Ja, what can I say.. ik ben een wij/zij denker.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu vind je het leuk, lief grappig en ben je lekker laconiek aan het doen.
Als het Israël betreft en het gaat bv over slachtoffers al daar, dan roep je hier moord en brand, en komen de "![]()
" smileys tevoorschijn.
en owee als iemand er lollig over gaat doen, de verwensingen die daarop volgen...
Maar goed.. iedereen z'n "humor", hè?
Ho ho.. 1.000.001 mensen to be precise.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het is niet zijn humor hoor, hij meent het echt en heeft ook diverse keren miljoenen mensen doodgewenst.
Miljoenen. Wel goed lezen he.quote:Op maandag 9 november 2009 17:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ho ho.. 1.000.001 mensen to be precise.
Deze landen hebben aangetoond duidelijk bereid te zijn mee te werken aan het beeindigen van het conflict , in dat geval heeft het natuurlijk geen zin om een Baskenstad plat te gooien.quote:
Precies, daarom corrigeerde ik je.quote:Op maandag 9 november 2009 17:59 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Miljoenen. Wel goed lezen he.
Eensch.quote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef telavivnick het volgende:
"Ik zeg altijd dat Al Qaida zich erg gelukkig mag prijzen", zegt Hussein, "want het vecht tegen een oliedomme vijand. De onophoudelijke Amerikaanse steun voor Israël en de samenwerking met dictatoriale Arabische regimes zet zoveel kwaad bloed in de moslimwereld dat de populariteit van Al Qaida vanzelf in stand blijft. Zolang het Amerikaanse beleid niet verandert, zal de kracht van Al Qaida toenemen en zullen ze in steeds meer landen en gebieden actief en succesvol zijn. Onderschat Al Qaida niet. Ze willen altijd de sterkste zijn."
En welk land, waar terroristen vandaan komen, heeft geclaimed niet mee te willen werken aan het stoppen van terroristen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Deze landen hebben aangetoond duidelijk bereid te zijn mee te werken aan het beeindigen van het conflict , in dat geval heeft het natuurlijk geen zin om een Baskenstad plat te gooien.
Bovendien , ik had het niet perse over een onaangekondigde reactie.
Je corrigeerde het naar een onwaarheid, zoals altijd.quote:Op maandag 9 november 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, daarom corrigeerde ik je.
Welke onwaarheid, weet ik veel hoeveel mensen er wonen in Afghanistan. Zolang er door de Taliban aanslagen worden gepleegd en er westerse militairen sneuvelen dan ben ik voor een oorlog daar, klaar als een klontje.quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je corrigeerde het naar een onwaarheid, zoals altijd.
Ha x 2.quote:Op maandag 9 november 2009 17:51 schreef telavivnick het volgende:
[..]
gelukkig maar anders zit ik weer met een ass bommer in mijn achtertuin
Iets zeggen en doen is een groot verschil , dat zie je hier ook vaak bij de internetridders.quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Todesschwalben het volgende:
En welk land, waar terroristen vandaan komen, heeft geclaimed niet mee te willen werken aan het stoppen van terroristen.
Nee, je weet niet hoeveel mensen er niet wonen in Afghanistan, derhalve was je correctie nutteloos - immers je weet niet hoeveel mensen er wonen. Daarnaast denken de Taliban exact hetzelfde als jij, zolang er een westerse (of wat voor macht dan ook) mach is, dan gaan ze aanslagen plegen en oorlog voeren. Gezellig toch?quote:Op maandag 9 november 2009 18:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Welke onwaarheid, weet ik veel hoeveel mensen er wonen in Afghanistan. Zolang er door de Taliban aanslagen worden gepleegd en er westerse militairen sneuvelen dan ben ik voor een oorlog daar, klaar als een klontje.
Wij/zij en moord toejuichen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, what can I say.. ik ben een wij/zij denker.
Welk land doet er niets aan? Gaan we weer een stap verder.quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Iets zeggen en doen is een groot verschil , dat zie je hier ook vaak bij de internetridders.
Zeer gezellig, dan blijven we maar tientallen jaren daar zitten tot er geen huis meer overeind staat, see if I care, ik woon hier wel gezellig en betaal m'n belastingcentjes wel op die bommen te financieren. Kijken hoe lang de Taliban het volhoud als straks elk dorp in puin ligt.quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, je weet niet hoeveel mensen er niet wonen in Afghanistan, derhalve was je correctie nutteloos - immers je weet niet hoeveel mensen er wonen. Daarnaast denken de Taliban exact hetzelfde als jij, zolang er een westerse (of wat voor macht dan ook) mach is, dan gaan ze aanslagen plegen en oorlog voeren. Gezellig toch?
"Wij" is ik en andere neo con asocialen die de zandhappende terroristen liever van de wereld zien dan er op.quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wij/zij en moord toejuichen.
"Zij" is oa honderden onschuldige burgerslachtoffers (aanval eind 2008) en wie is "wij" in dit geval?
Je karikatuur begint te vervelen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
"Wij" is ik en andere neo con asocialen die de zandhappende terroristen liever van de wereld zien dan er op.
Getuige het feit dat het land al reeds in puin lag voor de bombardementen van de VS en getuige het feit dat het land al deccenia ervaring heeft met grootmachten die het proberen te overrullen, wens ik je veel succes.quote:Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zeer gezellig, dan blijven we maar tientallen jaren daar zitten tot er geen huis meer overeind staat, see if I care, ik woon hier wel gezellig en betaal m'n belastingcentjes wel op die bommen te financieren. Kijken hoe lang de Taliban het volhoud als straks elk dorp in puin ligt.
Dat mag.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, what can I say.. ik ben een wij/zij denker.
Terecht.quote:
Ja maar i.t.t. de Sovjet unie zijn wij capabele vechters jwtz.quote:Op maandag 9 november 2009 18:06 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Getuige het feit dat het land al reeds in puin lag voor de bombardementen van de VS en getuige het feit dat het land al deccenia ervaring heeft met grootmachten die het proberen te overrullen, wens ik je veel succes.
Waar baseer je dat op als ik vragen mag?quote:Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja maar i.t.t. de Sovjet unie zijn wij capabele vechters jwtz.
Ik heb in het andere topic al gezegd dat ik gedubd heb me aan te melden bij defensie, dus je vergelijking slaat mank. Misschien "raar" te geloven, maar ik geloof heilig in waar ik voor sta, en als een of andere organisatie in Verweggistan daar een eind aan wil maken dan mag er van mij een eind aan hem gemaakt worden. Gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar dan moet je ook de consequenties dragen zonder zeiken, zeuren en huilen.
Maar mensen als jij huilen vaak het hardst zodra de knalletjes dicht bij komen. Wellicht herken je dit bij jezelf, wellicht ben jij nu juist een uitzondering - we zullen het voorlopig nog niet weten.
Maar mocht je dit bijzelf herkennen dan lijkt het me een goede zaak je uitingen aan de sterkte van je ruggegraat aan te passen.
Dat maakt de discussie op termijn alleen helderder.
Nergens op, onzin opmerking, maar waar moet ik dan op reageren als iemand komt met een voorbeeld van een aantal jaar geleden. Is Nederland ook onoverwinnelijk omdat de Duitsers weg zijn? Slaat toch nergens op of wel, daar kan ik niet serieus op in gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |