dat kan hij helemaal niet, daarvoor moet je naar school zijn geweestquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het was niet mijn auto Ik ben monteur weet je nog, oh nee je leest niet
sterk issie niet echt hequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
omg is dat alles, ik had wel wat meer werwacht
Misschien heb ik het wel niet tegen jou, "je" als algemeen als in "men".quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het was niet mijn auto Ik ben monteur weet je nog, oh nee je leest niet
ja lul je er maar uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Misschien heb ik het wel niet tegen jou, "je" als algemeen als in "men".
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true, en wat heeft ie nu? een spiksplinternieuwe alfa
die gast weet nu wat kwaliteit is
Exlusiviteit en Alfaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee alfa is exclusief en daar rijden liefhebbers in.
en potverdorie, nou hap ik alsnog
Lukt toch nietquote:
Wij hebben (en dit is echt even niet overdreven) al minimaal 15 jaar alfa's (ik ken JF pas 15 jaar) maar nog nooit ernstige problemen gehad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
[..]
Exlusiviteit en Alfa![]()
Kwaliteit en Alfa
wat wil je nu bereiken? ik snap jou niet. Ben je ook zo IRL?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
[..]
Exlusiviteit en Alfa![]()
Kwaliteit en Alfa
Kwaliteit zegt niet alleen iets over de kwaliteit van de auto.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lukt toch niet
[..]
Wij hebben (en dit is echt even niet overdreven) al minimaal 15 jaar alfa's (ik ken JF pas 15 jaar) maar nog nooit ernstige problemen gehad.
Ja, vroeger deden ze roesten, maar dat argument is nu bullshit, aangezien opel tegenwoordig harder roest
Mensen die problemen hebben met alfa, kunnen gewoon niet rijden.
Inruilwaarde moet ik je helaas gelijk in geven, maar daarom hebben we een BMWquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Kwaliteit zegt niet alleen iets over de kwaliteit van de auto.
Wat dacht je van de inruilwaarde?
Ze kosten al geen drol, maar als je hem de showroom uitrijdt dan krijg je er al geen bos wortels meer voor.
Oh nee, dat maakt natuurlijk niets uit, want jullie zijn liefhebbers immers
Oh en dat dus..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat wil je nu bereiken? ik snap jou niet. Ben je ook zo IRL?
Dus de enige reden dat je een BMW hebt is om de misselijkmakende inruilwaarde Van je Alfa te compenseren?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Inruilwaarde moet ik je helaas gelijk in geven, maar daarom hebben we een BMW
[..]
Oh en dat dus..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Dus de enige reden dat je een BMW hebt is om de misselijkmakende inruilwaarde Van je Alfa te compenseren?
En zo denkt een ander weer over Opel, weer een ander denkt zo over Peugeot en weer een ander denkt zo over Fiat. Dit zal wsl altijd zo blijven...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Blaadkip het volgende:
De enige Alfa waar ik respect voor heb is de Alfa Competizione 8C, wat een auto is dat! Andere Alfa's zijn als hondenpoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
En zo denkt een ander weer over Opel, weer een ander denkt zo over Peugeot en weer een ander denkt zo over Fiat. Dit zal wsl altijd zo blijven...
jij bent al hondepoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Blaadkip het volgende:
De enige Alfa waar ik respect voor heb is de Alfa Competizione 8C, wat een auto is dat! Andere Alfa's zijn als hondenpoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar.
Favoriet ok. Maar wat er helaas maar al te vaak gebeurt is dat mensen zonder enige vorm van expertise automerken gaan lopen bashen zonder er zelf ook maar enige ervaring mee te hebben...Meer zo van als de rest het zegt zal het wel waar zijn...quote:
ja maar Blaadkip probeerd iedere keer te bashenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
En zo denkt een ander weer over Opel, weer een ander denkt zo over Peugeot en weer een ander denkt zo over Fiat. Dit zal wsl altijd zo blijven...
Wow, vernieuwend!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bent al hondepoep voor mij, liever kwijt dan rijk zeg maar
eens!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef mrcool het volgende:
[..]
Favoriet ok. Maar wat er helaas maar al te vaak gebeurt is dat mensen zonder enige vorm van expertise automerken gaan lopen bashen zonder er zelf ook maar enige ervaring mee te hebben...Meer zo van als de rest het zegt zal het wel waar zijn...
Dat is helemaal waar, Ik heb al in zoveel auto's gereden dat ik wel kan zeggen wat mijn favoriet, en niet favoriet isquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef mrcool het volgende:
[..]
Favoriet ok. Maar wat er helaas maar al te vaak gebeurt is dat mensen zonder enige vorm van expertise automerken gaan lopen bashen zonder er zelf ook maar enige ervaring mee te hebben...Meer zo van als de rest het zegt zal het wel waar zijn...
en ookal vind jij opel een slecht merk, toch kraak je opelrijders niet afquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, Ik heb al in zoveel auto's gereden dat ik wel kan zeggen wat mijn favoriet, en niet favoriet is
In het vorige topic Begon jij als eerste hoer te roepen, en hier begin je weer, erg kinderachtigquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Blaadkip het volgende:
Ik probeer helemaal niet elke keer te bashen. Ladylike was enorm kinderachtig in een vorig topic.
Nu kom jij als met je vettige hoofd aanzetten... Tsja wat moet ik daar dan mee.
Echte liefdequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Blaadkip het volgende:
Wat zijn jullie irritant zeg! Hele tijd op elkaar reageren en elkaar gelijk geven en aanvullen zum
Oh zeker, ik ben nu aan mijn 3de auto toe. 1ste was een VW, 2de was een Fiat en ik ben nu weer terug bij VW. Dus je kan wel zeggen dat VW wel mijn vertrouwen heeft boven Fiat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, Ik heb al in zoveel auto's gereden dat ik wel kan zeggen wat mijn favoriet, en niet favoriet is
hoppa weer een scheldwoord zonder dat er gescholden wordt..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Blaadkip het volgende:
Ik reageerde op een reactie van haar op iemand anders.
Jij doet nu toch hetzelfde of niet dan? Oetlul
Je vergelijkt nu de goedkoopste aftermarket met de duurdere 'af-fabriek'. Die affabriek versies zijn trouwens de complete units, dus niet zo gek dat die zo duur zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
Daarom betaalde ik 1000 euro voor mijn fabrieks af xenon verlichting en kost een aftermarket setje 80 euro.
In een 15 jaar oude auto zitten zeker ook automatische hoogte verstellers in je koplampen?
Ik zie overigens genoeg oude auto's rijden zonder heldere koplampen met xenon... echt heel erg irritant .
Zo is het precies. Dan koop je er zelf gewoon geen maar om dan maar iedere Opel-rijder te gaan bashen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ookal vind jij opel een slecht merk, toch kraak je opelrijders niet af
mja dat heeft met respect (en dus opvoeding) te maken
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echte liefde
dat is alleen irritant voor mensen die het niet kennen
Volgens mij zijn er toch wel regels aan verbonden zoals reinigende koplampen e.d. Koplampen hebben idd nooit mogen verblinden maar blijkbaar bij niet goed afgestelde Xenon is dit heel erg snel het geval...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de goedkoopste aftermarket met de duurdere 'af-fabriek'. Die affabriek versies zijn trouwens de complete units, dus niet zo gek dat die zo duur zijn.
En met xenon hoef je helemaal geen heldere koplampen te hebben. Dat is een paar weken terug allemaal veranderd. Er is één regel, ze mogen niet verblinden. En dat, juist ja, hebben koplampen nooit mogen doen. Dus zijn er eigenlijk geen speciale regels (meer) voor, die leken er wel aan te komen overigens..
* Tarabass die xenon verlichting heeft op zijn pauperbak
toch wel echte liefde, we zijn namelijk 14 jaar samenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch wel echte liefde, we zijn namelijk 14 jaar samen
hoe lang heb jij nu een relatie met je opblaaspop eigenlijk?
en is ze nou nog niet volgeblaft?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.
wat wil je nou, dit is al de 2e keer dat ik het vraag?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef mrcool het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er toch wel regels aan verbonden zoals reinigende koplampen e.d. Koplampen hebben idd nooit mogen verblinden maar blijkbaar bij niet goed afgestelde Xenon is dit heel erg snel het geval...
Ja VW is heel erg betrouwbaar, en waardevast. Mijn vader had een golfje van 1980 gekocht voor 1500 gulden, 3 jaar in gereden en weer verkocht voor 1500 gulden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oh zeker, ik ben nu aan mijn 3de auto toe. 1ste was een VW, 2de was een Fiat en ik ben nu weer terug bij VW. Dus je kan wel zeggen dat VW wel mijn vertrouwen heeft boven Fiat.
Zeker op een Alfa-meeting?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm, 14 jaar geleden ontmoette men elkaar nog IRL
Oke,oke rustig maar. Sorry, dan nu weer ontopic ok?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat wil je nou, dit is al de 2e keer dat ik het vraag?
internet heldquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.
Ik heb het iedere keer over xenon gehad totdat er gebashed werdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegd
En voor de offtopic bitchfighters, hebben jullie niets beters te doen?
En gewoon rustig doorgaan met mekkeren hequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb het iedere keer over xenon gehad totdat er gebashed werd
als je niks zinnig te zeggen hebt rot dan op alsjebliefquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
En gewoon rustig doorgaan met mekkeren he
gelukkig maar, want ik ben blij dat ik xenon heb.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegd
Monteurquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je niks zinnig te zeggen hebt rot dan op alsjeblief
zonder monteurs mocht je audi de weg niet opquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder monteurs mocht je audi van je vader de weg niet op
Hater
jup en op de snelweg heb je toch geen last van fietsersquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
kinderen, kinderen, nu braaf zijn
[..]
gelukkig maar, want ik ben blij dat ik xenon heb.
Ik moet veel in het donker rijden en je merkt gewoon dat je meer zicht hebt
Ik vind het een uitkomst en ben er blij mee, eindelijk zie ik de zijstraten op tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup en op de snelweg heb je toch geen last van fietsers
nee xenon mannetjes, want de alfa en de BMW heeft hetquote:
heb ik geen last van... moet je maar een dimmende binnenspiegel nemen, paupertquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Electrood het volgende:
Wat nog erger is zijn die busjes met xenon verlichting!Hun lampen zitten hoger dan de gemiddelde auto en dan is het echt niet te harden,helemaal als zo'n kloothommel achter je rijdt!Je wordt helemaal verblindt via je binnenspiegel......
Het is helemaal geen gelul. Omdat je je er aan ergert ga je juist in de lichtbundel kijken. Als jer lampen goed afgesteld staan is er niks mis met Xenon en het geeft echt wel beter licht. Wij hebben het op sommige vrachtwagens zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat een kut argument.
Mijn verlichting werkt prima en fietsen zie je niet eerder dan je zou bij normale verlichting.
Dat de fietser verlichting moet hebben ben ik het helemaal mee eens, maar dat is taak van de politie en niet de burger die schijnwerpers op hun Opel Kadett zetten.
[..]
Ja, ik ga de hele tijd wegkijken als er zo'n Xenon-pauper langs komt.
[..]
Dit, mijn vriend, is knetterhard gelul. Zet jij je oog maar op een normale koplamp en daarna een Xenonlamp en zeg dit dan nog een keer met een stalen gezicht.
Het licht niet aan de xenon dat er strooilicht is, maar aan de units waar ze in zitten. Daarom moest je ook een tijdje goedgekeurde, nietspiegelende units hebben. Niet elke koplamp is er geschikt voor, en goed schoonhouden van het glas is een vereiste om strooilicht tegen te gaan..quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef draaijer het volgende:
Dan had je waarschijnlijk een nepper ingekopt. De officiele hebben niet zoveel strooilicht
ik zeg niet dat je geen licht meer ziet, ik zeg alleen dat de het effect wordt verminderd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef draaijer het volgende:
Dan had je waarschijnlijk een nepper ingekopt. De officiele hebben niet zoveel strooilicht
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Echt wel dat je meer en eerder dingen ziet dan met halogeen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie hieronder.![]()
[..]
Normaal kijken bestuurders recht vooruit, een auto met xenon verlichting valt door de afwijkende kleur van het licht op. Hierdoor kijken mensen meer naar de koplampen van de auto met xenon verlichting en ervaren dit vaker als verblindend. Mits de koplamp goed afgesteld is, zal hij niet meer moeten verblinden dan standaard. Het brandpunt van een goede xenonlamp is immers identiek aan die van een halogeenlamp waardoor het lichtbeeld niet verandert.
Dus het argument dat ze niet meer roesten, is dat Opel harder roest?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lukt toch niet
[..]
Wij hebben (en dit is echt even niet overdreven) al minimaal 15 jaar alfa's (ik ken JF pas 15 jaar) maar nog nooit ernstige problemen gehad.
Ja, vroeger deden ze roesten, maar dat argument is nu bullshit, aangezien opel tegenwoordig harder roest
Mensen die problemen hebben met alfa, kunnen gewoon niet rijden.
Ja opaquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef skattebaut het volgende:
Die nep-xenon-troep is toch al verboden?
Waar is dan gvd de politie om e.e.a. ook eens te handhaven?
Ik ben die focking k.t xenon van die opval-sjonnies nl. spuuuuuugzat![]()
Honderden rijden er alleen al met die rommel in mijn woonomgeving rond.
Uiteraard allemaal heel herkenbaar, omdat ze ook allemaal zo'n tering sportuitlaat hebben.
Sjonnies zijn gewoon ellendige opvallers die hoe dan ook wensen op te vallen.
(opvallen middels overlast veroorzaken)
Tupperware (vaak in grondlak)
Kippengaas.
sportuitlaat.
Beukende bassen.
Verlagen.
Verbreden.
Getinte ramen.
Agressief ogende stickers.
Flitsers ingebouwd in grill.
Altijd rijden met mistlampen voor aan.
Onnodig toeteren
ETC.![]()
Die continue schreeuw om aandacht moet gewoon direct worden beantwoord met vette prenten.
nee, het plaatwerk e.d. is de REDEN van het minder roesten, het ARGUMENT dat alfa's roesten is daarom onzin geworden, aangezien opel harder roest tegenwoordigquote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus het argument dat ze niet meer roesten, is dat Opel harder roest?Niet een verbetering in hun spuit danwel plaatwerk ofzo?
Als hier de trein altijd te laat komt, maar in kenia helemaal niet meer rijd, betekend dat natuurlijk niet dat wij hier geen probleem meer hebben.![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is helemaal geen gelul. Omdat je je er aan ergert ga je juist in de lichtbundel kijken. Als jer lampen goed afgesteld staan is er niks mis met Xenon en het geeft echt wel beter licht. Wij hebben het op sommige vrachtwagens zitten.
Het zijn die paupers die te lame zijn om hun koplampen af te laten stellen die een nekschot moeten krijgen.
Ga je op pagina 3 nog een poging doen ontopic te gaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, het plaatwerk e.d. is de REDEN van het minder roesten, het ARGUMENT dat alfa's roesten is daarom onzin geworden, aangezien opel harder roest tegenwoordig
Maar goed, daar ging het topic helemaal niet over
Ontopic:
Vanmorgen werd ik verblind door halogeenlicht... het is dus niet alleen de xenon die je verblindt hoor
Nogmaals: het afstellen is zo belangrijk!
deed ik al veel eerder als je niet selectief leestquote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ga je op pagina 3 nog een poging doen ontopic te gaan?
@skattebaut
Het is helemaal niet verboden. In tegendeel, een paar weken geleden is alles vrijgegeven
Wat kun jij zeiken zeg..... Manwijfquote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deed ik al veel eerder als je niet selectief leest
Heb je hem ook weer hoor...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Wat kun jij zeiken zeg..... Manwijf
Jezus zeg wat ben jij een erg mens! Ben blij dat ik niet zo'n moeder heb!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer hoor...
je moet niet alles van je moeder op mij reflecteren
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Jezus zeg wat ben jij een erg mens! Ben blij dat ik niet zo'n moeder heb!
Je bent een zeikwijf van de bovenste plank. Ik zou als ik jou was de hoogste boom opzoeken.
Nee, tuurlijk niet. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik een topic opende die vervolgens gebasht word.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, bedankt voor het opvrolijken van mn ochtend
triest figuur, post je hier alleen om te bashen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |