abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74585855
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:19 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Dat is niet mijn hand, maar er zit Sexagon op van China Glaze
helemaal heet
  Jubileum moderator dinsdag 10 november 2009 @ 21:26:20 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74585907
Ik liep vandaag in Amsterdam (reguliersbreestraat) de Kruidvat binnen en vroeg naar de nagelstempelsetjes
Verkoopster antwoorde met diepe zucht "nee, hebben we niet" en zei vervolgens heel snibbig tegen collega "ik word gek van al die vrouwen die om die stempelsetjes vragen"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74585964
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat zal wel niet, zo'n mini is minder dan de helft van een normaal flesje.. Linnie had laatst volgens mij Essie mini's in haar bestelling en die had beduidend meer lakjes in haar pakketje dan 9 stuks
Yesh, 4 OPI mini's en 4 Essie mini's !!
en 6 grote
pi_74585983
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Lois het volgende:
Ik liep vandaag in Amsterdam (reguliersbreestraat) de Kruidvat binnen en vroeg naar de nagelstempelsetjes
Verkoopster antwoorde met diepe zucht "nee, hebben we niet" en zei vervolgens heel snibbig tegen collega "ik word gek van al die vrouwen die om die stempelsetjes vragen"
wbehehe
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:28:33 #230
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74585996
quote:
[b]Op dinsdag 10 november 2009 21:16 Direct eraan beginnen te likken of je leven er vanaf hangt maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.
Klinkt goor en dom maar het werkt echt.
Te laat idd:

Maar altijd handig voor de volgende keer.
Ik had er nog een laagje overheen gedaan maar dat drukte ik met de stempel weg. Morgen maar overnieuw dan. Even geoefend met over elkaar stempelen. Ik moet het nog wel schoonmaken zie ik.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74585997
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

en 6 grote
oeh, da's wel ff wat meer dan 9 flesjes
pi_74586000
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

en 6 grote
Oh my

Whehehehe @ 'al die vrouwen die om stempelsetjes vragen'
pi_74586096
Ik heb vandaag in Eindhoven godzijdank die stempelsetjes kunnen vinden...!!
Die met het kroontje was de laatste en van de andere waren er nog 3 ....
Ik hoef ze zelf trouwens niet, maar mijn petekind wilde dat graag hebben

Heb ook voor mezelf nog ff een zwarte en paarse striper gekocht,
de nieuwe metallic groene van essence en een nailoil-oranje lipgloss-achtig iets in potje
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:37:21 #234
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74586290
zo jullie gaan echt heel erg snel zeg.
ik heb ook weer iets geprobeerd met de witte en zwarte striper van essence en nog een glitter striper van de markt

niet helemaal perfect maar wel leuk vind ik
pi_74586314
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef babyfeet het volgende:
ik heb ook weer iets geprobeerd met de witte en zwarte striper van essence en nog een glitter striper van de markt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

da's creatief
pi_74586338
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:

nu zie ik OPI Chip Skip langskomen, iemand daar ervaring mee? of is het dikke onzin?
niemand die dit kent?
lees wisselende berichten, sommige mensen zeggen dat het gewoon een ander product (alcohol?) is, kan dat?
pi_74586404
Sorry Mirjam, ik heb er geen ervaring mee..
pi_74586627
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

super tof!
pi_74586690
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Lois het volgende:

Maar wat wordt het hier een drukke bende, leuk zeg. In plaats van allemaal aan de lush, aan de nagellakjes
pi_74586768
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef bibi het volgende:

[..]

Maar wat wordt het hier een drukke bende, leuk zeg. In plaats van allemaal aan de lush, aan de nagellakjes
jammer dat het niet net zo lekker ruikt
pi_74586775
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja drogen op zich wel, maar uitharden duurt bij alle lakken vrij lang vind ik (heb geen sneldrogende topcoat nog). Morgen heb ik dus weer afdrukken van mijn dekbed
Na een klein uurtje kan ik rustig gaan slapen hoor...
pi_74586843
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi .

Ik het echt zo makkelijk met die stripers om strepen te zetten? Ik zie het al mislukken bij mij.
pi_74586848
Swatches van Orly zoeken via google is echt superirritant ik krijg steeds van die 'o, rly?' plaatjes
pi_74586961
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.

Als je de ribbels weg wilt hebben zou ik dat niet met een normale vijl doen maar met een (meerzijdige) buffer. Als man zou ik dan de gladste kant overslaan want daar krijg je crazy shiny nagels van. Je zou ook een matte ridgefiller kunnen gebruiken als je niks tegen nagellak hebt maar het is niet nodig.

Ik doe mijn nagels ook voor mijn eigen plezier en of mannen dat aantrekkelijk vinden of niet zal me een worst wezen. Hetzelfde geldt voor de lengte, ik vind het mooi en wat een ander vindt is zijn/haar probleem.

@Daph: Beetje laat maar Cherish is zo'n chrome toch? Doe dan die andere maar.
Beschadigingen van de nagelriem zou op zich wel kunnen kloppen want ik ben een gematigde nagelbijter, beet vroeger behoorlijk veel nagel, nu een stuk minder. Zou het dus vanzelf oer moeten gaan?

Ik heb nu een dubbelzijdig dingetje, niet een echte vijl maar een soort ding van kunststof met een hardere en een zachtere laag. De oneffenheden zijn er daarmee vrij snel vanaf als ik mijn nagels daarmee doe.

Overigens heb ik geen problemen met mijn huid rondom mijn nagels dus eczeem zal het dan wel niet zijn?
Heb zelf altijd gedacht dat het wellicht aan mineraal- of vitaminegebrek lag, ook omdat ik in de periode dat het begon veganist was. Nu eet ik alleen geen vlees, wel vis en kaas e.d. dus op zich zou ik geen gebreken moeten hebben.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74586984
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van Orly zoeken via google is echt superirritant ik krijg steeds van die 'o, rly?' plaatjes

Ik zou op nailgal of blogs zoeken als ik jou was. Is makkelijker.

Babyfeet: leuk gedaan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74587125
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Beschadigingen van de nagelriem zou op zich wel kunnen kloppen want ik ben een gematigde nagelbijter, beet vroeger behoorlijk veel nagel, nu een stuk minder. Zou het dus vanzelf oer moeten gaan?

Ik heb nu een dubbelzijdig dingetje, niet een echte vijl maar een soort ding van kunststof met een hardere en een zachtere laag. De oneffenheden zijn er daarmee vrij snel vanaf als ik mijn nagels daarmee doe.

Overigens heb ik geen problemen met mijn huid rondom mijn nagels dus eczeem zal het dan wel niet zijn?
Heb zelf altijd gedacht dat het wellicht aan mineraal- of vitaminegebrek lag, ook omdat ik in de periode dat het begon veganist was. Nu eet ik alleen geen vlees, wel vis en kaas e.d. dus op zich zou ik geen gebreken moeten hebben.
Als het door beschadigingen komt kan het uitgroeien maar het kan ook zodanig beschadigd zijn dat het een zwakke plek blijft.

Die vijl klinkt als een buffer dus dat is prima. Niet te vaak doen alleen want je maakt je nagels er wel dunner en dus minder sterk mee. Eens in de maand ongeveer is meer dan genoeg.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74587191
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zou op nailgal of blogs zoeken als ik jou was. Is makkelijker.

Babyfeet: leuk gedaan.
Bij nailgal kan ik op pagina 1 van de zoekresultaten kijken, maar als ik een afbeelding aanklik krijg ik standaard gussy up green. Ik kan dus geen andere afbeeldingen bekijken, dus vandaar google En Scrangie of course
pi_74587420
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als het door beschadigingen komt kan het uitgroeien maar het kan ook zodanig beschadigd zijn dat het een zwakke plek blijft.

Die vijl klinkt als een buffer dus dat is prima. Niet te vaak doen alleen want je maakt je nagels er wel dunner en dus minder sterk mee. Eens in de maand ongeveer is meer dan genoeg.
Oh jammer ik vind het best leuk namelijk
ook komen de putjes nu alweer een beetje terug
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74587543
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

How cute
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74587694
Haaa ik vond nog 2 fotos op m'n camera
Lak momenteel niet zo vaak vanwege drukte en ik ben een soort van verliefd op My Private Jet van O.P.I dus die zit er de helft van de tijd op

Iets wat ik zelf bij elkaar gemengd had:

en een subtiele (ik draag eigenlijk alleen subtiele dingen als ik afspraken met klanten heb ) duochrome van O.P.I: Significant Other Colours. Hij dekt voor geen meter, de volgende keer doe ik er een creme onder van ongeveer dezelfde kleur

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')