shopsequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef Gijs_ het volgende:
Zou iemand een openingsbod kunnen doen op 242886538 van 1 miljoen? TV geeft anderhalf aan. Dan kan ik even een broodnodige bankzitter halen ivm blessure!
EDIT - uiteindelijk verkocht voor 3.527.200. Levert mij 105k opquote:Luis Citjo [playerid=196277125]
22 jaar en 60 dagen, volgende verjaardag: 04-01-2010
Geboren in: España
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Flu-Team (sinds 26-07-2008 (6/36), 4s 3w 6d)
Total Skill Index (TSI): 11 380
Loon: 1 590 ¤/week 25 440 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
Deadline: 13-11-2009 19:31
(2m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 3 458 000 ¤ door mustimus united
mja das wel heel erg veel.. maar wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Flappekz het volgende:
Ze zijn een beetje overdreven hoog aan t bieden op een oud-speler van me. Niet dat ik t erg vindt...
[..]
EDIT - uiteindelijk verkocht voor 3.527.200. Levert mij 105k op![]()
Beetje laat, maar dankje!quote:
quote:Arkadiy Pomazun
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2010
Geboren in: Ukraina
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 14-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 684 ¤ (570 ¤) /week inclusief 20% bonus 10 944 ¤ / seizoen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Wow...Jij geeft zowaar nog meer geld uit aan jonkies dan ikquote:
Kamagurkaquote:
mja moest wel ik wist niet zeker of ik tijdens de deadline wel online kon zijn.. dit was de 4de speler al deze week die probeerde te kopen..quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wow...Jij geeft zowaar nog meer geld uit aan jonkies dan ik![]()
Desalniettemin, hele mooie speler
ik ga het wel proberen, maar beloof niks..quote:Op zondag 15 november 2009 13:51 schreef GotC het volgende:
Vanavond nog gezellig in mIRC praten mannetjes??
Ik ook maar ik ben niet gezellig dus dat wordt een hele opgavequote:Op zondag 15 november 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, maar beloof niks..
Zo maken we allemaal onze beginnersfouten, de één vergroot zn stadion, de ander verkleint hem.quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben zo dom gweeest om mijn stadion te verkleinen. Het leek me slim, maar nu zit ik na elke verbouwing al snel tegen de max aan.
Nou zou ik graag in één keer mijn stadion verbouwen naar een grootte die wel slim is. De stadion calculatoren vragen echter altijd hoe groot je stadion nu is. Maar dat lijkt me dus niet handig om vanuit te gaan?
Hoe vind ik wat een goede grootte is voor mij?
ID: 9107342
552 leden in De zuurpruimen
Stadion: Koeleman Zoetzuur (capaciteit 8 160)
Thanks alvast..
Behoorlijke fout geweest ja (:quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo maken we allemaal onze beginnersfouten, de één vergroot zn stadion, de ander verkleint hem.
Ik zou je huidige grootte gewoon invoeren bij de calculatoren, geen probleem. Zou hem zelf denk ik weer terugbouwen naar 12.000 plaatsen, zeker gezien de bouwkosten. Als ploeg in X kun je je eigenlijk geen verbouwing veroorloven.
Het is alweeer lang geleden, maar het leek me handig omdat je dan minder betaalde per maand (:quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Waarom heb je m kleiner gemaakt trouwens?
Tja...dat is inderdaad erg vervelend, maar je zult toch de keuze moeten makenquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Behoorlijke fout geweest ja (:
Maar terug naar 12000 gaat me 3 ton kosten! Ik denk dat ik dat volgende week wel kan missen, maar ik wilde juist 1 of 2 spitsen gaan kopen..
Eerst dat stadion. in de negende en zeker in de tiende moet je niet teveel geld uitgegeven aan spelers. twee stokoude goed spitsen moeten al voldoende zijn. Groot geld aan spelers uitgeven kun je dan doen wanneer je echt de weg omhoog bent ingeslagen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Behoorlijke fout geweest ja (:
Maar terug naar 12000 gaat me 3 ton kosten! Ik denk dat ik dat volgende week wel kan missen, maar ik wilde juist 1 of 2 spitsen gaan kopen..
Succes ermeequote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef augurkenkoning het volgende:
oke (: Wel saaai!
Nouja, het moet toch maar. Thanks voor de tips!
Ach, geloof me, tegen de tijd dat je wat hoger speelt is het niet saaiquote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef augurkenkoning het volgende:
oke (: Wel saaai!
Nouja, het moet toch maar. Thanks voor de tips!
quote:Zia Arghiyani (266188433)
17 jaar en 3 dagen
Geboren in: Dawlat Qatar
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Al-Sadd SC (sinds 12-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 610 ¤/week 9 760 ¤ / seizoen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Deadline: 15-11-2009 19:49
(0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 8 835 000 ¤ door Fribourg Rangers
Tja, een gegarandeerde U20 en NT-speler...quote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef MrMoon het volgende:
Oef blij dat ik niet voor deze speler ben gegaan..
[..]
mja maar bijna 9 miljoen is wel heel erg overdrevenquote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, een gegarandeerde U20 en NT-speler...
Nja, nog 5 goals en ik heb mquote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
succes met jouw jacht naar het record van Nico..
mja bij mij ook... ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou scoren.. maar zelfs als je team heel erg slecht is, kun je blijkbaar scoren..quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat is mn enige zorg
Jij hebt altijd nog wel rond de 25% balbezit....de kans bij mij is net iets kleiner, maar blijft inderdaad altijd aanwezigquote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja bij mij ook... ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou scoren.. maar zelfs als je team heel erg slecht is, kun je blijkbaar scoren..
mja misschien had ik ook vleugelspelers moeten gaan trainenquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nog wel rond de 25% balbezit....de kans bij mij is net iets kleiner, maar blijft inderdaad altijd aanwezig
Hierna kan ik met een gerust hart pm gaan trainen. Er van uit gaande dat ik het record pak, natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja misschien had ik ook vleugelspelers moeten gaan trainen
hehe.. ik kan nu mooi ze doortrainen.. ik hoef ze niet meer te verpatsen als ze uitmuntend zijn..quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hierna kan ik met een gerust hart pm gaan trainen. Er van uit gaande dat ik het record pak, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |