nr.2 bijna goed..zelfde strekkingquote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef Droopie het volgende:
De Gijp-voorspelling voor vanavond:
1. Gijp had tegen Ricky van de Berg gezegd: pleur jij effe snel op naar de kleedkamer
2. Sulemani die een lieve huisgenoot nodig heeft
3. Als Wenger Enoh had zien voetballen: alsof ie net is begonnen met voetballen
Checkquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
Ach en ze zullen nog wel even herhalen dat Ajax 71 contractspelers heeft en dat men 144 miljoen heeft weggegooid aan slechte transfers.
Heeft ie die opmerking over Enoh "pak m dan in je handen" nog niet bij Veronica gezegd?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Nog steeds dat laffe gezeik bij Twente dat het kampioenschap niet genoemd mag worden
En terecht.quote:
Valse bescheidenheid niet. Wat Wilfred zegt, ze zijn de nr.1 van 2009 en spelen al lange tijd structureel goed. Die moeten toch gewoon VOL voor het kampioenschap gaan en geen geleuter over "gevaarlijke outsider" Niks outsider, zuivere titelkandidaat. Gelijkwaardig aan PSV en Ajax.quote:
Even ontkennen om het momentje van Hans te verpesten.quote:Op maandag 9 november 2009 22:05 schreef DrDentzz het volgende:
Johan heeft dat 'geil om te scoren' wel gezegd, heb ik zelfs bij SigaarSnor teruggezien.
Ach ja het doel heiligt de middelen, Hansie is nu wel weer mooi op z'n pik getrapt.quote:Op maandag 9 november 2009 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Even ontkennen om het momentje van Hans te verpesten.
quote:Op maandag 9 november 2009 22:07 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ach ja het doel heiligt de middelen, Hansie is nu wel weer mooi op z'n pik getrapt.
Dat was duidelijk om Hans te bokken, zeggen dat hij zulke taal niet gebruikt.quote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Bjoro het volgende:
http://www.youtube.com/user/SigaarSnor#p/u/58/jUB0V4IaKdM
en dan Hans tegen Genee "Wat ben jij een rare vent"quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef rmr het volgende:
Derksen stookt het vuurtje weer even op "Hij zit je uit te lachen Hans!"
Ik wil niet stoken hoor Hans, maar ik zou dat echt niet pikken!quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef rmr het volgende:
Derksen stookt het vuurtje weer even op "Hij zit je uit te lachen Hans!"
quote:Op maandag 9 november 2009 22:23 schreef DrDentzz het volgende:
Mr. Nobody is de tegenpool van Mr. Big Star.
quote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jammer dat ze die rapclip met Gregory van der Wiel niet laten zien...
Haha Burgzorg bij LSD! Ik wist niet dat hij dat was.quote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Zero2Nine het volgende:
PriesterBurgzorg blijft toch een held.
Bij studio voetbal zou zo'n slechte grap het hoogtepunt van de uitzending zijn, maar als vd Gijp al een hele uitzending komische opmerkingen zit te maken en Derksen messcherp analyseert, kun je zulke slechte grappen/opmerkingen beter bij je houdenquote:Op maandag 9 november 2009 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen krijgt nog een griepprik![]()
Hansie: Jij moet vinger a/d pols gaan presenteren![]()
Zo slecht is hij niet hoor, ze laten nu wat ongelukkige momenten zien. Het zal geen topper worden maar hij is nog jong dus het is een beetje voorbarig om m nu al af te schrijven. Tenminste wel een speler met lef die toch regelmatig probeert mee op te komen. En het is een cultheld natuurlijkquote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef rmr het volgende:
[..]
Haha Burgzorg bij LSD! Ik wist niet dat hij dat was.
Waar moet deze jongen zich nou op richten hij heeft net zo weinig talent voor voetbal dan voor rap.
Van der Wiel zit er ook weer bij, die jongen kan zich beter wat meer bezig houden met voetbal en wat bijleren van een echte back, dan staat hij tenminste niet iedere keer verkeerd.quote:
Wetzel zou toch nog langskomen?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wilfred kan zich voorlopig niet meer in Den Haag vertonen.
Haagse straatvechter vs Amsterdamse straatvechter.quote:Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef Rucebo het volgende:
Het zullen wel gewoon allebei rare gasten zijn...
quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
De hartslagmeter aan de rollator van z'n oma gehangen
Ik vind het een agressieve man om te zien van die enge ogen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef DrDentzz het volgende:
Ik zie Atteveld daar wel voor aan, zo'n ordinaire straatvechter.
maar nog lang niet de best verdienende van ADOquote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef DrDentzz het volgende:
Dus nu verdient Ricky vd Bergh opeens wel een godsvermogen.
Kan je nagaan wat de best betaalde speler bij ADO dan moet verdienenquote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef DrDentzz het volgende:
hij is anders best sympathiek... maar je zal niet met 'm moeten sollen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het een agressieve man om te zien van die enge ogen.
Wetzel heeft het spelletje door, de aftiteling van VI kun je mooi gebruiken om nog even een statement te maken zonder in de rede te worden gevallen. Helaas voor Hansie wordt hem dat podium niet gegund.quote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef DrDentzz het volgende:
Ik ben bang dat dat weleens Pascal Bosschaart kan zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar nog lang niet de best verdienende van ADO
Oh ja die maakt nog muziek ook.quote:Op maandag 9 november 2009 23:04 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Johan draait ook wel eens een bluesplaatje van Steven Seagal bij Muziek voor Volwassenen.
Had gehoord Milic vanwege buiten de EU regeling of zo.quote:Op maandag 9 november 2009 23:05 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat weleens Pascal Bosschaart kan zijn.
En dat klopt als een busquote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef Ammi het volgende:
[..]
Had gehoord Milic vanwege buiten de EU regeling of zo.
quote:
Sloeg inderdaad nergens op.quote:
jajjquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:27 schreef Zapper het volgende:
450.000 kijkers. Spectaculaire uitzending weer
Tijd dat ik hem online terug ga kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:27 schreef Zapper het volgende:
450.000 kijkers. Spectaculaire uitzending weer
Dat wel ja. Toen Johan begon over de bevindingen van Taco vd Velde bij ADO, hapte Wetzel nog al. Normaal wordt gezegd dat spreken we intern uit. Wetzel ging er vol tegen in en haalde de fouten van Ricky vd B. naar boven, niet echt slim lijkt mijquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef Omnifacer het volgende:
Net even teruggekeken maar ik vond Wetzel uitzonderlijk open en kritisch over Vd Bergh... Hulde.
Ach, hij moest even achter zijn trainer gaan staan, en hij wil natuurlijk ook het nieuwe ADO representeren. Openheid, transparantie, etc.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef rmr het volgende:
[..]
Dat wel ja. Toen Johan begon over de bevindingen van Taco vd Velde bij ADO, hapte Wetzel nog al. Normaal wordt gezegd dat spreken we intern uit. Wetzel ging er vol tegen in en haalde de fouten van Ricky vd B. naar boven, niet echt slim lijkt mij
Waar zie jij Van der Wiel dan?quote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef rmr het volgende:
[..]
Van der Wiel zit er ook weer bij, die jongen kan zich beter wat meer bezig houden met voetbal en wat bijleren van een echte back, dan staat hij tenminste niet iedere keer verkeerd.
quote:
wtfquote:
En die is? Frans Duijts?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:38 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Dat moet vast weer even over zijn stoere muzieksmaak gaan.
Hans komt normaal nooit op vrijdag...quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Komt hij ipv Hansie![]()
of schuift hij aan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:
Hansie zit dominosteentjes te likken momenteel, dus "in plaats van" inderdaad.
Maar als tie nou weer een aantal mensen gebeld heeft de afgelopen week en daarover wil vertellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
Hansie mocht willen dat ie op vrijdag ook mag komen!
Dan kan 'ie dat toch wel even vasthouden tot maandagquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar als tie nou weer een aantal mensen gebeld heeft de afgelopen week en daarover wil vertellen![]()
Maar dan moet hij het weer vasthouden tot na de reclame van Geneequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Dan kan 'ie dat toch wel even vasthouden tot maandag
Muziek hebben we het overquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef Rucebo het volgende:
Jannes![]()
Johan stookt het vuurtje weer even op
Hij is de laatste weken erg scherp, trekt steeds meer de aandacht naar zich toe. Eert kwamen de meeste lachmomenten van René, nu van Johan.quote:
Lekker relativeren met zwarte humorquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Het kan Johan niet depressief genoeg. Een goede sigaar, de balkondeuren op slot en droevige muziek.
Het zijn er echt drie hoorquote:
Hartverwarmendheidquote:
quote:
Geweldig figuurquote:
quote:
Ze wil niet meer dat Wilfred nog over het paaldansen praat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef SwitSok het volgende:
En Berdien gaat natuurlijk nog een uur door met glazen poetsen
Paaldansen? ik geloof ik dat toch maar moet kijken naar de Jupiler league??!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ze wil niet meer dat Wilfred nog over het paaldansen praat.
Ik verstond gewoon "hartverwarmend". Dus 2 van de 3 H's zijn zelfstandige naamwoorden, en 1 bijvoegelijke. Dus het klinkt ook voor geen reet als ze zo opgenoemd worden.quote:
De borrelnoten op tafel, Jupiler Bavaria staat al koud.quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Ad_rem het volgende:
*Bittergarnituur uit de diepvries haalt*
Ik kan goed aankomen maar ook goed afvallen, morgen ga ik om 5 uur 's ochtends gewoon 10 kilometer hardlopen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef DrDentzz het volgende:
Ik leef als een monnik en ben geheelonthouder. De Yogho Yogho staat klaar.
Ik ben net terug van 5 km en zit nu aan een glas melk met daarbij twee kiwi's.quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik kan goed aankomen maar ook goed afvallen, morgen ga ik om 5 uur 's ochtends gewoon 10 kilometer hardlopen.
Van een taxichauffeur gehoordquote:
Geniale opmerking was dat van die clubartsquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
moederkoek en peijnenburgwaar gaat dit over
quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
moederkoek en peijnenburgwaar gaat dit over
Nee over een italiaanse taxi chauffeurquote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef Bjoro het volgende:
de enige visie die jij hebt is televisie....dat zei Kraay toch tegen Derksen ?
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef Adelante het volgende:
Lekker subtiel ook na dat stuk over Enke
Idd, te kansloos voor woorden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hans Kraaij, flikker eens op. Wat een irritant nep joviaal gedoe zeg.
Almere Unitedquote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef DrDentzz het volgende:
Noem dat Omniworld dan FC Almere ofzo. Nu klinkt het als een zwembad.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Adelante het volgende:
Lekker eindstukje ook weer
Vrijdag: Guus Meeuwis
quote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef DrDentzz het volgende:
"In de voetjes jongens, dan doe ik er wel iets moois mee."
Wie zei dat?quote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef DrDentzz het volgende:
"In de voetjes jongens, dan doe ik er wel iets moois mee."
Inderdaad. En ik snap totaal niet dat Studio Voetbal nota bene op een zondagavond meer kijkers trekt.quote:
Lol, zo herkenbaar. "Nu mogen wij".quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:02 schreef mindyourstep het volgende:
Na de heledag op zondag voetbal te hebben gekeken willen de vrouwen maandags vaak kijken
: Next topmodel , catwalk enz enz.
Denk ook dat het daar wel iets mee te maken heeft.
Guus M.quote:
"Hij acteert een personality"quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Guus M.
Die brabbelzieke brabo met z'n studentikoze uitstraling die niet geremd wordt door enige vorm van bescheidenheid als het over 'zijn' PSV gaat.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Niet doen, niet doen, blijft ie aan de gang
Nogmaals omdat je het niet lijkt te begrijpen; Hans is er alleen op maandag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze bellen met Lovre en hansie is er niet eens
Straks is Hansie helemaal nergens meer goed voor
Dat wist ik al maar als ze zelf ook kunnen bellen waar is Hansie dan nog goed voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:11 schreef Trystar het volgende:
[..]
Nogmaals omdat je het niet lijkt te begrijpen; Hans is er alleen op maandag.
Nouja, dan kom je toch al snel bij Frans Duijts uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Ritmo het volgende:
"Muziek voor volwassenen"
Alsof alles buiten Johans smaak om voor kinderen is ofzo, de arrogantie weer.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:32 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Nouja, dan kom je toch al snel bij Frans Duijts uit.
Die Moeliker miste een oor na het ongeluk. Ze hebben het weer aangenaaid.quote:Op maandag 23 november 2009 21:23 schreef betting het volgende:
Ben erg benieuwd wat Hans te melden heeft over het incident met Theo Janssen de keeper van Lienden zat immers in de Auto.
Vast niet heel de uitzending langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |