Rockefeller just didquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik zou het zo doen Possie, maarrrr ik heb net te weinig geld (maar 2 ton)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop dan mijn spits. Das een beste om op de bank te zetten hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet ook even een nieuwe reserve-aanvaller kopen. Mijn redelijke was eraf geschopt met +3 en is nu te vinden in een chatroom(?)...
Neem van mij aan dat ie beter is dan die ik nu verkoop ook al is zn conditie matig.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Let je op de conditie van die Belmonte? Ervaring, skills, etc., is allemaal erg leuk, maar zonder conditie heb je er nog vrij weinig aan...
Ik heb al een bankzitter. Ik moest een waailap hebben...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop dan mijn spits. Das een beste om op de bank te zetten hoor![]()
Als uitstekend scoren geen waailap is voor jou snap ik niet hoe je die stats haalt.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb al een bankzitter. Ik moest een waailap hebben...
Uitmuntend scoren met uitstekend passen (want dat heeft die van jouw namelijk) is echt een flink stuk meer dan kaal uitstekend scoren.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als uitstekend scoren geen waailap is voor jou snap ik niet hoe je die stats haalt.
Owja ik zat ff met mn eigen waailap in mn hoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Uitmuntend scoren met uitstekend passen (want dat heeft die van jouw namelijk) is echt een flink stuk meer dan kaal uitstekend scoren.
En passen verder trainenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Woei. 1 van mijn talentjes heeft zijn max behaald op positiespel en vleugelspel (beide redelijk). Nu alleen nog wachten totdat de balkjes geel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
Behoorlijk druk hier
Iemand nog een tonnetje of 2 extra om op mn spelert te bieden?Ik zou er nog 1 ml water bij doen. Dan is de hoeveelheid medicatie nog maar de helft, dus 50% verdund. Verpleegster hier naast me is het met me eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Zow logies ookquote:Op donderdag 12 november 2009 18:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou er nog 1 ml water bij doen. Dan is de hoeveelheid medicatie nog maar de helft, dus 50% verdund. Verpleegster hier naast me is het met me eens
You're welcome. Twicequote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow logies ookToch bedankt
Op 2 manieren trouwens. Al vraag ik me af of t genoeg is omdat ie al op > 2.1 mil staat. Maar goed er zijn vast nog wel leukere spelers te vinden dan hij.
[spoiler] Lijkt me sterk maar goed [spoiler]
vergeet datquote:Op donderdag 12 november 2009 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
Trouwens dit is mn hoogste bod en ik denk dat ik t daar niet mee red maar om meer geld vragen durf ik niet want dan zit er straks iemand met mijn spits zoals ik zit met Vullie zn spits en Puala dr keep
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 12-11-2009 19:26
Herinneringen
Deadline: 12-11-2009 19:26 (0m)
Vraagprijs: 1 111 ¤
Hoogste bod: 2 348 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
en passen verder trainen idd zoals possie al zei.. wat is zn naam? en wanneer kan je em promoveren?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Woei. 1 van mijn talentjes heeft zijn max behaald op positiespel en vleugelspel (beide redelijk). Nu alleen nog wachten totdat de balkjes geel zijn.
En niet eens een bedankje aan de sponsor die deze transfer mede mogelijk heeft gemaakt. Tsskquote:Persbericht
12-11-2009 (10/40) Quote uit de AD :
Met trots en voor alle aandeelhouders en supporters melden wij de aankoop van oud international Roberto Belmonte. We hopen dat hij zo in zn na dagen onze club net zoveel plezier zal en kan doen beleven als hij zn land en zn voorgaande clubs heeft bezorgd. Verder wensen we m veel suc6 en misschien in de toekomst wel de plaats van de veel klagende Dinis Inácio. Wat met zijn ervaring meer af hangt van de duur dat ie bij ons blijft dan van zn suc6 als speler.
Hiermee quoten we t interview in de AD met voorzitter Wouter van den Bosch.
* Alle druk en type fouten onder voorbehoud.
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
You're welcome. Twice
Ik ben al de hele dag te laat voor leuke vlaggetjes in de oefenpool. En mn 25 random uitdagingen worden ook niet geaccepteerd of geweigerd
Whehequote:Op donderdag 12 november 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Your my hero of the week!
Ok The month!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe reload en je hebt nog niets gepost.quote:
Als er geen hoger bod meer komt, speelt ie woensdags gewoon lekker mee, net zo lang tot ik m voor 1M verkoopquote:Op donderdag 12 november 2009 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe reload en je hebt nog niets gepost.
Ik edit en doet invoeren en je hebt ineens wel een reactie
Even goed blijf je verlopig mn held. Nu nog overboden zien te worden. Wat ik wel dik verwacht.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als er geen hoger bod meer komt, speelt ie woensdags gewoon lekker mee, net zo lang tot ik m voor 1M verkoop
En dit bericht zie ik nu pasquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Flappekz het volgende:
PB van Possie:
[..]
En niet eens een bedankje aan de sponsor die deze transfer mede mogelijk heeft gemaakt. Tssk![]()
1. het is maar een oefenwedstrijdje woensdag hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wat te doen trouwens met een team waar je t 100% van verliest op t mid, je verdediging ongeveer gelijk is aan zijn aanval (met 4-3-3) en jou aanval over zijn verdediging hoort te lopen met (4-3-3)??
5-3-2 spelen met counter? Zijn aanval word beter onderschept maar ik heb ook een veel minder sterkere aanval.
4-3-3 spelen met counter in de hoop dat mijn veel sterkere aanval vaker over zijn def heen komt dan zijne over mijn def?
4-3-3 spelen met centrum aanval : De dood en(dit is imo niet of) de gladiolen, Mijn aanval is t enige wat dan dik dik beter is maar dat lijkt me gokken op 1 paard.
Plz hulp.
alsof ze em daar kennen als flapquote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dit bericht zie ik nu pas![]()
Jij denkt dat als ik jou meld op hattrick dat hattrick dat leuk gaat vinden oid?
Ik had t dan deze ene keer niet over komende woensdagquote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1. het is maar een oefenwedstrijdje woensdag hoor
2. zo goed is mn middenveld nou ook weer niet..
Net alsof ik dat zou willen? Laat ze maar in t ongewisse. We hebben niets fout gedaan en dus wil ik t niet opblazen. Maar ik ga mensen niet onnodig ergens op wijzen over iets wat ze niet hoeven te weten.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alsof ze em daar kennen als flap
Ik zou voor 532 CA gaan, denk ik. Al je middenvelders op aanvallend zetten, zodat je aanval zo sterk mogelijk is.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wat te doen trouwens met een team waar je t 100% van verliest op t mid, je verdediging ongeveer gelijk is aan zijn aanval (met 4-3-3) en jou aanval over zijn verdediging hoort te lopen met (4-3-3)??
5-3-2 spelen met counter? Zijn aanval word beter onderschept maar ik heb ook een veel minder sterkere aanval.
4-3-3 spelen met counter in de hoop dat mijn veel sterkere aanval vaker over zijn def heen komt dan zijne over mijn def?
4-3-3 spelen met centrum aanval : De dood en(dit is imo niet of) de gladiolen, Mijn aanval is t enige wat dan dik dik beter is maar dat lijkt me gokken op 1 paard.
Plz hulp.
ohw dat dacht ik...quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t dan deze ene keer niet over komende woensdag
Passen is uitgetraind, verdedigen is ook uitgetraind. Alleen scoren is nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en passen verder trainen idd zoals possie al zei.. wat is zn naam? en wanneer kan je em promoveren?
quote:1. Ilja Benne (E1)
15 jaar en 74 dagen (promoveren op 17j0d)
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:2. Carsten Ypenburg (E1)
16 jaar en 77 dagen (promoveren op 17j38d)
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. zwak)
Maar mijn trainingsplan ligt vast nu (al besloten na eerdere overleggen met een aantal mensen hier). Verdedigen primair en nu positiespel secundair. En zodra het balkje geel is gaat het over naar secundair vleugelspel.quote:3. Maxim van Nie (E1) [1 maal een kaart gekregen]
16 jaar en 17 dagen (promoveren op 17j6d)
Verdedigen: matig (max. goed)
Positiespel: slecht (max. slecht)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: onbekend
Snodver, daar kom ik nu pas achter, na 80 dagen. Gelukkig is hij pas 16j 5d, dus ik heb nog even tijd om hem te trainen. Wie verwacht dat dan ook met een matig allrounder die volgens z'n scout comments maximaal matig op passen kan halen.quote:It was endearing to see Marijn Kadijk in this week's game, he really gave us all he's got.
When the boys don't know what to think about something, they tend to turn to Martijn Vogel for his opinion.
Roël Poelstra is probably weak at Keeper at this moment in his development.
I followed Teunis van Bohemen during the game, and I would say he can be inadequate at Defending one day.
I know we’re not really focusing on Scoring, but I couldn’t help noticing that Seabele Brander can reach excellent at that.
Ook een optie..... Nog meer twijfel nuquote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou voor 532 CA gaan, denk ik. Al je middenvelders op aanvallend zetten, zodat je aanval zo sterk mogelijk is.
En een youthpull van 17jr en 3 dgn, matig pm en redelijk passen is verkocht voor 45k, niet eens slechtquote:Jean Couty [playerid=262033111]
17 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2010
Geboren in: France
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-10-2009 (6/40), 4w 3d)
Total Skill Index (TSI): 4 720
Loon: 828 ¤ (690 ¤) /week inclusief 20% bonus 13 248 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
M'n keeper naar matig scorenquote:Carlos Donadeu
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van zwak naar matig.
Tomi Lindström
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Lekker spelertje.quote:Washington Morales [playerid=231981352]
19 years and 80 days, Next birthday: 15-12-2009
Born in: Uruguay
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is calm and honest.
Has wretched experience and passable leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 19-01-2009 (16/37), 2s 10wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 12 790
Wage: 2 580 ¤ (2 150 ¤) /week including 20% bonus 41 280 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: wretched
shopsequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef Gijs_ het volgende:
Zou iemand een openingsbod kunnen doen op 242886538 van 1 miljoen? TV geeft anderhalf aan. Dan kan ik even een broodnodige bankzitter halen ivm blessure!
EDIT - uiteindelijk verkocht voor 3.527.200. Levert mij 105k opquote:Luis Citjo [playerid=196277125]
22 jaar en 60 dagen, volgende verjaardag: 04-01-2010
Geboren in: España
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Flu-Team (sinds 26-07-2008 (6/36), 4s 3w 6d)
Total Skill Index (TSI): 11 380
Loon: 1 590 ¤/week 25 440 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
Deadline: 13-11-2009 19:31
(2m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 3 458 000 ¤ door mustimus united
mja das wel heel erg veel.. maar wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Flappekz het volgende:
Ze zijn een beetje overdreven hoog aan t bieden op een oud-speler van me. Niet dat ik t erg vindt...
[..]
EDIT - uiteindelijk verkocht voor 3.527.200. Levert mij 105k op![]()
Beetje laat, maar dankje!quote:
quote:Arkadiy Pomazun
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2010
Geboren in: Ukraina
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 14-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 684 ¤ (570 ¤) /week inclusief 20% bonus 10 944 ¤ / seizoen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Wow...Jij geeft zowaar nog meer geld uit aan jonkies dan ikquote:
Kamagurkaquote:
mja moest wel ik wist niet zeker of ik tijdens de deadline wel online kon zijn.. dit was de 4de speler al deze week die probeerde te kopen..quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wow...Jij geeft zowaar nog meer geld uit aan jonkies dan ik![]()
Desalniettemin, hele mooie speler
ik ga het wel proberen, maar beloof niks..quote:Op zondag 15 november 2009 13:51 schreef GotC het volgende:
Vanavond nog gezellig in mIRC praten mannetjes??
Ik ook maar ik ben niet gezellig dus dat wordt een hele opgavequote:Op zondag 15 november 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, maar beloof niks..
Zo maken we allemaal onze beginnersfouten, de één vergroot zn stadion, de ander verkleint hem.quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben zo dom gweeest om mijn stadion te verkleinen. Het leek me slim, maar nu zit ik na elke verbouwing al snel tegen de max aan.
Nou zou ik graag in één keer mijn stadion verbouwen naar een grootte die wel slim is. De stadion calculatoren vragen echter altijd hoe groot je stadion nu is. Maar dat lijkt me dus niet handig om vanuit te gaan?
Hoe vind ik wat een goede grootte is voor mij?
ID: 9107342
552 leden in De zuurpruimen
Stadion: Koeleman Zoetzuur (capaciteit 8 160)
Thanks alvast..
Behoorlijke fout geweest ja (:quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo maken we allemaal onze beginnersfouten, de één vergroot zn stadion, de ander verkleint hem.
Ik zou je huidige grootte gewoon invoeren bij de calculatoren, geen probleem. Zou hem zelf denk ik weer terugbouwen naar 12.000 plaatsen, zeker gezien de bouwkosten. Als ploeg in X kun je je eigenlijk geen verbouwing veroorloven.
Het is alweeer lang geleden, maar het leek me handig omdat je dan minder betaalde per maand (:quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Waarom heb je m kleiner gemaakt trouwens?
Tja...dat is inderdaad erg vervelend, maar je zult toch de keuze moeten makenquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Behoorlijke fout geweest ja (:
Maar terug naar 12000 gaat me 3 ton kosten! Ik denk dat ik dat volgende week wel kan missen, maar ik wilde juist 1 of 2 spitsen gaan kopen..
Eerst dat stadion. in de negende en zeker in de tiende moet je niet teveel geld uitgegeven aan spelers. twee stokoude goed spitsen moeten al voldoende zijn. Groot geld aan spelers uitgeven kun je dan doen wanneer je echt de weg omhoog bent ingeslagen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Behoorlijke fout geweest ja (:
Maar terug naar 12000 gaat me 3 ton kosten! Ik denk dat ik dat volgende week wel kan missen, maar ik wilde juist 1 of 2 spitsen gaan kopen..
Succes ermeequote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef augurkenkoning het volgende:
oke (: Wel saaai!
Nouja, het moet toch maar. Thanks voor de tips!
Ach, geloof me, tegen de tijd dat je wat hoger speelt is het niet saaiquote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef augurkenkoning het volgende:
oke (: Wel saaai!
Nouja, het moet toch maar. Thanks voor de tips!
quote:Zia Arghiyani (266188433)
17 jaar en 3 dagen
Geboren in: Dawlat Qatar
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Al-Sadd SC (sinds 12-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 610 ¤/week 9 760 ¤ / seizoen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Deadline: 15-11-2009 19:49
(0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 8 835 000 ¤ door Fribourg Rangers
Tja, een gegarandeerde U20 en NT-speler...quote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef MrMoon het volgende:
Oef blij dat ik niet voor deze speler ben gegaan..
[..]
mja maar bijna 9 miljoen is wel heel erg overdrevenquote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, een gegarandeerde U20 en NT-speler...
Nja, nog 5 goals en ik heb mquote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
succes met jouw jacht naar het record van Nico..
mja bij mij ook... ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou scoren.. maar zelfs als je team heel erg slecht is, kun je blijkbaar scoren..quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat is mn enige zorg
Jij hebt altijd nog wel rond de 25% balbezit....de kans bij mij is net iets kleiner, maar blijft inderdaad altijd aanwezigquote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja bij mij ook... ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou scoren.. maar zelfs als je team heel erg slecht is, kun je blijkbaar scoren..
mja misschien had ik ook vleugelspelers moeten gaan trainenquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nog wel rond de 25% balbezit....de kans bij mij is net iets kleiner, maar blijft inderdaad altijd aanwezig
Hierna kan ik met een gerust hart pm gaan trainen. Er van uit gaande dat ik het record pak, natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja misschien had ik ook vleugelspelers moeten gaan trainen
hehe.. ik kan nu mooi ze doortrainen.. ik hoef ze niet meer te verpatsen als ze uitmuntend zijn..quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hierna kan ik met een gerust hart pm gaan trainen. Er van uit gaande dat ik het record pak, natuurlijk
Onterecht wil ik niet zeggen. Hij heeft ook geen kans om tegen jou te scoren. Dus het hangt gewoon af van SE's en SH's. En deze keer heb jij er daarvan meer benut.quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
Onterecht winnen is ook een kunst
[ afbeelding ]
2-1
Man met deze stats hoor je gewoon te verliezenquote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onterecht wil ik niet zeggen. Hij heeft ook geen kans om tegen jou te scoren. Dus het hangt gewoon af van SE's en SH's. En deze keer heb jij er daarvan meer benut.
Zelfs met 400 hatstats en daarvan 350 in de verdediging wil niet zeggen dat je op basis van totale HatStats wint...quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Onterecht winnen is ook een kunst
[ afbeelding ]
2-1
[..]
Man met deze stats hoor je gewoon te verliezenLeuk dat je t probeert recht te praten maar in dit geval gaat dat je niet lukken. Tuurlijk had hij ook een SE of een SH kunnen scoren. Ik heb all1 de mazzel dat ik er 2 score.
![]()
Dat maakt t imo nog steeds onterecht als ik de stats bekijk.
![]()
Daar kijk ik ook naar en juist daarom vind ik dat ik onterecht gewonnen heb.quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zelfs met 400 hatstats en daarvan 350 in de verdediging wil niet zeggen dat je op basis van totale HatStats wint...
Aangezien jij je dus blind staart op de totale HatStats moet je dat vooral blijven doen.
Als je wilt zien of je onterecht verliest/wint, moet je de ratings tegenover elkaar leggen. En niet gewoon naar de totalen kijken.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor de mensen die vanavond willen lachen.. Ik ga zonder enige ervaring een 3-4-3'tje doen tegen de koploper en übercounteraar.. Wedstrijdid = 248124190
Weliswaar afgelopen 2 donderdag 2 oldbies met een shitload aan ervaring aangetrokken, dus hoop op weinig / geen verwarring en dan op wat medewerking van Mats vwb. kansen- en SE-verdeling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |