Onterecht wil ik niet zeggen. Hij heeft ook geen kans om tegen jou te scoren. Dus het hangt gewoon af van SE's en SH's. En deze keer heb jij er daarvan meer benut.quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
Onterecht winnen is ook een kunst
[ afbeelding ]
2-1
Man met deze stats hoor je gewoon te verliezenquote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onterecht wil ik niet zeggen. Hij heeft ook geen kans om tegen jou te scoren. Dus het hangt gewoon af van SE's en SH's. En deze keer heb jij er daarvan meer benut.
Zelfs met 400 hatstats en daarvan 350 in de verdediging wil niet zeggen dat je op basis van totale HatStats wint...quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Onterecht winnen is ook een kunst
[ afbeelding ]
2-1
[..]
Man met deze stats hoor je gewoon te verliezenLeuk dat je t probeert recht te praten maar in dit geval gaat dat je niet lukken. Tuurlijk had hij ook een SE of een SH kunnen scoren. Ik heb all1 de mazzel dat ik er 2 score.
![]()
Dat maakt t imo nog steeds onterecht als ik de stats bekijk.
![]()
Daar kijk ik ook naar en juist daarom vind ik dat ik onterecht gewonnen heb.quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zelfs met 400 hatstats en daarvan 350 in de verdediging wil niet zeggen dat je op basis van totale HatStats wint...
Aangezien jij je dus blind staart op de totale HatStats moet je dat vooral blijven doen.
Als je wilt zien of je onterecht verliest/wint, moet je de ratings tegenover elkaar leggen. En niet gewoon naar de totalen kijken.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor de mensen die vanavond willen lachen.. Ik ga zonder enige ervaring een 3-4-3'tje doen tegen de koploper en übercounteraar.. Wedstrijdid = 248124190
Weliswaar afgelopen 2 donderdag 2 oldbies met een shitload aan ervaring aangetrokken, dus hoop op weinig / geen verwarring en dan op wat medewerking van Mats vwb. kansen- en SE-verdeling..
Netjes. En is het ook te doen met de wedstrijden die je nog te spelen hebt?quote:Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef NelisZ het volgende:
Vandaag gewonnen van mijn mede-koploper, en doordat ook de nummer 3 en 4 geen punten konden halen sta ik nu 3 punten losHet kampioenschap wordt een serieuze mogelijkheid
en ik loop slechts 3 punten achter op de p/d grens... Wie weet speel ik volgend seizoen wel V
Als ik mijn teamgeest goed controleer met PIC/normaal moet dat wel lukken denk ik. Ik heb net de nr. 2 en 3 gehad, dus het moeilijkste is geweestquote:Op maandag 16 november 2009 08:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Netjes. En is het ook te doen met de wedstrijden die je nog te spelen hebt?
Sjonge, da's best spannend. Wat zijn je kansen? Kun je nog ergens versterken?quote:Op maandag 16 november 2009 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hey wat leuk, een Hattrick-topic... ik speel dat spel ook al een aantal jaar....
Gisteren met 3-2 gewonnen, sta nu weer 5e maar ik kan nog kampioen worden én degraderen... er zitten 5 punten tussen nummer 1 en 8
Je bent niet de enige. Vullie heeft het zo druk met verhuizen dat ie z'n eigen mannetjes is vergetenquote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Gijs_ het volgende:
Ho, opstelling jeugd vergeten![]()
Nou ja, talent is er toch niet, dus veel maakt het niet uit...
Welkom!quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef kristyle het volgende:
Ik ben redelijk nieuw hier op fok en heb ook een hattrick team. dus vanaf vandaag zal ik ook af en toe posten hier.
Gewoon, effe opnieuw installeren. En dan niet alleen de update, gewoon effe verwijderen en dan de laatste versie erop knallen. Het werkt gewoon, want het is een java proggie. Wel effe al je hrf files back-uppen!quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Flappekz het volgende:
Heeft iemand HO werkend op Windows7? En zo ja, hoe?
Ik ben echt een ICT-er van likmevestjequote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon, effe opnieuw installeren. En dan niet alleen de update, gewoon effe verwijderen en dan de laatste versie erop knallen.
Het werkt gewoon, want het is een java proggie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |