Ben je ook zo lang dan? Hoe is het weer daarboven?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
KANKER, NOG NOOIT ZO'N GOEDE GRAP GEHOORD.
De vorige knakker die dat zei kon dat bekopen met een stoeptegel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef gosschalks het volgende:
Mijn neef heeft maat 52, niet echt een lolletje. Moet schoenen speciaal laten maken, en gaan we op wintersport dan is ski's huren ter plaatse geen optie.
1.93quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben je ook zo lang dan? Hoe is het weer daarboven?
Oh je hebt gelijk, zo subtiel dat ik er.tot nu toe steeds overheen zag.. thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt wel, rechts op het beeldscherm naast de post is er een dun streepje. Lichtblauw bij mannen en lichtroze bij vrouwen.
TS staat in ieder geval stevig in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee idd. Dacht meer dan 2 meter met die maat.
Het is wel allemaal in proportie hoor. Ik heb ook vrij grote handen, maar die zijn niet abnormaal groot als je ze vergelijkt met de rest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee idd. Dacht meer dan 2 meter met die maat.
Dan heb je zeker ook een grote piemel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is wel allemaal in proportie hoor. Ik heb ook vrij grote handen, maar die zijn niet abnormaal groot als je ze vergelijkt met de rest.
Als je 180 bent met maatje 48 ziet dat er al snel veel raarder uit.
Viespeuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook een grote piemel?
Wat? Als jij het met een vrouw over borsten hebt noem ik jou toch ook geen viespeuk. Ik hoef hem niet te zien van hem of zoquote:
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat? Als jij het met een vrouw over borsten hebt noem ik jou toch ook geen viespeuk. Ik hoef hem niet te zien van hem of zo
Ik ben niet kwaad. Hmm ja wellicht iddquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.Vanavond weer pizza?
Ah jakkes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben niet kwaad. Hmm ja wellicht iddAlleen ik neem geen tonijn meer. Die ik vorige keer had zaten kappertjes op
Dus het wordt waarschijnlijk een lekkere Mozerella of een Salami of ik bestel gewoon.quote:
Dat is dan wel weer leuk een keertje op pumps lopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Djeez het volgende:
TS, ik leef met je mee. Bij mij is het echter andersom. Ik heb namelijk als man schoenmaatje 39. Buiten het feit dat ik mijn vriendin haar pumps kan dragen, biedt het weinig voordelen. Alle herenmaten gaan vanaf maat 41. Als je geluk hebt, past een klein vallende maat 40 mij ook nog wel. Twee weken geleden nog toffe Ecco patta's gescoord. Unisex, liep van maat 36-47. En die pasten me dus gelukkig wel
Damn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Djeez het volgende:
TS, ik leef met je mee. Bij mij is het echter andersom. Ik heb namelijk als man schoenmaatje 39. Buiten het feit dat ik mijn vriendin haar pumps kan dragen, biedt het weinig voordelen. Alle herenmaten gaan vanaf maat 41. Als je geluk hebt, past een klein vallende maat 40 mij ook nog wel. Twee weken geleden nog toffe Ecco patta's gescoord. Unisex, liep van maat 36-47. En die pasten me dus gelukkig wel
zeker welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:59 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zou wel eens willen proberen op hoge hakken te lopen, kijken hoe het is. Maar ja helaas heb je die niet in grote maten.
Krijg je heel snel last van je kuiten van en het is moeilijker lopen dan je denkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:59 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zou wel eens willen proberen op hoge hakken te lopen, kijken hoe het is. Maar ja helaas heb je die niet in grote maten.
Ik zou allebei m'n enkels breken denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Krijg je heel snel last van je kuiten van en het is moeilijker lopen dan je denkt.
Het punt is dat als je lang bent en grote voeten hebt je pik ook lang is. Feit.quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je punt? Het ene sluit het andere toch niet uit?
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het punt is dat als je lang bent en grote voeten hebt je pik ook lang is. Feit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |