NEC heeft de ploeg om rond plaats 13 te eindigen denk ik, ADO, VVV, Willem II en RKC vind ik kwalititief gezien minder. Vitesse, Heracles en Roda JC zijn ongeveer gelijkwaardig mijns inziens. Daarom moet je die eerste 4 ploegen onder je houden en tussen die andere 3 eindigen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Roda speelt nog steeds in de eredivisie hoor..
Komt sowieso wel goed. Zag er een stuk beter uit die laatste drie wedstrijden. Met wat meer geluk had je aardig wat punten kunnen pakken in een zware reeks als NAC en Groningen uit, en koploper Twente thuis.
wat een heerlijk nutteloze en nietszeggende postquote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef betting het volgende:
Ik denk net NEC wel eens in de problemen kan komen dit jaar. Ze hebben niet een aantoobaar beter elftal dan dat van RODA wat vorige jaar bijna er uit lag. Ik denk dus ook dat NEC volgend jaar Juplair competitie spelen.
En Bjorn heeft het voorstel afgewezen. Ben benieuwd of hij er een wedstrijd af kan krijgen, meestal werkt het averechts.quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Mark het volgende:
[..]
3 waarvan 1 voorwaardelijk, is de eis
Waar heb je dat gevonden? Ben benieuwtquote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Mark het volgende:
[..]
En Bjorn heeft het voorstel afgewezen. Ben benieuwd of hij er een wedstrijd af kan krijgen, meestal werkt het averechts.
Stefanovic is er de 20e in ieder geval niet bij, hij heeft 3 wedstrijden (+1 voorwaardelijk) geaccepteerd.
We eindigen in rechter rijtje boven degradatie streep.quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef betting het volgende:
Ik denk net NEC wel eens in de problemen kan komen dit jaar. Ze hebben niet een aantoobaar beter elftal dan dat van RODA wat vorige jaar bijna er uit lag. Ik denk dus ook dat NEC volgend jaar Juplair competitie spelen.
Ik denk dat er vooral werd gedoeld op het "Hoerenjong" wat er steeds tussenin werd geschreeuwdquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Posdnous het volgende:
Mag je nu ook al geen 'Blom weet de uitslag al' roepen..
Ik ben student maar snap 'm nietquote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Een beetje "Hemel is, KutHoer!"-niveau. (Voor de lamme kutstudenten onder ons)
Idem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik ben student maar snap 'm niet
Dat wordt duimen vanavond!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:25 schreef larry91 het volgende:
[..]
Donderdagavond, dus dan is er duidelijkheid.
Ten Voorde in de basis, tenzij Bjorn mag spelen:quote:Op donderdag 10 december 2009 18:15 schreef GSbrder het volgende:
Anders kwam er toch een of andere 18-jarige turkse jongen in de plaats van Björn?
prima keus. Eindelijk is hij zoverquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Ten Voorde in de basis, tenzij Bjorn mag spelen:
http://www.detrouwehonden(...)rde-start-tegen-ajax
Klote, al heb je meestal weinig kans bij beroepquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef -J-D- het volgende:
Straf blijft gehandhaafd.
Dus tegen Ajax en Vitesse is hij er niet bij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef -J-D- het volgende:
Straf blijft gehandhaafd.
Leuk voor ten V. dat hij in de basis mag spelen, maar jammer dat het in een uitwedstrijd tegen Ajax is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |