Ja, ik heb ongeveer de helft verkruimeld onder de kraan. Maar er bleven nog wel wat kleine stukjes over zegmaar, da's niet erg toch? Badwater gelijk roze!quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Luna!
[..]
Ik zag net dat het ook gewoon pontificaal op de voorpagina van de site van de film staat![]()
[..]
Oehhhhh, veel plezier! En kruimelen onder de kraan he, tijdens het vollopen, in het begin al!
En niet je bubbels van de jacuzzi aanzettenNou ja misschien als het schuim wat is ingestort
Ik zou dat nooit doenquote:
Jawellllllquote:
Doe es nietquote:
Die ja, en jij zou het ook kunnen doen!quote:
Doe die lekker voor jezelf joh! Een horloge daar heb je zelf ook wat aan!quote:Op maandag 9 november 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ingezonden, moet ik die andere ook ff voor je doen?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef draculettetje het volgende:
goede avond allemaal, hoe gaat het hier?
Mij niet?quote:Op maandag 9 november 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ja, en jij zou het ook kunnen doen!En Muis ook, Loveless ook wel denk ik, Bamba zie ik daar ook wel voor aan... ik denk nog even door!
Ik niet. Ik ben meer van de soort die midden in de nacht eiiiiiindelijk een briljant idee krijgt voor een gedicht, het bed uitspringt en het opschrijft voor het weer weg is en dat dan opstuurt. En dan ook nog bijna het pakje erbij vergeet te sturen. Chaos.quote:Op maandag 9 november 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ja, en jij zou het ook kunnen doen!En Muis ook, Loveless ook wel denk ik, Bamba zie ik daar ook wel voor aan... ik denk nog even door!
[..]
Doe die lekker voor jezelf joh! Een horloge daar heb je zelf ook wat aan!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik had niet eens gekeken waarvoor die was, maar ik hoef geen horloge, horloge dat ik van Elies kocht voor de asielachtie is ook t doosje nog nie uitgeweestquote:Doe die lekker voor jezelf joh! Een horloge daar heb je zelf ook wat aan!![]()
Ik zie nu pas je onderschriftquote:
Jawel! Jawel! Jij ook!quote:
quote:
gaat wel oke hoor, zoveel verschillende smaakje te proeven van die drankjes hihiquote:Op maandag 9 november 2009 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mamma-to-be draakje!![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
*rookgordijn*quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel! Jawel! Jij ook!
Ik zou je er nu bijna bij schrijven, maar als je het was, herinnerde je me er vast niet aan dat jij het ook zou kunnen doen.Denk ik dan. Hmmmmz. Toch maar noteren
Muizel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Kinders, ik ben er even minder de komende dagen dus dan weten jullie datalles is verder okee, moet gewoon even uitrusten
Nou, proost dan maar!quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat wel oke hoor, zoveel verschillende smaakje te proeven van die drankjes hihi
quote:Op maandag 9 november 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Kinders, ik ben er even minder de komende dagen dus dan weten jullie datalles is verder okee, moet gewoon even uitrusten
quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat wel oke hoor, zoveel verschillende smaakje te proeven van die drankjes hihi
Yesquote:Op maandag 9 november 2009 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*rookgordijn*![]()
[..]
Muizel.Heb je weer een behandeling gehad?
[..]
Nou, proost dan maar!Volgens mij kun je er ook lekkere ijsjes van maken.
![]()
As for my news:
Typen met kitten op arm = lastig. Typen met moederpoes op arm al helemaal!![]()
Dadelijk fashion night!
Op alles?quote:
Weet je nou wat het koosnaampje was dan?quote:
nee dat niet dat behoor ik er vast bij te weten en dan is het vast nie meer zo liefquote:Op maandag 9 november 2009 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je nou wat het koosnaampje was dan?
Als je ze niet lekker vindt smaken dan is ijskoud serveren vaak een goeie optie.quote:Op maandag 9 november 2009 20:04 schreef draculettetje het volgende:
hihi ijsjes van maken heb ik nooit over nagedacht klinkt wel leuk eigenlijk
quote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, zijn er nog vragen die ik morgen moet stellen aan Cat MrS ivm SS? Stuur maar eenlijstje
met vragen he
Copycat22quote:
quote:
Pucca is in goede handen geloof ik he?quote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef Nonneke het volgende:
Zowww ziekenboeg is ingericht, klein half uurtje dan is Pucca thuis. Zielig hoopje ellende, ben benieuwd. Als ze morgenochtend genoeg is opgeknapt halen we dr zus ook maar naar binnen.
Potjes olvarit staan al klaar op het aanrechtWorteltjes en een Fruithapje hebben we vandaag
Doe d'r maar lekker troetelen. Arm ding.quote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef Nonneke het volgende:
Zowww ziekenboeg is ingericht, klein half uurtje dan is Pucca thuis. Zielig hoopje ellende, ben benieuwd. Als ze morgenochtend genoeg is opgeknapt halen we dr zus ook maar naar binnen.
Potjes olvarit staan al klaar op het aanrechtWorteltjes en een Fruithapje hebben we vandaag
dank voor de tipquote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ze niet lekker vindt smaken dan is ijskoud serveren vaak een goeie optie.En anders is het gewoon leuk!
Ik wil je graag attenderen op het onderschrift onder de post die je zonder toestemming hebt geciteerd.quote:
Ik dacht dat je dat nooit ging zeggen.quote:
Ja, so? Da's toch niet jouw post? Er zijn minimaal 3 letters anders.quote:Op maandag 9 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil je graag attenderen op het onderschrift onder de post die je zonder toestemming hebt geciteerd.
Modificeren van (een deel van) de post mag ook heul nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, so? Da's toch niet jouw post? Er zijn minimaal 3 letters anders.
Ik heb hem kwalitaitief uitermate verbeterd.
En anders, stuur je de homies op me af? JJ
H
![]()
En nu hoop je dat iedereen gaat roepen "niet doen!!!" he?quote:
Test even haar dichtkunsten!quote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, zijn er nog vragen die ik morgen moet stellen aan Cat ivm SS? Stuur maar eenlijstje
met vragen he
hoest met uw darmen?quote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
zooooo, en primeval besteld.
Ennu zo een oliebol
Dan zit er niks anders op, laat de homies maar komen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Modificeren van (een deel van) de post mag ook heul niet
Awwwwww, fruithapjequote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef Nonneke het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Test even haar dichtkunsten!
En wijs bv een keer op een roze dingetje, daarbij vragend 'Is dat niet wat voor jouw lootje?'. En dan kijken of ze er in trapt, of ze bv zegt 'Oh ja, dat is wel leuk voor bij Loveless zijn handtasje!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |