Ik ben 32. Mijn moeder doet dat niet meer voor me. Al jaaaaaaaren niet meerquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mijn mama doet dat altijd.!
Ik ben wat opruimen aangaat ook een luie flikker, dat weet ik en daar gaat dus eik mijn klacht ook een beetje over want als ik niet lui was stond er bv nu alleen de afwas van vanavond nog en niet die van de hele vorige weekquote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Elixabete het volgende:
ach gut wat zijn sommige mensen toch zielig.
wat jij allemaal opnoemt kan makkelijk in een paar uurtjes en als jou dat niet lukt ben je gewoon een luie flikker.
Maak een rooster, dan ben je op tijd klaar.quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben wat opruimen aangaat ook een luie flikker, dat weet ik en daar gaat dus eik mijn klacht ook een beetje over want als ik niet lui was stond er bv nu alleen de afwas van vanavond nog en niet die van de hele vorige week
quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben wat opruimen aangaat ook een luie flikker, dat weet ik en daar gaat dus eik mijn klacht ook een beetje over want als ik niet lui was stond er bv nu alleen de afwas van vanavond nog en niet die van de hele vorige week
je kan nu ook wat gaan doen in plaats op FOK zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh, dweilen, typo, dat kan de beste gebeuren, dat zie je maar weerquote:
Echte kerels hebben rommel thuis. Klinkt dus volstrekt normaal. Maar nu hup, aan de slag!quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Of een schoonmaaksterquote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef Snakey het volgende:
Het wordt tijd voor een vriendin vosss.
Nouja, sinds de laatste weer terug bij haar ouders is gaan wonen is het er wel een klein beetje op vooruit gegaan.quote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef Snakey het volgende:
Het wordt tijd voor een vriendin vosss.
Potentiële topicwending, pics?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, sinds de laatste weer terug bij haar ouders is gaan wonen is het er wel een klein beetje op vooruit gegaan.
Die maakte er pas echt een bende van
Je kon van de keukenvloer eten?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, sinds de laatste weer terug bij haar ouders is gaan wonen is het er wel een klein beetje op vooruit gegaan.
Die maakte er pas echt een bende van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |