Kijk uit hoor, anders verander ik zonder in met.quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie je Bob, in de TT staat dat het niet mag
Als je vannacht nou eens even alle berichten had gelezen, dan wist je dat ik je helemaal geen ban probeerde aan te smeren.quote:Op maandag 9 november 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars die mij gisteren een ban probeerde aan te smeren;,
&
.
Please don'tquote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, anders verander ik zonder in met.
Dit moet je natuurlijk even uitleggenquote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik probeerde een onmogelijke move te doen!
Klopt. Echter zijn het geen slechte grapjes dus heb ik niks te vrezen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie je Bob, in de TT staat dat het niet mag
Op maandag 9 november 2009 @ 19:15 door swarmahoer:quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, doe eens?quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hey lekker ding!quote:
quote:
Wat voor poesjesquote:
Boh, eigenlijk zou de TT veranderd moeten worden in:quote:Op maandag 9 november 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Echter zijn het geen slechte grapjes dus heb ik niks te vrezen.
Oepsquote:Op maandag 9 november 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Op maandag 9 november 2009 @ 19:15 door swarmahoer:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Neequote:
Ze is toch een lekker dingquote:
Klinkt zo fout.quote:
Soms he verlang ik terug naar die tijd dat ik nog niet af wist van de dubbele betekenis. Zo hoorde ik vandaag de tune van Pieter Post en ineens vond ik "met zijn poes verdient de kost" ineens erg dubieus klinken.quote:
dat neem ik mee in je evaluatiegesprekquote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oepsvergeten!
[..]
Neeen ja vertel eens hoe je vakantie was
?
[..]
Ze is toch een lekker ding?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou vertel, wat heb je meegemaakt?
Nohhh, hou me tegenquote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt zo fout.Heb je Skylark nog gezien?
Noesquote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat neem ik mee in je evaluatiegesprek
Hij wou je niet geven dus.quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik praat niet over mijn meetings met Fok!kers.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mysterieus ding.
Nou vandaag he...
heb ik in een TREIN gezeten.
Jeweetwel, zo'n gele met wielen.
Ik wou hem ook al hier posten, jaquote:
Ja, dus.quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nohhh, hou me tegen!
Wat wil je weten?quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi.
Vertel eens over je vakantie.
Gister beloofde je nog er uitgebreid over te vertellen. Daar zit ik me werkelijk al de hele dag op te verheugen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nohhh, hou me tegen!
Vreemd.quote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat over die TT change was niet letterlijk
Ging ie rijden...quote:
Allure_ is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister beloofde je nog er uitgebreid over te vertellen. Daar zit ik me werkelijk al de hele dag op te verheugen.
Niet waar.quote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister beloofde je nog er uitgebreid over te vertellen. Daar zit ik me werkelijk al de hele dag op te verheugen.
Ja Jesus, vertel gewoon even de highlightsquote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Het was daar lekker warm iit het weer hier
Geen idee.quote:
Vind je het ook altijd zo irri als er iemand naast je gaat zitten? Ik wel.quote:
Had ik ook vandaagquote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
Heyy![]()
Wat een kutcollege heb ik net gehad, tyfus
Die van mij was kankertof.quote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
Heyy![]()
Wat een kutcollege heb ik net gehad, tyfus
Wij hadden ook een gast die echt totaal geen Engels kon. En hij noemde z'n Engels "Euro-English"quote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik ook vandaagkutstem had de spreekster, en tergend slecht Engels
!
Ik stapte op centraal in de trein. Ging zitten in een lege coupe. Komt een of ander mens binnen en gaat naast mij zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het ook altijd zo irri als er iemand naast je gaat zitten? Ik wel.
Mensenquote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stapte op centraal in de trein. Ging zitten in een lege coupe. Komt een of ander mens binnen en gaat naast mij zitten.![]()
Zeker zo'n bejaarde of niet?quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stapte op centraal in de trein. Ging zitten in een lege coupe. Komt een of ander mens binnen en gaat naast mij zitten.![]()
JE KANS!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
chappen?quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Antiklacht: ik ben pepernoten aan het chappen
Een semi bejaarde.quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker zo'n bejaarde of niet?Die dacht vast: hmm, eens even een gesprek aanknopen met die olijke jonge knul.
Welke?quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Klacht: Ik vind een nummer van 50 cent leuk.
Ik had laatst zo'n klein feestje in ons nieuwe huis en rond 1 uur ging ik met een paar vrienden wat eten halen bij de snackbar en terwijl wij daar aan het wachten waren op onze bestelling was er zo'n vrouw van dik in de 60 op een vriend van mij aan het hittenquote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker zo'n bejaarde of niet?Die dacht vast: hmm, eens even een gesprek aanknopen met die olijke jonge knul.
Ja?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het ook altijd zo irri als er iemand naast je gaat zitten? Ik wel.
Nou dingen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dat je aan mij dacht?
Rijp voor het gesticht.quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik viel van de trap op school omdat ik niks meer zag en toen moest ik lachen, maar ik heb enorme pijn aan mijn knie.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik viel van de trap op school omdat ik niks meer zag en toen moest ik lachen, maar ik heb enorme pijn aan mijn knie.
Dat doen ze in de tram ook altijd bij mijquote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is tjappenquote:
Mja, het werd zwart voor mijn ogen. Dus ik viel. Gelukkig lachte niemand, want ze zagen dat ik bar ziek ben.quote:
Jummiequote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n klein feestje in ons nieuwe huis en rond 1 uur ging ik met een paar vrienden wat eten halen bij de snackbar en terwijl wij daar aan het wachten waren op onze bestelling was er zo'n vrouw van dik in de 60 op een vriend van mij aan het hitten
quote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen ze in de tram ook altijd bij mij![]()
Eigenlijk heb ik dan zin om in hun gezicht te gaan hoesten, maar ik beheers mezelf.
Stel je voor dat ik geen remmingen had.
Ohh, klootzak.quote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een semi bejaarde.![]()
Ik had ook nog eens m'n oordoppen op standje lawaai staan. Toen zij ging zitten stond ik direct op en liep naar de bank aan de andere kant en ging daar zitten en slaakte een diepe zucht en een nee schuddend gezicht.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n klein feestje in ons nieuwe huis en rond 1 uur ging ik met een paar vrienden wat eten halen bij de snackbar en terwijl wij daar aan het wachten waren op onze bestelling was er zo'n vrouw van dik in de 60 op een vriend van mij aan het hitten
Dat is andersom he.quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij zou expres naast me komen zitten.
Had je maar de jet fighter truc moeten doen om bloed je kop in te pompen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, het werd zwart voor mijn ogen. Dus ik viel. Gelukkig lachte niemand, want ze zagen dat ik bar ziek ben.
Je mag het ook als chappen schrijven hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is tjappenChappen is iets heel anders
Vertel jij maar.quote:
De wereld zou nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
+Ahum, mevrouw...
-Hmmmm..?
+HOEST KUCHE HURGL
Nee, daar hadden we geen tijd meer voor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
Ben je vanuit Miami ook nog naar de Keys geweest?
Wel waar.quote:
Nou ja, leukste was toch wel New York. Times Square was wel erg indrukwekkend. Maar goed, we hadden net iets te weinig tijd om New York goed te verkennen maar dat gaan met de kerst doen. Dan gaan we ook oud & nieuw daar vieren.quote:Ja Jesus, vertel gewoon even de highlights.
Faal.quote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had je maar de jet fighter truc moeten doen om bloed je kop in te pompen.
Nee, ik wilde wel iets anders gaan toelichten. Maar daarover heb ik me bedacht. En dat had niks metquote:
Wat heb ik toch een hekel aan dat kuddedier gedrag van mensenquote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag het ook PMen hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde wel iets anders gaan toelichten. Maar daarover heb ik me bedacht. En dat had niks metSky te maken.
Jammer de bammer.quote:
Ik ben geen lopende kliko.quote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Wie wil m'n zak pepernoten opmaken? Ik hoef niet meerr
En dan zeggen ze dat ik slechte grapjes maak.quote:
Misschien Fokt ie wel staand.quote:
Je weet wie er mee begon huh?quote:Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik slechte grapjes maak.
Het is een rare wereld.quote:Op maandag 9 november 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker ontspannen thuis staand fokken.
Staand fokken, zittend plassen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker ontspannen thuis staand fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |