Ik had zo'n klein kriebeltje, omdat ik al een heel plan in scene had gezet, en ik was heul benieuwd naar jequote:
Ik had ook al een hele set-up uitgedachtquote:Op maandag 9 november 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n klein kriebeltje, omdat ik al een heel plan in scene had gezet, en ik was heul benieuwd naar je.
Ik had die reactie ook al verzonnen vantevoren. En ik had ook al een verhaal verzonnen maar da was me teveul moeitequote:Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde eigenlijk een verhaal verzinnen samen met jou over onze avonturen op het station, maarja jij verpest het meteen.
Nee, maar ik had laten vallen hoe laat ik de trein pakte en Allure_ wilde me gaan stalken.quote:Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
hadden jullie echt het plan om te meeten?
Chill deuntje maar o wat is dat spel slechtquote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.spele.nl/game/pool/biljart.html Wat een geniaal muziekjeik heb het de hele tijd op de achtergrond opstaan
Jongequote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chill deuntje maar o wat is dat spel slecht
De zwarte bal mag je potten wanneer je wilt en je kan ook gewoon de ballen van je tegenstander erin schieten om punten te krijgen
HAHAHAHHAHA, LEKKER VOOR JE, SKYquote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
We zaten in dezelfde trein. Maarja, ik kwam een jongen tegen die op dat moment even meer prioriteit vereiste. En ik kon ook niet als een Shenkie door de trein gaan lopen om Sky te gaan zoeken
.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
We zaten in dezelfde trein. Maarja, ik kwam een jongen tegen die op dat moment even meer prioriteit vereiste. En ik kon ook niet als een Shenkie door de trein gaan lopen om Sky te gaan zoeken
.
Nee, hij is 100% en ik heb hem nog niet uitgepakt, heb er even de kracht niet voorquote:
Waarom hebben ze überhaupt die andere versie dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JongeJe moet die linker kiezen, niet de rechter
Ik bedoel, Sky is nog jongquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA, LEKKER VOOR JE, SKY
quote:Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, Sky is nog jong. En de toekomst ligt nog voor ons open, dus dat komt wel goed
. Volgende week maandag proberen we het opnieuw
.
Ik heb geen flauw idee, maar het spel is wel verslavend.quote:Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom hebben ze überhaupt die andere versie dan?![]()
Ja, die jongen had ik vet lang niet gezien (quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ].[ afbeelding ].[ afbeelding ].[ afbeelding ].
Dat terwijl jij een grote man bent.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, sky is nog te speels voor zo'n volwassen vrouw als allure
Nee, eigenlijk was ik best blij want ik heb er echt geen zin in dat jij met mijn vrienden gaat praten. En verder had ik wel moeite gedaan, ik kon m'n sleutels niet vinden en toen ik ze gevonden had was ik te laat dus heb ik snel de fiets gepakt zodat die nu een week op het station staat.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die jongen had ik vet lang niet gezien (![]()
![]()
). Ik kon hem toch niet ditchen omdat ik jou moest gaan zoeken
? Bovendien heb jij ook geen seconde moeite gedaan voor mij, dus fok jou
.
Otiske, wat moet ik hier nou mee.quote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat terwijl jij een grote man bent.
Hoezo wil je niet dat ik met jouw vrienden praat? Denk je nou echt dat ik jou voor schut zou zettenquote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was ik best blij want ik heb er echt geen zin in dat jij met mijn vrienden gaat praten. En verder had ik wel moeite gedaan, ik kon m'n sleutels niet vinden en toen ik ze gevonden had was ik te laat dus heb ik snel de fiets gepakt zodat die nu een week op het station staat.
Mensen die je van Fok kentquote:Op maandag 9 november 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otiske, wat moet ik hier nou mee.
Gewoon, dat is niet comfortabel en ze staan sowieso niet snel voor dingen 'open' en ik wilde niet dat ze jou zoudenquote:Op maandag 9 november 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet dat ik met jouw vrienden praat? Denk je nou echt dat ik jou voor schut zou zetten?
Ah, dan vind ik wel lief. Maar je had de fiets gepakt, omdat je vrienden anders op je moesten wachten
?
Ik ben vrij smooth als ik m'n handen vrij heb andersquote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, sky is nog te speels voor zo'n volwassen vrouw als allure
Hoezo zouden ze mijquote:Op maandag 9 november 2009 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon, dat is niet comfortabel en ze staan sowieso niet snel voor dingen 'open' en ik wilde niet dat ze jou zouden-
'en
. Maar blijkbaar waren mijn zorgen voor niets.
Precies.quote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat terwijl jij een grote man bent.
Ik kan het vrij lastig uitleggen, maar ze staan niet open voor vreemde dingen en kraken iedereen af. Nu zou het bij jou misschien meevallen omdat jij redelijk met je beide benen op de grond staat vermoed ik, maar normaal word je afgeschoten.quote:
Gelukkig ben jij niet zo'n zeikerdquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
luurtje, ik wil jou wel een keer meeten hoor, en dan mag je m'n vrienden ook zien, en dan gaan we lekker blowen en chillen met z'n allen![]()
Wel, die mag je pas als laatste potten, als je al je ballen erin hebtquote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
Oke dat is al beter maar het maakt nog steeds niet uit waar je de zwarte bal pot
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n zeikerd.
Mevrouwtje plankenkoorts schuift het even op mij af.quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n zeikerd.
Wat een kankervrienden heb jij danquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan het vrij lastig uitleggen, maar ze staan niet open voor vreemde dingen en kraken iedereen af. Nu zou het bij jou misschien meevallen omdat jij redelijk met je beide benen op de grond staat vermoed ik, maar normaal word je afgeschoten.
Nee laat maar, ik kan het niet uitleggen.
Iedereen afkraken terwijl het waarschijnlijk zelf met gevulde acne gezichtjes zijnquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan het vrij lastig uitleggen, maar ze staan niet open voor vreemde dingen en kraken iedereen af. Nu zou het bij jou misschien meevallen omdat jij redelijk met je beide benen op de grond staat vermoed ik, maar normaal word je afgeschoten.
Nee laat maar, ik kan het niet uitleggen.
Nee, ik zeg het verkeerd, maar ik kan het niet uitleggen. Maar als het aan mij ligt was je gewoon gekomen, hoor .quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen afkraken terwijl het waarschijnlijk zelf met gevulde acne gezichtjes zijn? Dan hebben ze aan mij een goede
.
Maargoed, jammer dat je er zo over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |