Ik ben 32. Mijn moeder doet dat niet meer voor me. Al jaaaaaaaren niet meerquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mijn mama doet dat altijd.!
Ik ben wat opruimen aangaat ook een luie flikker, dat weet ik en daar gaat dus eik mijn klacht ook een beetje over want als ik niet lui was stond er bv nu alleen de afwas van vanavond nog en niet die van de hele vorige weekquote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Elixabete het volgende:
ach gut wat zijn sommige mensen toch zielig.
wat jij allemaal opnoemt kan makkelijk in een paar uurtjes en als jou dat niet lukt ben je gewoon een luie flikker.
Maak een rooster, dan ben je op tijd klaar.quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben wat opruimen aangaat ook een luie flikker, dat weet ik en daar gaat dus eik mijn klacht ook een beetje over want als ik niet lui was stond er bv nu alleen de afwas van vanavond nog en niet die van de hele vorige week
quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben wat opruimen aangaat ook een luie flikker, dat weet ik en daar gaat dus eik mijn klacht ook een beetje over want als ik niet lui was stond er bv nu alleen de afwas van vanavond nog en niet die van de hele vorige week
je kan nu ook wat gaan doen in plaats op FOK zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh, dweilen, typo, dat kan de beste gebeuren, dat zie je maar weerquote:
Echte kerels hebben rommel thuis. Klinkt dus volstrekt normaal. Maar nu hup, aan de slag!quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Of een schoonmaaksterquote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef Snakey het volgende:
Het wordt tijd voor een vriendin vosss.
Nouja, sinds de laatste weer terug bij haar ouders is gaan wonen is het er wel een klein beetje op vooruit gegaan.quote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef Snakey het volgende:
Het wordt tijd voor een vriendin vosss.
Potentiële topicwending, pics?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, sinds de laatste weer terug bij haar ouders is gaan wonen is het er wel een klein beetje op vooruit gegaan.
Die maakte er pas echt een bende van
Je kon van de keukenvloer eten?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, sinds de laatste weer terug bij haar ouders is gaan wonen is het er wel een klein beetje op vooruit gegaan.
Die maakte er pas echt een bende van
Dan moet mn huis schoon zijnquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef Anne het volgende:
Wat is er vrijdag?
Dusquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar godverdomme toch ook allemaal geen tijd voor. Ik moet werken, ik moet op FOK onzin en bagger posten, ik moet op stap en bier drinken en ik moet sociaal bezig zijn.
JA WANNEER MOET IK DAN VERDOMME POETSEN!!
quote:
Ja dat vind ik dan weer zonde van het geldquote:
Dan moet je dus nu gaan poetsen, hup hup!quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer zonde van het geld
Vrouwen..quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet je dus nu gaan poetsen, hup hup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat gaat niet. Morgen werken, na werk douchen, eten en kaarten met vrienden en daarna naar bed, woensdag om half 9 op de trein naar maastricht en daar de hele dag zuipen, 's avonds / 's nachts een keer terug komen, slapen, wakker worden en dan is het donderdag en dan moet het ook klaar zijn voordat ik naar bed ga want vrijdag moet ik weer de hele dag werken dus dan heb ik ook geen tijd meerquote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
Niet alles op donderdag afschuiven! Probeer elke dag een beetje te doen, al is het maar een kwartiertje.
Nou 3x raden, waarom zou een kerel zn huis opruimen?quote:
Geen idee. Je ouders komen op bezoek?quote:Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou 3x raden, waarom zou een kerel zn huis opruimen?![]()
![]()
Nee, en als die al komen komen ze niet samen en als ze komen ruim ik ook niet op van te vorenquote:Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Je ouders komen op bezoek?
Johquote:Op maandag 9 november 2009 22:02 schreef Anne het volgende:
Er komt een chick.
veel mijnerzijdsquote:Op maandag 9 november 2009 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Neem een lijntje pep en je hebt alles zo gedaan. Kan het nog leuk zijn ook zelfs.!
Thuis altijd te lui om op te ruimen maar aan het einde van een after/feest help ik vaak ook met opruimen van soundsystem/rommel omdat ik toch nog energie te veel heb.
Tijd terug kwam ik bij m'n ma thuis na een weekend feesten, die was me toch verbaasd dat ik spontaan bij binnenkomst de vaat weg ging zetten..
Wat dacht van zondag? doe ik ook altijd. werkt primaquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar godverdomme toch ook allemaal geen tijd voor. Ik moet werken, ik moet op FOK onzin en bagger posten, ik moet op stap en bier drinken en ik moet sociaal bezig zijn.
JA WANNEER MOET IK DAN VERDOMME POETSEN!!
In dat geval, succes donderdag. gaat niet meevallen met een kater denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef no-angel-just-me het volgende:
Het kan nooit zo'n zooi zijn als in mijn tas![]()
Tja schoolopdracht 5.000 views... t leven valt niet mee als chaootquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef Klaploper het volgende:
[..]Account aangemaakt om je filmpje te promoten? Best slecht trouwens.
Johnny Deppquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef no-angel-just-me het volgende:
Het kan nooit zo'n zooi zijn als in mijn tas![]()
Beuh Beuh beuh ik ben populair want ik heb geen tijd voor saaie dingen, mijn agenda zit altijd vol en ik ben stoer omdat ik een hele dag ga zuipen in Maastricht Beuh beuh beuh. Paupert.quote:Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Morgen werken, na werk douchen, eten en kaarten met vrienden en daarna naar bed, woensdag om half 9 op de trein naar maastricht en daar de hele dag zuipen, 's avonds / 's nachts een keer terug komen, slapen, wakker worden en dan is het donderdag en dan moet het ook klaar zijn voordat ik naar bed ga want vrijdag moet ik weer de hele dag werken dus dan heb ik ook geen tijd meer
Dat doen ze in de sociale werkplaats.quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef HunterSThompson het volgende:
Dwijlen? Hoe doe je dat? Met je tong uit je mond?
Mijn vriend ook en zijn moeder doet het nog steedsquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben 32. Mijn moeder doet dat niet meer voor me. Al jaaaaaaaren niet meer
Is die vrijgezel en lekker? Die moeder dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vriend ook en zijn moeder doet het nog steeds
en had ze een ponyquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Is die vrijgezel en lekker? Die moeder dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |