abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74560747
Kan daar niet een wet tegen komen?
Je mag ook geen neonbuizen onder je auto hebben die het wegdek een beetje blauw/rood/whatever oplichten, dus waarom mogen die felle Xenon lampen wel.
Kom net terug van een uurtje fietsen en heb tot 2 keer toe gehad dat ik mn ogen moest dichtknijpen omdat er zo'n idioot met van die zogenaamd veilige en betere xenon verlichting aan komt kakken.

Lijkt wel net ze continu met groot licht rijden.
pi_74560798
Haha, ja, op de koop toe lijken ze nog blauw te schijnen ook
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74560806
Idd. Mensen die niet met xenon verlichting kunnen omgaan !
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  Spellchecker dinsdag 10 november 2009 @ 00:22:30 #4
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_74560838
Terechte klacht.

Tevens mongolen die een overdaad aan geluid produceren met hun voertuig
Tevens -purist.
pi_74561010
Beter Xeon verlichting, dan kut fietsers die geen verlichting voeren.
pi_74561040
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:31 schreef Zipportal het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:33:45 #7
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_74561046
Beter goed afgestelde verlichting dan die mongolen die hun koplampen richting ooghoogte van voorbijgangers hebben gesteld.
The remedy is the experience.
pi_74561047
quote:
-1 voor je gefaalde poging mij aan te spreken.
Mijn verlichting is tip-top.
pi_74561093
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

-1 voor je gefaalde poging mij aan te spreken.
Mijn verlichting is tip-top.
Was niet op jou gericht. Maar gewoon in het algemeen. Fietsers hebben gewoon niet door, dat een automoblist echt totaal niks ziet. Er fiets echt veel slachtbankvoer langs, die een knuppel verdienen.
pi_74561158
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Was niet op jou gericht. Maar gewoon in het algemeen. Fietsers hebben gewoon niet door, dat een automoblist echt totaal niks ziet. Er fiets echt veel slachtbankvoer langs, die een knuppel verdienen.
Helemaal mee eens. Ben daardoor een paar keer flink geschrokken. Fietsers gaan er automatisch van uit dat je ze ziet. Ook als ze op de verkeerde weghelft fietsen. Scooters zijn wat betreft zelfs nog een tandje erger
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74561225
Wat nog erger is zijn die busjes met xenon verlichting!Hun lampen zitten hoger dan de gemiddelde auto en dan is het echt niet te harden,helemaal als zo'n kloothommel achter je rijdt!Je wordt helemaal verblindt via je binnenspiegel......
pi_74561227
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ben daardoor een paar keer flink geschrokken. Fietsers gaan er automatisch van uit dat je ze ziet. Ook als ze op de verkeerde weghelft fietsen. Scooters zijn wat betreft zelfs nog een tandje erger
Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:46:59 #13
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74561235
Sommige mensen laten het vakkundig installeren bij een garage of iets dergelijks. Daar heb ik geen probleem mee.

De sjonnies die het zelf doen en vervolgens rijden zonder naar de ingestelde hoogte te kijken
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_74561260
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.
Maar wel eens met de klacht van TS. Verkeerd afgestelde Xeonverlichting doet pijn aan je ogen
pi_74561281
Koplampen worden bij een lege auto afgesteld, en doorgaans vrij hoog, en ze staan daardoor in de praktijk veel te hoog, zeker als er in de achterste helft van de auto iets of iemand zit.
Bij Xeons geldt dat in het bijzonder.
Ik ben al eens bijna voor zo'n auto gevallen omdat ik me met beide armen tegen het verblindende licht moest beschermen.

Over het algemeen kun je stellen dat auto's voor de inzittenden te veilig zijn geworden en dat dit gaat ten koste van degene buiten zonder beschermende kooi. Dit leidt tot asociaal mij-kan-niets-gebeuren-gedrag. Daarom zou de airbag door een speerpunt moeten worden vervangen.
Farts are jazz to assholes
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:34:20 #16
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_74561710
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef trabant het volgende:
Koplampen worden bij een lege auto afgesteld, en doorgaans vrij hoog, en ze staan daardoor in de praktijk veel te hoog, zeker als er in de achterste helft van de auto iets of iemand zit.
Ik ben al eens bijna voor zo'n auto gevallen omdat ik me met beide armen tegen het verblindende licht moest beschermen.

Over het algemeen kun je stellen dat auto's voor de inzittenden te veilig zijn geworden en dat dit gaat ten koste van degene buiten zonder beschermende kooi. Dit leidt tot asociaal mij-kan-niets-gebeuren-gedrag. Daarom zou de airbag door een speerpunt moeten worden vervangen.
Zoals een man op Discovery ooit zei: "Als je wilt dat het verkeer veilig wordt moet je de benzinetank op de voorbumper monteren"
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_74563046
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maargoed, het staat je vrij daar een apart KLB topic over te openen, we hebben het nu over aldanniet verkeerd afgestelde xenonlampen/schijnwerpers.
pi_74563063
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zoals een man op Discovery ooit zei: "Als je wilt dat het verkeer veilig wordt moet je de benzinetank op de voorbumper monteren"
pi_74563076
quote:

Het is ook gewoon onzin imho.
Normale verlichting doet toch gewoon zijn werk? En het is een stuk prettiger voor iedereen die zich niet in de betreffende auto bevind.
pi_74563083
Alleen paupers die het in hun oude verrotte plastic kuthok installeren verkutten het imago. Af fabriek is het prima.
pi_74563161
quote:
Beter Xeon verlichting

[ Bericht 35% gewijzigd door Blaadkip op 10-11-2009 08:38:09 ]
pi_74563176
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Verkeerd afgestelde Xeonverlichting doet pijn aan je ogen

[ Bericht 61% gewijzigd door Blaadkip op 10-11-2009 08:37:52 ]
pi_74563185
quote:

[ Bericht 21% gewijzigd door Blaadkip op 10-11-2009 08:38:28 ]
pi_74563214
Blaadkip liefje.
Kanker eens op met je idiote gespam.
Ik vraag het maar een keer.
pi_74563332
Maar... Vind je me niet meer lief dang?
pi_74563344
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:39 schreef Blaadkip het volgende:
Maar... Vind je me niet meer lief dang?
Nu weer wel.
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:41:31 #27
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_74563362
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Electrood het volgende:
Je wordt helemaal verblindt via je binnenspiegel......
Je hebt een nachtstand op de binnenspiegel zodat niet alle achterliggers in je ogen schijnen. Elke auto heeft dat wel.

Maar voor de rest ben ik het helemaal eens met deze klacht. Vooral wanneer je op van die donkere en kronkelige bosweggetjes rijd en een of andere leasebak-eigenaar, die blijkbaar bang is voor het donker met zijn xenonverlichting het liefst nog op groot licht, komt van de andere kant af... levensgevaarlijk!
pi_74563395
Er is een wet voor. Alleen wordt die per januari afgeschaft en er wordt niet meer voor bekeurd.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_74563631
Maar Xenon is wel de bom hoor, je dizzled iedereen en de chicks vinden het heet....
pi_74563676
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Bi-Xenon af fabriek

Verkeerd afgestelde verlichting Xenon of niet

Zelfs als ik een aanhanger achter mijn auto hang, blijven de lampen op de juiste hoogte schijnen door de automatische hoogteinstelling. Werkt zelfs als je een drempel oprijdt.
pi_74563727
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:03 schreef devlinmr het volgende:
-Bi-Xenon af fabriek

Zelfs als ik een aanhanger achter mijn auto hang, blijven de lampen op de juiste hoogte schijnen door de automatische hoogteinstelling. Werkt zelfs als je een drempel oprijdt.
Jeps, jij ook al he? Ik ook, en meedraaiend! Audi ehh, voorsprong door techniek!
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:09:48 #32
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74565263
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:41 schreef boofer het volgende:

[..]

Je hebt een nachtstand op de binnenspiegel zodat niet alle achterliggers in je ogen schijnen. Elke auto heeft dat wel.

Maar voor de rest ben ik het helemaal eens met deze klacht. Vooral wanneer je op van die donkere en kronkelige bosweggetjes rijd en een of andere leasebak-eigenaar, die blijkbaar bang is voor het donker met zijn xenonverlichting het liefst nog op groot licht, komt van de andere kant af... levensgevaarlijk!
Niet elke auto heeft het
Serieus, had vroegâh (jaar geleden) een 205 die dit niet had

Ik heb zelf nooit zo'n problemen met xenon, helemaal niet als 't fabriek af is geïnstalleerd.
Als je zelf xenon in de auto hebt is het fijn, zeker op van die donkere kronkelige bosweggetjes, je ziet alles.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_74565361
quote:
Wat nog erger is zijn die busjes met xenon verlichting!Hun lampen zitten hoger dan de gemiddelde auto en dan is het echt niet te harden,helemaal als zo'n kloothommel achter je rijdt!Je wordt helemaal verblindt via je binnenspiegel......

Automatische dimmende binnenspiegel FTW!

Maar idd met moet die sjonnies doodtrappen die goedkope after market xenon in een hun 10 jaar oude pauperbak monteren. Zeker als de koplampen niet helder zijn krijg je een enorm verstrooid lichtbeeld wat verblind.

Met xenon die van de fabriek af is gemonteerd is naar mijn inziens niks mis.
pi_74566553
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:13 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Automatische dimmende binnenspiegel FTW!

Maar idd met moet die sjonnies doodtrappen die goedkope after market xenon in een hun 10 jaar oude pauperbak monteren. Zeker als de koplampen niet helder zijn krijg je een enorm verstrooid lichtbeeld wat verblind.

Met xenon die van de fabriek af is gemonteerd is naar mijn inziens niks mis.
Als de koplampen niet helder zijn is hetsowieso afkeur dus dat is onzin, en fabriek ingebouwd is exact het zelfde, als de after market kits. Ik heb een xenon kit in mijn 15 jaar oude auto, en er is nog nooit iemand geweest die hier over zeurde. Beter licht dan slecht of geen licht, wat vaker bij brommers en fietsers het geval is. Oh ja die knipperende dingen wat ze vaker op de fiets hebben,die mogen ze van mij
direct doodschieten, auto's zijn een makkelijk doelwit, zeur zeur zeur, maar door roodrijden, geen voorrang verlenen, of voorrang pakken, op de fiets bellen, smsen, met z'n 3en naast elkaar, op het achterwiel rijden dat zijn geen levensgevaarlijke dingen. Ik vind het super dat hier gezeurd wordt over licht, echt toppie
sometimes i forgot what's up and what's down
pi_74566653
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Als de koplampen niet helder zijn is hetsowieso afkeur dus dat is onzin, en fabriek ingebouwd is exact het zelfde, als de after market kits. Ik heb een xenon kit in mijn 15 jaar oude auto, en er is nog nooit iemand geweest die hier over zeurde. Beter licht dan slecht of geen licht, wat vaker bij brommers en fietsers het geval is. Oh ja die knipperende dingen wat ze vaker op de fiets hebben,die mogen ze van mij
direct doodschieten, auto's zijn een makkelijk doelwit, zeur zeur zeur, maar door roodrijden, geen voorrang verlenen, of voorrang pakken, op de fiets bellen, smsen, met z'n 3en naast elkaar, op het achterwiel rijden dat zijn geen levensgevaarlijke dingen. Ik vind het super dat hier gezeurd wordt over licht, echt toppie

Daarom betaalde ik 1000 euro voor mijn fabrieks af xenon verlichting en kost een aftermarket setje 80 euro.
In een 15 jaar oude auto zitten zeker ook automatische hoogte verstellers in je koplampen?

Ik zie overigens genoeg oude auto's rijden zonder heldere koplampen met xenon... echt heel erg irritant .

[ Bericht 1% gewijzigd door Revolution-NL op 10-11-2009 12:27:42 ]
pi_74569284
Eens met klacht. Mensen die overal een bouwlamp bij nodig hebben .
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:44:43 #37
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_74569780
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:00 schreef Blaadkip het volgende:
Maar Xenon is wel de bom hoor, je dizzled iedereen en de chicks vinden het heet....
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:45:17 #38
168121 retuow82
Het is friet!
pi_74569793
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:07 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Jeps, jij ook al he? Ik ook, en meedraaiend! Audi ehh, voorsprong door techniek!
Meedraaiende koplampen zijn nu niet echt een "voorsprong door techniek", Citroen had dit al op de DS in 1968...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_74570606
Xenon geeft beter zicht voor de bestuurder en zorgt er ook voor dat debiele fietsers zonder licht eerder worden opgemerkt.

Tip aan TS en andere huillies, kijk niet recht in de lampen, dan verblinden ze ook niet. Dit trouwens nog afgezien van het feit dat ze niet meer verblinden dan gewone lampen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:15:10 #40
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_74570622
quote:

Standaard xenon verlichting komt ook met autmatische hoogteregeling, het zijn die aftermarket kits die slecht afgesteld zijn.
pi_74571443
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef devlinmr het volgende:
Xenon geeft beter zicht voor de bestuurder en zorgt er ook voor dat debiele fietsers zonder licht eerder worden opgemerkt.
Wat een kut argument.
Mijn verlichting werkt prima en fietsen zie je niet eerder dan je zou bij normale verlichting.
Dat de fietser verlichting moet hebben ben ik het helemaal mee eens, maar dat is taak van de politie en niet de burger die schijnwerpers op hun Opel Kadett zetten.
quote:
Tip aan TS en andere huillies, kijk niet recht in de lampen, dan verblinden ze ook niet.
Ja, ik ga de hele tijd wegkijken als er zo'n Xenon-pauper langs komt.
quote:
Dit trouwens nog afgezien van het feit dat ze niet meer verblinden dan gewone lampen.
Dit, mijn vriend, is knetterhard gelul. Zet jij je oog maar op een normale koplamp en daarna een Xenonlamp en zeg dit dan nog een keer met een stalen gezicht.
pi_74572491
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat een kut argument.
Mijn verlichting werkt prima en fietsen zie je niet eerder dan je zou bij normale verlichting.
Dat de fietser verlichting moet hebben ben ik het helemaal mee eens, maar dat is taak van de politie en niet de burger die schijnwerpers op hun Opel Kadett zetten.
[..]

Echt wel dat je meer en eerder dingen ziet dan met halogeen.

quote:

[..]

Zie hieronder.
quote:
Dit, mijn vriend, is knetterhard gelul. Zet jij je oog maar op een normale koplamp en daarna een Xenonlamp en zeg dit dan nog een keer met een stalen gezicht.
Normaal kijken bestuurders recht vooruit, een auto met xenon verlichting valt door de afwijkende kleur van het licht op. Hierdoor kijken mensen meer naar de koplampen van de auto met xenon verlichting en ervaren dit vaker als verblindend. Mits de koplamp goed afgesteld is, zal hij niet meer moeten verblinden dan standaard. Het brandpunt van een goede xenonlamp is immers identiek aan die van een halogeenlamp waardoor het lichtbeeld niet verandert.
pi_74572857
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Daarom betaalde ik 1000 euro voor mijn fabrieks af xenon verlichting en kost een aftermarket setje 80 euro.
In een 15 jaar oude auto zitten zeker ook automatische hoogte verstellers in je koplampen?

Ik zie overigens genoeg oude auto's rijden zonder heldere koplampen met xenon... echt heel erg irritant .
ja dus, denk maar eens aan Alfa's

http://alfa164register.nl/service/boekjes/show_foto.php?album=./instrboek/1&fotonr=19

was al vanaf 1992
electrische ramen waren al in 1983, dus ik weet niet wat je wil zeggen

[ Bericht 13% gewijzigd door john-frusciante op 10-11-2009 14:44:24 ]
pi_74573169
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:03 schreef devlinmr het volgende:
-Bi-Xenon af fabriek

Werkt ook bij drempels Geloof je het zelf
pi_74573345
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

http://alfa164register.nl/service/boekjes/show_foto.php?album=./instrboek/1&fotonr=19

was al vanaf 1992
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_74573671
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef Repeat het volgende:

[..]

Yep, op het moment dat ik over een hobbel rij, zie je dat de hoogte van de lamp zich aanpast aan het feit dat de neus van de auto omhoog komt. De automatische niveauregeling is natuurlijk bedoeld voor zwaardere belading, dus de compensatie bij een drempel zal waarschijnlijk niet afdoende zijn, maar toch..
pi_74573707
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef Repeat het volgende:

[..]

Eh ja.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_74573846
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

was al vanaf 1992
Is niet echt automatisch, is meer manueel
pi_74573863
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is niet echt automatisch, is meer manueel
dus? je punt is?
Lid van de MamaSquad
pi_74573932
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dus? je punt is?
Dat Alfa geen automatische koplamp niveauregeling had 100 jaar geleden. Manuele niveauregeling was ook op mijn 1992 er lancia dedra standaard vanaf een bepaald modeltype.
pi_74573955
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat Alfa geen automatische koplamp niveauregeling had 100 jaar geleden. Manuele niveauregeling was ook op mijn 1992 er lancia dedra standaard bij vanaf een bepaald modeltype.
automatisch niet, maar het is verstelbaar dus ligt het aan de bestuurder en niet aan de auto
Lid van de MamaSquad
pi_74574056
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef devlinmr het volgende:

Normaal kijken bestuurders recht vooruit, een auto met xenon verlichting valt door de afwijkende kleur van het licht op. Hierdoor kijken mensen meer naar de koplampen van de auto met xenon verlichting en ervaren dit vaker als verblindend. Mits de koplamp goed afgesteld is, zal hij niet meer moeten verblinden dan standaard. Het brandpunt van een goede xenonlamp is immers identiek aan die van een halogeenlamp waardoor het lichtbeeld niet verandert.
exactly er hoeft maar 1 lamp verkeerd te staan en je verblind alles zowel halogeen als xenon.

Ik kan me nog goed herrineren toen ik nog klein was, toen waren net de halogeen lampen uit, Mijn ouders hadden een van de eerste auto met halogeen, op de autoweg werd wel eens geknipperd omdat er gedacht werd dat er met groot licht werd gereden. Over 10 jaar zijn we er helemaal aan gewend
pi_74574061
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:

[..]

automatisch niet, maar het is verstelbaar dus ligt het aan de bestuurder en niet aan de auto
Als je een Alfa-Romeo met xenon uitvoert, is hij verdubbeld in waarde
pi_74574075
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Klopt, is ook geen discussie. Het ging er even om dat een fabrieks af Xenon installatie 1000 euro of meer kost, oa door de Automatische niveauregeling, die je niet krijgt bij een doe-het-zelf pakket van halfords.
pi_74574130
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt, is ook geen discussie. Het ging er even om dat een fabrieks af Xenon installatie 1000 euro of meer kost, oa door de Automatische niveauregeling, die je niet krijgt bij een doe-het-zelf pakket van halfords.
nee maar het is niet verboden, en ik zorg dat de lampen goed afgesteld zijn.
pi_74574147
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:05 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

heb je hem ook weer....
heb ik stront geroepen ofzo
quote:

[..]

nja als het niet automatisch geregeld is, zal het niet ineens automatisch gaan als je het professioneel laat inbouwen
Lid van de MamaSquad
pi_74574153
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:05 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een BMW met XENON, wat heb jij?
Zeker een scooter met neon
pi_74574212
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Niet happen, in een ander topic probeerde hij het ook al
daar was ik ook ineens half kaal en kauwde ik als een koe op mn kauwgom
(zelfreflectie wrs)
Lid van de MamaSquad
pi_74574276
quote:

[..]

als je hier iets aan krijgt dan heppie een probleem, dan moet je naar een garage die 80 euro per uur betaald. Dus reken uit je winst, Dat vind ik jammer bij de meeste garages. Owja ik ben zelf monteur dus je kunt je voorstellen dat ik niet iets ergens in prop
pi_74574295
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Pauper-bmw zeker. Zo'n verlaagde E36 met zwarte ramen met 2 kachelpijpen eronder hangen?

Nee, dan ik, met mijn nieuwe Audi..
pi_74574304
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Niet happen, in een ander topic probeerde hij het ook al
daar was ik ook ineens half kaal en kauwde ik als een koe op mn kauwgom
(zelfreflectie wrs)
Ik had het gezien, nja internet held
pi_74574337
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Pauper-bmw zeker. Zo'n verlaagde E36 met zwarte ramen met 2 kachelpijpen eronder hangen?

Idd, wat een goede auto, die audi
http://www.problemcar.nl/viewforum.php?id=70
alfa: 290 probleemtopics
audi 1224 probeemtopics

je zet jezelf voor schut zometeen
Lid van de MamaSquad
pi_74574338
quote:

[..]

Nee een 518i touring helemaal origineel, jammer he
pi_74574372
quote:

[..]

Oh btw Blaadkip, nog even terugkomend op je "voorsprong door techniek" van Audi.... Ik heb een Ford Focus Station Diesel
pi_74574384
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Ik had het gezien, nja internet held
IRL zal hij het nooit tegen je durven zeggen, dan poept ie in zn broek
Lid van de MamaSquad
pi_74574420
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

als je hier iets aan krijgt dan heppie een probleem, dan moet je naar een garage die 80 euro per uur betaald. Dus reken uit je winst, Dat vind ik jammer bij de meeste garages. Owja ik ben zelf monteur dus je kunt je voorstellen dat ik niet iets ergens in prop
Lang leve de lease
pi_74574427
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Lang leve de lease
true
Lid van de MamaSquad
pi_74574430
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Idd, wat een goede auto, die audi
http://www.problemcar.nl/viewforum.php?id=70
alfa: 290 probleemtopics
audi 1224

je zet jezelf voor schut zometeen
Alfa-rijders 291
Audi-rijders 122400

Waarom zoveel? Omdat Audi de bom is!
pi_74574452
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Nee een 518i touring helemaal origineel, jammer he
Awww gossie, 4cilinders.. Zij ze lief voor je?
pi_74574477
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Alfa-rijders 291
Audi-rijders 122400

nee kut auto's, Ik heb laats een A3 bakrevisie gedaan met maar 70.000 op de klok
pi_74574485
quote:

[..]

Alfa-rijders 291
Audi-rijders 122400

nee alfa is exclusief en daar rijden liefhebbers in.

en potverdorie, nou hap ik alsnog
Lid van de MamaSquad
pi_74574515
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

nee kut auto's, Ik heb laats een A3 bakrevisie gedaan met maar 70.000 op de klok
true, en wat heeft ie nu? een spiksplinternieuwe alfa
die gast weet nu wat kwaliteit is
Lid van de MamaSquad
pi_74574528
quote:

[..]

Awww gossie, 4cilinders.. Zij ze lief voor je?
omg is dat alles, ik had wel wat meer werwacht
pi_74574534
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Je moet ook niet in die versnellingsbak omroeren alsof je soep maakt voor je moeder
pi_74574590
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Je moet ook niet in die versnellingsbak omroeren alsof je soep maakt voor je moeder
Het was niet mijn auto Ik ben monteur weet je nog, oh nee je leest niet
pi_74574620
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

dat kan hij helemaal niet, daarvoor moet je naar school zijn geweest
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

omg is dat alles, ik had wel wat meer werwacht
sterk issie niet echt he
Lid van de MamaSquad
pi_74574663
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Misschien heb ik het wel niet tegen jou, "je" als algemeen als in "men".
pi_74574690
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Misschien heb ik het wel niet tegen jou, "je" als algemeen als in "men".
ja lul je er maar uit
pi_74574707
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:

[..]

true, en wat heeft ie nu? een spiksplinternieuwe alfa
die gast weet nu wat kwaliteit is
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

nee alfa is exclusief en daar rijden liefhebbers in.

en potverdorie, nou hap ik alsnog
Exlusiviteit en Alfa
Kwaliteit en Alfa
pi_74574773
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

ja lul je er maar uit
Lukt toch niet
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

[..]

Exlusiviteit en Alfa
Kwaliteit en Alfa
Wij hebben (en dit is echt even niet overdreven) al minimaal 15 jaar alfa's (ik ken JF pas 15 jaar) maar nog nooit ernstige problemen gehad.
Ja, vroeger deden ze roesten, maar dat argument is nu bullshit, aangezien opel tegenwoordig harder roest
Mensen die problemen hebben met alfa, kunnen gewoon niet rijden.
Lid van de MamaSquad
pi_74574791
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

[..]

Exlusiviteit en Alfa
Kwaliteit en Alfa
wat wil je nu bereiken? ik snap jou niet. Ben je ook zo IRL?
pi_74574850
Zo nu on-topic, of anders een slotje
pi_74574861
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Lukt toch niet
[..]

Wij hebben (en dit is echt even niet overdreven) al minimaal 15 jaar alfa's (ik ken JF pas 15 jaar) maar nog nooit ernstige problemen gehad.
Ja, vroeger deden ze roesten, maar dat argument is nu bullshit, aangezien opel tegenwoordig harder roest
Kwaliteit zegt niet alleen iets over de kwaliteit van de auto.
Wat dacht je van de inruilwaarde?
Ze kosten al geen drol, maar als je hem de showroom uitrijdt dan krijg je er al geen bos wortels meer voor.

Oh nee, dat maakt natuurlijk niets uit, want jullie zijn liefhebbers immers
pi_74574893
Doe mij deze maar :

pi_74574904
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Kwaliteit zegt niet alleen iets over de kwaliteit van de auto.
Wat dacht je van de inruilwaarde?
Ze kosten al geen drol, maar als je hem de showroom uitrijdt dan krijg je er al geen bos wortels meer voor.

Oh nee, dat maakt natuurlijk niets uit, want jullie zijn liefhebbers immers
Inruilwaarde moet ik je helaas gelijk in geven, maar daarom hebben we een BMW
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

wat wil je nu bereiken? ik snap jou niet. Ben je ook zo IRL?
Oh en dat dus..
Lid van de MamaSquad
pi_74574924
Xenon is als het goed is afgesteld zeker niet storend.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_74574938
De enige Alfa waar ik respect voor heb is de Alfa Competizione 8C, wat een auto is dat! Andere Alfa's zijn als hondenpoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar.
pi_74574971
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Inruilwaarde moet ik je helaas gelijk in geven, maar daarom hebben we een BMW
[..]

Oh en dat dus..
Dus de enige reden dat je een BMW hebt is om de misselijkmakende inruilwaarde Van je Alfa te compenseren?
pi_74574983
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Dus de enige reden dat je een BMW hebt is om de misselijkmakende inruilwaarde Van je Alfa te compenseren?
Lid van de MamaSquad
pi_74575003
quote:
De enige Alfa waar ik respect voor heb is de Alfa Competizione 8C, wat een auto is dat! Andere Alfa's zijn als hondenpoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar.
En zo denkt een ander weer over Opel, weer een ander denkt zo over Peugeot en weer een ander denkt zo over Fiat. Dit zal wsl altijd zo blijven...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_74575004
Met Xenon natuurlijk

He over Xenon gesproken, waar blijven de Anti Xenon Conservatisten? Gaan me toch niet vertellen dat ze overtuigd zijn van hun ongelijk?
pi_74575016
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef mrcool het volgende:

[..]

En zo denkt een ander weer over Opel, weer een ander denkt zo over Peugeot en weer een ander denkt zo over Fiat. Dit zal wsl altijd zo blijven...

Ieder zn favoriet
Lid van de MamaSquad
pi_74575061
quote:
jij bent al hondepoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar
pi_74575065
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ieder zn favoriet
Favoriet ok. Maar wat er helaas maar al te vaak gebeurt is dat mensen zonder enige vorm van expertise automerken gaan lopen bashen zonder er zelf ook maar enige ervaring mee te hebben...Meer zo van als de rest het zegt zal het wel waar zijn...
pi_74575094
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef mrcool het volgende:

[..]

ja maar Blaadkip probeerd iedere keer te bashen
pi_74575102
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

jij bent al hondepoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar
Wow, vernieuwend!
pi_74575142
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef mrcool het volgende:

[..]

Favoriet ok. Maar wat er helaas maar al te vaak gebeurt is dat mensen zonder enige vorm van expertise automerken gaan lopen bashen zonder er zelf ook maar enige ervaring mee te hebben...Meer zo van als de rest het zegt zal het wel waar zijn...
eens!
Ik heb gelukkig ervaring in heel veel automerken (vaak genoeg de auto's van klanten van JF moeten verzetten ofzo) maar ben het meest tevreden met alfa. Oh en daarbinnen zijn ook veel nuances... de ene alfa is de andere niet
Lid van de MamaSquad
pi_74575145
Ik probeer helemaal niet elke keer te bashen. Ladylike was enorm kinderachtig in een vorig topic.
Nu kom jij als met je vettige hoofd aanzetten... Tsja wat moet ik daar dan mee.
pi_74575149
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar, Ik heb al in zoveel auto's gereden dat ik wel kan zeggen wat mijn favoriet, en niet favoriet is
pi_74575178
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar, Ik heb al in zoveel auto's gereden dat ik wel kan zeggen wat mijn favoriet, en niet favoriet is
en ookal vind jij opel een slecht merk, toch kraak je opelrijders niet af
mja dat heeft met respect (en dus opvoeding) te maken
Lid van de MamaSquad
pi_74575208
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Blaadkip het volgende:
Ik probeer helemaal niet elke keer te bashen. Ladylike was enorm kinderachtig in een vorig topic.
Nu kom jij als met je vettige hoofd aanzetten... Tsja wat moet ik daar dan mee.
In het vorige topic Begon jij als eerste hoer te roepen, en hier begin je weer, erg kinderachtig
pi_74575215
Wat zijn jullie irritant zeg! Hele tijd op elkaar reageren en elkaar gelijk geven en aanvullen zum
pi_74575233
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Blaadkip het volgende:
Wat zijn jullie irritant zeg! Hele tijd op elkaar reageren en elkaar gelijk geven en aanvullen zum
Echte liefde
dat is alleen irritant voor mensen die het niet kennen
Lid van de MamaSquad
pi_74575237
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Oh zeker, ik ben nu aan mijn 3de auto toe. 1ste was een VW, 2de was een Fiat en ik ben nu weer terug bij VW. Dus je kan wel zeggen dat VW wel mijn vertrouwen heeft boven Fiat.
pi_74575252
Ik reageerde op een reactie van haar op iemand anders.
Jij doet nu toch hetzelfde of niet dan? Oetlul
pi_74575277
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Blaadkip het volgende:
Ik reageerde op een reactie van haar op iemand anders.
Jij doet nu toch hetzelfde of niet dan? Oetlul
hoppa weer een scheldwoord zonder dat er gescholden wordt..
je toont je goede !!! opvoeding hier wel
Lid van de MamaSquad
pi_74575280
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu de goedkoopste aftermarket met de duurdere 'af-fabriek'. Die affabriek versies zijn trouwens de complete units, dus niet zo gek dat die zo duur zijn.

En met xenon hoef je helemaal geen heldere koplampen te hebben. Dat is een paar weken terug allemaal veranderd. Er is één regel, ze mogen niet verblinden. En dat, juist ja, hebben koplampen nooit mogen doen. Dus zijn er eigenlijk geen speciale regels (meer) voor, die leken er wel aan te komen overigens..

* Tarabass die xenon verlichting heeft op zijn pauperbak
pi_74575297
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:

[..]

en ookal vind jij opel een slecht merk, toch kraak je opelrijders niet af
mja dat heeft met respect (en dus opvoeding) te maken
Zo is het precies. Dan koop je er zelf gewoon geen maar om dan maar iedere Opel-rijder te gaan bashen!
pi_74575319
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Echte liefde
dat is alleen irritant voor mensen die het niet kennen
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.
pi_74575339
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu de goedkoopste aftermarket met de duurdere 'af-fabriek'. Die affabriek versies zijn trouwens de complete units, dus niet zo gek dat die zo duur zijn.

En met xenon hoef je helemaal geen heldere koplampen te hebben. Dat is een paar weken terug allemaal veranderd. Er is één regel, ze mogen niet verblinden. En dat, juist ja, hebben koplampen nooit mogen doen. Dus zijn er eigenlijk geen speciale regels (meer) voor, die leken er wel aan te komen overigens..

* Tarabass die xenon verlichting heeft op zijn pauperbak
Volgens mij zijn er toch wel regels aan verbonden zoals reinigende koplampen e.d. Koplampen hebben idd nooit mogen verblinden maar blijkbaar bij niet goed afgestelde Xenon is dit heel erg snel het geval...
pi_74575356
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.
toch wel echte liefde, we zijn namelijk 14 jaar samen
hoe lang heb jij nu een relatie met je opblaaspop eigenlijk?
en is ze nou nog niet volgeblaft?
Lid van de MamaSquad
pi_74575386
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:

[..]

toch wel echte liefde, we zijn namelijk 14 jaar samen
hoe lang heb jij nu een relatie met je opblaaspop eigenlijk?
en is ze nou nog niet volgeblaft?
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.
pi_74575409
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

euhm, 14 jaar geleden ontmoette men elkaar nog IRL
Lid van de MamaSquad
pi_74575411
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

wat wil je nou, dit is al de 2e keer dat ik het vraag?
pi_74575485
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef mrcool het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er toch wel regels aan verbonden zoals reinigende koplampen e.d. Koplampen hebben idd nooit mogen verblinden maar blijkbaar bij niet goed afgestelde Xenon is dit heel erg snel het geval...
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegd

En voor de offtopic bitchfighters, hebben jullie niets beters te doen?
pi_74575501
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef mrcool het volgende:

[..]

Oh zeker, ik ben nu aan mijn 3de auto toe. 1ste was een VW, 2de was een Fiat en ik ben nu weer terug bij VW. Dus je kan wel zeggen dat VW wel mijn vertrouwen heeft boven Fiat.
Ja VW is heel erg betrouwbaar, en waardevast. Mijn vader had een golfje van 1980 gekocht voor 1500 gulden, 3 jaar in gereden en weer verkocht voor 1500 gulden.
pi_74575528
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:

[..]

euhm, 14 jaar geleden ontmoette men elkaar nog IRL

Zeker op een Alfa-meeting?
pi_74575552
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

wat wil je nou, dit is al de 2e keer dat ik het vraag?
Oke,oke rustig maar. Sorry, dan nu weer ontopic ok?
pi_74575583
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

internet held volwassenheid straalt er vanaf, die audi zal wel van zijn vader zijn
pi_74575749
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegd

En voor de offtopic bitchfighters, hebben jullie niets beters te doen?
Ik heb het iedere keer over xenon gehad totdat er gebashed werd
pi_74576258
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Ik heb het iedere keer over xenon gehad totdat er gebashed werd
En gewoon rustig doorgaan met mekkeren he
pi_74576359
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

En gewoon rustig doorgaan met mekkeren he
als je niks zinnig te zeggen hebt rot dan op alsjeblief
pi_74576416
kinderen, kinderen, nu braaf zijn
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Tarabass het volgende:

[..]

gelukkig maar, want ik ben blij dat ik xenon heb.
Ik moet veel in het donker rijden en je merkt gewoon dat je meer zicht hebt
Lid van de MamaSquad
pi_74576466
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

als je niks zinnig te zeggen hebt rot dan op alsjeblief
Monteur
pi_74576543
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Monteur
zonder monteurs mocht je audi de weg niet op
Hater
Lid van de MamaSquad
pi_74576646
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:

[..]

zonder monteurs mocht je audi van je vader de weg niet op
Hater
pi_74576716
Oja, quote haar even
pi_74577043
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
kinderen, kinderen, nu braaf zijn
[..]

gelukkig maar, want ik ben blij dat ik xenon heb.
Ik moet veel in het donker rijden en je merkt gewoon dat je meer zicht hebt
jup en op de snelweg heb je toch geen last van fietsers
pi_74577175
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

jup en op de snelweg heb je toch geen last van fietsers
Ik vind het een uitkomst en ben er blij mee, eindelijk zie ik de zijstraten op tijd
Lid van de MamaSquad
pi_74577243
Gezellig, de alfamannetjes.
pi_74577474
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:30 schreef tho_Omas het volgende:
Gezellig, de alfamannetjes.
nee xenon mannetjes, want de alfa en de BMW heeft het

[ Bericht 8% gewijzigd door john-frusciante op 10-11-2009 17:04:37 ]
pi_74583675
quote:
heb ik geen last van... moet je maar een dimmende binnenspiegel nemen, paupert

[ Bericht 0% gewijzigd door sputniknl op 10-11-2009 20:21:15 ]
pi_74583853
Dan had je waarschijnlijk een nepper ingekopt. De officiele hebben niet zoveel strooilicht
pi_74584077
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat een kut argument.
[..]

[..]

Het is helemaal geen gelul. Omdat je je er aan ergert ga je juist in de lichtbundel kijken. Als jer lampen goed afgesteld staan is er niks mis met Xenon en het geeft echt wel beter licht. Wij hebben het op sommige vrachtwagens zitten.

Het zijn die paupers die te lame zijn om hun koplampen af te laten stellen die een nekschot moeten krijgen.
pi_74585988
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef draaijer het volgende:
Dan had je waarschijnlijk een nepper ingekopt. De officiele hebben niet zoveel strooilicht
Het licht niet aan de xenon dat er strooilicht is, maar aan de units waar ze in zitten. Daarom moest je ook een tijdje goedgekeurde, nietspiegelende units hebben. Niet elke koplamp is er geschikt voor, en goed schoonhouden van het glas is een vereiste om strooilicht tegen te gaan..

Afstellen, laat je lampen afstellen en eenmaal thuis geef ze dan nog een tikkie naar beneden allebei. Dan weet je zeker dat je goed zit en dat ga je zelf niet merken op de weg.
pi_74586583
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef draaijer het volgende:
ik zeg niet dat je geen licht meer ziet, ik zeg alleen dat de het effect wordt verminderd.
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:42:31 #137
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_74588883
Die nep-xenon-troep is toch al verboden?
Waar is dan gvd de politie om e.e.a. ook eens te handhaven?
Ik ben die focking k.t xenon van die opval-sjonnies nl. spuuuuuugzat
Honderden rijden er alleen al met die rommel in mijn woonomgeving rond.
Uiteraard allemaal heel herkenbaar, omdat ze ook allemaal zo'n tering sportuitlaat hebben.

Sjonnies zijn gewoon ellendige opvallers die hoe dan ook wensen op te vallen.
(opvallen middels overlast veroorzaken)

Tupperware (vaak in grondlak)
Kippengaas.
sportuitlaat.
Beukende bassen.
Verlagen.
Verbreden.
Getinte ramen.
Agressief ogende stickers.
Flitsers ingebouwd in grill.
Altijd rijden met mistlampen voor aan.
Onnodig toeteren
ETC.

Die continue schreeuw om aandacht moet gewoon direct worden beantwoord met vette prenten.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_74595881
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Echt wel dat je meer en eerder dingen ziet dan met halogeen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Zie hieronder.
[..]

Als je dit op je auto zet zie je nog meer. Betekend niet dat het ook beter en veiliger is.
pi_74595963
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Lukt toch niet
[..]

Dus het argument dat ze niet meer roesten, is dat Opel harder roest? Niet een verbetering in hun spuit danwel plaatwerk ofzo?

Als hier de trein altijd te laat komt, maar in kenia helemaal niet meer rijd, betekend dat natuurlijk niet dat wij hier geen probleem meer hebben.
pi_74596047
Dikke Xenon man, beetje tjoener kan niet zonder!
pi_74596326
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef skattebaut het volgende:
Die nep-xenon-troep is toch al verboden?
Waar is dan gvd de politie om e.e.a. ook eens te handhaven?
Ik ben die focking k.t xenon van die opval-sjonnies nl. spuuuuuugzat
Honderden rijden er alleen al met die rommel in mijn woonomgeving rond.
Uiteraard allemaal heel herkenbaar, omdat ze ook allemaal zo'n tering sportuitlaat hebben.

Sjonnies zijn gewoon ellendige opvallers die hoe dan ook wensen op te vallen.
(opvallen middels overlast veroorzaken)

Tupperware (vaak in grondlak)
Kippengaas.
sportuitlaat.
Beukende bassen.
Verlagen.
Verbreden.
Getinte ramen.
Agressief ogende stickers.
Flitsers ingebouwd in grill.
Altijd rijden met mistlampen voor aan.
Onnodig toeteren
ETC.

Die continue schreeuw om aandacht moet gewoon direct worden beantwoord met vette prenten.
Ja opa .
pi_74596418
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dus het argument dat ze niet meer roesten, is dat Opel harder roest? Niet een verbetering in hun spuit danwel plaatwerk ofzo?

Als hier de trein altijd te laat komt, maar in kenia helemaal niet meer rijd, betekend dat natuurlijk niet dat wij hier geen probleem meer hebben.
nee, het plaatwerk e.d. is de REDEN van het minder roesten, het ARGUMENT dat alfa's roesten is daarom onzin geworden, aangezien opel harder roest tegenwoordig

Maar goed, daar ging het topic helemaal niet over

Ontopic:
Vanmorgen werd ik verblind door halogeenlicht... het is dus niet alleen de xenon die je verblindt hoor
Nogmaals: het afstellen is zo belangrijk!
Lid van de MamaSquad
pi_74596516
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het is helemaal geen gelul. Omdat je je er aan ergert ga je juist in de lichtbundel kijken. Als jer lampen goed afgesteld staan is er niks mis met Xenon en het geeft echt wel beter licht. Wij hebben het op sommige vrachtwagens zitten.

Het zijn die paupers die te lame zijn om hun koplampen af te laten stellen die een nekschot moeten krijgen.
Dat dus.

Zeker met het groeiende aantal onverlichte snelwegen (wat naar mijn idee een goede zaak is) is Xenon gewoon erg prettig.

Plus je ziet al die pauperfietsers die te lui/asociaal zijn eens fatsoenlijk verlichting te voeren stukken beter. Dat scheelt weer lakschade.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_74596875
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:

[..]

nee, het plaatwerk e.d. is de REDEN van het minder roesten, het ARGUMENT dat alfa's roesten is daarom onzin geworden, aangezien opel harder roest tegenwoordig

Maar goed, daar ging het topic helemaal niet over

Ontopic:
Vanmorgen werd ik verblind door halogeenlicht... het is dus niet alleen de xenon die je verblindt hoor
Nogmaals: het afstellen is zo belangrijk!
Ga je op pagina 3 nog een poging doen ontopic te gaan?

@skattebaut
Het is helemaal niet verboden. In tegendeel, een paar weken geleden is alles vrijgegeven
pi_74597410
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ga je op pagina 3 nog een poging doen ontopic te gaan?

@skattebaut
Het is helemaal niet verboden. In tegendeel, een paar weken geleden is alles vrijgegeven
deed ik al veel eerder als je niet selectief leest
Lid van de MamaSquad
pi_74597460
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:

[..]

deed ik al veel eerder als je niet selectief leest
Wat kun jij zeiken zeg..... Manwijf
pi_74597516
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Wat kun jij zeiken zeg..... Manwijf
Heb je hem ook weer hoor...
je moet niet alles van je moeder op mij reflecteren
Lid van de MamaSquad
pi_74597575
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer hoor...
je moet niet alles van je moeder op mij reflecteren
Jezus zeg wat ben jij een erg mens! Ben blij dat ik niet zo'n moeder heb!

Je bent een zeikwijf van de bovenste plank. Ik zou als ik jou was de hoogste boom opzoeken.
pi_74597594
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Blaadkip het volgende:

[..]

Jezus zeg wat ben jij een erg mens! Ben blij dat ik niet zo'n moeder heb!

Je bent een zeikwijf van de bovenste plank. Ik zou als ik jou was de hoogste boom opzoeken.

echt, bedankt voor het opvrolijken van mn ochtend
triest figuur, post je hier alleen om te bashen?
Lid van de MamaSquad
pi_74597638
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:

[..]

echt, bedankt voor het opvrolijken van mn ochtend
triest figuur, post je hier alleen om te bashen?
Nee, tuurlijk niet. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik een topic opende die vervolgens gebasht word.
Maar jij reageert op alles en iedereen en ook nog eens op een zielige manier.
JIJ vervuild een topic.. Einde verhaal
  woensdag 11 november 2009 @ 11:34:58 #151
168121 retuow82
Het is friet!
pi_74599059
He Blaadkip, je gaat nu toch niet beweren dat al jou antwoorden hier ontopic waren en netjes tegenover de rest of wel?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_74599242
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef retuow82 het volgende:
He Blaadkip, je gaat nu toch niet beweren dat al jou antwoorden hier ontopic waren en netjes tegenover de rest of wel?
Nee dat zeg ik niet, ik reageerde ook op die 2.
Ze zijn ook nog eens met z'n 2en aan het vervuilen...
pi_74599335
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef retuow82 het volgende:
Hij begon al met shit
verzoek om te stoppen met die bagger werd beantwoord met "vindt je me nu niet meer lief?"
daarna was hij mij en JF aan het afzeiken op alfa

Kloon van een gebande... hmmm zegt al genoeg
Lid van de MamaSquad
pi_74599973
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Hij begon al met shit
verzoek om te stoppen met die bagger werd beantwoord met "vindt je me nu niet meer lief?"
daarna was hij mij en JF aan het afzeiken op alfa

Kloon van een gebande... hmmm zegt al genoeg
en keer op keer ga je erop in, en het liefst met z'n tweeën. Als je 30 bent, gedraag je er dan ook na zeg. Neuken?
pi_74600018
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef Tarabass het volgende:

[..]

en keer op keer ga je erop in, en het liefst met z'n tweeën. Als je 30 bent, gedraag je er dan ook na zeg. Neuken?
ik mag mezelf niet verdedigen tegen non-argumenten?
kom op zeg

en nee bedankt
Lid van de MamaSquad
pi_74600076
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:

[..]

ik mag mezelf niet verdedigen tegen non-argumenten?
kom op zeg

en nee bedankt
Spreken is zilver, zwijgen is goud. Het lijkt op forums alsof je moet reageren, maar het is beter jem ond te houden soms. As simple as that..
pi_74600108
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Spreken is zilver, zwijgen is goud. Het lijkt op forums alsof je moet reageren, maar het is beter jem ond te houden soms. As simple as that..
je hebt hier wel een punt
Lid van de MamaSquad
pi_74600191
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:

[..]

je hebt hier wel een punt
Andere mensen zien heus wel dat je expres niet reageert, en dat je er dus boven staat. Is véééél stoerder haha
pi_74602193
Ik heb net gelezen dat ze nu zelfs xenon voor de mistlampen aanbieden Dat gaat me toch net te ver
pi_74603060
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef john-frusciante het volgende:
Ik heb net gelezen dat ze nu zelfs xenon voor de mistlampen aanbieden Dat gaat me toch net te ver
Mwa, niet voor het lichtbeeld van de voorkant van de auto. Met 6 of 8000k heb je een wit/blauwe kleur. Het is dan geen p om van die gelige mistlampen te voeren. Daarnaast geeft het echt heel veel licht, vooral in de polder etc. ideaal..
pi_74603143
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Mwa, niet voor het lichtbeeld van de voorkant van de auto. Met 6 of 8000k heb je een wit/blauwe kleur. Het is dan geen p om van die gelige mistlampen te voeren. Daarnaast geeft het echt heel veel licht, vooral in de polder etc. ideaal..
ik gebruik mn mistlampen echt zelden
maar hier hebben we geen polder, in de binnenstad

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladylike op 11-11-2009 13:50:31 ]
Lid van de MamaSquad
pi_74603315
Nouja, voor de breedstralers vind ik ideaal. Hier op de veluwe en in de polder kan je dan al van heinde en ver zien dat er bijvoorbeeld reeën of zwijnen langs de berm lopen (door de oogjes in het licht). Die met xenon erin geeft je zoveel licht dat ze op andere planeten denken dat je zit te seinen naar ze
pi_74603400
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:47 schreef Tarabass het volgende:
Nouja, voor de breedstralers vind ik ideaal. Hier op de veluwe en in de polder kan je dan al van heinde en ver zien dat er bijvoorbeeld reeën of zwijnen langs de berm lopen (door de oogjes in het licht). Die met xenon erin geeft je zoveel licht dat ze op andere planeten denken dat je zit te seinen naar ze
wij waren iig wel aan het denken om er LED in te zetten, zodat het gelige weg was, maar of we er xenon in gaan zetten betwijfel ik toch
maar idd, zoals jij het uitlegt kan ik de voordelen er wel van inzien
Lid van de MamaSquad
pi_74604106
Tja, als je de functionaliteit van mistlampen/breedstralers niet gebruikt (onder de mist door schijnen/breder bereik pakken) is dat een optie natuurlijk. Maar maak er dan dagrijverlichting van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')