abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74584606
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
Dit gaat nooit op tijd droog zijn voor het slapengaan

Dit is het kleurtje trouwens:

[ afbeelding ]

(met nog levende wijsvingernagel)
Mooi.
Bij je volgende bestelling dus een sneldrogende topcoat en de opi armband bestellen.

Ik kan even geen pics maken want mijn batterijen zijn leeg maar de mijn armband is zilverkleurig, vrij breed en een beetje gehamerd. Leuk. Er zijn blijkbaar verschillende soorten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74584617
Ik ben trouwens erg onhandig, en ik stoot me overal aan, laat alles vallen, dus vandaar dat ik zo bang ben voor mijn nagels . Ik probeer ook te letten dat ik met mijn vingers typ/sms ipv met mijn nagels, want die druk houden ze bij mij niet als ze lang zijn.
pi_74584684
quote:

[ afbeelding ]

China Glaze vind ik juist echt heel snel drogen, sneller dan mijn normale lakjes.
pi_74584738
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mooi.
Bij je volgende bestelling dus een sneldrogende topcoat en de opi armband bestellen.

Ik kan even geen pics maken want mijn batterijen zijn leeg maar de mijn armband is zilverkleurig, vrij breed en een beetje gehamerd. Leuk. Er zijn blijkbaar verschillende soorten.
Ik heb seche vite bij mijn komende bestelling zitten, bij de daarna komende bestelling ga ik mini's bestellen van alle beschikbare sneldrogende topcoats om te testen Kosten 0.99 per stuk
pi_74584756
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

China Glaze vind ik juist echt heel snel drogen, sneller dan mijn normale lakjes.
Ja drogen op zich wel, maar uitharden duurt bij alle lakken vrij lang vind ik (heb geen sneldrogende topcoat nog). Morgen heb ik dus weer afdrukken van mijn dekbed
pi_74584800
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb seche vite bij mijn komende bestelling zitten, bij de daarna komende bestelling ga ik mini's bestellen van alle beschikbare sneldrogende topcoats om te testen Kosten 0.99 per stuk
is dat ook bij transdesign?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74584814
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hou de komende tijd dan deze test in de gaten:
http://theedgeofsanity.org/?p=2674

Ben erg benieuwd wat hier als beste gaat uikomen!
pi_74584818
De mini's schijnen vaak minder prettig te werken omdat het goedje zo snel droogt en het kwastje zo klein is. Dan is de ene helft dus al droog terwijl je aan de andere kant van je nagel nog aan het lakken bent.

Ik heb hier poshe staan nu, die zal ik binnenkort eens vergelijken met de diamont.

Tipje voor dames die vijladvies nodig hebben: http://www.nailsmag.com/C(...)ails-Into-Shpae.aspx
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:52:57 #209
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74584820
Je moet ook niet alvast je Konad klaarleggen als je net gelakt hebt.
Hoe krijg ik die deuk er nu uit?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74584860
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is dat ook bij transdesign?
Jup, onder treatments
pi_74584895
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jup, onder treatments
ok, tof
vraag me alleen af of je dan nog steeds gebonden bent aan 9 flesjes
pi_74584918
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
De mini's schijnen vaak minder prettig te werken omdat het goedje zo snel droogt en het kwastje zo klein is. Dan is de ene helft dus al droog terwijl je aan de andere kant van je nagel nog aan het lakken bent.

Ik heb hier poshe staan nu, die zal ik binnenkort eens vergelijken met de diamont.

Tipje voor dames die vijladvies nodig hebben: http://www.nailsmag.com/C(...)ails-Into-Shpae.aspx
Thanks, dan zal ik daar rekening mee houden.. Maar ik bestel toch liever eerst kleintjes dan een topcoat van 6.50 en dattie niet goed blijkt te zijn.. Seche is wel full size.

Ben erg benieuwd naar Nubar diamont, je vertelt er zoveel goeds over
pi_74584930
Ik lak mijn nagels altijd voor het slapen gaan maar ik heb echt nóóit dekbedafdrukken in mn nagellak... terwijl het toch soms rustig 4-7 laagjes zijn....

Mirjam, je bent niet de enige hoor. Ik heb na een dag ook echt geen mooie nagels meer, hoe voorzichtig ik ook ben.... Zal wel een soort aanleg zijn ofzo

JohnDDD, ik heb op dit moment één nagel die precies is zoals jij beschrijft, maar bij mij heeft dit een heel duidelijke oorzaak: schimmel/eczeem. Dit probleem heb ik dus op 1 vinger en sindsdien is die nagel dus gebobbeld. Ik weet niet zeker of dit van de schimmel of de zalf die ik ervoor gebruik komt, maar omdat het bijna weg is heb ik al een tijd niet gezalfd, maar de bobbels blijven. Dus vandaar dat ik me afvraag, hoe is de conditie van je huid op je vingers?
I had a signature once. It was awful.
pi_74584952
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, tof
vraag me alleen af of je dan nog steeds gebonden bent aan 9 flesjes
Dat zal wel niet, zo'n mini is minder dan de helft van een normaal flesje.. Linnie had laatst volgens mij Essie mini's in haar bestelling en die had beduidend meer lakjes in haar pakketje dan 9 stuks
pi_74584974
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

Betere foto kan ik niet vinden op de site
ik heb een foto

rechtsvoor
pi_74585108
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jup, onder treatments
ik kan het niet vinden?
pi_74585142
quote:

[ afbeelding ]

Wat een lief kleurtje
pi_74585238
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik kan het niet vinden?
Treatments, OPI, scrollen.. OPI heeft redelijk wat mini's,orly heeft ook.. oa:
ORLY-In A Snap
OPI-Mini RapiDry Top Coat 1/8oz.
OPI-Top Coat 1/8oz.
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:06:52 #219
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74585286
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik lak mijn nagels altijd voor het slapen gaan maar ik heb echt nóóit dekbedafdrukken in mn nagellak... terwijl het toch soms rustig 4-7 laagjes zijn....
7 laagjes? Is dat nodig? Ik vind het al een rotlak als het met 2 lagen niet dekt. Ik heb wel de neiging om laag 2 dik te smeren. Dat duurt langer voordat het droog is dat 2 dunne laagjes volgens mij.

Leuke kleuren Kleintje!

En welkom mede-nagellakfans!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74585335
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Treatments, OPI, scrollen.. OPI heeft redelijk wat mini's,orly heeft ook.. oa:
ORLY-In A Snap
OPI-Mini RapiDry Top Coat 1/8oz.
OPI-Top Coat 1/8oz.
ohja, zie het, thanks!

nu zie ik OPI Chip Skip langskomen, iemand daar ervaring mee? of is het dikke onzin?
pi_74585360
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef mmascha het volgende:

[..]

7 laagjes? Is dat nodig? Ik vind het al een rotlak als het met 2 lagen niet dekt. Ik heb wel de neiging om laag 2 dik te smeren. Dat duurt langer voordat het droog is dat 2 dunne laagjes volgens mij.
basecoat, 2-4 laagjes kleur, en dan laagje topcoat.... dan heb je al snel aardig wat laagje sop je vingers!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:14:00 #222
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74585493
Owja das waar. Dan kom ik ook wel een eind in de buurt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74585593
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef mmascha het volgende:
Je moet ook niet alvast je Konad klaarleggen als je net gelakt hebt.
Hoe krijg ik die deuk er nu uit?
Direct eraan beginnen te likken of je leven er vanaf hangt maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.
Klinkt goor en dom maar het werkt echt.
pi_74585628
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Direct eraan beginnen te likken of je leven er vanaf hangt maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.
Whihihihi
pi_74585693
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ahww

welke lak is dat op je wijsvinger? hij glittert zo leuk
[..]

Dat is niet mijn hand, maar er zit Sexagon op van China Glaze
pi_74585855
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:19 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Dat is niet mijn hand, maar er zit Sexagon op van China Glaze
helemaal heet
  Jubileum moderator dinsdag 10 november 2009 @ 21:26:20 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74585907
Ik liep vandaag in Amsterdam (reguliersbreestraat) de Kruidvat binnen en vroeg naar de nagelstempelsetjes
Verkoopster antwoorde met diepe zucht "nee, hebben we niet" en zei vervolgens heel snibbig tegen collega "ik word gek van al die vrouwen die om die stempelsetjes vragen"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74585964
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat zal wel niet, zo'n mini is minder dan de helft van een normaal flesje.. Linnie had laatst volgens mij Essie mini's in haar bestelling en die had beduidend meer lakjes in haar pakketje dan 9 stuks
Yesh, 4 OPI mini's en 4 Essie mini's !!
en 6 grote
pi_74585983
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Lois het volgende:
Ik liep vandaag in Amsterdam (reguliersbreestraat) de Kruidvat binnen en vroeg naar de nagelstempelsetjes
Verkoopster antwoorde met diepe zucht "nee, hebben we niet" en zei vervolgens heel snibbig tegen collega "ik word gek van al die vrouwen die om die stempelsetjes vragen"
wbehehe
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:28:33 #230
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74585996
quote:
[b]Op dinsdag 10 november 2009 21:16 Direct eraan beginnen te likken of je leven er vanaf hangt maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.
Te laat idd:

Maar altijd handig voor de volgende keer.
Ik had er nog een laagje overheen gedaan maar dat drukte ik met de stempel weg. Morgen maar overnieuw dan. Even geoefend met over elkaar stempelen. Ik moet het nog wel schoonmaken zie ik.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74585997
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

en 6 grote
oeh, da's wel ff wat meer dan 9 flesjes
pi_74586000
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

en 6 grote
Oh my

Whehehehe @ 'al die vrouwen die om stempelsetjes vragen'
pi_74586096
Ik heb vandaag in Eindhoven godzijdank die stempelsetjes kunnen vinden...!!
Die met het kroontje was de laatste en van de andere waren er nog 3 ....
Ik hoef ze zelf trouwens niet, maar mijn petekind wilde dat graag hebben

Heb ook voor mezelf nog ff een zwarte en paarse striper gekocht,
de nieuwe metallic groene van essence en een nailoil-oranje lipgloss-achtig iets in potje
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:37:21 #234
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74586290
zo jullie gaan echt heel erg snel zeg.
ik heb ook weer iets geprobeerd met de witte en zwarte striper van essence en nog een glitter striper van de markt

niet helemaal perfect maar wel leuk vind ik
pi_74586314
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef babyfeet het volgende:
ik heb ook weer iets geprobeerd met de witte en zwarte striper van essence en nog een glitter striper van de markt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

da's creatief
pi_74586338
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:

nu zie ik OPI Chip Skip langskomen, iemand daar ervaring mee? of is het dikke onzin?
niemand die dit kent?
lees wisselende berichten, sommige mensen zeggen dat het gewoon een ander product (alcohol?) is, kan dat?
pi_74586404
Sorry Mirjam, ik heb er geen ervaring mee..
pi_74586627
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

super tof!
pi_74586690
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Lois het volgende:

Maar wat wordt het hier een drukke bende, leuk zeg. In plaats van allemaal aan de lush, aan de nagellakjes
pi_74586768
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef bibi het volgende:

[..]

Maar wat wordt het hier een drukke bende, leuk zeg. In plaats van allemaal aan de lush, aan de nagellakjes
jammer dat het niet net zo lekker ruikt
pi_74586775
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja drogen op zich wel, maar uitharden duurt bij alle lakken vrij lang vind ik (heb geen sneldrogende topcoat nog). Morgen heb ik dus weer afdrukken van mijn dekbed
Na een klein uurtje kan ik rustig gaan slapen hoor...
pi_74586843
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi .

Ik het echt zo makkelijk met die stripers om strepen te zetten? Ik zie het al mislukken bij mij.
pi_74586848
Swatches van Orly zoeken via google is echt superirritant ik krijg steeds van die 'o, rly?' plaatjes
pi_74586961
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.

Als je de ribbels weg wilt hebben zou ik dat niet met een normale vijl doen maar met een (meerzijdige) buffer. Als man zou ik dan de gladste kant overslaan want daar krijg je crazy shiny nagels van. Je zou ook een matte ridgefiller kunnen gebruiken als je niks tegen nagellak hebt maar het is niet nodig.

Ik doe mijn nagels ook voor mijn eigen plezier en of mannen dat aantrekkelijk vinden of niet zal me een worst wezen. Hetzelfde geldt voor de lengte, ik vind het mooi en wat een ander vindt is zijn/haar probleem.

@Daph: Beetje laat maar Cherish is zo'n chrome toch? Doe dan die andere maar.
Beschadigingen van de nagelriem zou op zich wel kunnen kloppen want ik ben een gematigde nagelbijter, beet vroeger behoorlijk veel nagel, nu een stuk minder. Zou het dus vanzelf oer moeten gaan?

Ik heb nu een dubbelzijdig dingetje, niet een echte vijl maar een soort ding van kunststof met een hardere en een zachtere laag. De oneffenheden zijn er daarmee vrij snel vanaf als ik mijn nagels daarmee doe.

Overigens heb ik geen problemen met mijn huid rondom mijn nagels dus eczeem zal het dan wel niet zijn?
Heb zelf altijd gedacht dat het wellicht aan mineraal- of vitaminegebrek lag, ook omdat ik in de periode dat het begon veganist was. Nu eet ik alleen geen vlees, wel vis en kaas e.d. dus op zich zou ik geen gebreken moeten hebben.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74586984
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van Orly zoeken via google is echt superirritant ik krijg steeds van die 'o, rly?' plaatjes

Ik zou op nailgal of blogs zoeken als ik jou was. Is makkelijker.

Babyfeet: leuk gedaan.
pi_74587125
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Beschadigingen van de nagelriem zou op zich wel kunnen kloppen want ik ben een gematigde nagelbijter, beet vroeger behoorlijk veel nagel, nu een stuk minder. Zou het dus vanzelf oer moeten gaan?

Ik heb nu een dubbelzijdig dingetje, niet een echte vijl maar een soort ding van kunststof met een hardere en een zachtere laag. De oneffenheden zijn er daarmee vrij snel vanaf als ik mijn nagels daarmee doe.

Overigens heb ik geen problemen met mijn huid rondom mijn nagels dus eczeem zal het dan wel niet zijn?
Heb zelf altijd gedacht dat het wellicht aan mineraal- of vitaminegebrek lag, ook omdat ik in de periode dat het begon veganist was. Nu eet ik alleen geen vlees, wel vis en kaas e.d. dus op zich zou ik geen gebreken moeten hebben.
Als het door beschadigingen komt kan het uitgroeien maar het kan ook zodanig beschadigd zijn dat het een zwakke plek blijft.

Die vijl klinkt als een buffer dus dat is prima. Niet te vaak doen alleen want je maakt je nagels er wel dunner en dus minder sterk mee. Eens in de maand ongeveer is meer dan genoeg.
pi_74587191
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zou op nailgal of blogs zoeken als ik jou was. Is makkelijker.

Babyfeet: leuk gedaan.
Bij nailgal kan ik op pagina 1 van de zoekresultaten kijken, maar als ik een afbeelding aanklik krijg ik standaard gussy up green. Ik kan dus geen andere afbeeldingen bekijken, dus vandaar google En Scrangie of course
pi_74587420
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als het door beschadigingen komt kan het uitgroeien maar het kan ook zodanig beschadigd zijn dat het een zwakke plek blijft.

Die vijl klinkt als een buffer dus dat is prima. Niet te vaak doen alleen want je maakt je nagels er wel dunner en dus minder sterk mee. Eens in de maand ongeveer is meer dan genoeg.
Oh jammer ik vind het best leuk namelijk
ook komen de putjes nu alweer een beetje terug
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74587543
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

How cute
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74587694
Haaa ik vond nog 2 fotos op m'n camera
Lak momenteel niet zo vaak vanwege drukte en ik ben een soort van verliefd op My Private Jet van O.P.I dus die zit er de helft van de tijd op

Iets wat ik zelf bij elkaar gemengd had:

en een subtiele (ik draag eigenlijk alleen subtiele dingen als ik afspraken met klanten heb ) duochrome van O.P.I: Significant Other Colours. Hij dekt voor geen meter, de volgende keer doe ik er een creme onder van ongeveer dezelfde kleur

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')