Niet?!?quote:Op maandag 9 november 2009 23:03 schreef bijdehand het volgende:
Ik wilde het niet gaan spelen maar nu wel. Kankerpoliticus.
Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R....quote:Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet?!?
Wát is er nou leuker als wat terroristen in een zandhoop kapot schieten, ongeacht leeftijd. Oh, intiem contact met vrouwen is uitgesloten, dat is sowieso onomstotelijk op nummer 1.
Heerlijk hoe jij altijd alle vooroordelen bevestigt. Zelfs als het op gamen aankomt gaat jouw voorkeur nog uit naar terroristen-shootersquote:Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet?!?
Wát is er nou leuker als wat terroristen in een zandhoop kapot schieten, ongeacht leeftijd. Oh, intiem contact met vrouwen is uitgesloten, dat is sowieso onomstotelijk op nummer 1.
Nee juist niet. In Fallout 3 en S.T.A.L.K.E.R. zal je geen een moslims tegenkomen. Geen één! Maar personen afknallen die tegen het westen zijn, dat vind ik leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd alle vooroordelen bevestigt. Zelfs als het op gamen aankomt gaat jouw voorkeur nog uit naar terroristen-shooters
Ah joh, ik speel alles. Van Gears of War tot Assasins Creed en van Army of Two tot Fable IIquote:Op maandag 9 november 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee juist niet. In Fallout 3 en S.T.A.L.K.E.R. zal je geen een moslims tegenkomen. Geen één! Maar personen afknallen die tegen het westen zijn, dat vind ik leuk!
Nee hoor, zolang het maar een oorlog is vind ik het best. Strategy en shooters voornamelijk, kon ook erg genieten van World in Conflict bijvoorbeeld. En ja, ik vind een "Westen tegen......." altijd wel interessant omdat het leuk is om je in te leven.quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd alle vooroordelen bevestigt. Zelfs als het op gamen aankomt gaat jouw voorkeur nog uit naar terroristen-shooters
En vind je het leuk, Christenen afmaken in Assassins Creed? Je bevestigt de vooroordelen keer op keerquote:Op maandag 9 november 2009 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah joh, ik speel alles. Van Gears of War tot Assasins Creed en van Army of Two tot Fable II
Die scene doet me denken aan de Mumbai-aanslagen (over ruim 2 weken is het alweer een jaar geleden).quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wachten op de Tsjetsjenen die dit weer gaan naspelen ofzo.
Vannacht is de release al bij een aantal winkelsquote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef Hussain het volgende:
[..]
Die scene doet me denken aan de Mumbai-aanslagen (over ruim 2 weken is het alweer een jaar geleden).
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik overweeg het spel te kopen (morgen is de release toch?) met dank aan de heer Atsma.
Cool.quote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vannacht is de release al bij een aantal winkels
Eéntjes en nulletjes, mijn waardequote:Op maandag 9 november 2009 23:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
onschuldige mensen doodschieten in een lobby
Uiteraard, maar dat maakt het nog niet minder leuk. Dat gekrijs in het filmpje maakt het sowieso al goed.quote:Op maandag 9 november 2009 23:57 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Eéntjes en nulletjes, mijn waarde
Het geniaalste vond ik nog het rustige lopenquote:Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt het nog niet minder leuk. Dat gekrijs in het filmpje maakt het sowieso al goed.
Ben benieuwd wie bij jou het slachtoffer isquote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |