Spannend he?quote:
Ik wel; minimaal twee bakjes (halfjes, dat wel) voor het slapengaan, anders mis ik ietsquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Nonneke het volgende:
van koffie ga ik niet lekker rustig slapen
Wat ontzettend sneu. Ik geloof toch echt dat ik zelf een ruit in zou slaanquote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)md__hond_dood__.html
Ja ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ontzettend sneu. Ik geloof toch echt dat ik zelf een ruit in zou slaan
Ik zou een paar mensen van straat plukken als getuigen en dan gewoon de ruit indingessen. En als er geen getuigen waren, dan ook. No way dat ik een hond in die situatie onder mijn vingers laat doodgaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Misschien dat mensen dan bang zijn dat ze het moeten betalen, de schade. En gezien de raaaaaaaaaare wetten en straffen tegenwoordig zal dat dan ook wel weer. Maar dan nog, dan zou ik het betalen. Zou het geen seconde kunnen aanzien
quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)md__hond_dood__.html
Ach Nonneke, wat rot om te horen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
Pucca is thuis, alleen is ze onderweg van de dierenarts naar huis toch nog overleden![]()
tis zonde
Ja, ik ook. En de man er graag bij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:13 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje! Wat een naar bericht...
Ik zou ook die ruit inslaan.
Huh, hoe kun je een valse geheime vraag hebben dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
Ik had ook een geheime vraag. Maar ik denk dat die vals is.
Nu maak je me heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik bedoel dat iemand mij wil laten geloven wie hij/zij is maar dan eigenlijk iemand anders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |