Je hebt 'gedubd' over het al dan niet redden van de wereld... En toen pakte je je sloffen uit de kast? WDF?quote:Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb in het andere topic al gezegd dat ik gedubd heb me aan te melden bij defensie, dus je vergelijking slaat mank. Misschien "raar" te geloven, maar ik geloof heilig in waar ik voor sta, en als een of andere organisatie in Verweggistan daar een eind aan wil maken dan mag er van mij een eind aan hem gemaakt worden. Gelijke monniken gelijke kappen.
En ja, mocht er ooit een oproep gedaan worden of een mobilisatie dan zal ik niet tegenstribbelen, je hebt niets meer dan m'n woord maar daar kan je wel op vertrouwen, maar thats up to you wat je doet.
Dat zal best, maar dat zegt niets over moreel van de troepen. Dat nekt elke grootmacht.quote:Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja maar i.t.t. de Sovjet unie zijn wij capabele vechters jwtz.
Dat zal bekeken moeten worden door de inlichtingendiensten , of wou je zeggen dat AQ en Taliban in stand wordt gehouden door een paar fanatieke lieden met slechts een Kalasnikhov ?quote:Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef Todesschwalben het volgende:
Welk land doet er niets aan? Gaan we weer een stap verder.
Nee, eigenlijk was de hoofdreden dat het salaris zo laag is.quote:Op maandag 9 november 2009 18:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt 'gedubd' over het al dan niet redden van de wereld... En toen pakte je je sloffen uit de kast? WDF?
Nou ja, vooruit dan maar. Ouwe killer
Wat versta je hier precies onder "zandhappende terroristen", aangezien - zoals ik al vermeldde - door die bommen en aanvallen vele onschuldige burgerslachtoffers zijn gevallen?quote:Op maandag 9 november 2009 18:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
"Wij" is ik en andere neo con asocialen die de zandhappende terroristen liever van de wereld zien dan er op.
De terroristen natuurlijk, de onschuldige burgerslachtoffers heb ik niks tegen, maar ik kan ze ook niet meer uit het rijk der doden terughalen. Spijt me zeer, maar wat moet ik daar van vinden behalve zonde dat 't gebeurd?quote:Op maandag 9 november 2009 18:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat versta je hier precies onder "zandhappende terroristen", aangezien - zoals ik al vermeldde - door die bommen en aanvallen vele onschuldige burgerslachtoffers zijn gevallen?
Waar het op slaat is dat het volledig controleren van Afghanistan nagenoeg onmogelijk is.quote:Op maandag 9 november 2009 18:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nergens op, onzin opmerking, maar waar moet ik dan op reageren als iemand komt met een voorbeeld van een aantal jaar geleden. Is Nederland ook onoverwinnelijk omdat de Duitsers weg zijn? Slaat toch nergens op of wel, daar kan ik niet serieus op in gaan.
Natuurlijk wel, net zoals Irak. Daar komt het ook heel handig uit dat de huidige regering de olie maar wat graag verkoopt in dollars aan het westen. Maar ik schuif dat ook niet onder het kleed, het zal vast wel een reden zijn geweest voor de oorlog.quote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tenzij het op de een of andere manier wel goed uitkomt om er een vinger in de pap te houden, maar dat zouden de VN met de US voorop nooit doen. Toch?
Maar als iemand je effe 25.000 euro geeft dan ga je wel een half jaartje met je idealen in de weer?quote:Op maandag 9 november 2009 18:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was de hoofdreden dat het salaris zo laag is.
Ik zou er niks op tegen hebben nee, wat mankeert er aan soldaten dan?quote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar als iemand je effe 25.000 euro geeft dan ga je wel een half jaartje met je idealen in de weer?
En jij denkt dat daarmee de dreiging dan ongedaan wordt gemaakt?quote:Op maandag 9 november 2009 18:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat zal bekeken moeten worden door de inlichtingendiensten , of wou je zeggen dat AQ en Taliban in stand wordt gehouden door een paar fanatieke lieden met slechts een Kalasnikhov ?
Desnoods is het een kleinere stad waar veel terreursympathie aanwezig is die plat zal gaan.
Wat ik bedoelde is dit :
Je hoort een dreiging vanuit de islamitische wereld en als reactie daarop geef je de aankondiging dat indien dit en dat gebeurt dat dan vervolgens dit en dat als tegenmaatregel wordt genomen.
Je hoeft geeneens soldaten te sturen naar een verziekt land , je gooit er gewoon een bom op.
Desnoods aangekondigd om een paar onschuldige babys te ontzien.
Je tegenstanders doen het gratis.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zou er niks op tegen hebben nee, wat mankeert er aan soldaten dan?
nee van mij mag je wel blijven hoor .quote:Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ha x 2.
Dan nu graag wat serverruimte vrijmaken voor mensen die wat te melden hebben en daar wellicht nog wat echte humor doorheen wensen te mixen.
Maar als je dat inziet en je begrijpt dat dergelijk gedoe één van de pijlers is van de groei van AQ-achtige organisaties...quote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, net zoals Irak. Daar komt het ook heel handig uit dat de huidige regering de olie maar wat graag verkoopt in dollars aan het westen. Maar ik schuif dat ook niet onder het kleed, het zal vast wel een reden zijn geweest voor de oorlog.
Betwijfel zeer - understatement van de eeuw, aangezien ik weet dat het niet zo is - of je ook zo luchtig reageert als aan de andere zijde daar één soldaat omkomt en tegelijkertijd ook twintig onschuldige burgers.quote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De terroristen natuurlijk, de onschuldige burgerslachtoffers heb ik niks tegen, maar ik kan ze ook niet meer uit het rijk der doden terughalen. Spijt me zeer, maar wat moet ik daar van vinden behalve zonde dat 't gebeurd?
Mja dat moeten hun weten, ik ben geen filantroop.quote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je tegenstanders doen het gratis.
Oei! Wederom zo scherp als de bodem van de glasbak!quote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee van mij mag je wel blijven hoor .![]()
maar ok wil je echt weg
Welke andere meningen omtrent terrorisme?quote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar als je dat inziet en je begrijpt dat dergelijk gedoe één van de pijlers is van de groei van AQ-achtige organisaties...
Hoe verenig je dit dan met je andere meningen omtrent het terrorisme?
Je maakt ergens een grote denkfout, óf je bent dusdanig pragmatisch dat zelfs mensenlevens voor jou geen probleem maar eerder 'een uitdaging' zijn
Ja, wat is het nut van "eerlijk" oorlog voeren? Dan kan je net zo goed oorlogen gaan beslechten door middel van een schaakspel tussen twee commandanten en dan vriendelijk de hand schudden. De bedoeling van oorlog is juist dat je de ander kapot maakt, en jezelf niet.quote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Betwijfel zeer - understatement van de eeuw, aangezien ik weet dat het niet zo is - of je ook zo luchtig reageert als aan de andere zijde daar één soldaat omkomt en tegelijkertijd ook twintig onschuldige burgers.
"oh, collateral damage.. jammer, maar helaas"
Gelijke monniken, gelijke kappen.. doch meten met twee maten.
Redden van de wereldquote:Op maandag 9 november 2009 18:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt 'gedubd' over het al dan niet redden van de wereld... En toen pakte je je sloffen uit de kast? WDF?
Nou ja, vooruit dan maar. Ouwe killer
Nee , maar wel de wil om de dreiging om te zetten in een daad , althans minder daar de bevolkingssteun zal afnemen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef Todesschwalben het volgende:
En jij denkt dat daarmee de dreiging dan ongedaan wordt gemaakt?
Nee hoor, laatst nog een leuke documentaire gezien waarin er verscheidene interviews werden gehouden me de soldaten op alle fronten (luchtmacht, marine en landmacht) en iedereen heeft een compleet andere mening, variërend van "soldaat van God" tot aan "nutteloze kut oorlog" tot aan "ik neem ontslag, z.s.m."quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Redden van de wereldWrs denken al die westerse strijders ook nog echt dat zo daarmee bezig zijn. Strijden tegen het kwaad
Ik heb twee neefjes in het leger, en dat zijn ook van die achterlijke idioten. Dus baseerde mijn mening even voor het gemak op hen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst nog een leuke documentaire gezien waarin er verscheidene interviews werden gehouden me de soldaten op alle fronten (luchtmacht, marine en landmacht) en iedereen heeft een compleet andere mening, variërend van "soldaat van God" tot aan "nutteloze kut oorlog" tot aan "ik neem ontslag, z.s.m."
Je generaliseert een beetje teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |