Ik had zo'n klein kriebeltje, omdat ik al een heel plan in scene had gezet, en ik was heul benieuwd naar jequote:
Ik had ook al een hele set-up uitgedachtquote:Op maandag 9 november 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n klein kriebeltje, omdat ik al een heel plan in scene had gezet, en ik was heul benieuwd naar je.
Ik had die reactie ook al verzonnen vantevoren. En ik had ook al een verhaal verzonnen maar da was me teveul moeitequote:Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde eigenlijk een verhaal verzinnen samen met jou over onze avonturen op het station, maarja jij verpest het meteen.
Nee, maar ik had laten vallen hoe laat ik de trein pakte en Allure_ wilde me gaan stalken.quote:Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
hadden jullie echt het plan om te meeten?
Chill deuntje maar o wat is dat spel slechtquote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.spele.nl/game/pool/biljart.html Wat een geniaal muziekjeik heb het de hele tijd op de achtergrond opstaan
Jongequote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chill deuntje maar o wat is dat spel slecht
De zwarte bal mag je potten wanneer je wilt en je kan ook gewoon de ballen van je tegenstander erin schieten om punten te krijgen
HAHAHAHHAHA, LEKKER VOOR JE, SKYquote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
We zaten in dezelfde trein. Maarja, ik kwam een jongen tegen die op dat moment even meer prioriteit vereiste. En ik kon ook niet als een Shenkie door de trein gaan lopen om Sky te gaan zoeken
.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
We zaten in dezelfde trein. Maarja, ik kwam een jongen tegen die op dat moment even meer prioriteit vereiste. En ik kon ook niet als een Shenkie door de trein gaan lopen om Sky te gaan zoeken
.
Nee, hij is 100% en ik heb hem nog niet uitgepakt, heb er even de kracht niet voorquote:
Waarom hebben ze überhaupt die andere versie dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JongeJe moet die linker kiezen, niet de rechter
Ik bedoel, Sky is nog jongquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA, LEKKER VOOR JE, SKY
quote:Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, Sky is nog jong. En de toekomst ligt nog voor ons open, dus dat komt wel goed
. Volgende week maandag proberen we het opnieuw
.
Ik heb geen flauw idee, maar het spel is wel verslavend.quote:Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom hebben ze überhaupt die andere versie dan?![]()
Ja, die jongen had ik vet lang niet gezien (quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ].[ afbeelding ].[ afbeelding ].[ afbeelding ].
Dat terwijl jij een grote man bent.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, sky is nog te speels voor zo'n volwassen vrouw als allure
Nee, eigenlijk was ik best blij want ik heb er echt geen zin in dat jij met mijn vrienden gaat praten. En verder had ik wel moeite gedaan, ik kon m'n sleutels niet vinden en toen ik ze gevonden had was ik te laat dus heb ik snel de fiets gepakt zodat die nu een week op het station staat.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die jongen had ik vet lang niet gezien (![]()
![]()
). Ik kon hem toch niet ditchen omdat ik jou moest gaan zoeken
? Bovendien heb jij ook geen seconde moeite gedaan voor mij, dus fok jou
.
Otiske, wat moet ik hier nou mee.quote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat terwijl jij een grote man bent.
Hoezo wil je niet dat ik met jouw vrienden praat? Denk je nou echt dat ik jou voor schut zou zettenquote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was ik best blij want ik heb er echt geen zin in dat jij met mijn vrienden gaat praten. En verder had ik wel moeite gedaan, ik kon m'n sleutels niet vinden en toen ik ze gevonden had was ik te laat dus heb ik snel de fiets gepakt zodat die nu een week op het station staat.
Mensen die je van Fok kentquote:Op maandag 9 november 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otiske, wat moet ik hier nou mee.
Gewoon, dat is niet comfortabel en ze staan sowieso niet snel voor dingen 'open' en ik wilde niet dat ze jou zoudenquote:Op maandag 9 november 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet dat ik met jouw vrienden praat? Denk je nou echt dat ik jou voor schut zou zetten?
Ah, dan vind ik wel lief. Maar je had de fiets gepakt, omdat je vrienden anders op je moesten wachten
?
Ik ben vrij smooth als ik m'n handen vrij heb andersquote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, sky is nog te speels voor zo'n volwassen vrouw als allure
Hoezo zouden ze mijquote:Op maandag 9 november 2009 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon, dat is niet comfortabel en ze staan sowieso niet snel voor dingen 'open' en ik wilde niet dat ze jou zouden-
'en
. Maar blijkbaar waren mijn zorgen voor niets.
Precies.quote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat terwijl jij een grote man bent.
Ik kan het vrij lastig uitleggen, maar ze staan niet open voor vreemde dingen en kraken iedereen af. Nu zou het bij jou misschien meevallen omdat jij redelijk met je beide benen op de grond staat vermoed ik, maar normaal word je afgeschoten.quote:
Gelukkig ben jij niet zo'n zeikerdquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
luurtje, ik wil jou wel een keer meeten hoor, en dan mag je m'n vrienden ook zien, en dan gaan we lekker blowen en chillen met z'n allen![]()
Wel, die mag je pas als laatste potten, als je al je ballen erin hebtquote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
Oke dat is al beter maar het maakt nog steeds niet uit waar je de zwarte bal pot
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n zeikerd.
Mevrouwtje plankenkoorts schuift het even op mij af.quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n zeikerd.
Wat een kankervrienden heb jij danquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan het vrij lastig uitleggen, maar ze staan niet open voor vreemde dingen en kraken iedereen af. Nu zou het bij jou misschien meevallen omdat jij redelijk met je beide benen op de grond staat vermoed ik, maar normaal word je afgeschoten.
Nee laat maar, ik kan het niet uitleggen.
Iedereen afkraken terwijl het waarschijnlijk zelf met gevulde acne gezichtjes zijnquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan het vrij lastig uitleggen, maar ze staan niet open voor vreemde dingen en kraken iedereen af. Nu zou het bij jou misschien meevallen omdat jij redelijk met je beide benen op de grond staat vermoed ik, maar normaal word je afgeschoten.
Nee laat maar, ik kan het niet uitleggen.
Nee, ik zeg het verkeerd, maar ik kan het niet uitleggen. Maar als het aan mij ligt was je gewoon gekomen, hoor .quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen afkraken terwijl het waarschijnlijk zelf met gevulde acne gezichtjes zijn? Dan hebben ze aan mij een goede
.
Maargoed, jammer dat je er zo over denkt.
Het klinkt heel erg vaagquote:Op maandag 9 november 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het verkeerd, maar ik kan het niet uitleggen. Maar als het aan mij ligt was je gewoon gekomen, hoor .
haha, faal je in het echt ook zo bij de vrouwtjes?quote:Op maandag 9 november 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het verkeerd, maar ik kan het niet uitleggen. Maar als het aan mij ligt was je gewoon gekomen, hoor .
Ja nouja, laat maar. Mijn beeld is nu al compleet veranderd.quote:Op maandag 9 november 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant zijn we een team.quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een kankervrienden heb jij dan
Dat dacht ikquote:Op maandag 9 november 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant zijn we een team.
Hou je bek man, jouw vriendin draagt een beugelquote:Op maandag 9 november 2009 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, faal je in het echt ook zo bij de vrouwtjes?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nouja, laat maar. Mijn beeld is nu al compleet veranderd verkankerd.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je bek man, jouw vriendin draagt een beugel.
Ik zeg toch dat ik het niet kan uitleggenquote:Op maandag 9 november 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, je faalt hier wel een beetje. Hoeveel ik ook van je hou.
Gelukkig weet ik zelf dat dat niet zo isquote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je bek man, jouw vriendin draagt een beugel.
Oh is het die anderequote:Op maandag 9 november 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf dat dat niet zo is
Lezen, meid.quote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond Allure eigenlijk meer falen, zij komt toch uiteindelijk niet?
Dat vind ik dus ook vreemd. Want ik rekende er wel op dat zij zou komen, en als zij dan ook gelijk bij mij en m'n vrienden gaat zitten terwijl ik haar niet ken, is dat zo vreemdquote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar Skylark met die post over zn vrienden.quote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Crack_ het volgende:
Fuck you, ik ben verstandiger dan meneer de volwassen man en ik zal niet ingaan op je kinderachtige gebitch.quote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dan?
Jij casanova
Stel, jij pakt de trein met je vrienden en er komt een meisje dat jou via FoK! kent bijzitten (die dus je e-leven kent) en jij hebt haar nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar Skylark met die post over zn vrienden.
Naja, als jij hem laat zitten voor een andere ventquote:
Ja je was er wel maar niet bij Sky, dat komt toch op het zelfde neer?quote:
Je reist wel naar Groningen met de trein om een chick te ontmoeten die je ook 'niet kent', maar als ik naast je zou komen zitten in de trein die we toevallig op hetzelfde tijdstip hebben, en hoi tegen je zou zeggen zou je dat wereldvreemd vindenquote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook vreemd. Want ik rekende er wel op dat zij zou komen, en als zij dan ook gelijk bij mij en m'n vrienden gaat zitten terwijl ik haar niet ken, is dat zo vreemd?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you, ik ben verstandiger dan meneer de volwassen man en ik zal niet ingaan op je kinderachtige gebitch.
Ik zou niet gaan afspreken met een meisje dat ik van internet ken. Maar als ze er zo uitziet als Allure zou ze best bij mij en mijn vrienden mogen komen zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel, jij pakt de trein met je vrienden en er komt een meisje dat jou via FoK! kent bijzitten (die dus je e-leven kent) en jij hebt haar nog nooit gezien.
Blijkbaar dus de juiste keuze geweestquote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, als jij hem laat zitten voor een andere vent
Maar ze kraken iedereen af zei je toch? Dus het maakt verder niet uit dat je haar via Fok! kentquote:Op maandag 9 november 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel, jij pakt de trein met je vrienden en er komt een meisje dat jou via FoK! kent bijzitten (die dus je e-leven kent) en jij hebt haar nog nooit gezien.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je reist wel naar Groningen met de trein om een chick te ontmoeten die je ook 'niet kent', maar als ik naast je zou komen zitten in de trein die we toevallig op hetzelfde tijdstip hebben, en hoi tegen je zou zeggen zou je dat wereldvreemd vinden?
Truequote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar dus de juiste keuze geweest.
IT'S ONquote:
Ik hou van al je "dingen".quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon altijd. Is 1 van mijn "dingen"
OH NO SHE'S DIDN'T !1quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
MAAR ALS ALLURE TOCH WEL NAAR SKY WAS GEGAAN WAS DIT HELE GEZEIK ER TOCH NIET?
Nee, ik ging toch akkoord? Ik zei alleen dat ik het niet zo erg vond dat je er niet was, maar ik had het ook prima gevonden als je erbij was komen zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je reist wel naar Groningen met de trein om een chick te ontmoeten die je ook 'niet kent', maar als ik naast je zou komen zitten in de trein die we toevallig op hetzelfde tijdstip hebben, en hoi tegen je zou zeggen zou je dat wereldvreemd vinden?
In dat geval had Allure_ een topic in R&P moeten openen omdat zij finaal was afgezeken door Sky's vrienden.quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
MAAR ALS ALLURE TOCH WEL NAAR SKY WAS GEGAAN WAS DIT HELE GEZEIK ER TOCH NIET?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Fucking veel van mijn vrienden weten dat ik op fok zitkankerdikke care
quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Fucking veel van mijn vrienden weten dat ik op fok zitkankerdikke care
Ja nee zo erg is het ook weer niet. Laat maar, dat van die vrienden heeft er eigenlijk niet veel mee te maken.quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In dat geval had Allure_ een topic in R&P moeten openen omdat zij finaal was afgezeken door Sky's vrienden.
quote:
Dat zei je net niet.quote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ging toch akkoord? Ik zei alleen dat ik het niet zo erg vond dat je er niet was, maar ik had het ook prima gevonden als je erbij was komen zitten.
Ik had er gewoon geen zin in dat jij over FoK! zou beginnen tegen m'n vrienden, ik weet toch ook niet hoe jij bent.quote:Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zei je net niet.
Maarja, als jij onzeker wordt in het bijzijn van je vrienden, is het volgens mij hoog tijd om nieuwe te zoeken.
quote:
Lakitu is gewoon een internetheld eerste klasquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
En ga me niet vertellen dat ik de enige ben waarvan z'n vrienden niet weten dat hij op FoK! zit. Lakitu, Otis.
Er wordt met namen gedropt als bommen in Bosnische oorlogen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
En ga me niet vertellen dat ik de enige ben waarvan z'n vrienden niet weten dat hij op FoK! zit. Lakitu, Otis.
Ik heb het soms ook weleens met vrienden over bepaalde topics op Fok. Niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik bij vrienden chill, heb ik het weleens over fok, wat een jolijt hebben we dan
Sky, jij bent echt veel te bang voor je vriendenquote:Op maandag 9 november 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er gewoon geen zin in dat jij over FoK! zou beginnen tegen m'n vrienden, ik weet toch ook niet hoe jij bent.
Als ik over Fok! begin, zet ik mezelf toch ook voor schutquote:Op maandag 9 november 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er gewoon geen zin in dat jij over FoK! zou beginnen tegen m'n vrienden, ik weet toch ook niet hoe jij bent.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Er wordt met namen gedropt als bommen in Bosnische oorlogen.
HOW DID I JUST GET INTO THIS SHIT.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
Ja thanks man. Morgen tentamen moet nog beginnen met lere.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb S.Seagal overgehaald om naar fok te komen.
Wat heb je toch een mooi beeld over mii.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Chuck Norris is inderdaad een vredelievend schatje. Een soort barmhartige Samaritaan, zoals die in Lucas 10 wordt uitgebeeld.
Jij beschouwt het prototype Fok!ker als een emimich? Of je voelt jezelf gewoon veel beter dan de anderen hier?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik over Fok! begin, zet ik mezelf toch ook voor schut? Ik zie er namelijk niet bepaald uit als het prototype Fok!ker
.
Je dacht dat ik als een hysterische hyena naar je toen zou rennen, en meteen lappen tekst over Fok! zou gaan spuien?
Mwa, valt wel mee hoe jij voor schut zou staan. Geef toe Luur, je kunt best bitchy zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik over Fok! begin, zet ik mezelf toch ook voor schut? Ik zie er namelijk niet bepaald uit als het prototype Fok!ker
.
Je dacht dat ik als een hysterische hyena naar je toen zou rennen, en meteen lappen tekst over Fok! zou gaan spuien?
Een fulltime filantroop, dat ben je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat heb je toch een mooi beeld over mii.
Een voorbeeld voor ons allen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een fulltime filantroop, dat ben je.
Ja, en ja. Daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij beschouwt het prototype Fok!ker als een emimich? Of je voelt jezelf gewoon veel beter dan de anderen hier?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef Cacciatore het volgende:
kk vet is deze topic die kan ik nie maken :p ma skylark ik laat mijn matties de topics van mij altijd lezen kk hard lachen altijd
Ik voel mezelf ook veel beter dan 99% van Fok. Maar dat komt meer doordat veel andere Fokkers me steeds zo'nquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij beschouwt het prototype Fok!ker als een emimich? Of je voelt jezelf gewoon veel beter dan de anderen hier?
Als ik een beeld af heb geschilderd dat ik onzeker ben in samenzijn van mijn vrienden, absoluut nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het soms ook weleens met vrienden over bepaalde topics op Fok. Niks mis mee inderdaad
[..]
Sky, jij bent echt veel te bang voor je vriendenBoeien dat ze achter je Fok! account komen, je bent wie je bent, toch?
Ja, dat kan ik inderdaad zijn. Net zo goed als dat jij rete sarcastisch kan zijn. Maar dat je denkt dat ik je bij de eerste ontmoeting al keihard voor schut zou zetten, streelt mijn ego toch lichtelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee hoe jij voor schut zou staan. Geef toe Luur, je kunt best bitchy zijn.
Daar heb je wel een goed punt, zeker met het ultieme voorbeeld dat net komt binnenwandelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook veel beter dan 99% van Fok. Maar dat komt meer doordat veel andere Fokkers me steeds zo'n-gevoel geven.
Me tooquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook veel beter dan 99% van Fok. Maar dat komt meer doordat veel andere Fokkers me steeds zo'n-gevoel geven.
ey mang alles spacequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef Cacciatore het volgende:
kk vet is deze topic die kan ik nie maken :p ma skylark ik laat mijn matties de topics van mij altijd lezen kk hard lachen altijd
Als ik sommige posts van je lees zie ik je er inderdaad voor aan om als eenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik inderdaad zijn. Net zo goed als dat jij rete sarcastisch kan zijn. Maar dat je denkt dat ik je bij de eerste ontmoeting al keihard voor schut zou zetten, streelt mijn ego toch lichtelijk. Ik ben best aardig in het echt
.
Ik heb vannacht de foto's van gers zijn zus gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb met vrienden eens helemaal in een deuk gelegen om een foto van gers
ahahaha fly mattie met jou? ik heb serieus een super mooie half marokje bij mij stage lopen :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ey mang alles spaceheb je nog die marokkaanse sma van t station gehosseld
Laten we maar stoppen met dit gesprek.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik sommige posts van je lees zie ik je er inderdaad voor aan om als een-ende kenau naar mij toe te lopen, koelbloedig tegen m'n vrienden te zeggen, "Kijk, hij zit op FoK!" waarna je ze m'n usernaam op een briefje geeft.
aaight mattie ;d mag ik bij je favo fokkers zou echt kk spang zijn ik lees al je topics ja toch :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef Cacciatore het volgende:
Welnee, Allure is best een lief en onschuldig meisje. Ze durft dat alleen niet zo goed te laten zien. Maar ze is een lieverdje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik sommige posts van je lees zie ik je er inderdaad voor aan om als een-ende kenau naar mij toe te lopen, koelbloedig tegen m'n vrienden te zeggen, "Kijk, hij zit op FoK!" waarna je ze m'n usernaam op een briefje geeft.
I know, maar je krijgt toch vanzelf een 'worst scenario' in je hoofdquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welnee, Allure is best een lief en onschuldig meisje. Ze durft dat alleen niet zo goed te laten zien. Maar ze is een lieverdje.
vlgns mij stond je er al mattie check wel ff ahahaha :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
aaight mattie ;d mag ik bij je favo fokkers zou echt kk spang zijn ik lees al je topics ja toch :p
ja, zer spang. heb je ook nog pics van die sma ofnietdanquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:09 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ahahaha fly mattie met jou? ik heb serieus een super mooie half marokje bij mij stage lopen :p
Ik sta er wel tussenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
vlgns mij stond je er al mattie check wel ff ahahaha :p
Easy on the language friend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf is die caviatore voor een kankerdebiel joh?
chuck-fucking-norris, aight.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik sta er wel tussen. Thanks bradder.
Die lijst kan wel langer vind ik. Elk topic van je gelezen swa. Niet nu gaan haten he en mij missen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
vlgns mij stond je er al mattie check wel ff ahahaha :p
Ik wil er ook bijquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik sta er wel tussen. Thanks bradder.
Hé hé je kan je ook anders uiten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
kap gewoon is met haten of zoek een LEVEN HAHAHAHA kk nerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Die plaats daar is alleen voor hele speciale mensen.quote:
Maar eerlijk als je die boys erin doet hoor ik er ook thuis.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:14 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
kap gewoon is met haten of zoek een LEVEN HAHAHAHA kk nerd
no man komt wel ma niet hier tenzij ze mijn girl word haahahah :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ja, zer spang. heb je ook nog pics van die sma ofnietdan
Zo speciaal als ik ben, dat zul jij nooit kunnen bevatten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die plaats daar is alleen voor hele speciale mensen.
Doe is een poging?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo speciaal als ik ben, dat zul jij nooit kunnen bevatten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:14 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
kap gewoon is met haten of zoek een LEVEN HAHAHAHA kk nerd
ik ken je van mnen topics mattiequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar eerlijk als je die boys erin doet hoor ik er ook thuis.
hehe laat t weten. heb je er tel al ofniet hehequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
no man komt wel ma niet hier tenzij ze mijn girl word haahahah :p
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:16 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik ken je van mnen topics mattie
Speciaal als het weerkaatsende licht van de zonsopgang boven een Canadees bergmeertje. Zo speciaal als de ochtenddauw in het hoge gras langs de oever van een Hollandse vaart. Speciaal als de manier waarop een persoon gelukkig gemaakt kan worden, puur door de aanwezigheid van een ander persoon, in casu ondergetekende.quote:
waar is je liefde?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
die caviator komt, en iedereen gedraagt zich meteen als een verrekte mongol
watquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Speciaal als het weerkaatsende licht van de zonsopgang boven een Canadees bergmeertje. Zo speciaal als de ochtenddauw in het hoge gras langs de oever van een Hollandse vaart. Speciaal als de manier waarop een persoon gelukkig gemaakt dan worden door de aanwezigheid van een ander persoon, in casu ondergetekende.
w8 ik maak wel topic had ook weer kk blunder :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
hehe laat t weten. heb je er tel al ofniet hehe
Jij bent zo speciaal dat om jouw speciaalheid te beschrijven ik naar een zonnebloemenveld in volle glorie zou moeten fietsen om elke zonnebloem te plukken behalve de állermooiste, en die te laten staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Speciaal als het weerkaatsende licht van de zonsopgang boven een Canadees bergmeertje. Zo speciaal als de ochtenddauw in het hoge gras langs de oever van een Hollandse vaart. Speciaal als de manier waarop een persoon gelukkig gemaakt dan worden door de aanwezigheid van een ander persoon, in casu ondergetekende.
Ik hou van mensen die kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Speciaal als het weerkaatsende licht van de zonsopgang boven een Canadees bergmeertje. Zo speciaal als de ochtenddauw in het hoge gras langs de oever van een Hollandse vaart. Speciaal als de manier waarop een persoon gelukkig gemaakt kan worden, puur door de aanwezigheid van een ander persoon, in casu ondergetekende.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
w8 ik maak wel topic had ook weer kk blunder :p
Wat een liefdequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent zo speciaal dat om jouw speciaalheid te beschrijven ik naar een zonnebloemenveld in volle glorie zou moeten fietsen om elke zonnebloem te plukken behalve de állermooiste, en die te laten staan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die kunnen schrijven
24 karaats deze jongen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vertel jij dat onwetende meisje eens hoe speciaal ik ben.
Alsof ik die ga uiten aan een stel debielenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zoek naar je liefdevolle kant.
Doe morgen man anders is die zo weer gesloten en ik ga.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
w8 ik maak wel topic had ook weer kk blunder :p
En mijn uiterlijke schoonheid verblind je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Jullie innerlijke schoonheid verwarmt mijn ziel.
Trouwens, ken je phpmystyle al? Zijn woordenschat is ongeëvenaard.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die kunnen schrijven
Dat van een woordenboek ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Trouwens, ken je phpmystyle al? Zijn woordenschat is ongeëvenaard.
Geen idee, ik wacht er ook op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
Wanneer word jij nou eens ontmaskerd, griekjeee?
Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
Wanneer word jij nou eens ontmaskerd, griekjeee?
Ja dat kan echt niet lang meer durenquote:
Van die foto of watquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet trouwens nog een grapje vertellen.
Kankerlucker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet een project maken hè. Best veel werk, en aangezien ik wegens niet komen opdagen uit mn werkgroep gekickt ben zou ik dat alleen moeten doen. Dat zie ik niet zo zitten, dat lijkt me duidelijk. Nu wil het lot dat er een meisje is die in dezelfde situatie zit. En dit meisje, heb ik kunnen opmerken, heeft haar oog op jullie lieve kleine Otis laten vallen.
Dit heeft geresulteerd in een situatie waarin zij 95% van het werk doet in de hoop bij mij in de smaak te vallen, waarna ik de resterende 5% doe en overladen wordt met complimenten van haar kant.
Het leven is mooi.
quote:
morgen hopelijk part 2 :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe morgen man anders is die zo weer gesloten en ik ga.
Luister jij daarnaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:19 schreef Japsnars het volgende:
Die kale leadguitarist die zo geforceerd boos kijkt![]()
Heeft Crack je gedumpt?quote:
OH, MY, GAWD!!!! jij nog hier?!?!?!?!?!? Word je zo onderhand niet te oud voor deze ongein?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je kritiekloos bent opgevoed, maar als je een nageboorte bent die per ongeluk is opgevoed omdat je ouders slechtziend zijn, dan wil dat niet zeggen dat je als kansarme meeloper in zo'n ook daadwerkelijk grappig bent als je 'liefde' en 'haat' roept.
Die 4 knoppen op je gesubsidieerde geestelijke-bijstands-computer kun je beter gebruiken om uit te loggen, faalhaas.
Puik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Skaff-a het volgende:
Trouwens, is er iemand bekend met het programma FruityLoops?
Alsof ik de enige "oudere" ben op FOK!.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
OH, MY, GAWD!!!! jij nog hier?!?!?!?!?!? Word je zo onderhand niet te oud voor deze ongein?
Heb het vroeger wel veel gebruikt. Ik zou nu niet meer weten hoe het werkt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Skaff-a het volgende:
Trouwens, is er iemand bekend met het programma FruityLoops?
Ik bedoel er niks mee jonge, KUT!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik de enige "oudere" ben op FOK!.
Opkankeren ouwe lul.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik de enige "oudere" ben op FOK!.
CHilliebillie, weet jij waar ik dat het best kan downloaden? Met crack? Ik probeer het gvd al het hele weekendquote:
Geen idee, gewoon een torrent gebruiken. Ohnee dan word je uitgelachen op Fok dus je moet usenet doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
CHilliebillie, weet jij waar ik dat het best kan downloaden? Met crack? Ik probeer het gvd al het hele weekend__!!! maar ik kom er niet uit
Care aan Fok? en ja ik was al zover, maar volgens mij moet ik iets installeren om torrents te kunnen downloaden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een torrent gebruiken. Ohnee dan word je uitgelachen op Fok dus je moet usenet doen.
utorrent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Care aan Fok? en ja ik was al zover, maar volgens mij moet ik iets installeren om torrents te kunnen downloaden?
Ik ook niet, ik zeg alleen maar dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik bedoel er niks mee jonge, KUT!!!
Ja, zo schijnt die jongen die dit tegen me zei ook dertig te zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg alleen maar dat ik niet de enige ben
quote:
Ik voel me wel kutquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Doe je niks meer aan, dus niet huiwlen oke?
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee
Ik luister naar zoeen beetje alles wat niet emo/screamo/hardcore/metal/country is
Die heb ik op lowlands gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die heb ik op lowlands gezien
Live zijn ze kankerkut jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de albums zijn echt![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Long time no seen, my friendquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Live zijn ze kankerkut ja
Maar de albums zijn echt![]()
Okequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mag ik één keer aan je billen voelen?
Gut gut, und mit dir?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Long time no seen, my friend
Wie geht es dir?
En nee, het is mijn muziek niet helemaal
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke
SNEL MAAK DIT TOPIC VOL VOORDAT ZH HET ZIET!
WHIEHIEHEIEHEI SPANNUUUNDquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bij aflevering 4 ofzoiets van helemaal het eerste seizoenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Hoogstaande het volgende:
EN nu ga ik de nieuwe How I met your mother kijken
Boh, noobie, ga snel verder kijken danquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 4 ofzoiets van helemaal het eerste seizoen
Met mij gaat het uitmuntend, perfect, geweldig, super!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gut gut, und mit dir?
Ik hou van alle muziek, behalve van hippiemuziek
Ja, hij heeft ze ook op zn MacBook, en ik niet ;oquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, noobie, ga snel verder kijken dan
Je zal ook wel gedwongen worden dor ZH of niet?
Gezelligquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef Allure_ het volgende:
YOU CAN STAND UNDER MY UMBRELLA ELLA ELLA ELLAAAA.
Nee? heb je nu een wildvreemde gevraagd of ie Skaff-a was?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was jij laatst toevallig in Breda?
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jazeker!!![]()
Maar ik weet niet of ik ZH dat wel aan kan doen
Ja, ik liep zo op 'm af en ik zei "ewa skaff-a jongenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee? heb je nu een wildvreemde gevraagd of ie Skaff-a was?
Ow dan was ik het wel, je bent best lelijk van dichtbijquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik liep zo op 'm af en ik zei "ewa skaff-a jongen!" En die jongen zo "tazz chick ben je gek geworden, je bent zelf skaffa!" ik " Huh..
".
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ow dan was ik het wel, je bent best lelijk van dichtbij
Ik zit op mijn fietsquote:
Ander topic misschienquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou zweren dat ik hier net iets zei maar ik ben m'n post kwijt.
ohw dus dat wilde je van L weten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Skylark. het volgende:
Verdomme, ik heb me lang geweerd tegen de nieuwe WLM maar ik ga nu toch voor den bijl.
Heb ik al gedaan, maar hij liep weer te fucken. Achja, misschien moet ik met m'n tijd mee, ik wen daar vast wel snel aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ohw dus dat wilde je van L weten.
Je moet gewoon reshacker downloaden om het versienmer van de oude msn in de nieuwe te veranderen
hmm?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:31 schreef Skylark. het volgende:
Waar is Lakitu als je hem nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |