je kan hem toch tegen de muur zetten en opnieuw behangen troela!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lukt niet hè, als het behang weg is.

Ik heb eigenlijk nooit echt overlast van hem. Hij valt in het echt erg mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je kan hem toch tegen de muur zetten en opnieuw behangen troela!

oh dan moeten we snel meetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt overlast van hem. Hij valt in het echt erg mee.

quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ben ik welkom op een Rotterdam meet?
Ik ken niemand.

ik ken ook maar 2 rotterdammersquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ken niemand.

en Jeroen is een Amsterdammer van geboorte dus je kent dr maar 1 en nog de leukste ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken ook maar 2 rotterdammers
nou ja, 3, maar die derde heb ik al jaren niet gezien

Dus ik "val erg mee", in het echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt overlast van hem. Hij valt in het echt erg mee.

Ja hoor. Vagabond dit weekend met zn allen? Zaterdag?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ken niemand.

ik ben 106, en jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij ben ik best jong vergeleken met de rest.

Tenminste Ise en de rest behoren wel tot de rimpelsauries maar er lopen er ook nog wel een aantal rond die dat niet zijn
 Tenminste Ise en de rest behoren wel tot de rimpelsauries maar er lopen er ook nog wel een aantal rond die dat niet zijn  

We houden een namenlijst.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ken niemand.

Ik ben completely broke de komende twee weken, dus helaassssquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor. Vagabond dit weekend met zn allen? Zaterdag?

Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Tijgertje. het volgende:

Ik zie er ook jonger uit dan de rest. En ik heb tenimnste geen rimpel van 22 cmquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Tijgertje. het volgende:

Je gaat sneller dan-ie hebben kan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
15
wat si re toch tem mijn toetsenbodr ?

quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben completely broke de komende twee weken, dus helaassss
 En als er nou door goedwillende Fokkerts een renteloze lening wordt verstrekt?
 En als er nou door goedwillende Fokkerts een renteloze lening wordt verstrekt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |