Dat haalde ik maar net op het hoogtepunt van mijn kolven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb gekolfd, voor het eerst!
80 ml uit één borst. Is dat een beetje oke?
Questions, questions...
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:37 schreef Ca.ra het volgende:
Hoe is het verder gegaan Serpente? Heeft Lente nog gedronken uit de fles?
Stom he, om het weg te moeten gieten. Ik giet hier elke zondagavond 250 ml door de gootsteen. Ze hoeft eigenlijk niet eens een flesje meer, maar ja, stel dat ze toch wakker wordt en melk wil....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef Ssserpente het volgende:
... het door de gootsteen sijpelt...![]()
niet weggooien! kan nog prima in r badje, wordt t huidje superzacht vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee.Ze kwam pas twee uur later weer. Toen heb ik 'r maar gewoon aangelegd en 't fles weggegooid.
Maar ik blijf proberen. Volgende keer wacht ik gewoon tot ze écht honger heeft!![]()
Te laat! Maar zal 't onthouden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet weggooien! kan nog prima in r badje, wordt t huidje superzacht van
Zolang het op dezelfde temperatuur is, mag je eea samenvoegen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
En mag je alleen de opbrengst van één dag bij elkaar gieten of ook van meerdere dagen? Ervan uitgaande dat je de houdbaarheid van de oudste melk aanhoudt.
Ik heb nl net de opbrengst van vandaag bij die van gisteravond gegooid en terug in de koelkast gezet. Vanavond krijgt ze dit.![]()
Ik kolfde trouwens net 100 cc uit één borst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |