Klopt dat was echt fantastisch! Ook gewoon volle kracht openen met no one loves me and neither do I !Ik wist trouwens niet dat Interludes with ludes sarcastisch bedoeld was, maar dat was ook een vette uitvoering![]()
Them Crooked Vultures
Eens! Dat was denk ik samen met Elephants het hoogtepunt van de show. Jammer dat er twee knuppels achter me een heel gesprek gingen voeren tijdens Elephants. Heb ze nog wel even op de geniale muziek gewezen en toen werd het gesprek gelukkig vrij snel afgerond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Acathla het volgende:
Het was wel ontzettend feest tijdens 'Scumbag Blues' vooraan.
Één van de hoogtepuntenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Acathla het volgende:
Het was wel ontzettend feest tijdens 'Scumbag Blues' vooraan.
Inmiddels ruim twee jaar verder, het lijkt erop dat het niet meer gaat gebeuren. Aan de andere kant wel een nieuw QotSA album vorig jaar en Foo Fighters album dit jaarquote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Grohl is nog tot eind augustus met de Foo's op tour zoals je weet.
Volgens mij zijn Josh Homme en John Paul Jones even 'vrij', alhoewel die eerste ook in tig projectjes zit, dus geen idee.
Er waren wel plannen, maar ik denk dat dat wel 2013 gaat worden, gezien in ieder geval Dave's schedule.
Maar goed, er zit ook een gat van 3 maandjes tussen de Zuid-Amerika tour van de Foo's, en voor ze weer naar Europa komen. Je weet 't nooit
Zeker lekker, en helaas het zomertje dat ze tourden niet live gezienquote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inmiddels ruim twee jaar verder, het lijkt erop dat het niet meer gaat gebeuren. Aan de andere kant wel een nieuw QotSA album vorig jaar en Foo Fighters album dit jaar
Ik ben het album weer eens aan het beluisteren. Blijft lekker.
Ik heb ook gehoord dat John Paul Jones misschien na Bonnaroo, ook een gehele tour met Seasick Steve gaat doen. Dus dit jaar zit er echt niet in.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker lekker, en helaas het zomertje dat ze tourden niet live gezien
Ik denk ook niet dat we ergens op hoeven rekenen, nu tourt QOTSA, najaar gaan de Foo's weer op pad, dus dan zit je alweer halverwege 2015 tegen dat er überhaupt tijd zou kunnen zijn...
Godver Dagoduck.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, het is een jaar geleden dat ik hier postte
Tijd voor een nieuw album.
Sorryquote:Op zondag 8 mei 2016 22:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Godver Dagoduck.
Ik dacht dat ze net zoals James Blake en Radiohead ook een album hadden gedropt, toen dit topic omhoog sprong.
Vastklampen aan een strohalm, maar wie weet wordt de boel weer nieuw leven in geblazen .quote:Them Crooked Vultures heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt. 2 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |