quote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jammer dat ze die rapclip met Gregory van der Wiel niet laten zien...
Haha Burgzorg bij LSD! Ik wist niet dat hij dat was.quote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Zero2Nine het volgende:
PriesterBurgzorg blijft toch een held.
Bij studio voetbal zou zo'n slechte grap het hoogtepunt van de uitzending zijn, maar als vd Gijp al een hele uitzending komische opmerkingen zit te maken en Derksen messcherp analyseert, kun je zulke slechte grappen/opmerkingen beter bij je houdenquote:Op maandag 9 november 2009 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen krijgt nog een griepprik![]()
Hansie: Jij moet vinger a/d pols gaan presenteren![]()
Zo slecht is hij niet hoor, ze laten nu wat ongelukkige momenten zien. Het zal geen topper worden maar hij is nog jong dus het is een beetje voorbarig om m nu al af te schrijven. Tenminste wel een speler met lef die toch regelmatig probeert mee op te komen. En het is een cultheld natuurlijkquote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef rmr het volgende:
[..]
Haha Burgzorg bij LSD! Ik wist niet dat hij dat was.
Waar moet deze jongen zich nou op richten hij heeft net zo weinig talent voor voetbal dan voor rap.
Van der Wiel zit er ook weer bij, die jongen kan zich beter wat meer bezig houden met voetbal en wat bijleren van een echte back, dan staat hij tenminste niet iedere keer verkeerd.quote:
Wetzel zou toch nog langskomen?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wilfred kan zich voorlopig niet meer in Den Haag vertonen.
Haagse straatvechter vs Amsterdamse straatvechter.quote:Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef Rucebo het volgende:
Het zullen wel gewoon allebei rare gasten zijn...
quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
De hartslagmeter aan de rollator van z'n oma gehangen
Ik vind het een agressieve man om te zien van die enge ogen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef DrDentzz het volgende:
Ik zie Atteveld daar wel voor aan, zo'n ordinaire straatvechter.
maar nog lang niet de best verdienende van ADOquote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef DrDentzz het volgende:
Dus nu verdient Ricky vd Bergh opeens wel een godsvermogen.
Kan je nagaan wat de best betaalde speler bij ADO dan moet verdienenquote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef DrDentzz het volgende:
Dus nu verdient Ricky vd Bergh opeens wel een godsvermogen.
hij is anders best sympathiek... maar je zal niet met 'm moeten sollen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het een agressieve man om te zien van die enge ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |