helemaal heetquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hand, maar er zit Sexagon op van China Glaze
Yesh, 4 OPI mini's en 4 Essie mini's !!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, zo'n mini is minder dan de helft van een normaal flesje.. Linnie had laatst volgens mij Essie mini's in haar bestelling en die had beduidend meer lakjes in haar pakketje dan 9 stuks
wbehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Lois het volgende:
Ik liep vandaag in Amsterdam (reguliersbreestraat) de Kruidvat binnen en vroeg naar de nagelstempelsetjes![]()
Verkoopster antwoorde met diepe zucht "nee, hebben we niet" en zei vervolgens heel snibbig tegen collega "ik word gek van al die vrouwen die om die stempelsetjes vragen"
Te laat idd:quote:[b]Op dinsdag 10 november 2009 21:16 Direct eraan beginnen te likken of je leven er vanaf hangt maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.
Klinkt goor en dom maar het werkt echt.
oeh, da's wel ff wat meer dan 9 flesjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Yesh, 4 OPI mini's en 4 Essie mini's !!![]()
en 6 grote
Oh myquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Yesh, 4 OPI mini's en 4 Essie mini's !!![]()
en 6 grote
da's creatiefquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef babyfeet het volgende:
zo jullie gaan echt heel erg snel zeg.
ik heb ook weer iets geprobeerd met de witte en zwarte striper van essence en nog een glitter striper van de markt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet helemaal perfect maar wel leuk vind ik
niemand die dit kent?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:
nu zie ik OPI Chip Skip langskomen, iemand daar ervaring mee?of is het dikke onzin?
super tof!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef babyfeet het volgende:
ik heb ook weer iets geprobeerd met de witte en zwarte striper van essence en nog een glitter striper van de markt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Lois het volgende:
Ik liep vandaag in Amsterdam (reguliersbreestraat) de Kruidvat binnen en vroeg naar de nagelstempelsetjes![]()
Verkoopster antwoorde met diepe zucht "nee, hebben we niet" en zei vervolgens heel snibbig tegen collega "ik word gek van al die vrouwen die om die stempelsetjes vragen"
jammer dat het niet net zo lekker ruiktquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
Maar wat wordt het hier een drukke bende, leuk zeg. In plaats van allemaal aan de lush, aan de nagellakjes
Na een klein uurtje kan ik rustig gaan slapen hoor...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja drogen op zich wel, maar uitharden duurt bij alle lakken vrij lang vind ik (heb geen sneldrogende topcoat nog). Morgen heb ik dus weer afdrukken van mijn dekbed
Mooiquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschadigingen van de nagelriem zou op zich wel kunnen kloppen want ik ben een gematigde nagelbijter, beet vroeger behoorlijk veel nagel, nu een stuk minder. Zou het dus vanzelf oer moeten gaan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.![]()
![]()
![]()
Als je de ribbels weg wilt hebben zou ik dat niet met een normale vijl doen maar met een (meerzijdige) buffer. Als man zou ik dan de gladste kant overslaan want daar krijg je crazy shiny nagels van. Je zou ook een matte ridgefiller kunnen gebruiken als je niks tegen nagellak hebt maar het is niet nodig.
Ik doe mijn nagels ook voor mijn eigen plezier en of mannen dat aantrekkelijk vinden of niet zal me een worst wezen.Hetzelfde geldt voor de lengte, ik vind het mooi en wat een ander vindt is zijn/haar probleem.
@Daph: Beetje laat maar Cherish is zo'n chrome toch? Doe dan die andere maar.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van Orly zoeken via google is echt superirritantik krijg steeds van die 'o, rly?' plaatjes
Als het door beschadigingen komt kan het uitgroeien maar het kan ook zodanig beschadigd zijn dat het een zwakke plek blijft.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Beschadigingen van de nagelriem zou op zich wel kunnen kloppen want ik ben een gematigde nagelbijter, beet vroeger behoorlijk veel nagel, nu een stuk minder. Zou het dus vanzelf oer moeten gaan?
Ik heb nu een dubbelzijdig dingetje, niet een echte vijl maar een soort ding van kunststof met een hardere en een zachtere laag. De oneffenheden zijn er daarmee vrij snel vanaf als ik mijn nagels daarmee doe.
Overigens heb ik geen problemen met mijn huid rondom mijn nagels dus eczeem zal het dan wel niet zijn?
Heb zelf altijd gedacht dat het wellicht aan mineraal- of vitaminegebrek lag, ook omdat ik in de periode dat het begon veganist was. Nu eet ik alleen geen vlees, wel vis en kaas e.d. dus op zich zou ik geen gebreken moeten hebben.
Bij nailgal kan ik op pagina 1 van de zoekresultaten kijken, maar als ik een afbeelding aanklik krijg ik standaard gussy up green. Ik kan dus geen andere afbeeldingen bekijken, dus vandaar googlequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zou op nailgal of blogs zoeken als ik jou was. Is makkelijker.
Babyfeet: leuk gedaan.
Oh jammer ik vind het best leuk namelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het door beschadigingen komt kan het uitgroeien maar het kan ook zodanig beschadigd zijn dat het een zwakke plek blijft.
Die vijl klinkt als een buffer dus dat is prima. Niet te vaak doen alleen want je maakt je nagels er wel dunner en dus minder sterk mee. Eens in de maand ongeveer is meer dan genoeg.
How cutequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |