Thanks! Dan heb ik het nu niet helemaal goed gedaan. Dat van gisteravond stond nl al in de koelkast. Naja, voor een keertje kan het vast geen kwaad. Voortaan ff op letten dus.quote:Op maandag 9 november 2009 16:11 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Zolang het op dezelfde temperatuur is, mag je eea samenvoegen.
envoor je opbrengst
Ja en in dat gaatje stop je het tuutje. Aan de kant van de kolf waar je het flesje aanhangt kun je het erin stoppenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:26 schreef Iksje het volgende:
Troel, maar hoe zit het tuitje dan in het gaatje?
Bij mijn kolf zit er gewoon een rond gaatje waar je het sterretje instopt.
als je aanlegt, wordt er direct nwe melk gemaakt. je melk is nooit opquote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef martine1984 het volgende:
Moet je ingevroren melk langzaam laten ontdooien? Ik heb het gister in een flesje gedaan en het flesje toen in kokend water gezet. Dit kan toch geen kwaad? Jamie had honger en ik had het gevoel dat er geen voeding meer in mn borsten zat, dus ik moest ff snel wat voor hem regelen.
Flessenwarmer van Aventquote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb wel telkens geschud met t flesje. Het was overigens water dat net van de kook af was ( uit de water koker) Hoe warmen jullie de flesjes op dan?
Ik heb rechts ook veel meer dan links. Heb t gister nog gevraagd bij t consultatie bureau maar daar zeiden ze dat t normaal is en dat de meeste vrouwen dat hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Op mijn werk kolven gaat steeds beter, maar het verschil tussen de opbrengst links en rechts blijft toch wel erg groot en vreemd (tenminste, ik vind het vreemd, weet niet of het normaal is): net links bijna 50 cc, maar rechts ruim 130 ccen dat in een kleine 10 minuten, dus iig (meer dan) een complete voeding
ja nee heb ik hier dus niet, geen keukentje ofzo, ik zit gewoon op mn kantoortje en ik heb dat spul hier niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |