D'r is ook een v0quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef chansadres het volgende:
Hij ziet er niet uit als een recode...
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten :p
nouja ik had niet echt hele hoge verwachtingen hoor (ik was er ook niet bij livequote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef ranja het volgende:
Tja, met de verwachtingen van zo'n band kan een album alleen maar tegenvallen, in elk geval de eerste keer dat je het hoort. In elk geval is het wel duidelijk dat het een hobbyband van Josh Homme is waar toevallig 2 andere bekenden in meedoen. Ik denk dat met een paar keer luisteren het album wel hoger gewaardeerd wordt, mits je natuurlijk van Homme's muziek houdt
Luisterpaal!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Rpol het volgende:
Grrr ik wil ook luisteren.. als het goed is ligt ie op de mat als ik thuis kom van college.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Rpol het volgende:
Grrr ik wil ook luisteren.. als het goed is ligt ie op de mat als ik thuis kom van college.
... en zie desnoods de OPquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef ranja het volgende:
Luisterpaal!
quote:Your order for Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Title: Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures
Price: EURO 11.99
Delivery Cost: FREE
Ik vind dat dit album Songs For The Deaf helemaal ondersneeuwt. Ik kan maar niet begrijpen dat ie zo gewaardeerd wordt, ik vind alleen de drie singels vet. Daarentegen staan er liedjes op die ik gewoon echt niet snap: Millionaire, Six Shooter, A Song For The Deaf. Plus een paar hele normale, degelijke liedjes: Hanging Tree, Do It Again, God Is In The Radio. En dan heb je nog de 'klassieker' A Song For The Dead die in mijn oren heel vaag en ingewikkeld klinkt, met een schreeuwerige geforceerde zang. Komt er ook nog es bij dat die productie zo apart is, Songs For The Deaf is naar mijn mening maar een gaar albumquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef TC03 het volgende:
Best een goed album als je niet een Songs For The Dead-achtige classic verwacht. Op het eerste gezicht vind ik het album misschien alleen een beetje te hard, vreemd genoeg. Er zit veel melancholie in die niet helemaal tot uiting komt.
Dan zal ik nog eens vaker luisteren want vergeleken met Songs For The Deaf is het niets (wel nog altijd beter dan 90% vd meuk out there)quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb 'm nu een aantal keren beluisterd, maar hij is niet makkelijk. Hij heeft bij mij niet zo'n eerste impact als Songs For The Deaf (ik weet wel: je moet niet vergelijken, maar dat was tenslotte ook een Homme-Grohl combinatie): die sloeg in als een komeet. Dit is een groeiplaat, denk ik. Want ik vind 'm per draaibeurt wel beter worden, dat wel: maar van A tot Z is 'ie redelijk lastig door te komen.
Ik moest in het begin aan dit nummer denken:quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Elephants zo lekker, geeft me echt een Zeppelin vibe. Geen verrassing natuurlijk
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:31 schreef happynjitram het volgende:
Als ik scumbag blues luister moet ik denken aan cream! Ook zo'n supertrio. Ben ik de enige die dit opmerkt?
Dit stukje uit Caligulove op 1:18 en 2:46 is exact hetzelfde als het begin van Solo Flights van Eagles of Death Metal, op de tekst na. Maar precies dezelfde melodie.quote:I don't need a reason, baby
Put your arms around me
hahaquote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit stukje uit Caligulove op 2:46 is exact hetzelfde als het begin van Solo Flights van Eagles of Death Metal, op de tekst na. Maar precies dezelfde melodie.
quote:I don't need a reason, baby
Put your arms around me
Hold me real close
Clap me in irons
Come on Caligulove me
Come on Caligulove me
quote:I don't need a reason, baby
I don't have to worry
I keep a tight grip on myself
I ain't in no kind of hurry
You don't get it, no
You don't get it, no
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 15 november 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
Bij nader inzien is het hele refrein hetzelfde als de intro van Solo Flights.
[..]
[..]
Waar kreeg je die poster?!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Radioheader het volgende:
Vandaag de cd gekocht, kreeg er een grote poster bij supergruwelijk!
Ben er echt al totaal verslaafd aan. Album van het jaar voor mij!
't Oor in Almere. http://www.platenhuis-het-oor.nl/quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waar kreeg je die poster?!
WAAR"?!
Nu dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Rory78 het volgende:
TV-TIP! Morgennacht om 01u50 CET @ BBC2 (na Jools Holland; tot 02u30): THEM CROOKED VULTURES LIVE AT READING 2009!
http://www.nme.com/news/them-crooked-vultures/48484quote:Them Crooked Vultures have confirmed that they are to start work on their second album.
Despite their self-titled debut having only been released earlier this month, the three-piece say they are already thinking about its follow-up.
"I felt we've only just started to pick up steam. Why would we want to stop now?" singer Josh Homme told The Sun, while bassist John Paul Jones agreed. "We all know we have so much more in us yet," he said.
Dave Grohl said that "when we make our second record, it's going to be even more powerful than this one".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |