quote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef Kriegel het volgende:
NOG 6 DAGEN...
HET PROGRAMMA WAAR HEEL EUROPA (wut) REIKHALZEND NAAR UITKIJKT OVERHEEN KOTST!!!13!
quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik vind het dus echt wel goed dat mensuh als Dhr Stegeman en Meneer de Vries de misstanden nog aan de tand stellen in dit land. Want de hoge heren in den haag doen ook niks anders dan zakken vullen en weten niet wat er bij Piet met de pet speelt. Alleen geert snapdat een beetjuh.
En sbs heeft heus ook wel informetiefe programma's, met echte joernalisten, zoals hart van nederland. veel beter dan dat nos nieuws die alleen maar de hoge heren in den haag napraten
quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef boskameel het volgende:
NEE MENSEN HET IS ECHT ZO IK BLIJF ER ALTIJD VOOR THUIS EN HEB EEN KKGOEIE AVOND HET IS ALTIJD LACHEN GEBLAZEN MET HOLE IN THE WALL LAATST VIELEN ZE ECHT KEIHART IN HET WATER EN WE ZATEN ALLEMAAL TE LACHEN MAAR STIEKEM WAS HET OOK OM DE JAMBA RINGTONE VAN OME RINUS HHAHAHH MASTER!!!11D:D
: D:D :: D:D
![]()
:D
::D; ;d ;D D :d D: ;d
Ik moest lachen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik vind het dus echt wel goed dat mensuh als Dhr Stegeman en Meneer de Vries de misstanden nog aan de tand stellen in dit land. Want de hoge heren in den haag doen ook niks anders dan zakken vullen en weten niet wat er bij Piet met de pet speelt. Alleen geert snapdat een beetjuh.
En sbs heeft heus ook wel informetiefe programma's, met echte joernalisten, zoals hart van nederland. veel beter dan dat nos nieuws die alleen maar de hoge heren in den haag napraten
Nee hoor simpele redenatie, 10% van de Nederlandse bevolking zit op de camping, dus 1,5 miljoen mensen is goed te verklaren....quote:Op maandag 9 november 2009 17:47 schreef female81 het volgende:
En ondanks al het geklaag dat het zo'n gruwelijke zender is kijken er wekelijks minimaal 1,4 miljoen mensen naar Popstars (ik ook, ja). En dat is lang niet het enige goed bekeken programma op die zender.
Ze zullen toch wel iets goed doen, daar bij SBS6. Je kunt het slecht vinden, maar ze blijken te snappen wat aanslaat bij de massa en daar is ook wat voor te zeggen. Knappe marketing.
quote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef Kriegel het volgende:
NOG 6 DAGEN...
HET PROGRAMMA WAAR HEEL EUROPA (wut) REIKHALZEND NAAR UITKIJKT!!!13! DOMINO DAY!!@!#!#
quote:
is het heus?quote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef Salatrel het volgende:
ja hallo blijven we aan de gang? we staan al onder verscherpt toezicht en dan vooral baggertopics over sbs blijven openen.
Je kan niet eens zien of de linkse en de derde een bikinibroekje aanhebbenquote:
En het ergste van die top 25 is dat van alle wereldschokkende dingen, driekwart eigen productie is. Goh toeval?quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef J0ttem het volgende:
VOLGENDE WEEK OP SBS! DE TOP 25 NOG NOOIT EERDER VERTOONDE, ALLESONTHULLENDE BEELDEN DIE HEEL NEDERLAND CHOQUEERDE... ALLER TIJDEN!
Wil je deze top25 zien? SMS TOP25 AAN naar 4949 en maak kans op een willekeurige pauper flatscreen!
Wie geeft daar wat om dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ja, er zijn zelfs notes ervoor gegeven.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef J0ttem het volgende:
VOLGENDE WEEK OP SBS! DE TOP 25 NOG NOOIT EERDER VERTOONDE, ALLESONTHULLENDE BEELDEN DIE HEEL NEDERLAND CHOQUEERDE... ALLER TIJDEN!
Wil je deze top25 zien? SMS TOP25 AAN naar 4949 en maak kans op een willekeurige pauper flatscreen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |