1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Last time I checked waren ze dr nogquote:
25e, feliciteren mag, zou voor t eerst zijn in ik weet niet hoe langquote:Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@BB heel veel sterkte.
@Non hopelijk komt alles goed met de cavia
@oh-oh misschien mag je ook wel ceremoniemeester zijn. Misschien is je zus wel net zo veel eisend als die van mij. Of misschien komt ze je echt wel alleen maar feliciteren. Wanneer ben je jarig?
Zo en nu csi of mi3 kijken
oliebollen behoeven geen excuusquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Qwea dear, zat jij nu vanmiddag te miepen over hoe vettig bami en nasi is en eet je nu een oliebol , oliebol????
Je bent heel goed bezigquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef draculettetje het volgende:
bijna gelukt nu nog plaatje doen
en moet ik nog laatste deel toevoegen
quote:Op maandag 9 november 2009 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent heel goed bezig
Ben blij dat je er weer bent. Ik hou er helemaal niet van als een van de kippetjes 's avonds hier niet mee op stok gaat
nou ja het klinkt in ieder geval al beter als dat het wasquote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last time I checked waren ze dr nog
Nah, gaat wel goed. Gisteren wat buikpijn, maar ik heb besloten niet alle lekkere dingen te laten staan door die stomme buikpijn.![]()
Voor de rest rommelt het altijd na het eten, maar over het algemeen gaat het goed. Het is allemaal weer lekker stevig ookwehehehe
Hoest met jou dan?
quote:Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn geheime vraag beantwoord!HYPER
HYPER
HYPER
HYPER
quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
Pucca is thuis, alleen is ze onderweg van de dierenarts naar huis toch nog overleden![]()
tis zonde
Ooh Nonneke wat kutquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
Pucca is thuis, alleen is ze onderweg van de dierenarts naar huis toch nog overleden![]()
tis zonde
Ow jee als nog rot nieuws. Sterkte ermee.quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
tis zonde
Och tochquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
tis zonde
Ah gos wat sneu, wat jammer, veel sterkte Non, das echt niet leukquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
tis zonde
Nou ....quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
tis zonde
dus lush mag in een bubbelbad?quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Het bad was echt heeeeeeeeeeeeeeerlijkEn op een gegeven moment was er geen schuim meer, even 30 seconden de bubbels aan en het schuim kwam zowat over de rand van het bad
![]()
![]()
Ll, heb je al gebadderd met Lush?
he nonnke wat een naar berichtquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
tis zonde
Moest jij je bad nog naspoelen ivm roze water? Heel soms moet ik het bad wel eens even naspoelen omdat ik anders een gekleurd randje zie tot waar het water heeft gestaan namelijkquote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Het bad was echt heeeeeeeeeeeeeeerlijkEn op een gegeven moment was er geen schuim meer, even 30 seconden de bubbels aan en het schuim kwam zowat over de rand van het bad
![]()
![]()
Loveless heeft ook al gebadderd met zijn Lush, gister al! En die vond het ook super! Zijn hele huis rook lekker zei hijquote:Ll, heb je al gebadderd met Lush?
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus lush mag in een bubbelbad?
Bij de laatste wiki edit is dat icoontje toegevoegd en de nick "TwyLight" aan de lijst van namenquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
wie is eigenlijk die ava uit de OP met die lelijkkijkende apple icon?
Oh, daar heb ik nog niet eens naar gekeken! Doe ik zo voor het slapen gaan nog wel evenquote:Op maandag 9 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest jij je bad nog naspoelen ivm roze water? Heel soms moet ik het bad wel eens even naspoelen omdat ik anders een gekleurd randje zie tot waar het water heeft gestaan namelijk
Maar die hele badkamer ruikt zalig zeker nu? En jij ook![]()
[..]
Loveless heeft ook al gebadderd met zijn Lush, gister al! En die vond het ook super! Zijn hele huis rook lekker zei hij
dem kin ich neetquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bij de laatste wiki edit is dat icoontje toegevoegd en de nick "TwyLight" aan de lijst van namen
Nou wie heeft er nou weer aan gezeten?quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
jij staat er wel in 2 naar rechts vanaf die van mij (plek 7)quote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wie heeft er nou weer aan gezeten?![]()
Want mijn ava is weg en wel meer geloof ik, ik zie die van Cat ook niet. Er waren er toch veel meer?
Toen ik net keek was er een heel rijtje nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij staat er wel in 2 naar rechts vanaf die van mij (plek 7)
en cat ook op plek 3
is het toch niet helemaal goed gegaan?quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
weer wat geleerd vandaag!quote:Op maandag 9 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datAlleen heb ik de bubbels dus maar heel kort aangehad, want anders krijg je echt veel te veel schuim
Done.quote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef MrSubtle het volgende:
We doen gewoon even een roll-back
Geen man overboord
Of we PMen TwyLight even wanneer zijn eerste sappige bijdrage aan deze SC komtquote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef MrSubtle het volgende:
We doen gewoon even een roll-back
Geen man overboord
quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we PMen TwyLight even wanneer zijn eerste sappige bijdrage aan deze SC komt
Ik gluurde net even in zijn postgeschiedenis en ik geloof dat ie achter Hara aan zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |