Hoe doe je dat? Ik krijg het amper voor elkaar om dubbel te kolven en dan de boel aan te zetten enzo. Ik moet met twee handen die kolven op hun plaats houden en het ding aanzetten...lezen zou ik graag doen, maar ik zou niet weten hoe....quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef kezz het volgende:
het is misschien wennen miss sly? Voor mij was het een kwestie van ontspannen, ik had een dubbele kolf en ging gewoon zitten lezen en dan kwam het vanzelf eigenlijk. de ene keer meer als de andere keer, dat wel
Sserpente deze kolfzakjes hebben een lus, die je om de schelp heen kunt leggen een een opening waar het einde van de kolf in uitkomt. Hoe groot is het stuk van de Aventkolf waar de melk uitdruppelt? Heb nooit geprobeerd melk erin te gieten alleen eruit na ontdooien. Dat ging redelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!
Ben gister ff naar Prénatal geweest om diepvriesbewaarzakjes. Nu heeft ze me Medelazakjes meegegeven. Terwijl ik nog zei dat ik een Aventkolf heb.
Mij leken ze wel oké, maar nu thuis zie ik pas dat je deze direct aan de Medelakolf moet vastmaken.
Weet iemand of ze ook 'los' te gebruiken zijn? Of je de melk er dus makkelijk in kunt gieten?
Ze waren meer dan 15 Euro, dus ik vind het zonde om het doosje voor niets open te maken.
Het gaat om deze zakjes.![]()
[ afbeelding ]
Dan hoef je maar 1 tsr op te wekken, en dat is meestal de belemmerende factor bij kolven. een kind trekt zo'n tsr er altijd wel uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Tinuviel het volgende:
Mja ik heb ook nooit begrepen waarom men zegt, dat dubbelzijdig kolven beter zou zijn (even los van het tijdsparende effect). Een kind drinkt toch ook maar aan een borst tegelijkertijd. Als dat dubbelzijdige systeem zo goed is had de natuur toch vast iets bedacht waarop een kind uit twee borsten tegelijkertijd zou kunnen drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |