de oudste is Muck en haar appeltaart is 3x beter dan die van Dudok enzo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is mooi, want de oven van devan de een na oudste is nog niet aangesproken. En laat ik die
nou zijn. En volgens mij ben ik hier zelfs de drie na oudste
Vertekend beeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt overlast van hem. Hij valt in het echt erg mee.
Is muck meer dan 2x ouder dan drquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de oudste is Muck en haar appeltaart is 3x beter dan die van Dudok enzo!
Nee, Muck is 10 maanden jongerquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is muck meer dan 2x ouder dan dr?
zuipchick ga je wel oppassen met brandnetels?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
De jongste mag heel de avond bier voor mij betalen
In een kroeg of club of whatever groeien doorgaans geen brandnetels.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zuipchick ga je wel oppassen met brandnetels?
IJsselmonde he, je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
In een kroeg of club of whatever groeien doorgaans geen brandnetels.
Nee TJquote:
Je kunt toch geen meet in IJsselmonde houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
IJsselmonde he, je weet het maar nooit
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef Muck het volgende:
Kut-glazenwasser![]()
Ik zit hier op acht hoog een beetje uit het raam te koekeloeren terwijl ik een klant aan de lijn heb, loopt er ineens iemand langs mijn raam en zwaait vrolijk
Hey, ik ga erop vooruit. De vorige was negen jaar jonger, de huidige nog maar zeven.quote:
Bier bij het ontbijt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:48 schreef SingleCoil het volgende:
het leven van een popmuzikant is toch soms wel min of meer OK...vannacht lekker gespeeld in Hedon in Zwolle, mooie kleedkamer mét eigen tap (wel Grolsch,maar goed...), na afloop lekker naar huis gebracht, om 2 uur in bed, tot een uur of 1 uitgeslapen, beetje douchen, beetje werken, beetje bellen, ontbijtje met gebakken eieren en spek op een vers stokbroodje uit de oven, lekker wit biertje erbij, beetje werken en beetje fok!ken, zometeen weer met de trein naar Zaandam waar alle spullen al klaar staan, zó weer optreden...ik zou dit heul lang vol kunnen houden...
Apart, aangezien de huidige toch een jaar of 3 ouder is dan de vorige.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, ik ga erop vooruit. De vorige was negen jaar jonger, de huidige nog maar zeven.
Ik heb mijn mannen graag jong en viriel.
Mierenneuker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Apart, aangezien de huidige toch een jaar of 3 ouder is dan de vorige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |