Onder topmodellen versta ik wel écht topmodellen, bijv. zoals Naomi Campbell. Ik heb een gematigde interesse in die wereld en persoonlijk ken ik alleen Alek Wek en Tyra Banks, maar die laatste kende ik eigenlijk pas met ANTM.quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Alek Wek, Liyah Kebede, Noemi Lenoir, Tyra Banks, Iman (vrouw van David Bowie)
Momenteel Chanel Iman, Jourdan Dunn, Sessilee Lopez...
oh absoluut, van mij zouden er veel meer donkere modellen mogen zijn, ik vind donkere vrouwen supermooi.quote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Onder topmodellen versta ik wel écht topmodellen, bijv. zoals Naomi Campbell. Ik heb een gematigde interesse in die wereld en persoonlijk ken ik alleen Alek Wek en Tyra Banks, maar die laatste kende ik eigenlijk pas met ANTM.
En wat is dan überhaupt de definitie van een topmodel
Maar dan nog is de ratio donker/licht heel scheef, al moet ik je dan toch gelijk geven.
Vond ik ook. Lachen (tikkie-hum-lomp) en het meest oprecht. En knap ook!quote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Samson het volgende:
Haha, die Tessa was toch wel lachen. En wees eerlijk, ze had gelijk, die ene was ook niet bepaald knap te noemen....
Morgen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef ouderejongere het volgende:verdorrie, krijg ik opeens visite. Morgen dan maar via internet bekijken.
Denise
De aflevering van vandaag!quote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Morgen?Die finale is toch gewoon volgende week ?
Troost je, er is geen een vriendje te zien. Alleen een broertje van Denise, maar verder geen familiequote:
Ze heeft familie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Wat was nou die onthulling over Denise?
Ze heeft babyfoto'squote:
Ze heeft hetzelfde sjaaltje als Daphnequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Ze is eigenlijk een halfbloed negerin. Had je niet gezien heh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Ja dat muziekje!!! Vond het gemeen, maar ook ge-wel-dig. En dat Maxime tussen de kinderen moest lopen...ohohoh! En dat ze dan gympen kreeg ala, als je niet op hakken kan lopen als model (domdomdom) maar dan dat petje en die kleuren!!! Najah, doe d'r dan gympen aan onder een skinny jeans en een leren jasje erop. Euhm, nepleren jasje in het geval van C&A bedoel ik natuurlijk. Maar Denise ook; die kreeg een andere outfit, ze had namelijk eerst een strapless shirtje aan, wat haar heupen accentueerde, en vervolgens gaan daar twee wijven (een cosmo-nicht en een vrouwfiguur) op een afstandje over discusieren, en krijgt ze een wijdwijderwijdst en lang shirtje aangetrokken, wat over haar heupen valt en vooral "losjes" over haar heupen valt. "Dzie ousfis ist much, much betta, aldus de cosmo-wijven daar. Haha!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was dat muziekje bij Maxime ontzettend flauw.
Rosalinde deed me sowieso al weinig, maar ik vond haar tijdens de catwalk ineens wel echt mooi.
Mmm, ze heeft wel nogal een eendebekje op deze foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef Luna3 het volgende:
Tot slot voor nu;
Kan iemand die Maxime zo geweldig vindt mij misschien vertellen wat er aan deze blik (losgezien van de outfit) zo modellerig is? Een verveelde kleuter kijkt nog boeiender als 'ie op het potje poept!![]()
[ afbeelding ]
En onderwaterquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:41 schreef Charmian het volgende:
Als ik het goed begrijp kan Maxime niet op hoge hakken lopen. Heeft ze daarmee niet al haar eigen ruiten mee ingegooit? Volgens mij moet je bij wijze van spreken op lucht kunnen lopen als model maar ook op torenhoge hakken.
Ach kom, ze kan het best. Heeft ze in de serie ook al best wel laten zien. Maar als je schoenen een maat te groot zijn, wandel jij ook niet lekker weg. Hoewel je je als model daar wel overheen moet zetten, dat is zo...quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:41 schreef Charmian het volgende:
Als ik het goed begrijp kan Maxime niet op hoge hakken lopen. Heeft ze daarmee niet al haar eigen ruiten mee ingegooit? Volgens mij moet je bij wijze van spreken op lucht kunnen lopen als model maar ook op torenhoge hakken.
Dus Denise is nog beschikbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je, er is geen een vriendje te zien. Alleen een broertje van Denise, maar verder geen familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |